Adidas für Nike?
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- andreas
- Erfahrener Benutzer
http://www.fcbapp.ch/rotblau/v2/news.php?p=1&r=4687
http://www.fcbapp.ch/rotblau/v2/news.php?p=1&r=4687
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Aber hoffentlich bliebe sie jetzt ändlich mol bi halb/halb...Chrisixx hat geschrieben:nächstes Jahr Jubiläumsshirt!!!!!
Nid nur bi Dir...Hajdin hat geschrieben:es fliesse Freudeträne...
lang hämmer miesse warte![]()

Na, do weiss ych doch wenigstens ändlich wieder mol en Antwort uf d'Frog "Was möchtsch zum Geburtstag?"BloodMagic hat geschrieben:Ohhh ... sie bringe grad e ganzi kollektion use mit Polos, Babychleider, Chappe usw. usw. zwüsche 20 und 25 Artikel ... das wird mis Portemonnaie nid freue

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Wahrscheinich bleibt es geteilt aber anstelle von Gelb könnt ich mir Gold vorstellen und ein Spezielles LogoTrekbebbi hat geschrieben:Aber hoffentlich bliebe sie jetzt ändlich mol bi halb/halb...
Nid nur bi Dir...
Na, do weiss ych doch wenigstens ändlich wieder mol en Antwort uf d'Frog "Was möchtsch zum Geburtstag?"![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Das wär geil! Dein Wort in Gottes Gehörgang...Chrisixx hat geschrieben:Wahrscheinich bleibt es geteilt aber anstelle von Gelb könnt ich mir Gold vorstellen und ein Spezielles Logo

Leider hani akkustisch nid ganz verstande, was für e Spruch wo drin stoht...
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
im grosse und ganz sin si ganz ok worde. ändlig moll e aständigs usswärtslibli. dass heimlibli ganz geteilt isch findi au geil. wenni dörf düpflischisse hani folgendi pünkt als verbesserigssppielruum für zuekunft:
- ligasponsorlogo isch e katastrophe. no schlimmer als axpo do no e längers wort. wieso muess das immer sone scheiss wisse kaschte drum ha? bim usswärtslibli gits sicher e schwarze kaschte, anstatt aifach e schrift wie bi novartis. do kah aber weder dr fcb no adidas öbbis drfür
-die gäle streife überall findi nid schön.
- wie sehts ächst hinte uss? komplett blau? denn wäre dspieler vo hinte würgli komplett blau mit biz gäl dos au in de hose und stulpe praktisch kai rot het.
- das FCB uff de stulpe seht billig uss. zuedäm hets mr zviel verschiedeni schriftarte mitem FCB, muba, Novartis, Raiffeisen. vorallem smuba isch zu uffällig.
- ligasponsorlogo isch e katastrophe. no schlimmer als axpo do no e längers wort. wieso muess das immer sone scheiss wisse kaschte drum ha? bim usswärtslibli gits sicher e schwarze kaschte, anstatt aifach e schrift wie bi novartis. do kah aber weder dr fcb no adidas öbbis drfür
-die gäle streife überall findi nid schön.
- wie sehts ächst hinte uss? komplett blau? denn wäre dspieler vo hinte würgli komplett blau mit biz gäl dos au in de hose und stulpe praktisch kai rot het.
- das FCB uff de stulpe seht billig uss. zuedäm hets mr zviel verschiedeni schriftarte mitem FCB, muba, Novartis, Raiffeisen. vorallem smuba isch zu uffällig.
- charliesheenFCB
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer