worderic.cartman hat geschrieben:Schmid ist der Schlimmste, mit gewaltigem Vorsprung auf Ruefer!
Gegen diese Nulpen ist sogar Beni ein Genuss.
Unerträglich..betont immer spezielle Szenen so schwul mit seinen schrott Stimmbänder
dabei möchte er doch sein wie Beni National....manu3l hat geschrieben:Schmid wäre beim "Guetnachtgschychtli" besser aufgehoben.
Wusste gleich vor dem schauen, welchen Du meinst.. ist wohl wieder so ein "Sohn-Typ".whizzkid hat geschrieben:Meine Fresse isch dä Kommentator bim Highlight-Video vo FCZ:FCB e Schlooftablette. Sällte sone monotoni Stimm ghört und denn erscht bim Staats-Färnseh
https://www.srf.ch/sport/fussball/super ... g-zum-sieg
Die Zämmefassige vom SRF sind eh Müll. Sie mache us de einzelne Spiel viel zwenig. Ich erwart nit das me mit de Sportschau kha mithalte, aber wenn me e bizli de Dütsche würd abluege wäri wohl nit verkehrt. Und sonst dörfsch di halt nit wundere wenns nit eso viel Lüt interessiert. Bi de Sportschau-Zämmefassige wärde dSpiel ame besser gmacht wie sie eigentlich gsi sind und bi uns macht me sie schlechter...whizzkid hat geschrieben:Meine Fresse isch dä Kommentator bim Highlight-Video vo FCZ:FCB e Schlooftablette. Sällte sone monotoni Stimm ghört und denn erscht bim Staats-Färnseh
https://www.srf.ch/sport/fussball/super ... g-zum-sieg
Die Kommentatoren gleichen sich eben dem Spielniveau an.Legände hat geschrieben:Die Zämmefassige vom SRF sind eh Müll. Sie mache us de einzelne Spiel viel zwenig. Ich erwart nit das me mit de Sportschau kha mithalte, aber wenn me e bizli de Dütsche würd abluege wäri wohl nit verkehrt. Und sonst dörfsch di halt nit wundere wenns nit eso viel Lüt interessiert. Bi de Sportschau-Zämmefassige wärde dSpiel ame besser gmacht wie sie eigentlich gsi sind und bi uns macht me sie schlechter...
Die Auswahl an Sportjournis ist in D wohl ungleich grösser als bei uns. Auch dürfte die Ausbildung zum Sportjourni einiges besser sein. Bei uns wirkt ja alles etwas amateurhaft im Vergelich zu D. Die können natürlich auch mit anderen Zahlen operieren.Legände hat geschrieben:het nüt mit däm ztue. d‘Spiel in Dütschland sind oft au nit dr Brüller, aber in de Sportschau gseht denn noch eme Topspiel us.
Scho klar, au alles verständlich, usser worum setti in D d’Usbildig zum Sportjourni besser si? Ich frog mich eifach obs mit dene Mittel wo me hett nit besser würdi go.Tsunami hat geschrieben:Die Auswahl an Sportjournis ist in D wohl ungleich grösser als bei uns. Auch dürfte die Ausbildung zum Sportjourni einiges besser sein. Bei uns wirkt ja alles etwas amateurhaft im Vergelich zu D. Die können natürlich auch mit anderen Zahlen operieren.