Sone Vortrag hesch innerhalb vo 2-3 Stund sälbergmacht, je nach Aasprüch.drotz_Traum_kai_schloof hat geschrieben:kennt irgend öper wo me e Vortrag über Punkrock und irgend e Band findet wär gued wenn antworte kömme bis hüt zobe will i bruch das morn für d schuel messi scho im Vorus![]()
jo nei i ha keine gfunde und sälberschribe e vortrag wo mi nid intresiert das kan i erst recht nid ;DCrane hat geschrieben:Sone Vortrag hesch innerhalb vo 2-3 Stund sälbergmacht, je nach Aasprüch.
Ich bi jo scho e fuuli Sau gsi in dr Schuel, aber d Vorträg zum kopiere nid mol me welle sälber sueche, das isch scho e Klass für sich...
Das Ergebnis sieht man dann ein paar Jahre später.Luigi hat geschrieben:Die Kinder heutzutage habens schon schön. Egal was sie machen müssen, sie findens im Internet.
Früher ging man für einen Vortrag in die Bibliothek, leihte sich ein paar Bücher zum Thema aus und arbeitete diese durch.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
Ich habe nichts gegen Minimalisten - und gespickt hat wohl jeder mal. Aber allen Plagiatoren aufs Maul!Noktu hat geschrieben:Au wenni mi durchd Schuel gspickt ha...dVorträg hanich IMMER selber gmacht!
Nid denkt dasses eine git wo no fuuler isch als ich...
kan nichts dafür wenn du so denkstrethabile hat geschrieben:kleiner perversling du.... und dann nicht mal anständig zahlen....
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.