wie kunsches du uf dä Prys? SBB?, DB?, SNCF?panda hat geschrieben:mit de günschtigste Tarife (ab 6 Persone, zug mues fix buecht wärde, umtusch z.t. usgschlosse) chunnsch uf knapp 190 Franke für Basel-Lille retour wenns Ticket in dr Schwiz chaufsch, z Frankrich z.t. no es paar Fränkli billiger
Reise nach Lille
Basel - Paris retour: Tarif PREMs (normalerwiis ab 60 Tag vorhär buechbar, stark kontingentiert, fix an Zug bunde, kei Umtusch) ab 78 Franke (in Frankrich bzw über voyages.sncf.com ab 40 Euro)RALE BALE hat geschrieben:wie kunsches du uf dä Prys? SBB?, DB?, SNCF?
Paris - Lille reotur ab CHF 108.-- (Tarif Decouverte, 2-9 Personen, Umbuchung vor Hinfahrt möglich)
git total CHF 186.-- wenn in dr Schwiz buechsch
Für Züg in Frankrich chönne d Prise vo Zug zu Zug und je nach Zitpunkt vo dr Reservation schwanke, die Priise si also mit Vorsicht z gniesse...
stargg, merci PAndapanda hat geschrieben:Basel - Paris retour: Tarif PREMs (normalerwiis ab 60 Tag vorhär buechbar, stark kontingentiert, fix an Zug bunde, kei Umtusch) ab 78 Franke (in Frankrich bzw über voyages.sncf.com ab 40 Euro)
Paris - Lille reotur ab CHF 108.-- (Tarif Decouverte, 2-9 Personen, Umbuchung vor Hinfahrt möglich)
git total CHF 186.-- wenn in dr Schwiz buechsch
Für Züg in Frankrich chönne d Prise vo Zug zu Zug und je nach Zitpunkt vo dr Reservation schwanke, die Priise si also mit Vorsicht z gniesse...
Ich hoff, es wird problemlos möglich sii, eifach nur an Tickets z'cho. Denn TravelPoint het grad ihri Zugreis usebrocht:
CHF366.-- (inkl. 1 Übernachtig im Hotel).
Findi jetzt scho rächt happig, wenn me's mit Mailand vergliicht!!!
infos:
http://www.fcbtravel.ch
Findi jetzt scho rächt happig, wenn me's mit Mailand vergliicht!!!

infos:
- Schwerverbrecher
- Benutzer
gits das Agebot au ohni Übernachtig? Jo swird leider scho nit billigFabiAhn hat geschrieben:Ich hoff, es wird problemlos möglich sii, eifach nur an Tickets z'cho. Denn TravelPoint het grad ihri Zugreis usebrocht:
Findi jetzt scho rächt happig, wenn me's mit Mailand vergliicht!!!![]()
infos:
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
für was e hotel? me ka doch au im zug schlofe... oder au nitFabiAhn hat geschrieben:Ich hoff, es wird problemlos möglich sii, eifach nur an Tickets z'cho. Denn TravelPoint het grad ihri Zugreis usebrocht:
Findi jetzt scho rächt happig, wenn me's mit Mailand vergliicht!!!![]()
infos:

Aber wieso dr FCB zerscht dene Tix gitt?RALE BALE hat geschrieben:finds doch au rächt tür, dä Äxtrazug wird bestimmt kei TGV sy, sprich är brucht vil länger bis uf Lille als mir indivudell und zahle erscht no mehr (Prys je nach Dag wo me buecht^zwüsche CHF 190.00 und CHF 220.00 fir e Zug)
naja, irgendwie miend die au sGäld verdiene. Vil Glück Rogerb
Sogar dr D. J. mit Fan*cen* bikunnt sicher au no, und wieso nid e Teil em Fanprojäggt oder DV gä?
Fanclubs etc. mien um jedes einzelne kämpfe und de Reisebüro wirds in A* gschobe.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
das mit de Tix isch scho gniegend besproche, miends jo nid jede Match international widr neu lanciere..... isch e leids ThemaGoofy hat geschrieben:Aber wieso dr FCB zerscht dene Tix gitt?
Sogar dr D. J. mit Fan*cen* bikunnt sicher au no, und wieso nid e Teil em Fanprojäggt oder DV gä?
Fanclubs etc. mien um jedes einzelne kämpfe und de Reisebüro wirds in A* gschobe.
Unds wurd mi immer no intressiere, wieso dr FCB zerscht irgendwelche Reisebüro d Tixs gitt, oder giets no e Batzeli äxtra?RALE BALE hat geschrieben:das mit de Tix isch scho gniegend besproche, miends jo nid jede Match international widr neu lanciere..... isch e leids Thema

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Voilà, das hani au gfunde. Oder halt au in irgend eme Schuppe in Lille duurefeschte und am friehe Morge uf e Zug. Gseh s'Problem eigentlich au nit. Guet möglich, dass si vilicht nur Abfahrtszytte becho händ (z.B. spötere Morge zrugg), wo si fascht zwungenermasse mien e Hotel drzue abiete. Und schliesslich chönne si so no chli mehr drzue verdiene...flOX hat geschrieben:für was e hotel? me ka doch au im zug schlofe... oder au nit![]()
@Onkel
Kei Ahnig, frogsch am beschte grad diräkt bi travelpoint noche. E-mail-Adrässene stönd uf dr HP.
Hoffe mr emol, dass dr FCB Tix au an individuell Reisendi wird usegäh!!!!
jo das könnti mir au vorstelle dass si gar nit dörfe in dr nacht abfahre...Voilà, das hani au gfunde. Oder halt au in irgend eme Schuppe in Lille duurefeschte und am friehe Morge uf e Zug. Gseh s'Problem eigentlich au nit. Guet möglich, dass si vilicht nur Abfahrtszytte becho händ (z.B. spötere Morge zrugg), wo si fascht zwungenermasse mien e Hotel drzue abiete. Und schliesslich chönne si so no chli mehr drzue verdiene...

das aktuelle Angebot ist kein Sonderzug ! Sonderzug-Preis ohne Uebernachtung folgt. Der Preis wird auf jedenfall teurer sein als Milano oder Schalke, da kaum soviele Leute nach Lille reisen werden.RALE BALE hat geschrieben:finds doch au rächt tür, dä Äxtrazug wird bestimmt kei TGV sy, sprich är brucht vil länger bis uf Lille als mir indivudell und zahle erscht no mehr (Prys je nach Dag wo me buecht^zwüsche CHF 190.00 und CHF 220.00 fir e Zug)
naja, irgendwie miend die au sGäld verdiene. Vil Glück Rogerb
Vorteil beim Extrazug : keine umsteigeri und Bahnhofswechsel in Paris !
Das tönt doch aber scho mol vilversprächend! Merci für d'Insider-Info!rogerb hat geschrieben:das aktuelle Angebot ist kein Sonderzug ! Sonderzug-Preis ohne Uebernachtung folgt. Der Preis wird auf jedenfall teurer sein als Milano oder Schalke, da kaum soviele Leute nach Lille reisen werden.

wird aber wohrschinlig trotzdäm kei TGV sy vo Paris uf Lille.rogerb hat geschrieben:das aktuelle Angebot ist kein Sonderzug ! Sonderzug-Preis ohne Uebernachtung folgt. Der Preis wird auf jedenfall teurer sein als Milano oder Schalke, da kaum soviele Leute nach Lille reisen werden.
Wägem Bahnhofwächsel stimmt (isches bis jetzt seinzige Argumänt, woby sit Ziri kenne mir das Lied jo widr rächt guet EINE U_BAHN

lueg isch mirs eigentlig au egal, hoff kannsch all Dini Plätz verkaufe. Mi kriegsch freiwillig (sprich wenn ich e Tick bekumm nieme) in e offiziell organisierti Reis, wo me individuell kann mache
CHEERS und rutsch guet!
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
schalke ... wäre zwar mit viel mühe möglich gewesen, aber wenn mann nicht über die regulären reisemafia-kanäle buchen wollte, stand man ziemlich alleine da ...Bender hat geschrieben:An alle im Voraus "wir bekommen kein Ticket" Jammerer:
Gibt es einen bewiesenen Fall eines FCB-Fans, der nicht zu einem Auslandsticket gekommen ist, seit der FCB im neuen Stadion ist?
Nimmt mich nur so wunder...
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Holländer
- Erfahrener Benutzer
Zitat von Bender
.. "wir bekommen kein Ticket" Jammerer..
WORD!!

Es war bis jetzt immer so, dass man gut an Auswärtsfahrten gekommen ist, also jetzt nicht schon "kollern"..
Bin aber nicht unbedingt dafür, mit offiziellen Veranstaltern zu reisen, da die immer nur an die grosse Kohle denken...

Die wenigsten "Fans" wollen irgendwo eine Übernachtung haben..
Grüsse

OK, danggschön, sicher kai schlächti Lösig. Muesch in Paris eifach vom Flughafe an Gare de l' Est (?) übere fahre. Und das ka e Stund düre, je nach Verkehr.Eckfahne hat geschrieben:Digge ich vo Paris, es sin genau 59m13s mit em TGV.
In Brüssel kasch am Flughafe in d' Bahn istiege, ich ha aber d' Zugsverbindige nit agluegt wie guet si sind und wie oft... isch nur grad so a Idee gsi.
Auch als Fanclub musst du eine Namensliste hinterlegen. Allerdings schaut die wohl kaum einer sooooo wahnsinnig genau an. Aber irgendwann werden wohl Passkopien verlangt werden. Dann wissen die italienischen Zöllner im voraus, dass Michel Hunziker im Fanclubbüssli ein Kerl ist und nicht die hohle blone Nuss vom Fernsehen.Bodesurri hat geschrieben:Dass han ich au s Gfuehl, aber ich denk wenn Sie Ticket and Reisebuero gebe isch au e Art Kontrolle wer and Spiel goht oder nit(z.b.Leut mit Stadionverbot)?