Adidas für Nike?
Also mi störe die gälle Streife uf de Ärmel gwaltig. Die wäre lieber au rot und blau, eifach immer im Gegesatz zum Untergrund. Ich ka mi ehrlich gseiit nonig mit dem Heimshirt afründe. S Uswährts wird wieder emol kauft - s Leschte ischs komplett schwarzi Uswärtsshirt gsi.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
Am Ahfang het Nike neui Standards gsetzt mi sym Design. Ich find, sy händ Muet bewyyse kah mit ihrne erschte FCB-Trikots, es isch "rotblauer" gworde. Und mir dörfe nit vergässe, dass Nike vor allem vor ca. 10 Joor absolut s'Hippschte gsi isch, wo me an Fuessballtrikots het könne ha.
Mir blyybt ewig s'Design vo de Trikots für d'WM 2002 in Erinnerig oder in "jüngschter Zyt" s'schlichte aber doch irgendwie geniale Trikot bzw. Trikotsatz vo de Holländer 2008.
Leider hänn y in de letschte Joore au designtechnisch abgäh und ich find dä Wächsel noch 15 Joor absolut nochvollzyehbar und in Ornig.
Dr Eptig het Wyttsicht mit vielne vo syne Entscheid bewyyse, mynre Meinig noch DÄ FCB-Preesi vom "Joorhunder". Und das au mit NIke....himmel, wenn mer mol ahluege, wye Puma designtechnisch ei tiefpunggt nochm andere setzt oder das Usrüschter-Hopping vo Ebay dye ganz Zyt...
Merci Nike für die letschte 15 Joor und Willkommen Adidas! Mached wytter so, wye dr ahgfange händ!
Mir blyybt ewig s'Design vo de Trikots für d'WM 2002 in Erinnerig oder in "jüngschter Zyt" s'schlichte aber doch irgendwie geniale Trikot bzw. Trikotsatz vo de Holländer 2008.
Leider hänn y in de letschte Joore au designtechnisch abgäh und ich find dä Wächsel noch 15 Joor absolut nochvollzyehbar und in Ornig.
Dr Eptig het Wyttsicht mit vielne vo syne Entscheid bewyyse, mynre Meinig noch DÄ FCB-Preesi vom "Joorhunder". Und das au mit NIke....himmel, wenn mer mol ahluege, wye Puma designtechnisch ei tiefpunggt nochm andere setzt oder das Usrüschter-Hopping vo Ebay dye ganz Zyt...
Merci Nike für die letschte 15 Joor und Willkommen Adidas! Mached wytter so, wye dr ahgfange händ!
- 4everblackandwhite
- Erfahrener Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
- 4everblackandwhite
- Erfahrener Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
80€ sinds 96 CHF. Da das Preisniveau in der Schweiz höher ist, sind die Preise für schweizer Artikel nicht 1:1 vergleichbar mit solchen im EU-Raum.4everblackandwhite hat geschrieben:Nur???
Ich habe für das neue Juve Auswärstdress 80 euro bezahlt.
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
- 4everblackandwhite
- Erfahrener Benutzer
Du kennst sicher die einstandspreise der trikots für den fcb und die nötigen deckungsbeiträge für den ganzen aufwand und wirst das folglich kompetent beurteilen können.4everblackandwhite hat geschrieben:Wirtschaftslage ist halt im Moment nicht normal.
99.- wären auch genug für ein Trikot

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
doch, wenn'i jetzt gärn würd e huffe uf e düpfli setze, scho...aber erscht jetzt wo du das postet hesch.. vorhär wär mr sone nichtigs düpfi gar nit uffgfalle, will d'freud an däm wurf eifach z'gross isch *gRIDE THE LIGHTNING hat geschrieben:stört sich niemand daran, dass die herzseite nicht rot ist?
- Rule Britannia
- Erfahrener Benutzer
Zuffi hat geschrieben:Ich hab bisher zwei verschiedene Trikots gesehen. Ein Mal mit gelben und einmal mit blau/roten Streifen. Weelches ist nun das richtige?
Vielleicht solltest du lesen, statt nur d Bildli aluege...Zuffi hat geschrieben:Also das von Post 625 brewz_bana ist trainings kit?

brewz_bana hat geschrieben:uff de bilder uff fcb.ch findi beidi würgli rächt geil. no e tick geiler hättis so gfunde(nur schnäll schnäll übermolt!)
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer