Testspiel: Schweiz-Deutschland

Alles über Fussball, ausser FCB.
Antworten
Laufi
Erfahrener Benutzer

Testspiel: Schweiz-Deutschland

Beitrag von Laufi »

Zur Yhstimmig!! Ich tipp (und hoff), dass es d'Schwiizer mol wieder pagge (isch jo nur e Testspiel ;) ), also dorum vo ganzem Härze e 3:2 :D
Hopp Schwiiz Bild
http://www.dfb.de/index.php?id=511739&tx_dfbnews_pi1[showUid]=33795&&tx_dfbnews_pi1[article_page]=1&tx_dfbnews_pi4[cat]=56&type=0[/URL]
...irgendwie funzelt de Link nid richtig :confused: eifach no uff "Das allererste Mal: Premiere 1908 in Basel" drugge, sorry!
Heute (18 Uhr, live im ZDF) spielt die Nationalmannschaft im Rahmen der EM-Vorbereitung gegen die Schweiz. Spielort ist Basel, dort wo alles anfing vor 104 Jahren. Historiker und Autor Udo Muras blickt aus diesem Anlass zurück auf das allererste deutsche Länderspiel am 5. April 1908
Alles für BS

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Ich hoffe, die DFB-Elf fegt unsere Nati weg...furchtbar, was unsere Kicker seit Jahren zeigen. Deutschland üfr mich nebst Holland der Favorit auf den Titel.

Und sie haben wieder ihre geilen, grünen Trikots...like it!! :D

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

@Laufi

Ebe, DEERT sins die 11 beschte Spieler vo Dütschland gsy, bim 5:3 isch es e lächerligs C-Schwoobe Grümpeli gsy wo sogar vom FC Gümlige gschlaage worde wär!
Face Reality: Benaglio raus; wenn dä geg die sogar 3 fuuli Eier yyne losst hättr geg d'Stars vo Bayern/BVB vrmuetlig e Stängeli kassiert!
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

LordTamtam
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LordTamtam »

heer doch uf! dr einzig Grund warum dyytschland vrlore het:
sie sind eifach nit iihgspiilt.. es het e goali ohni int. erfahrige imgoal gha. 4abwehrspieler, wo nie eso zemme gspiilt hend und gfyyhlti 6 styyrmer ufm platz kha. isch jo klar das so komplexi automatisme wies die dyytsche spiele nit funktioniere.
EMBOLO <3
LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

...und trotzdäm hän sie e stärkeri Stammelf

Für dSchwiizer Gschichtsbüecher isch dä Sieg fantastisch, au wie dSchwiizer gspielt hän.

Es isch aber nur e Testspiel gseh, die Dütsche hän die zweiti Garde uffs Feld gschickt zum für dEM e paar Spieler zteste. Klar, die Dütsche wän nie verliere.
Aber wenn das Spiel um öbbis gange wär, denn hätte die Dütsche e anderi Elf ufs Feld gschickt und denn hättes dSchwiizer sicher nit so eifach kah.

Ich will dr Sieg nit schmählere, aber allzu hoch würdi dä Sieg jetzt au nit istuefe. Meh het dRealtiät geschter gege dRumäne gseh...
Aber dennoch, es isch geil gseh dSchwobe mol zschloh, und das isch jo dHauptsach. In e paar Jöhrli redet kei Mensch meh vonnere B-Elf sondern nur no das mir dSchwobe gschlage hän. Und nur das zällt :cool:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Antworten