Ok super. Jo dehei laufts dene über Wifi das hani chöne istelle. Gwüssi Sache funktioniere ähnlig wie vorhär bim ÖpfelSharky hat geschrieben:3g und H isch normal. Dehai würdi aber über WIFI ins Netz go.

Ok super. Jo dehei laufts dene über Wifi das hani chöne istelle. Gwüssi Sache funktioniere ähnlig wie vorhär bim ÖpfelSharky hat geschrieben:3g und H isch normal. Dehai würdi aber über WIFI ins Netz go.
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Wie ich das seh kennsch du di sau guet us mit dere MaterieBloodMagic hat geschrieben:kommst du denn überhaupt in Internet mit dem Browser? Wenn nein musst du zuerst die Einstellungen fürs Sunrise Netz machen (APN) und Paketdaten natürlich aktiviert
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
was verbruch und sicherheit? Eifach s Telefon Normal nutze ... wenn du würklich Problem hesch (z.B. sehr schlächti Akkulaufzit) chasch jo no immer froge .. sicherheit muesch nüt beachte so lang du dini Apps vom offizielle Google Play installiersch. Usser dass de schnäll die letschte Kommentar läse söttsch bi Applikatione wo grad mol e paar User installiert händRealist hat geschrieben:Wie ich das seh kennsch du di sau guet us mit dere MaterieIch hane Samsung S Plus kauft, gits do irgend welchi spezielle Istellige beträff Verbruch, Sicherheit usw ??
Ok wirdi mache merci. Doch no eins Apps kaufe, wie zahle gits do analog Ituneskarte öpis ?BloodMagic hat geschrieben:was verbruch und sicherheit? Eifach s Telefon Normal nutze ... wenn du würklich Problem hesch (z.B. sehr schlächti Akkulaufzit) chasch jo no immer froge .. sicherheit muesch nüt beachte so lang du dini Apps vom offizielle Google Play installiersch. Usser dass de schnäll die letschte Kommentar läse söttsch bi Applikatione wo grad mol e paar User installiert händ
Google Play store chasch entweder mit Kreditcharte zahle oder ev. die Abieter hett scho s bezahle per Handyrächnig aktiviert im Google Play store. Aber so wägwärf Kreditcharte bechunsch jo hütt überallRealist hat geschrieben:Ok wirdi mache merci. Doch no eins Apps kaufe, wie zahle gits do analog Ituneskarte öpis ?
Ok süpi den machi mi ans läse .......................... danggeBloodMagic hat geschrieben:Google Play store chasch entweder mit Kreditcharte zahle oder ev. die Abieter hett scho s bezahle per Handyrächnig aktiviert im Google Play store. Aber so wägwärf Kreditcharte bechunsch jo hütt überallso öppis wie bi iTunes gits (no) nid
Richtig ... aber es gibt ja genug Anleitungen zum Recovern ... richtig schrotten kann mans nichtLuigi hat geschrieben:Shit ich glaube, ich habe mein SII geschrottet. Habs gerootet und anschliessend Cyanogenmod drauf installieren wollen und jetzt bleibts beim Cyanogen Startbild immer hängen. Da ich kaum Ahnung von der Materie hab, hätte ichs wohl lieber sein lassen sollen.![]()
Danke für den Link. Neu flashen hab ich schon 2x gemacht. Da scheint wohl schon was schief zu laufen. Ich werde mir mal das Forum durchlesen.BloodMagic hat geschrieben:ab ins recovery und nochmal neu flashen
ansonsten hier im Panic Room mal bissl lesen
http://www.pocketpc.ch/samsung-galaxy-s ... hread.html
ich hatte das auch mal ... bei mir war das Image was ich runtergeladen habe kaputt ... musste es noch ein mal runterladen und neu flashen dann gings ... aber liess mal da bissl durch ... das ist eigentlich das gängigste Problem beim flashenLuigi hat geschrieben:Danke für den Link. Neu flashen hab ich schon 2x gemacht. Da scheint wohl schon was schief zu laufen. Ich werde mir mal das Forum durchlesen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849ebichu hat geschrieben:salli zämme.
Kennt sich do öppr us mit custom roms fürs htc sensation? Ich ha mi grät vor
ca. 4 mönet grooted wills für gwüssi apps notwändig gsi isch. Jetzt hani
abr immr no android 2.3 und ka s systemupdate uf ICS nüm ufem härkömmliche
wäg mache. Drum übrleg ich mir jetzt, e ICS custom rom uf mi ding zhaue.
Kamr öppr eins empfähle? Mir hets do irgendwie zviil uswahl, und alli
dureprobiere gurkt mi aa.
Es sött vor allem stabil laufe, und wenn möglich alli funktione zur vrfiegig stelle.
Wasi nid bruch isch GPU overclock und so späss, do legi meh wärt uf batterie-
effiziänz. Ah, und HTC sense wär au no easy.
messi
ebi
merci, seht guet usLong Island hat geschrieben:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849
Bin vom S2 auf's S3 umgestiegen und bereue es nicht. Dank dem Quad-Core Prozessor unglaublich schnell, Display ist einfach top (Grösse/Auflösung), eigentlich alles ist gut. Besitze einige Android-Devices und das S3 schlägt alle.4everblackandwhite hat geschrieben:Wer hat schon das Samusung Galaxy III?
Bitte um Feedbacks danke
Möchte alles wissen.
Danke für dein Feedbackxherdan17 hat geschrieben:Bin vom S2 auf's S3 umgestiegen und bereue es nicht. Dank dem Quad-Core Prozessor unglaublich schnell, Display ist einfach top (Grösse/Auflösung), eigentlich alles ist gut. Besitze einige Android-Devices und das S3 schlägt alle.
Bis jetzt stören mich nur 2 Dinge:
- Rückseite bisschen rutschig und Fingerabdrückemagnet
- Apps nicht mehr auf externe SD-Karte verschiebbar, wodurch mMn eine grosse ext. SD relativ unnötig ist
Also ich benutze die SD für Musik, Filme und Fotos und das frisst bei meinem Handy den grössten Platz und sicher nicht die Apps. 16/32 GB nur für Apps werde ich in meinem Leben nicht brauchenxherdan17 hat geschrieben: - Apps nicht mehr auf externe SD-Karte verschiebbar, wodurch mMn eine grosse ext. SD relativ unnötig ist