Adidas für Nike?
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
nid falsch verstoh. es goht nid unbedingt um schön oder nid schön... das isch gschmacksach. es goht nur drum dass es lütt git wos interessiert ob öbis schön oder nid schön ischLaufi hat geschrieben:Wer g'hört den zu dene Lütt!? Und wer het die bestumme, wo bestimme was kunscht, gstaltig, design und ästhetisch isch?
Das bedüütet jo den schlussändlich, dass irgendwelchi Kunstprofessore und Modedesigner alles kreiere sötte und de Durchschnittsbürger eifach stillschwiigend alles eso konsumiere sött, oder verstand ich Dini ussag falsch? (und eso isch jo d'Wält im Moment)

Klar isch uff jede Fall dass mitem Adolf Dassler widr trieberi Zytte uff uns zue kömme. Hämr doch mit Nike sehr e erfolgryychi Zyt gha und vorhär mit Adidas doch e rächts Zytli in de Nati B umegurggt.... 

[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
S'einte het doch mit 'em andere nüd z'due...meindsch mir wäre die letschte 3 Joor nid Meischter woorde,wenn mir in Adidas g'spielt hätte, oder wieMayor hat geschrieben:Klar isch uff jede Fall dass mitem Adolf Dassler widr trieberi Zytte uff uns zue kömme. Hämr doch mit Nike sehr e erfolgryychi Zyt gha und vorhär mit Adidas doch e rächts Zytli in de Nati B umegurggt....
![]()

@brewz: ...do muess ich Dir absolut rächt geh!
Alles für BS
Wenn uff fcb.ch e bitz liesisch finds d Antwort uff dini Frogadriano91 hat geschrieben:Aber das sind jo nit unseri Offizielle trikots oder? Sind doch eif. d Trainingshirts.
Hoffi mol.. Adidas gseht wie lego us

...usserdäm ischs jo normal dass die neue Trikots im erschte Training grad s erscht mol trage wärde

nüt gege Adilette...brewz_bana hat geschrieben:nid falsch verstoh. es goht nid unbedingt um schön oder nid schön... das isch gschmacksach. es goht nur drum dass es lütt git wos interessiert ob öbis schön oder nid schön isch. ich glaub nid dass die wissesocke adilette träger das schön finde (das wär denn halt ihre gschmack), sondern si schisse aifach druff bzw. kümmere sich gar nid... oder hän ebbe dr blick gar ndi uff so öbbis zluege.
ich kauf mr jetzt s Rotblau-Modäll für d Summerferie

- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Hehe, sehr geil!Hajdin hat geschrieben:nüt gege Adilette...
ich kauf mr jetzt s Rotblau-Modäll für d Summerferie![]()

Mini klassische löse sich noch vier joor duurysatz au langsam uff.
Isch e überlegig wärt!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- ->Ai Verein, ai Liebi<-
- Erfahrener Benutzer
Lueg mol s Smiley won y am Schluss no gmacht haLaufi hat geschrieben:S'einte het doch mit 'em andere nüd z'due...meindsch mir wäre die letschte 3 Joor nid Meischter woorde,wenn mir in Adidas g'spielt hätte, oder wie?

Mi Byytraag isch bitz e Aahlänig an die viele stupide Byyträg in däm Fred gsi

[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
klar. Uff de gliche Siete hani die gliech Frog scho beantwortet, dorum sadriano91 hat geschrieben:Cha me nid eif. uff'd frog antworte?![]()
![]()
s cha jo sie!![]()

S neue Trikot wird in de Saison-Eröffnig vorgschtellt, und es wird sicher guet usgseh. Immerhin hämmer die letschte Saisons mit Nike (nid grad e Design-Wunder) guet überläbt. Jetzt kas nur no uffwärts goh

QPR isch quergstreift wie celtic... Kammer nid vorstelle, dass die ihres bekanntischte merkmal eifach so über dr huffe wärfe.Shaqiri hat geschrieben:FCB Trikot wierd so usgseh wie s'Blaue Ukraine shirt. Eifach rot blau gviertlet ( so wie QPR) und gelbi Streife an schultere und Hose plus gelbi nummere.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
nicht? kultfrau aus kultfilm, absolute wissenslücke!!canon hat geschrieben:magenta, no nie ghört!

"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Vertag mit Nike läuft bis zum 30.6.2012...(deshalb werden die neuen Adidas Trikots auch erst am 29.6.12 offiziell vorgestellt!) In den Testspielen vor dem 30.6.12 wird der FCB weiterhin mit den alten Nike-Trikots auflaufen...Dome hat geschrieben:mich nimmt es ja wunder, mit was jetzt bei den Testspielen aufgelaufen wird, wenn das Trikot erst Ende Monat vorgestellt wird.
Dürften die Nike Trikots noch verwendet werden?
-
- Erfahrener Benutzer
29.6. ist Donatoren-Lunch (wenn ich mich als nicht-teilnehmer nicht ihre) und dort werden wie immer die neuen Spieler sowie das neue Trickot vorgestellt.bluebanana hat geschrieben:30.6. an dr saisoneröffnig hani gmäint![]()
Am 30.6. ist die offizielle Vorstellung für Hunz und Kunz, letztes Jahr war die Trickotvorstellung für Hunz und Kunz im Fanshop, dieses Jahr gibts eine dem FCB würdige Saisoneröffnungsfeier.