Der Angebliche Frauenschläger

Diskussionen rund um den FCB.
Lonsdale22
Neuer Benutzer

Der Angebliche Frauenschläger

Beitrag von Lonsdale22 »

SALI ZÄMME

So ich bi nen jetzt der agäblichi FRAUENSCHLÄGER ich möcht jetzt einigi sache klarschtelle!

1. Ich finds voll miesehm was do inne über mi gschribe worde isch den us minere sicht mues me für sone Diskusion beidi site kenne und nit nur eini und mini Site seht gantz anderscht us!

2. Isch die Foti gschicht nit legal gsi denn wenn me ä Foti vo eim wil ins Netz schtelle brucht me vo däm ä iverschdändnis und do ich kei afrog becho ha häti die Foti do inner nie dörfte erschine

3. Zur beruigig an die wo angscht hän dass ich sone schlimmi Persohn bi ich gang scho sit wit über 15 Johr and Schpiel vom FCB und wenn ich wirklich so wär wie me mi beschribe hät häti scho lang Stadionverbot!!!

----------------------

MINI SCHTELIGSNAHM:
Ich ha die bekanti Situation äso erläbt dass ich mit dere Persohn hinter mir ä Diskusion ha gfiert und uf eimol het sich die Persohn unter mir a vo i mische und denn hetz uf jede fall ä mega usenandersetzig ge zwüsche mir und dere Dame aber HANDGRIFLICH bini uf gar kei fall worde die ganzi sach isch "nur verbal" abglofe!

So ich hof ich ha ä bitz Klarheit in die sach chöne ine bringe und wen no öber ä frog het chaner mir gärn ä E-Mail (the_freedom_in_darkside@freesurf.ch) schicke.

ROT/BLAUI
GRIESS

PS: Ich wünsch alne ä schöhne MEISCHTERKAMPF und hofentlich viel Schpass an de MEISCHTERFIR!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Lonsdale22 hat geschrieben:SALI ZÄMME

So ich bi nen jetzt der agäblichi FRAUENSCHLÄGER ich möcht jetzt einigi sache klarschtelle!

1. Ich finds voll miesehm was do inne über mi gschribe worde isch den us minere sicht mues me für sone Diskusion beidi site kenne und nit nur eini und mini Site seht gantz anderscht us!

2. Isch die Foti gschicht nit legal gsi denn wenn me ä Foti vo eim wil ins Netz schtelle brucht me vo däm ä iverschdändnis und do ich kei afrog becho ha häti die Foti do inner nie dörfte erschine

3. Zur beruigig an die wo angscht hän dass ich sone schlimmi Persohn bi ich gang scho sit wit über 15 Johr and Schpiel vom FCB und wenn ich wirklich so wär wie me mi beschribe hät häti scho lang Stadionverbot!!!

----------------------

MINI SCHTELIGSNAHM:
Ich ha die bekanti Situation äso erläbt dass ich mit dere Persohn hinter mir ä Diskusion ha gfiert und uf eimol het sich die Persohn unter mir a vo i mische und denn hetz uf jede fall ä mega usenandersetzig ge zwüsche mir und dere Dame aber HANDGRIFLICH bini uf gar kei fall worde die ganzi sach isch "nur verbal" abglofe!

So ich hof ich ha ä bitz Klarheit in die sach chöne ine bringe und wen no öber ä frog het chaner mir gärn ä E-Mail (the_freedom_in_darkside@freesurf.ch) schicke.

ROT/BLAUI
GRIESS

PS: Ich wünsch alne ä schöhne MEISCHTERKAMPF und hofentlich viel Schpass an de MEISCHTERFIR!
WOW Respekt hätt nie dänkt das du dich do inne meldisch! und genau das han ich dänkt gha das die ander siite nomol ganz anderst usseht.

für mich ghöre so sache nid ins netz!

fertig.... und au dir no schöni meisterschaft und nextmol gits e bier ;)
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Hamer scho dänkt dasses eso uusekunnt... dorum au mi Post...
rotoloso hat geschrieben: Ihm sis fötteli do veröffentliche find i nid so das denn wär säit uns, dass dini Ussage wohr sin? Villicht bisch du d'ex vo däm und wottschem eifach eins usswüsche... isch nur e Bispil aber verstohsch was i mein? Nägschtmol hol d'Bulle wenn sie schomol öbbis nützlichs z'mache gitt sölle sies au mache.
me muess immer beidi Versione kenne, klar so wies gschilderet worde isch, hetts richtig brutal tönt, aber wär garantiert uns dasses eso gse isch?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Danke dass du dich extra bisch do inne cho melde. das isch genau das wo ich dänkt han, meh muess immer beidi siite kenne!

und dezue ane is e frechheit öpper so bloss z stelle im internet ohni z wüsse was genau gloffe isch.

wünsch dir eu no schöni spiel und e hoffentlichi meisterfiir.........

git nexmol e bier vo mir ;) wenn di gseh...

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hank Hoover »

Na guet, ich will do nit parteiisch si, muess aber glich sage, dass sini stelligsnahm genau eso undurchsichtig isch wie die vo dr "salome" ...

do blickt jo sowieso keine dure was genau gloffe isch...
GO CANUCKS GO

Lonsdale22
Neuer Benutzer

Beitrag von Lonsdale22 »

Ich ha nur dank ärä super Kolegin erfahre dass es wäge mir sone mega Diskusion git und wen mi d Kolegin nit invomiert hät wäri an nägschde Match und hät vo nüt gwüst ich glaub das wär nit guet use cho!!!

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Lonsdale22 hat geschrieben:SALI ZÄMME

----------------------

MINI SCHTELIGSNAHM:

ROT/BLAUI
GRIESS

Nimm lieber Stellig zu dem wo gmacht hesch? :mad:

2. Isch oeffentliche Raum me darf vo dir es Foti mache und do Poste guets wuesse wer Du bisch, meh gseht sich am noechste Matsch :mad:

Lattenknaller
Benutzer

Beitrag von Lattenknaller »

man soll immer beide seiten hören, da hast du recht. allerdings bleibt mir eine frage hald noch immer unbeantwortet :

wieso sollte salome lügen und die geschichte zu deinen ungunsten abgeändert haben ? ich erleb in meinem beruflichen alltag es immer wieder, dass "ertappte" menschen die abstrusesten erklärungen und "entschuldigungen" bzw. rechtfertigungen anbringen. zeugenaussagen gegenüber personen, welche ausserhalbt des bekanntenkreises des zeugen liegen, sind zu über 90 % korrekt. oder anders gesagt : 9 von 10 sich verteidigende rechtfertigen sich lügend.

soll keine wertung in deinem fall sein. ist einfach eine feststellung aus meiner berufspraxis (bin kein polizist).

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Bodesurri hat geschrieben:Nimm lieber Stellig zu dem wo gmacht hesch? :mad:

2. Isch oeffentliche Raum me darf vo dir es Foti mache und do Poste guets wuesse wer Du bisch, meh gseht sich am noechste Matsch :mad:
Bodesurri bisch drbii gsi? Denn wärsch e wiitere Züg, wenn nid stoht jetzt Ussag gege Ussag...

PS. Gits euch überhaupt dr Lonsdale und Salome, oder isch das eifach e deftige Fake? Kunnt mr nämmlig langsam so inne...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

langsam dunkt mi das ganze isch e Fake find i aber nit so guet alli im Forum go verarsche?

Lonsdale22
Neuer Benutzer

Beitrag von Lonsdale22 »

Ich ha mit dere Person ä Diskusion ka nit mer und nit weniger und wie gseit handgriflich bini garantiert nit worde

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Lonsdale22 hat geschrieben:Ich ha mit dere Person ä Diskusion ka nit mer und nit weniger und wie gseit handgriflich bini garantiert nit worde
Ihri schliedrige sind komplett anderst?

Stavia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stavia »

Es erübrigt sich total diese Sache hier im Forum zu disskutieren. Aber da man auf den Fotos (hab sie nicht gesehen), den Disskusionen nach, nicht sieht dass ein Frau geschlagen wird, ist Salomes Ziel erreicht. Lonsdale's Kollegen wissen von der Sache und ich denke dass Sie ihn darauf ansprechen werden. Andererseits "who the fuck ist Salome?", wie rotloso schreibt vieleicht ist sie ja die Ex die ihm ein bisschen Aerger einbrocken will.

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Stavia hat geschrieben: wie rotloso schreibt vieleicht ist sie ja die Ex die ihm ein bisschen Aerger einbrocken will.
Koennte sein aber ist schon einwenig weithergholt

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Bodesurri hat geschrieben:Nimm lieber Stellig zu dem wo gmacht hesch? :mad:

ZU 1: hed er
ZU 2; stimmt ned
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

er het stellig gnoh und ob er jetzt recht het oder die dame weis jo keine.

drum de herr in ruhe loh und zwar au im stadion..............

stark het er sich wenigstens gmeldet!

fottos ghöre sowiso nid ins netz... mit so behauptige :mad:

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

i mein numme isch scho krass mit so behauptige wenns stimmt und foto au grad no derzu, i wuerd mi gar nie meh ahne matsch traue an sinere stelle?

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

panda, um was gohts?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Lonsdale22
Neuer Benutzer

Beitrag von Lonsdale22 »

Die ganzi sach isch kei Fake und d Salome (40-45 Johr alt) isch au nit mini EX. Die Frau het doch eifach angscht ka vonere 2m Glatze und woni denn no lut worde bi het sie dankt dass ich sie wird schlo aber das ich ha und wird nie ä frau schlo

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Lonsdale22 hat geschrieben:Die ganzi sach isch kei Fake und d Salome (40-45 Johr alt) isch au nit mini EX. Die Frau het doch eifach angscht ka vonere 2m Glatze und woni denn no lut worde bi het sie dankt dass ich sie wird schlo aber das ich ha und wird nie ä frau schlo
Nicht so glaubwuerdig deine Ausage?

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

@Bodesurri
Wenn du wirklich den vollen Durchblick hast, was da wirklich abgelaufen hast, und das nur vom Lesen der beiden Threads hier im Forum, dann hast du meinen vollen Respekt :rolleyes:

Auf jeden Fall ist ein Forum nicht der Ort, um Sowas zu klären. Und Dritte in Grossaufnahme einfach so zu veröffentlichen grenzt mE an Rufmord. Nur, damit ich da auch noch meinen Senf dazu abgegeben habe.

Vielleicht sollten sich die Leute als Bundesrichter bewerben, die hier aufgrund von Internet-Gesülze ganz genau wissen, was denn passiert ist.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Lonsdale22
Neuer Benutzer

Beitrag von Lonsdale22 »

Was isch nit glaubwürdig?

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Bodesurri hat geschrieben:Nicht so glaubwuerdig deine Ausage?
wieso will er kei fötteli het :confused:

ich glaub das wirdsch nie chöne wüsse wer jetzt recht het und wer nid... für das bruchsch scho meh züge oder e video.

do längt ei ussag vo ere dame leider nid ;)

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

heee ich hoff ich händ das föteli guet agluegt...ha nämlig au e glatze und bi über 190 cm gross. nid das ich gopferdammi näggscht matsch e paar an chessel bekumm...... :eek: :p

Lonsdale22
Neuer Benutzer

Beitrag von Lonsdale22 »

wen ich d salome wirklich gschlage hät und s wirklich so schlim wär gsi hät mi Polizei sicher usem Stadion kolt denn es het jo überal Polizei ume ka vo zivile über unifomiertdi bis zur Kammera isch ales vorhande gsi und niemerem isch öbis ufgfalle

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Gevatter Rhein hat geschrieben:@Bodesurri
Wenn du wirklich den vollen Durchblick hast, was da wirklich abgelaufen hast, und das nur vom Lesen der beiden Threads hier im Forum, dann hast du meinen vollen Respekt :rolleyes:
Gewalt an Frauen wird oft verharmlost und als Kavaliersdelikt dargestellt schlimm

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

@lonsdale22:

bliib locker!
völlig unkorräkt gsi vo dr salome föteli vo dir z poste.
absolut unnötig die diskussion do inne. keine isch drbi gsi, keine khas beurteile, also sött au keine si sämf drzue gä...

offesichtlich hets e disput gä, wie au immer, alli sin am läbe, d gschicht isch gässe.

wenn öpper gwalt gege fraue oder kinder beobachtet, weiss är in zuekunft, was är z tue het: iischritte, oder hilf hole, aber sicher nit sone hetzthread im forum!!!

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Bodesurri hat geschrieben:Nicht so glaubwuerdig deine Ausage?
Hör doch auf das Ganze zu hinterfragen, die Aussagen von Salome kann man auch locker als unglaubwürdig darstellen.

Fakt ist doch, dass sich das Ganze in einer sehr virtuellen Welt abspielt und man eigentlich nicht weiss, was man glauben soll. Im Prinzip ist fast alles möglich. Ich könnte mich als neuer User registrieren und je nach Lust und Laune die eine oder die andere Seite unterstützen. Was wäre dann?

Was man meiner Meinung nach sicher weiss ist folgendes:
- Falls die Geschichte von Salome stimmt, sind die Ziele zwar edel, der Weg aber völlig falsch.
- Die einzige Person, von der man wirklich mehr oder weniger sicher annehmen kann, dass sie das Gesetz gebrochen hat, ist Salome (veröffentlichung eines Bildes einer fremden Person.) Ausnahme (darum auch "mehr oder weniger sicher"): die Person ist keine fremde Person und wurde vorher angefragt.
Bei allen anderen Anschuldigungen steht es Aussage gegen Aussage.

Lonsdale22
Neuer Benutzer

Beitrag von Lonsdale22 »

BADCOP ich chum mi Grind den scho cho ane hebe den fang ich nach em nägschde Match au sone Diskusion a wie d Salome

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Bodesurri hat geschrieben:Gewalt an Frauen wird oft verharmlost und als Kavaliersdelikt dargestellt schlimm
nebenbei, gewalt von frauen an männer wird noch weniger wahrgenommen...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Gesperrt