Film ins Forum posten?

Der Rest...
Antworten
Hoellenhund
Benutzer

Film ins Forum posten?

Beitrag von Hoellenhund »

weis öber wie z.B. e Film oder e pp Präsentation woni uf dr Festplatte ha do ins Forum cha inedätsche???

goht das überhaupt :confused:

nimmt mi eifach emol wunder, mi wüsse isch in däm Bereich ebe e biz beschränkt.

Naz
Neuer Benutzer

Beitrag von Naz »

hehe wieso e Film?
also i dänk nid das me so grossi Sache uffelade kah.. i mein Bilder dörfe jo scho numme max. 39 kb gross si (die wo me uffeladet) :mad:

Aber kasch jo z.B e FTP server uff dim PC installiere und uns d'adrässe gäh zum vu dört us abelade ;)
如果你能读这你是蠢货

Hoellenhund
Benutzer

[quote="Naz"]hehe wieso e Film?

Aber kasch jo z.B e FTP server uff dim PC installiere und uns d'adrässe gäh zum vu dört us abelade ]

:confused:

........ah du meinsch bim Bahnhof SBB links hinde bim Gleis 12 und den d Unterfiehrig durab, jo dört seichi ame au ane, alles klar mr verstöhn uns. :D

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Welchen ISP hast du? Die meisten lassen dich eine Homepage erstellen und geben dir ein paar MB Speicherplatz. (Balcab gibt 50mb, darueber wirds kostenpflichtig - wobei die monatliche Durchschnittsrate zaehlt. Bandwith ist unlimited, es koennen also 100 Leute die file problemlos downloaden)
Dort kannst du den Film raufladen und den link hier posten, dann koennen wirs von dort downloaden.

Falls du das nicht hast, oder es irgendwie nicht funktionieren will, kannst du's mir ja per e-mail oder MSN schicken und ich kanns hosten. (wenns nicht zu gross ist :) )

Hoellenhund
Benutzer

Soriak hat geschrieben:Welchen ISP hast du? Die meisten lassen dich eine Homepage erstellen und geben dir ein paar MB Speicherplatz. (Balcab gibt 50mb, darueber wirds kostenpflichtig - wobei die monatliche Durchschnittsrate zaehlt. Bandwith ist unlimited, es koennen also 100 Leute die file problemlos downloaden)
Dort kannst du den Film raufladen und den link hier posten, dann koennen wirs von dort downloaden.

Falls du das nicht hast, oder es irgendwie nicht funktionieren will, kannst du's mir ja per e-mail oder MSN schicken und ich kanns hosten. (wenns nicht zu gross ist :) )
dasch mr e bizeli z kompliziert, ha dänkt das goht vielicht ganz easy mitere Forumsfunktion, aber i chum gärn uf di zrugg weni öbis interessants ha. :)

Naz
Neuer Benutzer

Beitrag von Naz »

hehe was für e Film willsch denn poste?

Herr der Ringe 1-3? :D :rolleyes:
如果你能读这你是蠢货

Hoellenhund
Benutzer

Naz hat geschrieben:hehe was für e Film willsch denn poste?

Herr der Ringe 1-3? :D :rolleyes:
höhöhö

lach mich schief..... :rolleyes: :D

nei het mi eifach allgemein wunder gnoh.

Antworten