Wann werden wir Meister (oder werden wir nicht Meister!?) Thread!
Wann werden wir Meister (oder werden wir nicht Meister!?) Thread!
Einige diskutieren, jetzt gehts um eure Prognose. 

- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Das undankbarste, ausser dem worst case, wäre wohl Meister zu werden, während man im Cup spielt 

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Old Trafford
- Benutzer
Und ich muess mir vo mine Früünde immer ahloose, dass d'Bayern so arrogant und hochnässig sin....sorry Jungs, aber de Thread isch jo nid wirklig wiit vo de Bayern-arroganz eweg
!!! Nid das ihr mich falsch verstööhnt...mir söll's recht sii, es het eifach was mit respäkt und demuet z'due!
Logisch wärde mir Meischter, aber DAS wüsse länggt mir in de momentane Phase vo de Meischterschaft voll und ganz...es isch mir zur Zyt ziemlig sch..egal, wenn genau mir Meischter wärde...nach'em Motto "Schweigen und geniessen"
So, ha mir wieder gnueg Früünde g'macht für hüt...habe fertig
P.S viellicht lieggt's au drah, weil ich scho GANZ anderi Zyte mit minem FCB erläbt ha, dass ich e bitz demüetig bliieb!?

Logisch wärde mir Meischter, aber DAS wüsse länggt mir in de momentane Phase vo de Meischterschaft voll und ganz...es isch mir zur Zyt ziemlig sch..egal, wenn genau mir Meischter wärde...nach'em Motto "Schweigen und geniessen"

P.S viellicht lieggt's au drah, weil ich scho GANZ anderi Zyte mit minem FCB erläbt ha, dass ich e bitz demüetig bliieb!?
Alles für BS
Also ich finde diesen Faden auch etwas überheblich.Laufi hat geschrieben:Und ich muess mir vo mine Früünde immer ahloose, dass d'Bayern so arrogant und hochnässig sin....sorry Jungs, aber de Thread isch jo nid wirklig wiit vo de Bayern-arroganz eweg!!! Nid das ihr mich falsch verstööhnt...mir söll's recht sii, es het eifach was mit respäkt und demuet z'due!
Ich freue mich einfach, wenn es soweit ist.
Wir können den Wind nicht ändern,
aber wir können die Segel richtig setzen.
aber wir können die Segel richtig setzen.
wenn luzern jedes spiel gewinnt und basel nur jedes zweite, ist basel meister...rory hat geschrieben:Also ich finde diesen Faden auch etwas überheblich.
Ich freue mich einfach, wenn es soweit ist.
da darf man ja mal die frage stellen wann die meisterschaft im sack ist

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
Oder anders gesagt : wir können aus eigener Kraft in der 30 Runde Meister werdenMindl hat geschrieben:wenn luzern jedes spiel gewinnt und basel nur jedes zweite, ist basel meister...
da darf man ja mal die frage stellen wann die meisterschaft im sack ist![]()

Du gehst also von 2 FCB-Niederlagen ausandreas hat geschrieben:So schlächt wärde jetzt YB und Luzern au nid spiile. Ych tipp uf Thun dehaim.

Und du sogar von 3Old Trafford hat geschrieben:Bi de Stricher usswärts, nach em 2:1 in dr 93. durch dr Alex uff Flangge vom Vale!![]()

- Old Trafford
- Benutzer
- La Valetta
- Erfahrener Benutzer
- Old Trafford
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Mal ganz ehrlich, der Traum, in zürich meister zu werden muss wohl auf nächste Saison verschoben werden.
Um in zürich meister zu werden, müssten wir noch 3x verlieren. Bei den Gegner bis dort hin stehen aber nur Sion und Luzern auf dem Programm, gegen die wir auch verlieren "dürfen".
Von daher wird es leider so sein, dass wir schon als Meister nach Zürich gehen.
Ich hoffe auf Sion, das wäre eine geile Meisterrückfahrt.
Und d Meisterfiir um 1 Uhr morgens uf em Balkon.
Um in zürich meister zu werden, müssten wir noch 3x verlieren. Bei den Gegner bis dort hin stehen aber nur Sion und Luzern auf dem Programm, gegen die wir auch verlieren "dürfen".
Von daher wird es leider so sein, dass wir schon als Meister nach Zürich gehen.
Ich hoffe auf Sion, das wäre eine geile Meisterrückfahrt.
Und d Meisterfiir um 1 Uhr morgens uf em Balkon.

- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer