Kony 2012
Das kunnt grad us de USA... Wär het die meischte Konflikt am laufe? Wär fallt regelmässig in anderi Länder mit de Armee ii um d Demokratie bringe? Isch so vill besser worde? Die sölle das in Uganda sälber kläre, wenn irgendwelchi Gälder fliesse wirds garantiert ned besser.
Ich hass Lüt wo s gfühl händ, mit e bits Link teile und Plakätli ufhänge het me Mensche grettet während me im Luxus baadet. Glich scheiss wie jede Rappe zellt... Spände für d Kinder in Kriegsgebiet, aber mir exportiere no frisch fröhlich in ähnlich Länder Waffe (wo au uf Kinder gschosse wird)... Herrlichi Doppelmoral.
Ich hass Lüt wo s gfühl händ, mit e bits Link teile und Plakätli ufhänge het me Mensche grettet während me im Luxus baadet. Glich scheiss wie jede Rappe zellt... Spände für d Kinder in Kriegsgebiet, aber mir exportiere no frisch fröhlich in ähnlich Länder Waffe (wo au uf Kinder gschosse wird)... Herrlichi Doppelmoral.
S kunnt scho guet 

- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurst
- Erfahrener Benutzer
sorry aber sälte dämlichs Posting.Nakata hat geschrieben:Das kunnt grad us de USA... Wär het die meischte Konflikt am laufe? Wär fallt regelmässig in anderi Länder mit de Armee ii um d Demokratie bringe? Isch so vill besser worde? Die sölle das in Uganda sälber kläre, wenn irgendwelchi Gälder fliesse wirds garantiert ned besser.
und jetzt darf kei amerikanische Bürger öbbis gege Konflikt sage nur will ihri regierig in konflikt verwickelt isch?
kei Schwizer darf mitleid ha mit kinder wo in kriegsgebiet verschosse werde , nur wills mensche in dr schwiz git wo waffe exportiere?
wie sind denn all die revolutione im nohe oste z stand ko? genau mit bitz links teile und plakätli ufhängge...
könne mir öbbis drfür, dass mir e höhere Läbensstandart händ als die lüt dört ähne??? also jede kleine Versuech dasses Lüt wos weniger guet händ könne besser ha isch e guete Versuech...
Sig stolz uf di wennd mehr machsch, aber verteil nid anderi wo nid ganz snoä grosse teil dragänd, aber trotzdem im Hinterkopf dr gedangge isch dases lüt git wo nid so köne läbe wie mir...
Hehe yap, finde Joko & Klaas sowiso echt klasse!joggeliwurst hat geschrieben:![]()
![]()
Hammer!
Off topic:
Noch ein weiteres Muster
Venus Messe
Ich denke das groessere Problem ist, dass Kony schon seit ca 6 Jahren nicht mehr in Uganda aktiv ist.
Aber ganz nebenbei empfiehlt sich dieser Artikel: http://www.theatlantic.com/internationa ... 12/254193/
Die Autoren sind zwei Anwaeltinnen fuer Menschenrechte.
Aber ganz nebenbei empfiehlt sich dieser Artikel: http://www.theatlantic.com/internationa ... 12/254193/
Die Autoren sind zwei Anwaeltinnen fuer Menschenrechte.
Der Gründer muss in der Klinik bleiben: http://www.20min.ch/panorama/news/story ... n-16160880
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer