Nostalgie Thread

Diskussionen rund um den FCB.
Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

GreatShankly hat geschrieben: Der Final mit Kiew war wohl so etwas wie die Geburtsstunde eines absoluten
Superstars(?!): Oleg Blochin! Hatte glaube ich, nur ca. 13000 Zuschauer.
Ich bereue noch heute, diesen Final verpasst zu haben.
Bei Dynamo Kijew war Weremejew verletzt (oder gesperrt). Daher wurde er als Fotograf eingesetzt.

Nachher gewannen die Ukrainer, damals noch für die UdSSR, den Supercup gegen Bayern München. Blochins geiles Goal beim 1:0-Sieg im Hinspiel in München war ein Genuss,
siehe: http://www.youtube.com/watch?v=2mGWvFM6 ... re=related

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Aaaaaaaah wie ich das Stadion vermiss.

An das Spiel kani mi no guet erinnere, Walker das Kopfballmoschter.

Angel
Benutzer

Beitrag von Angel »

isch glaub kurz vor schluss gsi - 89. Minute oder so

Bazillus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bazillus »

jep, ganz am Schluss. Ich bi überrennt worde in dr Kurve und mir isch es scheiss egal gsi :D Ganz geil gsi!

4everblackandwhite
Erfahrener Benutzer

Cup Winners Cup 1983-84/ Juventus - Porto 2 - 1

Beitrag von 4everblackandwhite »

copacabasel hat geschrieben:Noch ein Video zu Barca gegen Düsseldorf. Dd'ler in der MK...
http://www.youtube.com/watch?v=qNZK7mIEoLM

Dieser war danach auch noch hier und meines wissens der letzte.
mai 84 mit Platini, Tardeli, Rossi
etc., ohne Flaschenbier, aber schon mit viel Rauch :D
http://www.youtube.com/watch?v=aGKl-xMpzjg

Ja unser altes joggeli hat einiges an Finals gesehen!
[ATTACH]14611[/ATTACH]

Juventus: Tacconi - Gentile, Brio, Scirea (c), Cabrini - Bonini, Tardelli, Platini. Vignola (89 Caricola) - Rossi, Boniek

La Valetta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von La Valetta »

Josy Ebinger
Erfahrener Benutzer

Pele

Beitrag von Josy Ebinger »

April 88

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Idefix hat geschrieben:ih ha letschti bimne grillfescht mitme 80 jährige grossväterli gredet und dä het mir gschichte verzellt vom Stadion wo's ebe vorem ehrwürdige joggeli gäh het, also es het derte def. scho es stadion gäh fir d'wm 54 isch es denn umbaut worde/neubaut worde.

ih ha no föteli wo me dia ganze buurehööf und weidene gseht derte wo hüt d'sportaalag isch, resp. het alles zum brüglingerhof gheert.

ih lueg bi glägeheit dasi dia föteli cha inestelle het paar ganz schöni derbi.
Dy Grossväterli maint d'Rennbahn Muttenz fir Velorenne. 1954 isch im Joggeli s Fuessballstadion fir d'WM baut worde. Vorhär isch dert nyt gsi. Verrugtt isch, dass dr FCB aber bis 1965 no im Landhof gschuttet hett. (Dr Otteli Demarmels isch dr letscht Goalschütz im Landhof, sovyyl y waiss).

Ab 1965 hett me im Joggeli gschuttet, ab 1967 bi n y drzuekooh. ;)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

http://www.youtube.com/watch?v=KfX-rdyVfcY&feature=related

Wie schön..

PS: sry fals schon gepostet
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

fixi hat geschrieben:http://www.youtube.com/watch?v=KfX-rdyVfcY&feature=related
Wirklich scheen!
E froog an d'OldSchool'er, das sin doch d'Lunatics gsi (bi 1.20Min.), wo immer uff de Stange g'sässe sin, wer kennt seh no ;) ? De Filmemacher het sie uff jede Fall au kennt!

P.S mir sin nid besser gsi, sin eifach 20 m wiiter links (bi de Fahnestange) uff de Stange g'sässe :D
Alles für BS

2002
Benutzer

Beitrag von 2002 »

Ab 1965 hett me im Joggeli gschuttet, ab 1967 bi n y drzuekooh. ;) [/QUOTE]

Aber im Joggeli het me numme gschuttet wenn viil Zueschauer erwartet worde sinn.Uffem Ländi isch länger gschuttet worde (also 1971 bi ich ganz sicher das ich uffem Ländi no ä Match gluegt ha) bis denn numme no im Joggeli gspielt worde isch.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Laufi hat geschrieben:Wirklich scheen!
E froog an d'OldSchool'er, das sin doch d'Lunatics gsi (bi 1.20Min.), wo immer uff de Stange g'sässe sin, wer kennt seh no ;) ? De Filmemacher het sie uff jede Fall au kennt!

P.S mir sin nid besser gsi, sin eifach 20 m wiiter links (bi de Fahnestange) uff de Stange g'sässe :D
Lionel und Co. ;)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Sharky hat geschrieben:Lionel und Co. ;)
:D ! Mit eme spezielle Gruess an de René, das sin no zyte gsi, gäll ;)

Apropos: DAS Spiel het jo mittlerwiile au Kult-Status (mit em anschl. "Fescht" in de Steine und vorallem uff em Münster ;) )!
Alles für BS

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Wie schön..

Ha ha wie geil ... wo d Ticket im VOrverkauf no bi dr Bivoba AG hesch miesse hole

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Laufi hat geschrieben: :D ! Mit eme spezielle Gruess an de René, das sin no zyte gsi, gäll ;)
jo sag nüt :D :cool: Ha zerscht gmeint, ich sig au neume uffem Filmli, well mir meischtens grad unte dra gstande sind. Aber bi wohl entweder grad hinte dra am Schiffe oder am Bier hole gseh... :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Wie schön..

Schöne Bilder... vor allem noch keine schwarzen Kapuzenpullis zu sehen!

Massimo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Massimo »

johnnyk1979 hat geschrieben:Smaijic mein lieblings spieler mein Idol :)
word :)
XXXXX [SIGPIC][/SIGPIC]
#10# Admir Smajic

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Nichts Neues, aber immer wieder schön, um reinzuhören:

Karli no ne Goal (1970)

Na na na (1970)

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

Mundharmonika hat geschrieben:Schöne Bilder... vor allem noch keine schwarzen Kapuzenpullis zu sehen!
Damals kriegte man wegen einer fackel auch noch kein strafverfahren aufgebrummt und die medien nannten einen noch fan statt hooligan.
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

FCBasel1967
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCBasel1967 »

Mundharmonika hat geschrieben:Schöne Bilder... vor allem noch keine schwarzen Kapuzenpullis zu sehen!
Word!

Allerdings fand ich damals die orangen Bomberjacken und die Kampfstiefel voll scheisse!

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Ist mir wieder einmal in die Hände gefallen... immer wieder schön:

Das 8 : 1 gegen GC

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Mundharmonika hat geschrieben:Ist mir wieder einmal in die Hände gefallen... immer wieder schön:

Das 8 : 1 gegen GC
Ganz geil, doh kömme Erinnerige hoch...eifach nur Kult :D !!! (mit 4 Töpf vom Jimmy-Goal und einem vom Mesbah ;) !)
Alles für BS

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Laufi hat geschrieben: :D ! Mit eme spezielle Gruess an de René, das sin no zyte gsi, gäll ;)

Apropos: DAS Spiel het jo mittlerwiile au Kult-Status (mit em anschl. "Fescht" in de Steine und vorallem uff em Münster ;) )!
Koumantarakis :D

König Fussball
Erfahrener Benutzer

FC Luzern in den 90ern

Beitrag von König Fussball »

Anlässlich des bevorstehenden Cupfinals gegen Luzern:

Dachte nur gerade, wie entspannt die Gemütslage gegenüber dem FC Luzern heutzutage ist. Damals in den Neunzigern war das noch komplett anders, da war der FCL (respektive seine Anhänger) noch ein absoluter (wenn nicht DER) Erzfeind.

Vielleicht verkläre ich das jetzt auch rückblickend etwas (war ja auch noch in jugendlichem Alter damals), aber die Spiele gegen den FCL damals empfand ich als weit heisser als zum Beispiel gegen die Zürcher Clubs. Auf-/Abstiegsrunde 93 zum Beispiel, gefolgt vom Brand der Kappellbrücke (der ja eine Weile uns angedichtet wurde), dann das Auswärtsspiel auf der Allmend im April 1995...
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." -George Best

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

König Fussball hat geschrieben:Damals in den Neunzigern war das noch komplett anders, da war der FCL (respektive seine Anhänger) noch ein absoluter (wenn nicht DER) Erzfeind.
Magsch Dy no an das legendäre Sunntigsspiel - ebe au mitti Nünzger - erinnere wo mr dehaim geg dr FCL bis zer 80. Minute 3:0 gfiehrt hän und in dr 92. stohts 3:4? Gopferdammi nomol y bi no nie so hässig vom ene Match haim (usser villich dr verschiffti Cup-Halbinfal geg Schaffhuuse wo dr Tabakovic sy Penalty vrschiesst) und ha mr no halber dr Fuess vrstuucht will y us lutter Frust bim Migros-Totomat deftig ains in d'Süüle gschuttet ha... :rolleyes:
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

König Fussball
Erfahrener Benutzer

El Capullo hat geschrieben:Magsch Dy no an das legendäre Sunntigsspiel - ebe au mitti Nünzger - erinnere wo mr dehaim geg dr FCL bis zer 80. Minute 3:0 gfiehrt hän und in dr 92. stohts 3:4? Gopferdammi nomol y bi no nie so hässig vom ene Match haim (usser villich dr verschiffti Cup-Halbinfal geg Schaffhuuse wo dr Tabakovic sy Penalty vrschiesst) und ha mr no halber dr Fuess vrstuucht will y us lutter Frust bim Migros-Totomat deftig ains in d'Süüle gschuttet ha... :rolleyes:
Hau mer ab! Gege Luzern hän mer sowieso e paar Mol truurig ygluegt. Die hän aber au uswärts no rächt Volk mitbrocht. Und uff dr Allmend hän sie doch denn d' Idee gha, uns au uff d' Tribüne z setze, trennt vo de Luzerner nume durch e dünne Sektor Schugger. :rolleyes:
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." -George Best

König Fussball
Erfahrener Benutzer

Allmend 1993: 26'000 Zueschauer und mir kriege 4:1 uff e Ranze! Änd Saison isch Luzern uffgschtiege und mir hän nomol e Ehrerundi in dr NLB dreiht... Isch glaub bis hyt Stadionrekord bi däne, wenn mi nit alles tüscht!

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

El Capullo hat geschrieben:Magsch Dy no an das legendäre Sunntigsspiel - ebe au mitti Nünzger - erinnere wo mr dehaim geg dr FCL bis zer 80. Minute 3:0 gfiehrt hän und in dr 92. stohts 3:4? Gopferdammi nomol y bi no nie so hässig vom ene Match haim (usser villich dr verschiffti Cup-Halbinfal geg Schaffhuuse wo dr Tabakovic sy Penalty vrschiesst) und ha mr no halber dr Fuess vrstuucht will y us lutter Frust bim Migros-Totomat deftig ains in d'Süüle gschuttet ha... :rolleyes:
isch das nit endi 90er gsi? ha mr dört als goof mit em vater sogar dr fuess broche, wil i so gege d metal-bande kickt ha :o
Kämpfe Basel

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Die legendäri gaudinosaison. Aber mir hän in däm match nach minere meinig nit 3:0 gfiehrt sondern 3:1 ( die häns goal glaub zum 1:1 oder 2:1gmacht). Und isch das nit unter dr wuche gseh??
In däm match isch au dr lehmann verhönt worde ( uffs übelste), het denn bim spielstand vo 3:1 zum dank e absolut unhaltbare no irgendwie ussgläse. Das wär s 4;1 gseh und d entscheidig. Sit denne mach ich bi so sache überhaupt nümm mit, wells dr gegner meischtens nur motiviert.

König Fussball
Erfahrener Benutzer

Bis so ca. Mitti 90er hett bi Luzern au no dr Urs Güntensperger gschuttet. "Günti und der Alkohol"... hett doch dauernd dr Lappe wäg gha, will er bsoffe Auto gfahre isch, de truurig Hund... :D

Antworten