champions league 2011/2012
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
het mit dr politik und allem z due, eigentlich, sowits mir bekannt isch, sind farbe orange. dr club isch jo quasi panhellenisch, im bürgerkrieg hän sich d fans und dr club uff d site vo de rächte do. no hüt gälte d fans mehr oder weniger als rächts.. d farb "blau" im logo und shirt stoht nit füre verein sondern für z zueghörigkeit zue griechland. gäll het au e bedütig, weissi aber grad nit.. stoht sicher uff wikipedia oder so.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Seit er Fussball mit Frauen-Volleyball verglichen hat, beschleicht mich dieses Gefühl auch.Chrisixx hat geschrieben:Ist der Ruefer besoffen?
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
nei normal orange-wissChrisixx hat geschrieben:Das Auswärtstrikot ist Rot-Weiss oder?![]()
wie gseit, farbe im logo und so stön nit füre verein sondern a) für d zueghörigkeit zue griecheland wäg em bürgerkrieg damals und b) gäl weissi grad nit, het aber au e spezielle grund.
...und lyon dusse, hahahahahaha
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
54, 74, 90 - 2014!
- nick knatterton
- Erfahrener Benutzer
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
hahahaha!
so geile fuessballoobe
edit: kei ahnig wie mr barca-fuessball langwilig kah finde - i behaupt mol di meischte vo dene wo soöbis sage hen sälbr nit wirkligg gschuttet. das isch dr traum vo jedem fuessballer!
so geile fuessballoobe

edit: kei ahnig wie mr barca-fuessball langwilig kah finde - i behaupt mol di meischte vo dene wo soöbis sage hen sälbr nit wirkligg gschuttet. das isch dr traum vo jedem fuessballer!
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.