Nationalliga A Saison 2011/12
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
wenn 71Pkt. 100% isch den sind 48Pkt. 67%..Kawa hat geschrieben:Bevor man den Taschenrechner einschaltet sollte man den Kopf gebrauchen
Du schreibst "wir haben knapp einen Drittel mehr Punkte geholt als der zweitplatzierte" rechnest aber wieviel Punkte der FCL weniger hat als wir ....
Der FCL hat 48 Punkte und wir haben 23 Punkte mehr geholt was knapp die Hälfte der 48 ist. Die Basis ist entscheidend![]()
d.h. LU het ca. 2/3 vo unserne Punkt gholt und somit hend mir 1/3 Punkt meh wie LU gholt aber hend dezue fasch d'helfti vo de LU Punkt in unserem drittel ..

- Lällekönig
- Erfahrener Benutzer
richtig.Djox87 hat geschrieben:wenn 71Pkt. 100% isch den sind 48Pkt. 67%..
d.h. LU het ca. 2/3 vo unserne Punkt gholt
falsch.Djox87 hat geschrieben:und somit hend mir 1/3 Punkt meh wie LU gholt
?Djox87 hat geschrieben:aber hend dezue fasch d'helfti vo de LU Punkt in unserem drittel ..![]()
![]()
Ich weiss, dass Kawa gelegentlich Nonsens von sich gibt, aber er hat auch immer wieder mal recht. In diesem Fall hat er es.
Der FCB hat ca. 50% Punkte mehr als der FCL. (150% : 100%)
Der FCL hat ca. 33% Punkte weniger als der FCB. (66% : 100%)
Bei «mehr als» ist die Basis (100%) der Club mit weniger Punkten.
Bei «weniger als» ist die Basis (100%) der Club mit mehr Punkten.
Ist ja nicht so schwer, oder?
Meine Vision des FCB: Die heterogene Einheit.
-
- Erfahrener Benutzer
http://www.blick.ch/sport/fussball/superleague/sions-serey-die-spielt-schon-wieder-id1881577.html
Es ist schon interessant !
Da vergreift sich ein Wiederholungstäter (bzgl. unsportlichen Verhaltens) an einem kleinen Balljungen und steht kurz darauf wieder munter auf dem Platz, während zwei YB-Spieler für Taten im Affekt mehrere Spielsperren erhalten. Wo bleibt da die Verhältnismässigkeit ? Schlussendlich ist es egal, ob Die's Schlag ein "Penalty" oder nur eine leichte Backpfeife war, einen Balljungen zu schlagen ist ein absolutes No-Go und eine verdammte Frechheit. Ein solcher Idiot hat auf Fussballfeldern nichts verloren !
Dass die Tat des Sion-Spielers kein Affekt war, zeigt sich schon darin, dass er bis zum Spielschluss abgewartet hat, um die Ohrfeige zu verteilen und nicht sofort während des Spiels, als der Balljunge anscheinend (mehrmals ???) seinen Ball nicht freigab. Der dämliche Vater des Jungen zog dann auch noch seine Anzeige zurück. Ich möchte nicht wissen, welche Summe CC diesem Vater in den A.... gestopft hat.
Da vergreift sich ein Wiederholungstäter (bzgl. unsportlichen Verhaltens) an einem kleinen Balljungen und steht kurz darauf wieder munter auf dem Platz, während zwei YB-Spieler für Taten im Affekt mehrere Spielsperren erhalten. Wo bleibt da die Verhältnismässigkeit ? Schlussendlich ist es egal, ob Die's Schlag ein "Penalty" oder nur eine leichte Backpfeife war, einen Balljungen zu schlagen ist ein absolutes No-Go und eine verdammte Frechheit. Ein solcher Idiot hat auf Fussballfeldern nichts verloren !
Dass die Tat des Sion-Spielers kein Affekt war, zeigt sich schon darin, dass er bis zum Spielschluss abgewartet hat, um die Ohrfeige zu verteilen und nicht sofort während des Spiels, als der Balljunge anscheinend (mehrmals ???) seinen Ball nicht freigab. Der dämliche Vater des Jungen zog dann auch noch seine Anzeige zurück. Ich möchte nicht wissen, welche Summe CC diesem Vater in den A.... gestopft hat.

- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
http://www.20min.ch/sport/fussball/stor ... t-23281094
guet gmacht!
hoff jetzt eifach, dass sie au no d Lizenz bekömme
guet gmacht!

Kämpfe Basel
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Doch no e gueti Nachricht uss dr übrige Fuessballschwiz in däre KatastrophesaisonGone to Mac hat geschrieben:http://www.20min.ch/sport/fussball/stor ... t-23281094
guet gmacht!hoff jetzt eifach, dass sie au no d Lizenz bekömme
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]
sag mol, spinnts dr oder was?!komposchti hat geschrieben:http://www.blick.ch/sport/fussball/superleague/sions-serey-die-spielt-schon-wieder-id1881577.html
Dass die Tat des Sion-Spielers kein Affekt war, zeigt sich schon darin, dass er bis zum Spielschluss abgewartet hat, um die Ohrfeige zu verteilen und nicht sofort während des Spiels, als der Balljunge anscheinend (mehrmals ???) seinen Ball nicht freigab. Der dämliche Vater des Jungen zog dann auch noch seine Anzeige zurück. Ich möchte nicht wissen, welche Summe CC diesem Vater in den A.... gestopft hat.![]()
aber das unter anderem basler wänd gsetz und regle apasse, falls e konkurrent znoch kunnt isch jo nix neus, aber wieso um alles in dr wält in dem fall? wieso söll dr serey nit spiele, wenn er nit gsperrt isch? got öppe ins gliche wie; wieso sölle lizenzierti spieler nit lizenziert si? dr sfv het do zwar e lösig gfunde, aber die bliebt für jede rational denkende mensch verborge...
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
was für e gsetzt und weli regle hän mir apasst? git eher bispiel wo mir nit uf unser rächt beharrt hän, z.B schneespiel im 07 glaub oder wo dr SFV mit andere elle gmässe het bim mundwiler.harpune hat geschrieben:sag mol, spinnts dr oder was?!
aber das unter anderem basler wänd gsetz und regle apasse, falls e konkurrent znoch kunnt isch jo nix neus, aber wieso um alles in dr wält in dem fall? wieso söll dr serey nit spiele, wenn er nit gsperrt isch? got öppe ins gliche wie; wieso sölle lizenzierti spieler nit lizenziert si? dr sfv het do zwar e lösig gfunde, aber die bliebt für jede rational denkende mensch verborge...
Aber muesch doch zuegä, dass dr Serey nit hätti dörfe spiele, v.a us moralischer sicht. en erwachsene maa (zumindest vo gsetztes wäge) schlot en ballbueb???
Kämpfe Basel
jooo und hetted ihr öppe dörfe meischter werde us moralischer sicht??? moralisch sind ihr mit eurem stuz öppe knapp vor em fc zürich united izordne...Gone to Mac hat geschrieben:was für e gsetzt und weli regle hän mir apasst? git eher bispiel wo mir nit uf unser rächt beharrt hän, z.B schneespiel im 07 glaub oder wo dr SFV mit andere elle gmässe het bim mundwiler.
Aber muesch doch zuegä, dass dr Serey nit hätti dörfe spiele, v.a us moralischer sicht. en erwachsene maa (zumindest vo gsetztes wäge) schlot en ballbueb???
und us moralischer sicht, sötte sion 2 weltmeischter und ein europameischter-titel zuegsproche werde... wo simmer denn do?!
moralisch moralisch... söll jetzt de alex frei keini goal meh schiesse, will er de andere scho gnueg igschenkt het?! häjooo... wär doch moralisch jetzt ächt mol an dr ziit, dass dr frei 3 saison lang keini goals meh schiesst oder?!
oder wärs moralisch nit au guet, wenn ihr am mittwuch würdet luzern unterstütze? häjo... denn spieled die au mol vor 30'000 (ah nei sorry, s'stadion wird jo nur halbvoll si... :rolleyes

oder wärs moralisch nit no in ornig, wenn dr streller mol e gueti nackestarri würd becho, unter anderem für sis unverantwortliche züngle vorem ukraine-penalty?!
zudem: die ohrfiige isch jo schlicht abartig gsi. ha grad mit lausanne telefoniert, aso de kleini herzigi ballbueb liegt immer no im spital. voll s'jochbei broche und 4 zähn dusse. zudem getrout er sich nüm uf dstross. es chönnt jo dr geoffrey umen egge cho und em eini wätsche...
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Im Wallis schint es jo normal z sii, dass me chlini (fremdi) Chinder schloht ... Tolli "Rasse" die Wallisser ...harpune hat geschrieben: zudem: die ohrfiige isch jo schlicht abartig gsi. ha grad mit lausanne telefoniert, aso de kleini herzigi ballbueb liegt immer no im spital. voll s'jochbei broche und 4 zähn dusse. zudem getrout er sich nüm uf dstross. es chönnt jo dr geoffrey umen egge cho und em eini wätsche...
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
-
- Erfahrener Benutzer
Das hett nüt mit spinne z'tue, das isch gsunde Menscheverstand !harpune hat geschrieben:sag mol, spinnts dr oder was?!
Figure söttiger Proveniänz hänn nütt uff eme Sportplatz verloore. d'Sportart isch au egal, ob Hornusse oder Harasselauf.... Ich würd s'glyyche au schryybe, wenn das aine vo unserem FCB gmacht hätt, aber das isch äbbe dr Unterschied, die wüsse, was sich ghört.............

BloodMagic hat geschrieben:Im Wallis schint es jo normal z sii, dass me chlini (fremdi) Chinder schloht ... Tolli "Rasse" die Wallisser ...
nei sicher isches nit normal... aber mr mues jetzt usere ohrfiige au nit welle e staatsaffaire mache...
es isch e ohrfiige punkt. überleisch dr emol wievill mol du früener (ok - vilicht bisch e ganz e brave gsi) eini glängt becho hesch und denn überleisch mol, wie lang die das ame beschäftigt het ( i behaupt zwei sekunde und denn ab hinter de nögscht huusegge und zum nögschte nochbr go lüte und wele drvoseckle...)
aber jo, mr chan dr serey für die ohrfiig natürlich au e saison usem verkehr zieh...
und no was: vo wäge wiederholigstäter oder irgendwas - bim serey isch do nix... drfür: die übelschti ratte spielt jo wohl woanders...
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
nei ich mein nur dass in afrika mit mehr körperkontakt gspielt wird und dört au mehr dureglo wird als bi uns. isch in dr premier league nit andersch! aber in dr schwiiz wird rigoroser pfiffe, v.a wenns uf gsundheit vo de spieler gotharpune hat geschrieben:du meinsch in afrika bi de ***** ?!!!
erbärmlich diese sichtweise!!
Kämpfe Basel
Also ist Servette jetzt genau gleich weit wie YB.Gone to Mac hat geschrieben:http://www.20min.ch/sport/fussball/stor ... t-23281094
guet gmacht!hoff jetzt eifach, dass sie au no d Lizenz bekömme
Punktgleiche Tabellennachbarn ohne Lizenz für nächste Saison

Wegen einer Tätlichkeit die max. eine kleine Busse nach sich ziehen kann hat wohl CC sein halbes Vermögen ausgegebenkomposchti hat geschrieben:Der dämliche Vater des Jungen zog dann auch noch seine Anzeige zurück. Ich möchte nicht wissen, welche Summe CC diesem Vater in den A.... gestopft hat.![]()

Manchmal wird hier schon jegliche Relation vergessen ...
Art. 126
Tätlichkeiten
1 Wer gegen jemanden Tätlichkeiten verübt, die keine Schädigung des Körpers oder der Gesundheit zur Folge haben, wird, auf Antrag, mit Busse bestraft.
Näggschd Saison wieder mit de Oschd-Schwiizer in dr Liga...
Was fyr mi aber spannender isch, isch dr Relegationsblatz. Wobii mr erwarte ka, dass weder Aarau und Bellenz unter normale Umständ e Chance gege Sion het. Vom sportlige Aspäggd isch es fyr d'Liga au besser wenn Sion d'obe blybd. Uff dr ander Syte wurd denn naddyrlig s'Ziel vom Verband erreicht, dass sy ohres Sorgekind (dr CC, und aigendlig nur dr CC) in dr bedytigslose CL (nid Champions League, sondern Challenge League) hän... Aarau wurd ich begriesse vom kurze Wäg an d'Usswärts Spiil und em Stadion wo so beschisse isch, dass es scho wieder geil isch. Im Gegesatz d'Bellenzer, wo ich aifach hoff das sy bliibe wo sy sind...Aber fyr mi goht s'sportlige vor, drum Allez Sion!
Was fyr mi aber spannender isch, isch dr Relegationsblatz. Wobii mr erwarte ka, dass weder Aarau und Bellenz unter normale Umständ e Chance gege Sion het. Vom sportlige Aspäggd isch es fyr d'Liga au besser wenn Sion d'obe blybd. Uff dr ander Syte wurd denn naddyrlig s'Ziel vom Verband erreicht, dass sy ohres Sorgekind (dr CC, und aigendlig nur dr CC) in dr bedytigslose CL (nid Champions League, sondern Challenge League) hän... Aarau wurd ich begriesse vom kurze Wäg an d'Usswärts Spiil und em Stadion wo so beschisse isch, dass es scho wieder geil isch. Im Gegesatz d'Bellenzer, wo ich aifach hoff das sy bliibe wo sy sind...Aber fyr mi goht s'sportlige vor, drum Allez Sion!

Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
Falls der Bengel frech war und Serey Die mit Gesten oder Worten beleidigt hat, geht die Watschen absolut in Ordnung!Intihuasi hat geschrieben:Täusche ich mich, oder gibt es hier drin ein paar kranke Seelen welche es rechtfertigen, dass reiche Fussballspieler kleine Kinder schlagen? Wirklich unterste Schublade!
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
M.o.w....Intihuasi hat geschrieben:Hmm... das Gesetz kenne ich gar nicht. Kannst du mir den Paragraphen angeben?

Art. 177
Beschimpfung
1 Wer jemanden in anderer Weise durch Wort, Schrift, Bild, Gebärde oder Tätlichkeiten in seiner Ehre angreift, wird, auf Antrag, mit Geldstrafe bis zu 90 Tagessätzen bestraft.1
2 Hat der Beschimpfte durch sein ungebührliches Verhalten zu der Beschimpfung unmittelbar Anlass gegeben, so kann der Richter den Täter von Strafe befreien.
3 Ist die Beschimpfung unmittelbar mit einer Beschimpfung oder Tätlichkeit erwidert worden, so kann der Richter einen oder beide Täter von Strafe befreien.
Aber fremde Kinder schlagen geht so oder so gar nicht.
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer