chund no drzue ... für mi hett är ihn nid berüehrt ... scho gar nid äxtra ...swony hat geschrieben:Würd y nonig aburteile ... im volle Lauf bruchts nur e winzigi Beriehrig damit dä mit em Schwungbei ufs Standbei hausch.
Ah jetzt grad gseh, isch glaub genau so gsi allerdings Ursprung usserhalb.
Europa League 2011/12
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
Seid doch ehrlich, ManU hatte schlicht und einfach keine Lust auf diesen Fudi-Wettbewerb, da sind Sie ganz froh, wenn Bilbao zwei gute Tage erwischt hat.Kawa hat geschrieben:Naja, die sind immer noch 1. der Premier League und damit automatisch an der Weltspitze ...
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Peng 4:1Fankultur hat geschrieben:schalke mitere sehr starke leischdig bislang.
huntelaar mit 2 kischde, uchida spilt vorne richtig schön mit, draxler mol widr sensationell und de raul immr do wemme in brucht.
bi jo eigentlich kei blaue, abr si häns absolut vrdient!
3:1 atm, 76. min
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Schalke-Twente / Trauerflor
I has geschtrige Spiel g'luegt kah und ha g'merkt, dass es mich am Di. emotional au no härter het könne träffe
...i ha mir vorg'stellt, was i g'fühlt hät wenn mir, so wie Twente, erscht 0:1 in fiirig gange wäre und den doch no 4:1 verlore hätte...wär für mi persönlich fascht no schlimmer gsi wie's 7:0!!
Aber ebe, Fuessball isch nid alles im Läbe...schöni Geschte vo Hannover geschtern
http://www.hannover96.de/CDA/aktuelles/ ... acdc920072

Aber ebe, Fuessball isch nid alles im Läbe...schöni Geschte vo Hannover geschtern
http://www.hannover96.de/CDA/aktuelles/ ... acdc920072
Tiefe Anteilnahme
Hannover 96, Standard Lüttich und die UEFA sprechen den Angehörigen der Opfer des tragischen Busunglücks ihr tief empfundenes Mitgefühl aus, bei dem in der Schweiz 28 junge Menschen ums Leben gekommen sind. Unsere Gedanken sind bei all denen, die um Familienangehörige und Freunde trauern.
Als Zeichen der Anteilnahme wird es vor der heutigen Europa League-Partie gegen Standard Lütticheine Gedenkminute geben. Das Spiel selbst bestreiten beide Teams mit Trauerflor.
Alles für BS
sags nit...das hemmer schomol duregmacht und s'isch für mi dr heftigschti, emotionalschti tiefpunggt vo mim fuessball-fansii gsi. gege züri isches zwor au schlimm gsi, abr irgendwie het sich das abzeichnet. das gege boro. uff...do vrlieri effektiv liebr 7:0 in münche.Laufi hat geschrieben:I has geschtrige Spiel g'luegt kah und ha g'merkt, dass es mich am Di. emotional au no härter het könne träffe...i ha mir vorg'stellt, was i g'fühlt hät wenn mir, so wie Twente, erscht 0:1 in fiirig gange wäre und den doch no 4:1 verlore hätte...wär für mi persönlich fascht no schlimmer gsi wie's 7:0!!
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Du sehsch es in dem Fall gliichMaster hat geschrieben:sags nit...das hemmer schomol duregmacht und s'isch für mi dr heftigschti, emotionalschti tiefpunggt vo mim fuessball-fansii gsi. gege züri isches zwor au schlimm gsi, abr irgendwie het sich das abzeichnet. das gege boro. uff...do vrlieri effektiv liebr 7:0 in münche.

Ich stimm Dir in alle Pünggt zue...nur in einem nid: für mi isch und bliebt "s'verfluechte Spiel" de diefpunggt in minem Fuessballfan-dahsein

P.S Middlesbrough kunnt aber wirklig grad dehinter

Alles für BS
i bi kurz drufabe grad füre paar mönet usem land gflüchtet und ha ablänkig gha und das ganze gschrei in de medie bewusst gmiide.
abr die 20h ruckfahrt us boro mitm bus, i bi no nie so imne loch gsi wägme match imfall. do isch d'ruckfahrt us münche di reinscht party gsi
abr die 20h ruckfahrt us boro mitm bus, i bi no nie so imne loch gsi wägme match imfall. do isch d'ruckfahrt us münche di reinscht party gsi

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
kunnt no drzue, dass denn im hf 'numme' bukarest gwartet hätt..Master hat geschrieben:abr die 20h ruckfahrt us boro mitm bus, i bi no nie so imne loch gsi wägme match imfall. do isch d'ruckfahrt us münche di reinscht party gsi![]()
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
viertelfinale:
Sporting Lissabon - Metalist Charkow
AZ Alkmaar - FC Valencia
Schalke 04 - Athletic Bilbao
Atletico Madrid - Hannover 96
Sporting Lissabon - Metalist Charkow
AZ Alkmaar - FC Valencia
Schalke 04 - Athletic Bilbao
Atletico Madrid - Hannover 96
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]