chippy youaivan hat geschrieben:Obacht...das kann in die Hose gehen. Wenn einer dieser zwei fehlt, dann gute nacht!

chippy youaivan hat geschrieben:Obacht...das kann in die Hose gehen. Wenn einer dieser zwei fehlt, dann gute nacht!
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
mhm... ok, andersrumQuo hat geschrieben:Dir geht's doch gar nicht um Cabral - Du bist einfach gegen Yapi!![]()
Natürlich ist ein gewisses Risiko dabei, einen Spieler nach so langer Verletzungspause gleich in einem so kapitalen Match einzusetzen. Andererseits ist Yapi einfach viel ballsicherer als Cabral, der zwar mit seinem Punch enorm viele Bälle erobert, diese aber leider oft auch sehr schnell wieder verliert! Mit Yapi dürfte es uns besser gelingen, den Ball in den eigenen Reihen zu halten - und das wird den Bayern gar nicht schmecken!Idefix hat geschrieben:mhm... ok, andersrumes währe ja erst der zweite Ernstkampf für Yapi, währe es da nicht ein wenig fahrlässig in gerade gegen die Bayern wieder einzusetzen?
![]()
"eigentlich der Selbstläufer, der FC Basel.."Hajdin hat geschrieben:http://mediencenter.sport1.de/de/video/ ... 0_itca0dl6
"es droht das bittere Aus schon im Achtelfinale"![]()
naja. schmeisst delemont yb im cup raus und trifft danach auf den fcb, wie arrogant wäre es, delemont als selbtsläufer zu bezeichnen, resp. würdest du dich auch darüber aufregen? ist doch klar, dass die deutschen das so sehen...fixi hat geschrieben:"eigentlich der Selbstläufer, der FC Basel.."
Was für eine Arroganz(:rolleyes,
ech glaube er werd sech ned recht chöne för de fcb ahstrenge, well en denn sini zoekönftige fans ned gern ha werdetFairplayer12 hat geschrieben:Was dänke der, wie de Shaqiri spele werd? 100%-ig för de FCB oder gedanklech leider scho chli in Münche?
Hoff, dass es gäge yb nor es chleins zwöschetief gsy esch...
Ich glaub jo emmer no fescht an ehn, es get aber leider emmer meh Stemme wo meine, dass er scho fascht in Münche esch!
Meinsch en Toni Kroos oder en Michael Ballack hett's interessiert wenn är als Leverkusener es Goal gege Bayern gschosse hett ob är sini "zuekünftige Fans" verärgeret oder en Gomez woner no bim VfB gsi isch? Es isch nit jeder en "Loddar"cantona hat geschrieben:ech glaube er werd sech ned recht chöne för de fcb ahstrenge, well en denn sini zoekönftige fans ned gern ha werdetaber ech hoffe drotzdem er töpft, soscht mönd mer en halt leider uswächlse.
Kaum - dr Shaq muess sich verrisse ... wenn är scheisse spilt säge d Fans "Was händ mir do für e schiss Spiiler ikauft" und wenn är guet spillt rege sie sich villicht im erschte Moment uf, aber sige mr froh ... würd e spiler gege uns 3 Töpf schiesse und mir hätte dä scho verpflichtet wäri definitiv froh hämmer dä Spiler verpflichtet ... spillt är Dräck würds mi ufrege, dass mr so e Pfiffe kauft händShamrock hat geschrieben:Meinsch en Toni Kroos hett's interessiert wenn är als Leverkusener es Goal gege Bayern gschosse hett ob är sini "zuekünftige Fans" verärgeret oder en Gomez woner no bim VfB gsi isch?
Wurdi au saage, wenn dr Shaq mit em FC Basel das Johr ins Viertelfinal iinchunnt, wird ihm das sicher nit vo de Bayern Fans aaghängt, die wüsse sälber au as ihri Mannschaft im Momänt Scheisse spielt. Isch doch nit em Shaq sys Problem die SaisonBloodMagic hat geschrieben:Kaum - dr Shaq muess sich verrisse ... wenn är scheisse spilt säge d Fans "Was händ mir do für e schiss Spiiler ikauft" und wenn är guet spillt rege sie sich villicht im erschte Moment uf, aber sige mr froh ... würd e spiler gege uns 3 Töpf schiesse und mir hätte dä scho verpflichtet wäri definitiv froh hämmer dä Spiler verpflichtet ... spillt är Dräck würds mi ufrege, dass mr so e Pfiffe kauft händ
Ist halt ein TeufelskreisBloodMagic hat geschrieben:Kaum - dr Shaq muess sich verrisse ... wenn är scheisse spilt säge d Fans "Was händ mir do für e schiss Spiiler ikauft" und wenn är guet spillt rege sie sich villicht im erschte Moment uf, aber sige mr froh ... würd e spiler gege uns 3 Töpf schiesse und mir hätte dä scho verpflichtet wäri definitiv froh hämmer dä Spiler verpflichtet ... spillt är Dräck würds mi ufrege, dass mr so e Pfiffe kauft händ
überhaubt nid ... es isch ähnlich wie wo mir dr Yann zu GC usglehnt händ. Är hett immer Top gspillt (vor allem gege uns) und ich ha mi nie ufgregt, denn es isch unsere Spiler gsi und bi froh gsi, dass är uns ghört...fare hat geschrieben:Ist halt ein Teufelskreis![]()
![]()
Falls de FCB is Final chonnt, chönnte ehn die zuekünftige Fans nomol bewundere im FCB-TrikotShamrock hat geschrieben:Wurdi au saage, wenn dr Shaq mit em FC Basel das Johr ins Viertelfinal iinchunnt, wird ihm das sicher nit vo de Bayern Fans aaghängt, die wüsse sälber au as ihri Mannschaft im Momänt Scheisse spielt. Isch doch nit em Shaq sys Problem die Saison