Velozug Cupfinal
Velozug Cupfinal
Ich würd do gern mol abkläre wie gross s Interesse amene Velozug für an Cupfinal wär
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Ich würd sogar so wit go und sage: Wenn's e Garantie git, dass es das Mol ussnahmswiis nid schifft, denn bin ich drby!Skrotum hat geschrieben:Ich hoff eifach es isch nit wieder so kalt und nass. Bi jo dennzumol abartig froh gsi ischs nüm in d'Verlängerig gange, sunscht wär ich mit völlig nasse Kleider glaub verfrore.

Ärnschthaft: Nachdäm ich scho bim VE Vol. 1-3 drby gsi bi, miesst und würd ich au jetz wider mitfahre. Das Mol miesst me halt e Daag frei näh im Gschäft, aber jä nu.
Wär frogt dr Mladen öb är wider Sandwic(h) spändet?

© Basilou, 2024
Nach langer Überlegung, ja. Aber hättest es auch kurz fassen könnenBasilou hat geschrieben:Da wir (überwiegend) Basler sind und der Cupfinal in Bern stattfindet, wäre es relativ sinnfrei, von St. Gallen nach Zürich zu fahren.
Ich hoffe, das beantwortet Deine Frage...

Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
erschtens wirds wohl eher unfruchtbarkeit statt hodekräbs sii und zweitens liebr das als s'hirn uffem asphalt vrteilt...Hajdin hat geschrieben:Mannomann...ihr Schwizer mit eurne Velos
vo Geburt ah wärde d Mensche do uff d Velos drillt...
Hodekräbs vorprogrammiert
Wie wärs mit eme geile Autokorso nach Bärn???
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Verwäggslisch Du nid d Schwiz mit Holland?Hajdin hat geschrieben:Mannomann...ihr Schwizer mit eurne Velos
vo Geburt ah wärde d Mensche do uff d Velos drillt...

Also 0.0 Promille vor, während und nach em Match? Die Sicherheitsverantwortliche wärde Di für die Idee liebe und bis zum Fridensnobälpryys isch es au nümm wyt!Wie wärs mit eme geile Autokorso nach Bärn???

© Basilou, 2024
Menisch mittem Velo dörfsch alkoholisiert fahre? Do zellt genau die glichi Reglig wie bim Autofahre...Basilou hat geschrieben:Verwäggslisch Du nid d Schwiz mit Holland?
Also 0.0 Promille vor, während und nach em Match? Die Sicherheitsverantwortliche wärde Di für die Idee liebe und bis zum Fridensnobälpryys isch es au nümm wyt!![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Benutzer
Falls ihr das tatsächlich auf die Beine stellt (das Original-OK wird's voraussichtlich nicht tun), dann dürft ihr euch gerne bei mir melden, damit ich euch ein paar Tipps bezüglich Route, Gemeindepräsidenten, historische Holzbrücken und Schuggereien weitergeben kann.
Viel Erfolg wünscht das OK Velo-Extrazug 1-3
Viel Erfolg wünscht das OK Velo-Extrazug 1-3
Zum Glück het das niemer organisiert... es wär Wättertechnisch genau die glich Scheisse gsi wie bim letschte Mol...Skrotum hat geschrieben:Bi s'letschtmol scho drbi gsi wo dr Final in Bärn gsi isch und ich wär sicher au dasmol drbi.
Ich hoff eifach es isch nit wieder so kalt und nass. Bi jo dennzumol abartig froh gsi ischs nüm in d'Verlängerig gange, sunscht wär ich mit völlig nasse Kleider glaub verfrore. Aber geil ischs trotzdäm gsi![]()
Das heisst e 1:0 Sieg für Basel? 

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen