Xherdan Shaqiri

Diskussionen rund um den FCB.
massimon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von massimon »

ebichu hat geschrieben:aktuelles transferfenster ist schon lange geschlossen
Damit meine ich nach München zu fahren und zu verhandeln.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

ob är sich verrist, isch doch kei froog...

...was isch geiler: nach münche wäggsle und si besiegt zha, oder dört akoh, und höre zmiesse, wemmr näggschtmol ufe fc basel träffe bisch denn au uf dr gwünnersite, glaine... (oder si sages scho nachem spiil...) :rolleyes:

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

Ich finds e guete Transfer.

Vor allem freu ich mi, dass mir d'Karriere vom Shaq au in Zuekunft wärde hutnoch mitvrfolge, sigs in dr Bundesliga odr in dr CL, wonr hoffentlich regelmässig zum Ysatz wird ko.

Bis in Summr heissts jetz eifach die Mannschaft (mitm Usnahmekönnr Shaqiri) gniesse. ;)
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

massimon hat geschrieben:Trotzdem, erscheint bei der derzeitigen Faktenlage (gleich null) einfach wie ein schlechter Witz ihn so ausser Konkurrenz vor Championsleague, vor Saisonende laufen zu lassen. Lassen wir uns mal überraschen was da noch so ans Tageslicht kommt.
Lueg massimon,

Dr Berni het scho es paar mol positiv vo de Bayern gredet.

Ich glaub nid, dass es sich schlecht uf d'CL-Spiel uswirke wird - im gegeteil

Nehme mir aa, dasses nid 9 Mio € sind, sondern e bitz meh ... denki, dass dr Berni (vo Sitens FC Basel) lieber uf es paar Mios verzichtet, aber drfyr mitem FC Bayern e Deal abschliesse cha, wo d'Partnerschaft tuet stärke (z.B. ECA).

Drzue ane behaupti eifach, dass em Shak sini Karriere vo de Junge wo in dr Schwiz nocherugge eher verfolgt werde cha, wenn er in dr BL spielt, als PL oder Russland usw.

Klar müen mir uns au werde, dass e Verein ala Galatasaray Spor Kulübü no so viel $$$ biete chan, aber wenn e Spieler wie de Shak und si's Umfeld das als falsche Schritt uf dr Karriereleitere/Entwicklig sehn, dass do dr FC Basel au uf d'Mios verzichtet!

Egal ob d'Zahle bi dem Transfer usgsproche werde (ich hoff, denn das mol hättis Signalwirkig), denki dasses unmenge Details wird geh, wie bi so Mio-Transfer so üblich ...

... man denke z.B. das FC Basel CAMP Projekt, evtl. tuet do FC Bayern no es bitz know-how liefere usw.

ALSO ICH FIND ES GIT FASCHT NUR POSITIVI ASPEGGT;
USSER DASER HALT IM SUMMER ERSETZT MUESS WERDE

;) :)

PS I
Hinsichtlich ManUtd & Co.:
ufgrund vo dr stetigi Beobachtig und de sicherlich konkrete (fortlaufend stattfindende) Gspröch vo Bayern mit Basel wärs zuedem e Argument e Junge maa, wo für zuekünftigi Jungi Spieler Signalwirkig ha kennti genau zu de Bayern z'schicke, statt für 1-3 Mio meh zumene andere grosse Verein alla Man Utd., wo's wohrschinlig eher egal isch, was denn mitem FC Basel in Zuekunft goht (sprich Juniore-Förderig usw.);

Im ggt., falls Shak jetzt endlich def. d'Unterschrift untder de Vertrag setzt wo vo de Beide Verein bestätigt isch, denn behaupti, dass de Focus vo englische Verein no eher uf uns (oder Verein in dr CH) ligt, als wie das bis anhin gsi isch - das, unter dr Vorussetzig, dass de Shak in Münche ebefalls sie Weg goht (wobi do hani am allerwenigste Bedenke; denn de isch bereit, so wieni das bi wenige Spieler zuvor gseh han!)

PS II
Für Bayern isch übrigens no sehr wichtig, dass e Spieler vo dr Mentalität her zum Verein passt;
nach dr prüefig vo allne Faggte denki het au füre Shak gsproche, dasser nid zum erst beste Verein weggslet isch ... dass wän sie jo für d'Zuekunft au nid (sprich, wenn denn ggf. e andere grosse EU-Verein aaklopft und mit de Schiin wedlet..)

PS III
Han zwar au es paar mol mitem Shak gredet, aber immer uf Mundart;
dorum e Frog: weiss öbber ob er anderi Sproche spricht?
ITA? ENG? SPA? POR?
Het er allefalls bim Pipi no bitz glernt? Dr Pipi kann jo siter e junge Spund isch, meh Sproche alls es ufem Globus git (positiv gmeint, gell Pipi) ... ;)
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

Lou hat geschrieben:Leider glaub ich das sy unsere Kraftwürfel verheitze, so wie vielii anderi vor ihm scho verheitzt worde sinn...s beschte Biispiil isch für mi do dr Podolski...
Der Unterschied ist, dass Shaqiri im Gegensatz zu Podolski kein Stürmer ist und deshalb den Druck des Toreschiessen nicht hat. Das Toreschiessen ist die erste fussballerische Eigenschaft die nicht mehr funktioniert "wenns im Kopf nicht passt" oder der Druck zu hoch ist. Nimm als Beispiel Torres bei Chelsea: Spielt göttlich, trifft aber nicht.

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Zuffi hat geschrieben:Der Unterschied ist, dass Shaqiri im Gegensatz zu Podolski kein Stürmer ist und deshalb den Druck des Toreschiessen nicht hat. Das Toreschiessen ist die erste fussballerische Eigenschaft die nicht mehr funktioniert "wenns im Kopf nicht passt" oder der Druck zu hoch ist. Nimm als Beispiel Torres bei Chelsea: Spielt göttlich, trifft aber nicht.
Absolut korrekt!
Und Zudem chunt Shak immerhin trotzdem als Ergänzigsspieler ..
.. das obwohl ich ihm de Durchbruch zuetraue tue.

Podolski schätzi zudem Mental weniger stark ii, alses de Shak isch;

lueg ich mein das so:
➞ sich durebisse fallt mne Shak weniger schwer alses emene Poldi gange isch, und zwar dütlich weniger schwer!
➞ das isch eine vo de positive Eigeschaft wo mir vo unserne Albaner in dr Schwiiz no müesste lerne;

kopf abe, beharrlich durebisse, mitem klare Ziel vor Auge!

(ich han jetzt absichtlich die Secondos aagsproche, wo eim Freud mache, wo nid durch Raser-Gschichte negativ uffalle! Do drzue möchti no folgendes pro Secondos sage: wenn z.B. e Erdin S. gescht mitem wisse neue Mercedes in Münche aagfahre isch, mag ich ihm/und dr Family das absolut gönne. Grosse Chlapf bedütet nid = RASEN! Aprospos, weiss öbber wases füre BENZ Model gsi isch? ;) )

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

expertus hat geschrieben:Die anderen Quellen, Süddeutsche, blick, Baz, Kicker gehen alle von höheren Summen aus
Laut Bild sollten es jetzt 9 Mio Euro sein, dazu noch Prämien, maximal aber 12 Mio Euro...das sind ja dann die von den anderen Zeitungen präsentierten 14-16 Mio CHF.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Lou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou »

stacheldraht hat geschrieben:het füre fuessball sicher meh gleischtet als du je leischte wirsch, also rueh.
wenn de nit weisch, was am volksparkett gange isch -> informiere statt prolete!
Stacheldrooht kumm obe abe...ich mag dä siech nit und do isch mir egal was är gleischtet het oder nit und s intressiert mi au nit ob ich dir jetzt uff e schlipps gstande bi oder nit, nur persönlich ahgriffe muesch mi nit...vo wäge kai ahnig....würd mi uff e battle freue digge ;)

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

* nobilissa findet das Haar in der Suppe nicht *

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

[quote="Sharky"]Laut Bild sollten es jetzt 9 Mio Euro sein, dazu noch Prämien, maximal aber 12 Mio Euro...das sind ja dann die von den anderen Zeitungen präsentierten 14-16 Mio CHF.[/quote]

Laut BazOnline:

Dr 20-jöhrig vom FC Basel sell zämme mit sim Brueder Erdin und em dytsche Beroter Wolfgang Vöge in Münche folgendi grobi Details definiert ha:

✔ Vertrag bis zem Joohr 2016
✔ rund 10 Millione CHF Lohn füre Shak (2012-2016)
[direkt in CHF ufes CH-Konto? Wär sicherlich e wichtigs Detail, an das de Herr Erdin Shaqiri sicherlich denkt het ;) ]
✔ 13 Millione CHF Ablöse für dr FC Basel
✔ D'Ablös von 13 Millionen CHF ane FC Basel erhöht sich, sette d'Bayern mit Shak dytsche Meister werde und/oder d'Champions League gwynne.

✎ Zuedem sind in somene Verdrag sicherlich no wiiteri wichtigi Details verankeret, wo nid primär monetärer Natur sind, sondern Kooperatione derfte usfyhrlicher definiere.. (Campus/ECA/usw.)

✆ Bi witere Froge: De Beroter oder em Shak direkt aalüte, aber obacht - folgendi Meldig chenti (lut BaZ) cho:
«Wir sind besetzt. Hören uns am Mittwoch» :cool:

Quelle: http://bazonline.ch/sport/fussball/Ein- ... y/11512328

.

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Hervorragende Vertrag usghandlet.

[quote="Sharky"]Laut Bild sollten es jetzt 9 Mio Euro sein, dazu noch Prämien, maximal aber 12 Mio Euro...das sind ja dann die von den anderen Zeitungen präsentierten 14-16 Mio CHF.[/quote]

Laut BazOnline:

Dr 20-jöhrig vom FC Basel sell zämme mit sim Brueder Erdin und em dytsche Beroter Wolfgang Vöge in Münche folgendi grobi Details definiert ha:

✔ Vertrag bis zem Joohr 2016
✔ rund 10 Millione CHF Lohn füre Shak (2012-2016)
[direkt in CHF ufes CH-Konto? Wär sicherlich e wichtigs Detail, an das de Herr Erdin Shaqiri sicherlich denkt het ;) ]
✔ 13 Millione CHF Ablöse für dr FC Basel
✔ D'Ablös von 13 Millionen CHF ane FC Basel erhöht sich, sette d'Bayern mit Shak dytsche Meister werde und/oder d'Champions League gwynne.

✎ Zuedem sind in somene Verdrag sicherlich no wiiteri wichtigi Details verankeret, wo nid primär monetärer Natur sind, sondern Kooperatione derfte usfyhrlicher definiere.. (Campus/ECA/usw.)

✆ Bi witere Froge: De Beroter oder em Shak direkt aalüte, aber obacht - folgendi Meldig chenti (lut BaZ) cho:
«Wir sind besetzt. Hören uns am Mittwoch» :cool:

.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

nobilissa hat geschrieben:* nobilissa findet das Haar in der Suppe nicht *
dann suche weiter ;)

rethabile
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rethabile »

Basler_Monarch hat geschrieben: ✔ D'Ablös von 13 Millionen CHF ane FC Basel erhöht sich, sette d'Bayern mit Shak dytsche Meister werde und/oder d'Champions League gwynne.

hier hast du das haar, noblissa. nun müssen wir nämlich hoffen, dass die bayern nächstes jahr meister und cl-sieger werden. ist doch zum kotzen sowas :D ....

(wenns denn stimmt. nimmt mich ja mal wunder woher all die zeitungen ihre informationen bezüglich vertragskonditionen haben.....)
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Übrigens schiint das "konkuränzlos abgäh" wohl nit. Lutt BaZ vo hütt hett Mönchegladbach au umen gworbe.

Wenns die 13 Mio sind wo d'BaZ hütt agitt, denn passt das. Will bi däm Transfer no meh als bi andere dürfti dr indiräkti Gwünn sehr gross sii (z.B. Signalwirkig für anderi jungeri Spieler und dodurch au wiederum meh Erfolg und höheri Ablösesummene). Und wenn no Erfolgsprämie dezue chömme, denn gitts definitiv dümmeri Verein für so Prämie als Bayern. Und nit z'vergässe: Bi Bayern weiss meh wenigschtens, dass sie's au zahle chönne und nit irgendwelchi 10-Joor-lang-Tränchli-zahle-Type sind.

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

rethabile hat geschrieben:... wenns denn stimmt. nimmt mich ja mal wunder woher all die zeitungen ihre informationen bezüglich vertragskonditionen haben..
@ rethabile

es gibt da je nach Zeitung/Region in welcher sie verankert ist Quellen;
und diese sind in der Regel dem Umfeld sehr, sehr nahe.

Allerdings, sind dies dann solche Meldungen, welche nie bestätigt werden.
Dies obwohl sie mglw. tatsächlich der Wahrheit entsprechen.
Wäre auch hirnrissig zu sagen, bei wem man dann anklopfen soll, sobald die Mio's "geflossen" sind..

————————————————————————————————

@ Beckenpower

✗ Mönchegladbach het aber eigentlich nur e minimi Chance ka:
indem sie vor allem bim Spieler versuecht hän z'punkte (mit "iisatzminute");
bim FC Basel glabi hete sie schwerlich das kenne aabiete, wo Münche jetzt gmacht het.

✗ die 13 Mio CHF wo d'BaZ hütt agitt sind realistisch.

✗ dr indiräkti Gwünn isch fast d'Meisterleistig bi dem Transfer

✗ Hinsichtlich "Erfolgsprämie":
Erfolgsussichte bim FC Bayern Münche jo bekanntlich immer do

✗ Du sprichschs aa: bim FC Bayern weiss meh definitiv, dass sie e sone Transfer direkt zahle!

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

rethabile hat geschrieben:... wenns denn stimmt. nimmt mich ja mal wunder woher all die zeitungen ihre informationen bezüglich vertragskonditionen haben..
@ rethabile

Wäre auch hirnrissig verbindlich Stellung zu nehmen, auf dass man dann weiss, bei wem man anklopfen soll, sobald die Mio's "geflossen" sind..

@ Beckenpower

bim FC Basel glaubi hete sie schwerlich das kenne aabiete, wo Münche jetzt gmacht het.

Erfolgsussichte sind bim FC Bayern Münche jo bekanntlich immer do

✗ Du sprichschs aa: bim FC Bayern weiss meh definitiv, dass sie esone Zuezug/Transfer zahle kenne!

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

@ rethabile

Wäre auch hirnrissig verbindlich Stellung zu nehmen, auf dass man dann weiss, bei wem man anklopfen soll, sobald die Mio's "geflossen" sind..

@ Beckenpower

bim FC Basel glaubi hete sie schwerlich das kenne aabiete, wo Münche jetzt gmacht het.

Erfolgsussichte sind bim FC Bayern Münche jo bekanntlich immer do

✗ Du sprichschs aa: bim FC Bayern weiss meh definitiv, dass sie esone Zuezug/Transfer zahle kenne!

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Basler_Monarch hat geschrieben: Allerdings, sind dies dann solche Meldungen, welche nie bestätigt werden.
Es sei denn der FCB oder Shaqiri haben ein Konto bei der Sarasin :D ;)
Basler_Monarch hat geschrieben: @ Beckenpower
bim FC Basel glabi hete sie schwerlich das kenne aabiete, wo Münche jetzt gmacht het.
Naja, so schlächt sind d'Chance nit gsii. Dr Shaqiri hätt'r dört wohl e Stammplatz gha und mit de 17 Mio € ussem Reus-Transfer hätte sie au finanzielli Möglichkeite gha zum s' (jetzt herumgreichte) Bayern-Angebot z'überbiete.
Trotzdäm glaubi au, dass Bayern definitiv dr besser Entscheid isch für alli.

Aber nur so näbebii: En FCB-Spieler (uss dr Region + ussem eigenen Nochwuchs) wächslet diräkt zum dütsche Rekordmeischter und regelmässigem Awärter für dr' CL-Sieg. Wie geil isch das? :eek: I mein das hätte mr doch bis vor churzem no gar nit für möglich ghalte.
Drum an alli wo jetzt (wie immer) no irgendwas z'motze hän: Freued euch dodra, dasses unserem FCB so guet goht und so Erfolg hett! Das isch definitiv kei Sälbschverständlichkeit.

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Basler_Monarch hat geschrieben:

.
wieso muss der schmutzfink immer noch seinen senf dazu abgeben? unnötig :mad:

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Patzer hat geschrieben:wieso muss der schmutzfink immer noch seinen senf dazu abgeben? unnötig :mad:
Weil die Medien ihn kontaktiert haben? :rolleyes:

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Patzer hat geschrieben:wieso muss der schmutzfink immer noch seinen senf dazu abgeben? unnötig :mad:
Vermutlich weil er gefragt wird. :rolleyes:
Was soll er denn sagen: "Nö zu Shaqiri sag' ich nix, da ich doof finde, dass er nicht zu uns wechselt, obwohl wir ihn uns gar nicht leisten können"?

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Beckenpower hat geschrieben:Es sei denn der FCB oder Shaqiri haben ein Konto bei der Sarasin :D ;)

Naja, so schlächt sind d'Chance nit gsii. Dr Shaqiri hätt'r dört wohl e Stammplatz gha und mit de 17 Mio € ussem Reus-Transfer hätte sie au finanzielli Möglichkeite gha zum s' (jetzt herumgreichte) Bayern-Angebot z'überbiete.
Trotzdäm glaubi au, dass Bayern definitiv dr besser Entscheid isch für alli.

Aber nur so näbebii: En FCB-Spieler (uss dr Region + ussem eigenen Nochwuchs) wächslet diräkt zum dütsche Rekordmeischter und regelmässigem Awärter für dr' CL-Sieg. Wie geil isch das? :eek: I mein das hätte mr doch bis vor churzem no gar nit für möglich ghalte.
Drum an alli wo jetzt (wie immer) no irgendwas z'motze hän: Freued euch dodra, dasses unserem FCB so guet goht und so Erfolg hett! Das isch definitiv kei Sälbschverständlichkeit.
Zum 1. Teil: 17 Mio Euro längt nit um dr Shaqiri 4 Johr s'zahle und kaufe...Derzue will M'gladbach sich sicher no uf anderne Positione verstärke. Derzue wäre no die Prämie wo dr FCB vo de Bayern bim allfällige Titel bechömme und das isch bi M'gldabach auch eher unworschinlich...

Zum 2. Teil: Yess! Isch wirklich unglaublich und geil. Wer hät das no vor e paar Jöhrli dänggt...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

hätte ihn gerne bei Juve gesehen!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Basler_Monarch hat geschrieben:
Laut BazOnline:

.
Für mich sin die wichtigste Sätz folgendi:
...Shaqiri wird demnach der teuerste Schweizer, der sich direkt aus der Super League in Richtung Ausland verabschiedet.
...zum grössten und spektakulärsten Transfer der Rotblauen!
...Im Schweizer Fussball war bislang erst ein anderer Profi teurer: Napoli investierte im Sommer 2011 für Gökhan Inler (kam von Udinese) 24 Millionen Franken Ablöse. Ungefähr gleich teuer wie Shaqiri war Blerim Dzemaili, der für rund 13 Millionen Franken von Parma zu Napoli wechselte. Inler und Dzemaili waren da jedoch schon im Ausland engagiert.
Hammer, und das mit grad mol 20 Jöörli.... ich glaub jedi Kritik über de Transfer, oder Transfergelder isch absolut überflüssig und fehl am Platz! Mir sötte eigentlich alli megahappy sii, denn wenn het das schomol e FCB-Fan vor uns erläbt...und wenn wird das e FCB-Fan wieder erläbe oder überbiete könne!?? Machet Euch mol gedanke ;)
Alles für BS

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Basler_Monarch hat geschrieben:Het er allefalls bim Pipi no bitz glernt? Dr Pipi kann jo siter e junge Spund isch, meh Sproche alls es ufem Globus git (positiv gmeint, gell Pipi) ... ;)
Worum muess den dr Alex d Asproche am Afang vo de Spiel uf französisch übersetzte? :confused:
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beckenpower hat geschrieben:Es sei denn der FCB oder Shaqiri haben ein Konto bei der Sarasin :D ;)
Ich denk (und bestätige das offiziell nid), dass en ehemolige SARASIN-"Zögling", wo jetzt zem FCB Stamm gheert dert sis Konto het ...
... vo dem her gar nid eso abwegig (obwohl d'UBS em Oeri-Clan anschinend nochstoht, somit sicherlich in de letschte Joohr sich das Gschäftsverhältnis nid yber e Huuffe gworfe worde isch (trotz Krise).

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

De Herr Hitzfeld git au si Statement ab :D
http://www.tz-online.de/sport/fussball/ ... 93006.html
Ich kann nur sagen, das Shaqiri ein großartiger Spieler ist. Und eines kann ich sagen: Ich traue ihm zu, dass er bei Bayern Stammspieler wird. Und dann kann er auch zu einem Publikumsliebling werden. Er ist ein dribbelstarkes Kraftpaket. Die Zuschauer werden ihn lieben.
Do het er recht :D
Alles für BS

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beckenpower hat geschrieben:Aber nur so näbebii: En FCB-Spieler (uss dr Region + ussem eigenen Nochwuchs) wächslet diräkt zum dütsche Rekordmeischter und regelmässigem Awärter für dr' CL-Sieg. Wie geil isch das? :eek:
Sharky hat geschrieben:Yess! Isch wirklich unglaublich und geil. Wer hät das no vor e paar Jöhrli dänggt...
Zuedem in allne Medie nid als «Ergänzigsspieler», sondern als der neue Bayern-Star vorgestellt :)

Klar, wird dodrmit au e gwüsse Druck ufbaut, aber er wird ihn sehr wohnschinlig stand halte kenne :)

Wieni jetzt scho fast zu oft gseit/gschribe han:
FC Basel, Shaqiri & Co., sowie FC Bayern Münche hän alles richtig gmacht bi dem Transfer!

Djox87
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Djox87 »

isch doch top..vom fcb zum fcb..
hoffe wird viel spielpraxis becho, ob bi de jugend vo bayern zum afo oder i de erste team..
mag ihms gönne und unserem fcb natürli au das si so en guet usbildete eigene nochwuchs an es grosses team verkaufe chöne..

hoffe blibt bi dem vertrag.. vo de dütsche verein mag ich de fcb doch no irgendwie am meiste..
:cool:

weltklasse wechsel! profitiere devo shaq!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Basler_Monarch hat geschrieben: dorum e Frog: weiss öbber ob er anderi Sproche spricht?
ITA? ENG? SPA? POR?
Albanisch ?

Gesperrt