FCB Fans in Vancouver gesucht
FCB Fans in Vancouver gesucht
hallo zämme
ich bi momentan für es paar mönet in vancouver. dämentsprächend verpass ich nit nur einigi sl-mätch sondern au s'1/8 final in dr cl.
doch ich hoff, dass es immerhin möglich wird si zum die beide cl-mätch könne live im tv z'verfolge. das wär immerhin öppis, doch elai macht das au nit soviel spass, dorum bi ich uff dr suechi noch glichgsinnte/lidesgenosse wo denn au grad in vancouver sind. wäre ebe top zum zämme dr match imene pub zluege.
ich weiss ich bi relativ bezyte dra, doch wot ich möglichst viel (oder au immerhin nur 1 nase) zämmetrummle damit do äne (e biz) fcb-stimmig uffkunnt. evtl. miesst meh im vorfäld no es paar pubs go uschecke/rekrutiere und abkläre öb si dr match zeige und scho am 11:00 am morge offe händ....etc. aber das isch jo e dankbare job....
falls intäresse do isch mäldet euch, details könne mir via pn bespräche
cheers
ich bi momentan für es paar mönet in vancouver. dämentsprächend verpass ich nit nur einigi sl-mätch sondern au s'1/8 final in dr cl.
doch ich hoff, dass es immerhin möglich wird si zum die beide cl-mätch könne live im tv z'verfolge. das wär immerhin öppis, doch elai macht das au nit soviel spass, dorum bi ich uff dr suechi noch glichgsinnte/lidesgenosse wo denn au grad in vancouver sind. wäre ebe top zum zämme dr match imene pub zluege.
ich weiss ich bi relativ bezyte dra, doch wot ich möglichst viel (oder au immerhin nur 1 nase) zämmetrummle damit do äne (e biz) fcb-stimmig uffkunnt. evtl. miesst meh im vorfäld no es paar pubs go uschecke/rekrutiere und abkläre öb si dr match zeige und scho am 11:00 am morge offe händ....etc. aber das isch jo e dankbare job....
cheers
In B.C. wimmelts jo vo Schwiizer...het sicher au e paar Basler derbie. Aber ob die findsch, isch e anderi Frog. Sunscht luegsch die CL Spiel halt mitteme Buur zämme...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
dr davidezwölf hat geschrieben:![]()
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
wie lange bis du da? komme im septemberFCB-VAN hat geschrieben:hallo zämme
cheers

natürlich. bi erst grad gsi und ha inde fuessball shops ganz stolz und provokativ s'fcb liibli ind höchi ghebt zum aluege;-)Pusher hat geschrieben:cool isch gsi woni brueflich in Japan gsi bi und es tatsächlich Lüt gäh het wo dr FCB kennt händ dank em Nakata![]()
marketing technisch sottme wieder e japaner kaufe. unglaublich die fanartikel wo sie vo de klubs verkaufe wo japaner spiele (dortmund, schalke, zska,....)
do no die letschti wasserstand-mäldig : ich wird dr match im malones pub verfolge, vorussichtlich zeige si dr match uf grosslinwand (und wenn nit, hets no 10 flatscreens). s'pub macht am 11:00 am uff, d.h. ich wird spötischtens 10:59 uff dr matte stoh. do no d'adrässe
608 West Pender Street
Vancouver, BC V6B 1V8, Kanada
das isch bi dr krüzig seymour street.
so mol luege öb no sunscht öpperd mit rotblauem härz uffkrüzt, oder ich eine uff verlorene sohn mach. however, hauptsach mir schlön d'bayern (zu null) !!!!
cheers
608 West Pender Street
Vancouver, BC V6B 1V8, Kanada
das isch bi dr krüzig seymour street.
so mol luege öb no sunscht öpperd mit rotblauem härz uffkrüzt, oder ich eine uff verlorene sohn mach. however, hauptsach mir schlön d'bayern (zu null) !!!!
cheers
-
- Erfahrener Benutzer
...schribt eine, wo dr ganzi Winter in Kanada isch und Whistler, Pemberton, Kamloops, Revelstoke, usw., usf. quasi diräggt vor dr Nase hett...FCB-VAN hat geschrieben:...lidesgenosse wo denn au grad in vancouver sind.
Dasch aber au jommere uff hochem Niveau!

Bisch öbbe tatsächlig us de obegnennte Gründ dört?
Wünsch viel Spass im Pub bim FCB-Luege!
-
- Erfahrener Benutzer
Aber nit grad die ganz Stadt usenand neh wenn mr morn verliere. Passiert jo no schnäll in Vancouver :-)))))FCB-VAN hat geschrieben:hallo zämme
cheers
das mit de lidesgenosse isch einzig und elai ufe matchdaag bezoge... alles andere wär unverschämmt !Späcki hat geschrieben:...schribt eine, wo dr ganzi Winter in Kanada isch und Whistler, Pemberton, Kamloops, Revelstoke, usw., usf. quasi diräggt vor dr Nase hett...
Dasch aber au jommere uff hochem Niveau!
Bisch öbbe tatsächlig us de obegnennte Gründ dört?
Wünsch viel Spass im Pub bim FCB-Luege!
bis jetzt ha ichs nonit us van usegschafft, aber das kunnt denn scho no…
so dr countdown lauft, gänd alles morn im tämpel !!