mi beste fründ, dr vodka!
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Ps :

Ps :

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
[quote="Schaggi"]Isch dr die grüen Fee scho mol erschiene?
I ha scho sooooo oft us sie gwartet und das
Miststück isch eifach nie ko ]
Ei mol in Prag. Isch no cool.
Aber leider het die Schlampe Tschechisch gredet...
Ei mol in Prag. Isch no cool.
Aber leider het die Schlampe Tschechisch gredet...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Hoellenhund
- Benutzer
[quote="Schaggi"]Isch dr die grüen Fee scho mol erschiene?
ier müend au de original trinke ned das helvetische güdiwasser mit wasser und zucker (mit schwache 53%)
original irisch mit 70% (pur!!!)
grün muss er sein!!!
ier müend au de original trinke ned das helvetische güdiwasser mit wasser und zucker (mit schwache 53%)
original irisch mit 70% (pur!!!)

grün muss er sein!!!
Ich nehme mir fest vor irgendwann mal zu denken!!
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- schwarzarbeiter
- Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Jep, acht di mol uf d Fläsche:An dr hintere Fläschewand sesch 3 blaui Beereli, das isch Wachholder!Öbs au no Chrüter dine het weiss i nit, aber gib dr rächt das so schmeckt..Einige mr uns uf Natur...und vieeeel alkSchranz hat geschrieben:hmmm beeri? aber s schmeckt so richtig nach krütterweiss nid was do genau dinne gsi isch... jedefalls hets mi nach dere fläsche guet zämeghaue

Absturz rezept nach jason (nur mit einem, ok vielleicht zwei tassen für hartgesottene):
mit kaffi gahts am beschte (natürlich ned kaffi us de maschine sondern deadly jason coffi!!)
so wirds gmacht:
1. es schöns zmorgetassli 1/2 mit whisky fülle
2. en gutscht rote trojka
3. en gutsch schwarze trojka
4. en schuss green bols
5. es gütschli bacardi breezer orange (aber wirklich nur ganz wenig)
6. so jetz macheder das ganzi schön warm
7. uf ex abe und guet nacht!!
oder:
en fläsche edle fusel und e dicke stumpe!
mit kaffi gahts am beschte (natürlich ned kaffi us de maschine sondern deadly jason coffi!!)
so wirds gmacht:
4. en schuss green bols
oder:
Ich nehme mir fest vor irgendwann mal zu denken!!
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
[quote="SCAR"]Jep, acht di mol uf d Fläsche:An dr hintere Fläschewand sesch 3 blaui Beereli, das isch Wachholder!Öbs au no Chrüter dine het weiss i nit, aber gib dr rächt das so schmeckt..Einige mr uns uf Natur...und vieeeel alk ]
jop schmeckt no fein, aber trinkt me das zeug pur oder mit grapefruitsaft, shweppes oder ginger ale oder so?
ich sag jetzt nid mit was ich das scho gmischt ha woni nüd ume gha ha
jop schmeckt no fein, aber trinkt me das zeug pur oder mit grapefruitsaft, shweppes oder ginger ale oder so?
ich sag jetzt nid mit was ich das scho gmischt ha woni nüd ume gha ha

erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

Sorry, aber das tönt eher nachJason hat geschrieben:Absturz rezept nach jason (nur mit einem, ok vielleicht zwei tassen für hartgesottene):
so wirds gmacht:
4. en schuss green bols
oder:
Papi's Bar leere will me no kei Alk kriegt....

Me ka sich d'Kante au gäh ohni miesse e Alkvergiftig z'riskiere.....aber easy, hänn sicher die meischte gmacht wo Sie no jung gsi sinn.....
Lecker Alohol:
- Gin Tonic
- Absinthe
- Kubanische Rum, nitt das Bacardi Gsöff, für Mojito
- Caipirinha
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
[quote="SCAR"]Jep, acht di mol uf d Fläsche:An dr hintere Fläschewand sesch 3 blaui Beereli, das isch Wachholder!Öbs au no Chrüter dine het weiss i nit, aber gib dr rächt das so schmeckt..Einige mr uns uf Natur...und vieeeel alk ]
schmekt wie e verdammte tannewald....ohni tonic absolut ungniessbar...aber als mischig vo mir sehr bevorzugt!!
wenns richtig söll fätze und di nid muesch benäh....3-4 vo däne....und d wält seht anderscht uss!!

schmekt wie e verdammte tannewald....ohni tonic absolut ungniessbar...aber als mischig vo mir sehr bevorzugt!!
wenns richtig söll fätze und di nid muesch benäh....3-4 vo däne....und d wält seht anderscht uss!!

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
ebe mit was allem mischisch das zeug?Russe hat geschrieben:schmekt wie e verdammte tannewald....ohni tonic absolut ungniessbar...aber als mischig vo mir sehr bevorzugt!!
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist