Kony 2012

Der Rest...
Nakata
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nakata »

Das kunnt grad us de USA... Wär het die meischte Konflikt am laufe? Wär fallt regelmässig in anderi Länder mit de Armee ii um d Demokratie bringe? Isch so vill besser worde? Die sölle das in Uganda sälber kläre, wenn irgendwelchi Gälder fliesse wirds garantiert ned besser.

Ich hass Lüt wo s gfühl händ, mit e bits Link teile und Plakätli ufhänge het me Mensche grettet während me im Luxus baadet. Glich scheiss wie jede Rappe zellt... Spände für d Kinder in Kriegsgebiet, aber mir exportiere no frisch fröhlich in ähnlich Länder Waffe (wo au uf Kinder gschosse wird)... Herrlichi Doppelmoral.
S kunnt scho guet :cool:

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Mal ein Bericht über den Kony-Macher:

http://www.tagesanzeiger.ch/ausland/nah ... y/13707848

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

hanfueli hat geschrieben:Voll geil, me ka au t-shirts und fanartikel kaufe! :eek:

kony, eine vo uns!
Kony for President!

sMoOv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sMoOv »

joggeliwurst
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurst »

sMoOv hat geschrieben:Kony 2012 - so einfach ist das
:D :D :D Hammer!

händsche
Erfahrener Benutzer

Beitrag von händsche »

Nakata hat geschrieben:Das kunnt grad us de USA... Wär het die meischte Konflikt am laufe? Wär fallt regelmässig in anderi Länder mit de Armee ii um d Demokratie bringe? Isch so vill besser worde? Die sölle das in Uganda sälber kläre, wenn irgendwelchi Gälder fliesse wirds garantiert ned besser.

Ich hass Lüt wo s gfühl händ, mit e bits Link teile und Plakätli ufhänge het me Mensche grettet während me im Luxus baadet. Glich scheiss wie jede Rappe zellt... Spände für d Kinder in Kriegsgebiet, aber mir exportiere no frisch fröhlich in ähnlich Länder Waffe (wo au uf Kinder gschosse wird)... Herrlichi Doppelmoral.
sorry aber sälte dämlichs Posting.

und jetzt darf kei amerikanische Bürger öbbis gege Konflikt sage nur will ihri regierig in konflikt verwickelt isch?

kei Schwizer darf mitleid ha mit kinder wo in kriegsgebiet verschosse werde , nur wills mensche in dr schwiz git wo waffe exportiere?

wie sind denn all die revolutione im nohe oste z stand ko? genau mit bitz links teile und plakätli ufhängge...

könne mir öbbis drfür, dass mir e höhere Läbensstandart händ als die lüt dört ähne??? also jede kleine Versuech dasses Lüt wos weniger guet händ könne besser ha isch e guete Versuech...

Sig stolz uf di wennd mehr machsch, aber verteil nid anderi wo nid ganz snoä grosse teil dragänd, aber trotzdem im Hinterkopf dr gedangge isch dases lüt git wo nid so köne läbe wie mir...

sMoOv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sMoOv »

joggeliwurst hat geschrieben: :D :D :D Hammer!
Hehe yap, finde Joko & Klaas sowiso echt klasse!

Off topic:

Noch ein weiteres Muster

Venus Messe

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Ich denke das groessere Problem ist, dass Kony schon seit ca 6 Jahren nicht mehr in Uganda aktiv ist.

Aber ganz nebenbei empfiehlt sich dieser Artikel: http://www.theatlantic.com/internationa ... 12/254193/

Die Autoren sind zwei Anwaeltinnen fuer Menschenrechte.

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

Der Gründer muss in der Klinik bleiben: http://www.20min.ch/panorama/news/story ... n-16160880

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

FCBFCB
Neuer Benutzer

Beitrag von FCBFCB »

Wer hat sich entschlossen am 20.04. mitzumachen?

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

heisser drnoo hat geschrieben:Am 20.April findet die Cover the night Aktion statt. Weltweit! Und auch wir gehören dazu. Wir werden uns treffen, wenn es dunkel ist. (...)
und warum am Geburtstag von Hitler?
:eek: :D :rolleyes:
B A S E L

unwichtig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unwichtig »

Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.

Antworten