eure lieblings-fcb-choreo!! ( s isch winterpause...)
-
- Erfahrener Benutzer
isch das nit die choreo gseh wo me am schluss momol uffghobe het und zum dank gc no 2 goal gmacht het in dr nochspielzyt und me het miese froh sie das dr schiri abpfiffe het well sie suscht no verlore hätte.mob hat geschrieben:scho abartig wie voll döt no d kurve gsi isch...oder besser gseit, het chönne voll si!
di erschte vo insgesamt 4 (?) Niederlage im Joggeli (2mol GC, 1mol Luzärn, 1mol St. Galle?)DerZensor hat geschrieben:die choreo FC BASEL 1893 beim Bahndamm bei der 4:5 Niederlage gegen GC (Für mich immer noch eines DER Spiele im neuen Joggeli)

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Meinsch numme Meisterschaft? Oder au International?Master hat geschrieben:di erschte vo insgesamt 4 (?) Niederlage im Joggeli (2mol GC, 1mol Luzärn, 1mol St. Galle?)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
international Manchester United, Malatyaspor (oder wie auch immer)? - meh nicht, oder?Goofy hat geschrieben:Meinsch numme Meisterschaft? Oder au International?
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
Ja die St.Gallen Niederlage kann man getrost streichen -> Das war doch bereits nach der Meisterkrönung ein 0:3 (und Cecca spielte) oder?Master hat geschrieben:di erschte vo insgesamt 4 (?) Niederlage im Joggeli (2mol GC, 1mol Luzärn, 1mol St. Galle?)
Aber 4:5 GC und 2:3 Luzern werden mir sehr wahrscheinlich ein Leben lang in Erinnerung bleiben
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Gege St.galle het doch dört dr FCB nach em Maischtertitel 1:2 verlore und nid 0:3! Gege Luzern hets glaub 2 roti gäh wenni mi nid irr oder? Denn hets none 1:2 Niederlage gege GC häh das sin die einzige 4 Heimniederlage in dr Meisterschaft bis dato.DerZensor hat geschrieben:Ja die St.Gallen Niederlage kann man getrost streichen -> Das war doch bereits nach der Meisterkrönung ein 0:3 (und Cecca spielte) oder?
Aber 4:5 GC und 2:3 Luzern werden mir sehr wahrscheinlich ein Leben lang in Erinnerung bleiben
Drzue kömme no Niederlage gege ManU (1:3, do het dr FCB 60 Minute gführt und Sylvestre wie au Schooles hätt meh sotte vom Platz stelle...), gege Malatyaspor (1:2 n.V., MK mit Stimmigsboykott bis zum 0:1), gege Newcastle (2:3, FCB het 2x gfiehrt) und gege Hearts (1:2, völlig unnötig gsi!)
...ebbis vergässe?
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ich häng mi em Klopfer aa. Die isch eifach genial.Klopfer hat geschrieben:Das isch für mi eini vo dä geilste gsi!
[CENTER]'s Gratzhändli:
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
- Johnny Holiday