Seggtion mr-Spiile-ohni-Larve

QUOTE]
jo was isch das??chasch jo nid als masstab neh!!
und du auart-of-football hat geschrieben:Bisch du denn scho 16...![]()
korrekt, die kommen nämlich zusammengerechnet nur gerade mal auf 72 jahre kiste und knapp 63.4% der böcke tragen einen oberlippenbart => die sind nicht mal durchschnittNamelos hat geschrieben:jo was isch das??chasch jo nid als masstab neh!!
korrekt, die kommen nämlich zusammengerechnet nur gerade mal auf 72 jahre kiste und knapp 63.4% der böcke (und 32.7% der frauen ... ) tragen einen oberlippenbart => die sind nicht mal durchschnittNamelos hat geschrieben:Gryff hat geschrieben:abschreggend...
![]()
QUOTE]
jo was isch das??chasch jo nid als masstab neh!!
IV-AL-GUGGE ALLEZ!chef-teleboy hat geschrieben:korrekt, die kommen nämlich zusammengerechnet nur gerade mal auf 72 jahre kiste und knapp 63.4% der böcke tragen einen oberlippenbart => die sind nicht mal durchschnitt
I kenn do sone Schyssdräggziigli wo sich tatsächligg d' Gryttegumper (frog mi nit wie sis genau schriebechef-teleboy hat geschrieben: "d'grittegumbberli"
uaaahhhh, do bechum ich s würge bi so bilder...wobi es git no e staigerig, wenn die ganze pappnasene gschminkt sind..hahaha.Gryff hat geschrieben:abschreggend...
![]()
du suechsch die falsche guggene!!Gryff hat geschrieben:IV-AL-GUGGE ALLEZ!![]()
dasch au e clique!Namelos hat geschrieben:du suechsch die falsche guggene!!![]()
gang: http://www.schotteclique.ch
und? was hesch no z motze?`![]()
Musiggverein??? Haha, nai die sinn okay...Namelos hat geschrieben:du suechsch die falsche guggene!!![]()
gang: http://www.schotteclique.ch
und? was hesch no z motze?`![]()
o.k es het scho öbbis vomene musikverein!Schluggschpaecht hat geschrieben:Musiggverein??? Haha, nai die sinn okay...
Nid z'vergaesse, d'Note, wo fascht jedi Gugge efangs mitschleift... "weisch, ich ha unbedingt welle Fasnacht mache, aber alles uswaendig leere hani leider nid kenne..." uauaaaaaaaaaaaa!
in diesem zuammmanhang vergessen hast du die "guggen-die-beim-marschieren-rythmisch in-die-knie-gehen-können-fraktion", die sind für mich der absolute brüller, wenn sie die freie strasse runterbummeln!!!!!!Gryff hat geschrieben:leider find i grad kei fötteli vo dr I-wear-my-sunglasses-at-night-crew sowie vo dr gugge-strickkappe-seggtion...
das isch jo wohl oberpeinlich! zum glück würd euse guggechef das nie zuelah :-) ade fasi spielt mer gfälligst uswendig (scheis egal öb mers chan oder nitSchluggschpaecht hat geschrieben:Nid z'vergaesse, d'Note, wo fascht jedi Gugge efangs mitschleift... "weisch, ich ha unbedingt welle Fasnacht mache, aber alles uswaendig leere hani leider nid kenne..." uauaaaaaaaaaaaa!
Do stimm dir definitiv zueLeeloo hat geschrieben:mein gott wie isch es doch toll über gugge oder glyggene azläschtere!
wieso chame sich nit eifach an dr vielfalt vo dr fasnacht freue!?
Gugge, Wäge, Glygge, Schnitzelbängg... alli ghöre nunmal drzue!
wenn ich keini gugge mag lose denn zieh ich mich ins grossbasel zrugg und wenn ich gnueg glygge glost ha chani ins glaibasel go lose ... wo isch s'problem!?!
und wenn me an dr fasnacht nit cha tolerant si, wo denn!?!
aber nei, es isch jo sooooo cool über gugge/glygge abzläschtere, denn binis und denn ghör ich drzue! ächt truurig!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Gang doch go brielle! Sit wenn hets im Groosbasel kaini Gugge und im Glaibasel kaini Glygge? Wie bisch Du denn druff? Bi zuefaellig in ere Glaibasler Glygge - so naebebi...Leeloo hat geschrieben:mein gott wie isch es doch toll über gugge oder glyggene azläschtere!![]()
wieso chame sich nit eifach an dr vielfalt vo dr fasnacht freue!?
Gugge, Wäge, Glygge, Schnitzelbängg... alli ghöre nunmal drzue!
wenn ich keini gugge mag lose denn zieh ich mich ins grossbasel zrugg und wenn ich gnueg glygge glost ha chani ins glaibasel go lose ... wo isch s'problem!?!
und wenn me an dr fasnacht nit cha tolerant si, wo denn!?!![]()
aber nei, es isch jo sooooo cool über gugge/glygge abzläschtere, denn binis und denn ghör ich drzue! ächt truurig!![]()