Drummeli 2012
Drummeli 2012
Scho öbber go Luege?
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
miner meinig noch eh sehr schlächts joor. letztjoor ischs duusigmol besser gsi.Fritz hat geschrieben:Jo! Absolut lohnenswert. Musikalisch von feinschte, Bängg: Dr Schwoobekäfer bekunnt e 3.5, Dr Singvogel e 5.5, Lälli Clique und Olympia sind mini Favorite gsi. D'Rahmestückli sind guet gsi, speziell de mit dr Zürcher- und dr Schwoobetussi![]()
vo de rahmestückli isch nur t bakon-szene wirklich guet gsi, die andere sache hesch könne s wc drab spüehle, vorallem "plätzli gsuecht". dr singvogel isch aber wirklich guet gsi. t bühne-bilder sind bis uf paar usnahme au nit wirklich inovativ gsi.
hoff nextjoor wirds widr besser. schlächt hani gfunde, as divärsi jokes via luutsprächer duure geh worde sind.... was söll das? und die gedänk-szene mit em frogezeiche mien si nextmol au nüm bringe....
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab
das drait eh basler bis ins grab
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
bi no nie ans drummeli gange, derfür jedes johr ans mimösli,
geili bängg (bangghaimnis sensationel, spitzig riisbley ok fir si erschte uftritt dert, sehr gueti mini schwank (zoll nummre) , stickstoff tambhuure mit ghetto playing und dr yanick mitre hammer breakdance show, e super johrgang 2012 !
geili bängg (bangghaimnis sensationel, spitzig riisbley ok fir si erschte uftritt dert, sehr gueti mini schwank (zoll nummre) , stickstoff tambhuure mit ghetto playing und dr yanick mitre hammer breakdance show, e super johrgang 2012 !
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
Naja, wer geht schon ans Drummeli wegen den "Rahmestyygli"...Delgado hat geschrieben:Schwache Joorgang gsi.
D Rahmestyygli vyyl z lang und z wenig pointiert.
Gfalle händ d Römer, d TopSecret, dr Jackson und dr Jack. Leider kei Programm gnoh, weiss nid, wie sie heisse.
D bänk sind i.O. Gsi, dr Singfogel stark, nur mit sehr schwarzem Humor, dä het irgendwie nid ganz passt.

Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Mir als nicht Fasnächtler dauerte die ganze Sache ein wenig zu lange. Die Guggen könnte man getrost weglassen. Das eine oder andere Rahmenstück hätte man wohl auch zumindest kürzen können. Die Balkonszene war hingegen gut.
Herausstechend waren für mich die Olymper, Dupf, d Rätz und die beiden Bängg.
Herausstechend waren für mich die Olymper, Dupf, d Rätz und die beiden Bängg.
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
do zumindescht dr Doon...wek hat geschrieben:sali zäme
het gester zuefällig öbber s drummeli 2012 ufgno ufem basilisk?
i han match ka und hans leider verpasst.
- online archiv ?
- wiederhoolig?
weiss öbber mehr?
mercy
http://www.basilisk.ch/events/?objectid ... 7E1A82E409
B A S E L