Projäggt "FCB-Blog"
Projäggt "FCB-Blog"
Als Fan vom FCB isch me im Johr 2012 im Internet no immer e biz gar uninformiert. Nur grad e handvoll Site bringe regelmässig News vom FCB. Näbe dr offizielle Homepage, brichtet eigentlich nur d'BaZ in regelmässigm, dr Blick und neu d'Tageswuuche in unregelmässigm Abstand vom FCB. Drzue kömme Site, wie Joggeli.ch oders FCB-Forum, wo sich allerdings meh doruf spezialisiert hän die ganze Informatione z'sammle (Joggeli) und drübr z'diskutiere (Forum), was keinefalls schlächt isch (ganz im Gegeteil sogar!).
Zu minere Idee: Was im FCB-Web 2.0 minere Meinig noch no fählt isch e unabhängige Informationskanal. Miteme FCB-Blog würd ich die Lucke gärn schliesse. Mi Ziel isch es uf kei Fall e Konkurränz zum FCB-Forum odr Joggeli.ch z'sy (ganz im Gegeteil, übere Zämmearbet würd ich mi binere Realisierig vo däre Idee üsserscht freue), sondern nach em Motto vo Fans für Fans e neui Inschtitution für FCB-Fans im Web uf d'Bei z'stelle.
Do no e paar (minere Meinig noch glungeny) Byspiel vo anderne CH-Klubs:
http://www.fcsginfo.ch/
http://www.fczblog.ch/
http://gcblog.ch/
http://newsnetz-blog.ch/zumrundenleder/
http://fcz.watchblog.ch/
Wie dä Blog usseh söll, was für Byträg s'dört söll gäh, das stoht alles no in de Stärne und dorum wändi mi jetzt au an euch: Das Ganze ka natürligg nit ei einzigi Person ufbaue, vrwalte und pfläge, do bruuchts scho e Team, wo sich gegesytig hilft und entlaschtet. Drum, jetzt e Ufruef an alli FCB-Fans. Wenn au du Interässi hesch an somene Projäggt mit z'wirgge, denn mäld di doch bi mir. Grundsätzlich isch jede willkomme, im Idealfall träffe aber e paar (odr au alli) vo folgende Attribut uf di zue:
- Du hesch e Flair fürs Schrybe vo eigene Byträgg
- Hesch "gueti" Kenntnis im Informatik-Bereich
- Bisch zuevrlässig und hesch dr Durchhaltewille e Projäggt bis zum Änd dure z'zieh
- Du kasch dir für all das (gnueg) Zyt näh
- Du kasch guet im Team schaffe und kasch au mol Kompromiss igoh
- Kennsch d'Fuessballszene vo Basel und vrfolgsch si au scho längr
- Wohnhaft in Basel-Stadt odr dr Agglomeration
Es muess bi wytem nit jede Punggt uf di Zueträffe, abr je meh, desto bessr! Bi konkretem Interässi an däm Projäggt mitzwirgge schrybsch mr am beschte e privati Noochrycht, Froge und/oder Vorschläg kasch abr au gärn diräggt in däm Fade stelle.
Zu minere Idee: Was im FCB-Web 2.0 minere Meinig noch no fählt isch e unabhängige Informationskanal. Miteme FCB-Blog würd ich die Lucke gärn schliesse. Mi Ziel isch es uf kei Fall e Konkurränz zum FCB-Forum odr Joggeli.ch z'sy (ganz im Gegeteil, übere Zämmearbet würd ich mi binere Realisierig vo däre Idee üsserscht freue), sondern nach em Motto vo Fans für Fans e neui Inschtitution für FCB-Fans im Web uf d'Bei z'stelle.
Do no e paar (minere Meinig noch glungeny) Byspiel vo anderne CH-Klubs:
http://www.fcsginfo.ch/
http://www.fczblog.ch/
http://gcblog.ch/
http://newsnetz-blog.ch/zumrundenleder/
http://fcz.watchblog.ch/
Wie dä Blog usseh söll, was für Byträg s'dört söll gäh, das stoht alles no in de Stärne und dorum wändi mi jetzt au an euch: Das Ganze ka natürligg nit ei einzigi Person ufbaue, vrwalte und pfläge, do bruuchts scho e Team, wo sich gegesytig hilft und entlaschtet. Drum, jetzt e Ufruef an alli FCB-Fans. Wenn au du Interässi hesch an somene Projäggt mit z'wirgge, denn mäld di doch bi mir. Grundsätzlich isch jede willkomme, im Idealfall träffe aber e paar (odr au alli) vo folgende Attribut uf di zue:
- Du hesch e Flair fürs Schrybe vo eigene Byträgg
- Hesch "gueti" Kenntnis im Informatik-Bereich
- Bisch zuevrlässig und hesch dr Durchhaltewille e Projäggt bis zum Änd dure z'zieh
- Du kasch dir für all das (gnueg) Zyt näh
- Du kasch guet im Team schaffe und kasch au mol Kompromiss igoh
- Kennsch d'Fuessballszene vo Basel und vrfolgsch si au scho längr
- Wohnhaft in Basel-Stadt odr dr Agglomeration
Es muess bi wytem nit jede Punggt uf di Zueträffe, abr je meh, desto bessr! Bi konkretem Interässi an däm Projäggt mitzwirgge schrybsch mr am beschte e privati Noochrycht, Froge und/oder Vorschläg kasch abr au gärn diräggt in däm Fade stelle.
ganz ehrlich:
Was usser die offizielle Biiträg (also FCB.ch), Mediemittilige us aller wält (also Joggeli.ch) oder grücht us aller herre länder (also fcbforum.ch) fähle aktuell übere FCB im 21. Joorhundert?
Dr FCB isch schlussendlich e Fuessballverein, bitte bruch dini Zitt lieber zum dä Verein dohei und usswärts entsprächent z unterstütze, nimm aktiv an Fangsprööch im Saal teil etc. Aber für was in aller Wält brucht dr FCB e witteri Internetsite?
Was usser die offizielle Biiträg (also FCB.ch), Mediemittilige us aller wält (also Joggeli.ch) oder grücht us aller herre länder (also fcbforum.ch) fähle aktuell übere FCB im 21. Joorhundert?
Dr FCB isch schlussendlich e Fuessballverein, bitte bruch dini Zitt lieber zum dä Verein dohei und usswärts entsprächent z unterstütze, nimm aktiv an Fangsprööch im Saal teil etc. Aber für was in aller Wält brucht dr FCB e witteri Internetsite?
Informatione vo Fans für Fans.Delgado hat geschrieben:ganz ehrlich:
Däm ganze isch kei Gränze gsetzt. Kasch jo in dene Blogs, woni vrlinkt ha mol luege, über was dört alles gschrybe wird. Es muess sich au nit alles ume FCB dräihe, es könne au Artiggl übere Fuessball allgemein odr anderne Sache publiziert wärde.
Wenn de kei Interässe hesch isch das für mi absolut ok, abr uf sone fascht despektierlichi Antwort kasch ächt vrzichte.

würd au meine as s forum, joggeli.ch und fcb.ch gnueg isch um alles übere fcb z'erfahre. brucht definitiv nit nomol eh witeri homepage.....Delgado hat geschrieben:ganz ehrlich:
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab
das drait eh basler bis ins grab
Also ich finds e super idee, falls du technischi Hilf bruchsch (uffsetze vom Blog, Design, blablabla) kasch gärn uff mi zrugg ko. Wenni zit find, stelli mi gärn zur vrfiegig.
Do no e kline input, wie sone (Fan)Blog vo Barca ussgseht:
http://www.totalbarca.com/
(würd euch mol empfähle drin z stöbere, näbe news und matchbricht findet me dört einige sehr interessanti artikel. Isch als inspiration gmeint und nid nur für barca-fans)
Wenn är sini zit in das investiere will, denn lossn das doch mache.Delgado hat geschrieben:ganz ehrlich:
Do no e kline input, wie sone (Fan)Blog vo Barca ussgseht:
http://www.totalbarca.com/
(würd euch mol empfähle drin z stöbere, näbe news und matchbricht findet me dört einige sehr interessanti artikel. Isch als inspiration gmeint und nid nur für barca-fans)
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Es war eine ernst gemeinte Frage. Was für Informationen sollen (zusätzlich) auf einem Block ersichtlich sein?FCBBlog hat geschrieben:Informatione vo Fans für Fans.
Däm ganze isch kei Gränze gsetzt. Kasch jo in dene Blogs, woni vrlinkt ha mol luege, über was dört alles gschrybe wird. Es muess sich au nit alles ume FCB dräihe, es könne au Artiggl übere Fuessball allgemein odr anderne Sache publiziert wärde.
Wenn de kei Interässe hesch isch das für mi absolut ok, abr uf sone fascht despektierlichi Antwort kasch ächt vrzichte.![]()
Eine sammlung aller Pressetexte finden wir bei joggeli.ch, alle wichtigen Informatinen über den FCB auf fcb.ch, alle sonstigen Informationen von Fans für Fans im Forum.
Ok, der zweite Teil (mit zeit lieber anders investieren) war etwas unnötig, aber denoch frage ich mich immer noch, welche zusätzliche Information den Fans des FC Basel ein Blog bieten würde. Dank Angelo sind wir mit dem Forum und joggeli.ch schon sehr sehr gut ausgerüstet.
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Ich werde immer aggressiv, wenn man nach einem Auswärtsspiel so einen
Müll lesen muss wegen den FCB Fans... In den Zeitungen steht eh immer
das gleiche und der FCB getraut sich nie, Stellung zu beziehen. Deshalb
wäre es schon toll, wenn es eine Art Sicht der Fans gäbe, welche auch Ge-
wicht hat. Denn dann lesen es auch die Journis und fangen vielleicht an,
sich mit unseren Themen zu befassen.
Dabei muss so ein Blog keinesfalls ein "Sprachrohr" der MK oder des FCB
sein. Sondern es kann ein neuer Blickwinkel von Fans entstehen, welcher
uns allen gut täte.
Die Frage wegen "brauchts das?" ist relativ obsolet. Das hat man sich vor 5
Jahren bei iPhones gestellt, vor 10 Jahren wegen dem Internet, vor 20 Jahren
wegen PCs, vor 50 wegen TVs usw... So ein Blog müsste beweisen, dass er
gebraucht wird! Keine einfache, aber wohl reizvolle Aufgabe.
uns allen gut täte.
Genau das meini, es goht mir drum, dass au d'Fans e Kanal hän und do drmit meini nyt, dass irgendwelchi Internas us MK-Kreise im Internet miend uftauche, uf gar kei Fall!andreas hat geschrieben:Ich werde immer aggressiv, wenn man nach einem Auswärtsspiel so einen
uns allen gut täte.
S'isch mir scho klar, dass Lüt wo tagtäglich im Forum sin natürlich vieles odr alles mitbekömme, wo sich ume FCB dräiht und so e Blog dämentsprächend nit wirklich bruuche, abr nit jede Fan het Zyt und Luscht dr ganzi Tag im Forum z'si, so dass Ihne oft nur d'Informationsquälle BaZ, Blick odr fcb.ch blybe. Und simmr ehrlich, wenn mir nur das hätte und kei Forum, denn hätte mir viellicht au anderi Asichte zum Thema FCB, Fans etc.
S'isch mir scho klar, sonee Produggt z'schaffe wird ganz und gar nit aifach, abr wenn me gueti Lüt het, denn isch das machbar!

Ich denke da müsste es pro Bereich ein paar Autoren geben. Diese könnte man z.B. übers FCB-Forum suchen.Pusher hat geschrieben:"brauchen" tun wir das sicher nicht, aber es ist auch erstaunlich dass es das noch nicht gibt. Problematisch ist nur wer dann für den Inhalt verantwortich ist und wer das ganze kontrolliert (ist auch sehr zeitaufwendig).
Autor für:
- Matchanalyse (vorher/nacher)
- Nachwuchsabteilung
- Fanszene/Fanarbeit
- etc...

"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Das Communiqué der MK nach Z auswärts interessierte die Medien kaum,andreas hat geschrieben:Ich werde immer aggressiv, wenn man nach einem Auswärtsspiel so einen
uns allen gut täte.
warum sollte dies irgend ein Blog tun?
Die Gedanken dahinter sind aber nicht schlecht,
ich denke aber, dass sie MK schon reagiert, falls es mal notwendig ist.
Und wenn es nicht notwendig ist,
muss auch nicht jeder wissen was wie und wo passiert ist...
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Stimmt absolut, aber die Seite der MK ist gar nicht "so"
bekannt, eher in Fan-Kreisen. Und die Medien werden
vielleicht einer seriösen, unabhängigen Seite eher Glauben
schenken als der direkt involvierten MK. Die Reputation
deren ist ja leider nicht gerade gut, nicht mal bei der BaZ,
wie der ehrenwerte Herr Rohr uns spüren lässt...
bekannt, eher in Fan-Kreisen. Und die Medien werden
vielleicht einer seriösen, unabhängigen Seite eher Glauben
schenken als der direkt involvierten MK. Die Reputation
deren ist ja leider nicht gerade gut, nicht mal bei der BaZ,
wie der ehrenwerte Herr Rohr uns spüren lässt...
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
folgendi Gründ spräche drgege:
- mit FCB.ch hän mir in dr CH die best Fuessballsite, s wird usfierlich über d Spil brichtet
- mit Joggeli.ch hän mir e super Site vom Angelo mit allne wichtige Mediemäldige, Statistike sowie Fetteli
- mit Hattrick.ch hän mir nomol e Statistik-Portal für d Zahle Freaks
- mit em Forum trage sich au alli Grücht, Biträg ect. zämme.
I bi dr Meinig, s FCBForum übernimmt aktuell dr Poste vome Blog, jede User fiert in jedem Thema si glaine Blog. Über wichtigi Sache wird brichtet, gschribe, gfluecht und sunscht was.
Zum Thema es gäbt kei Unabhängigi Plattform für zb Stelligsnahme wenns kurz zume Spässli mit de Schugger nach em Spil kunnt: schomol überlegt wieso? wells nit gwünscht isch. Es regt mi tag täglich scho gnueg uff, dass zB in dütschland nach jedem Furz-Spil hundert Stelligsnahme im Internet vo allne Ultra Gruppene ufftauche (aktuells bispil isch die Alleeemania.. d ACU isch im Stadion vo "rächte" abegschuttet worde, me seit d Ultragruppe Karlsbande seigs gsi.. was isch passiert? Mittlerwile 6 Stelligsnahme (2-3 vo dr ACU (scheiss Nazi, scheiss KBU, scheiss alles), 1X KBU ("wir sind keine Rechten und wir haben nichts damit zu tun der O-Ton" 2x Verein (wir tolerieren keine Rechten, aber auch keine Linken Extremisten und Stelligsnahm vome andere FC "sorry, hätte nit sölle drischloh")... was willi drmit sage? Me weiss genau so viel wie ohni die verschissene Stelligsnahme. Was bringts jede Bricht ins Netz z stelle? Wenns knallt söll das unter de Lüt blibe wo drbi gsi sin, Stelligsnahme bringe bsunders do im Forum nur d Kurve-Hasser uffe Plan wider mol z hetze. Wenn de schribsch, "imfall hän d Schugger driknallt und erst denn hets e Reaktion gä" chunt grad e Rotblau, e Avo oder sunschtige "ich zeig euch imfall brutali kaputti Extrazüg"-Kasperlis wo alles zerfetze in dr Luft und Kritisiere ohni au nur e Schibe z wüsse was passiert isch. Lieber still sieh und nüt sage, passt scho so!
- mit FCB.ch hän mir in dr CH die best Fuessballsite, s wird usfierlich über d Spil brichtet
- mit Joggeli.ch hän mir e super Site vom Angelo mit allne wichtige Mediemäldige, Statistike sowie Fetteli
- mit Hattrick.ch hän mir nomol e Statistik-Portal für d Zahle Freaks
- mit em Forum trage sich au alli Grücht, Biträg ect. zämme.
I bi dr Meinig, s FCBForum übernimmt aktuell dr Poste vome Blog, jede User fiert in jedem Thema si glaine Blog. Über wichtigi Sache wird brichtet, gschribe, gfluecht und sunscht was.
Zum Thema es gäbt kei Unabhängigi Plattform für zb Stelligsnahme wenns kurz zume Spässli mit de Schugger nach em Spil kunnt: schomol überlegt wieso? wells nit gwünscht isch. Es regt mi tag täglich scho gnueg uff, dass zB in dütschland nach jedem Furz-Spil hundert Stelligsnahme im Internet vo allne Ultra Gruppene ufftauche (aktuells bispil isch die Alleeemania.. d ACU isch im Stadion vo "rächte" abegschuttet worde, me seit d Ultragruppe Karlsbande seigs gsi.. was isch passiert? Mittlerwile 6 Stelligsnahme (2-3 vo dr ACU (scheiss Nazi, scheiss KBU, scheiss alles), 1X KBU ("wir sind keine Rechten und wir haben nichts damit zu tun der O-Ton" 2x Verein (wir tolerieren keine Rechten, aber auch keine Linken Extremisten und Stelligsnahm vome andere FC "sorry, hätte nit sölle drischloh")... was willi drmit sage? Me weiss genau so viel wie ohni die verschissene Stelligsnahme. Was bringts jede Bricht ins Netz z stelle? Wenns knallt söll das unter de Lüt blibe wo drbi gsi sin, Stelligsnahme bringe bsunders do im Forum nur d Kurve-Hasser uffe Plan wider mol z hetze. Wenn de schribsch, "imfall hän d Schugger driknallt und erst denn hets e Reaktion gä" chunt grad e Rotblau, e Avo oder sunschtige "ich zeig euch imfall brutali kaputti Extrazüg"-Kasperlis wo alles zerfetze in dr Luft und Kritisiere ohni au nur e Schibe z wüsse was passiert isch. Lieber still sieh und nüt sage, passt scho so!
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
-
- Erfahrener Benutzer
Jede cha doch hüt sone Blog mache, eifach mache...isch jo egal, dä wos will läse sölls läse und die andere sölles bliebe loh.Mendez hat geschrieben:Machet doch eifach so ne blog und guet isch! Mit dr zyt gseht me denn scho, ob's das brucht oder nid.
Git schlimmers wo me nit brucht...

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
jo billig odr nid, schlussändlich kunnts jo uf e inhalt ah, und wenn dä scheisse isch kasch e no so geili site ahnestelle.andreas hat geschrieben:Ych vermuet dr User het eher grad e ganzi Syte im Sinn, nid sone billige Blog
a la Wordpress. Fir das miesst me jo wirklig nid im Forum frooge.![]()
e blog isch e blog, wordpress und anderi so standart site gännd gnueg möglichkeite. und falls so grosses inträsse bestoht und d läserschaft zahlrich isch kame das immerno professionalisiere.
Ich vrstand paar User eifach nit. Wenn ihr's e scheiss Idee findet, denn isch das ok, abr denn miend ihr nit do so Posts à la "isch ünnötig" und "bruuche mir nit" etc. bringe. Es git gnueg Lüt, wo Interässe anere Mitarbeit hän und dä Fade wäri dänggt, zum Idee sammle.
Stacheldraht z. B., du schrybsch so, als ob de scho genau wüsstisch was ich will mache, abr ich ka dir sage die Syte söll kei Organ vo dr MK si odr wärde, und au nit irgendwelchi Uschrytigsbrycht wie Gepflegt-Arrogant bringe ich wird au nit jede Brycht us dr Zytig vrlinke und analysiere. Viel meh hett dr Ivan scho paar gueti Asetz brocht, genau in die Rychtig stell ich mirs öppe vor.
Ich ka eifach allne Skeptiker mol ans Härz lege lueget euch e paar anderi Fuessballblogs ah und lueget was es dört so für Brycht git. Viellicht merket ihr denn, was ich mir öppe vorstell.
Stacheldraht z. B., du schrybsch so, als ob de scho genau wüsstisch was ich will mache, abr ich ka dir sage die Syte söll kei Organ vo dr MK si odr wärde, und au nit irgendwelchi Uschrytigsbrycht wie Gepflegt-Arrogant bringe ich wird au nit jede Brycht us dr Zytig vrlinke und analysiere. Viel meh hett dr Ivan scho paar gueti Asetz brocht, genau in die Rychtig stell ich mirs öppe vor.

Ich ka eifach allne Skeptiker mol ans Härz lege lueget euch e paar anderi Fuessballblogs ah und lueget was es dört so für Brycht git. Viellicht merket ihr denn, was ich mir öppe vorstell.

@FCBBlog: dörfsch eifach nit vergesse, dasses auno e mutternzerkuve.ch(wo scho agsproche worde isch), e schreyhals und flugblätter git wo immerwieder verteilt werde.
ich bhalt mini meinig für mich, do du schinbar gar nit an meinige vo de user do inne interessiert bisch sondern nur willsch ghöre:"üh die idee isch jo vollgeil" - "do machi jo sofort mit"
ich bhalt mini meinig für mich, do du schinbar gar nit an meinige vo de user do inne interessiert bisch sondern nur willsch ghöre:"üh die idee isch jo vollgeil" - "do machi jo sofort mit"

no al calcio moderno!
Ganz ehrlich. Wenn du einen Blog machen willst, dann mach es. Erstell einen Blog und stelle den Link danach hier rein. Wer interessen hat, der liest ihn.FCBBlog hat geschrieben:Ich vrstand paar User eifach nit. Wenn ihr's e scheiss Idee findet, denn isch das ok, abr denn miend ihr nit do so Posts à la "isch ünnötig" und "bruuche mir nit" etc. bringe. Es git gnueg Lüt, wo Interässe anere Mitarbeit hän und dä Fade wäri dänggt, zum Idee sammle.
Wenn du aber da drinn deine Idee präsentierst so als "ich habe festgestellt was euch allen fehlt und will die Lösung bieten..." dann musst du mit entsprechender Reaktion rechnen. Wenn du das nicht willst, frage ich mich wieso du dich dann erst hier meldest. Oder hat User il_Mister den Nagel auf den Kopf getroffen?
BTW: Hast du dir bezüglich verlinken von x-Beliebigen Zeitungsartikeln in einen Blog schon einmal die Frage bezüglich Urheberrechtsverletzung und Copyright gestellt.

-
- Neuer Benutzer
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
ich bin deinem vorhaben gegenüber neutral eingestellt, möchte dir aber folgendes zu bedenken geben: wenn du tatsächlich einen blog über den fcb machen willst, solltest du dir eine dickere haut gegenüber kritik zulegen. deine reaktion auf doch eigentlich recht harmlose kommentare lässt hier ein gewisses defizit vermuten.FCBBlog hat geschrieben:Ich vrstand paar User eifach nit. Wenn ihr's e scheiss Idee findet, denn isch das ok, abr denn miend ihr nit do so Posts à la "isch ünnötig" und "bruuche mir nit" etc. bringe. Es git gnueg Lüt, wo Interässe anere Mitarbeit hän und dä Fade wäri dänggt, zum Idee sammle.
als aaregig, nöd als chritikch, hakchan

"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
-
- Erfahrener Benutzer
dr blick het sini ganzi schaisse au hochprofessionell gstaltet, und et voilà, die ganzy schwyz liest dä schaiss- und vorallem glaubt au no alles wo drinstohtcantona hat geschrieben:jo billig odr nid, schlussändlich kunnts jo uf e inhalt ah, und wenn dä scheisse isch kasch e no so geili site ahnestelle.
e blog isch e blog, wordpress und anderi so standart site gännd gnueg möglichkeite. und falls so grosses inträsse bestoht und d läserschaft zahlrich isch kame das immerno professionalisiere.

il_mister hat geschrieben:@FCBBlog: dörfsch eifach nit vergesse, dasses auno e mutternzerkuve.ch(wo scho agsproche worde isch), e schreyhals und flugblätter git wo immerwieder verteilt werde.
ich bhalt mini meinig für mich, do du schinbar gar nit an meinige vo de user do inne interessiert bisch sondern nur willsch ghöre:"üh die idee isch jo vollgeil" - "do machi jo sofort mit"![]()
Nein, es ist nicht so, dass ich jede andere Meinung verurteile, aber wenn ich hier eine Idee präsentiere und einige gleich ohne zu wissen was es ist darauf los meckern, dann kann ich das nicht ganz verstehen. Aber ich möchte hier jetzt keine unnötige Diskussion starten.Delgado hat geschrieben:Ganz ehrlich. Wenn du einen Blog machen willst, dann mach es. Erstell einen Blog und stelle den Link danach hier rein. Wer interessen hat, der liest ihn.
Wenn du aber da drinn deine Idee präsentierst so als "ich habe festgestellt was euch allen fehlt und will die Lösung bieten..." dann musst du mit entsprechender Reaktion rechnen. Wenn du das nicht willst, frage ich mich wieso du dich dann erst hier meldest. Oder hat User il_Mister den Nagel auf den Kopf getroffen?
BTW: Hast du dir bezüglich verlinken von x-Beliebigen Zeitungsartikeln in einen Blog schon einmal die Frage bezüglich Urheberrechtsverletzung und Copyright gestellt.![]()

Wie auch immer, ja ich kenne natürlich den Schreyhals und die Flugblätter, aber seien wir ehrlich ausser den Leuten aus der Kurve bekommt dies fast niemand zu lesen. Und auf muttenzerkurve.ch tut sich ja in letzter Zeit relativ wenig, sprich es wird wirklich nur das Nötigste vom Nötigen aufgeschaltet, was ich aber auch gar nicht verurteilen möchte. Die Kurve soll bleiben wie sie ist.
Und nochmals die Idee ist eigentlich eigene Beiträge zu publizieren und nicht einen Pressespiegel zu erstellen. Als Zielgruppe sehe ich auch nicht Forumsuser, sondern Fans, die schlicht und einfach keine Zeit und Lust haben im Forum aktiv zu sein und jeden Beitrag nach dieser und jenen Information zu durchforsten, sondern sich das ganze vielleicht kurz und bündig wünschen.

- DerPhoenix1893
- Erfahrener Benutzer
Ich find es bruchts nid, aber wenn's es gäb wurdi's au läse 
Ich persönlig wurd v.a. Gschichtlichs interessant finde und fundierti Matchbricht (stand zwar sälber in der Kurve, aber mi interessiert immer au wie anderi e Spiel beurteile).
@FCBBlog, hesch e PN

Ich persönlig wurd v.a. Gschichtlichs interessant finde und fundierti Matchbricht (stand zwar sälber in der Kurve, aber mi interessiert immer au wie anderi e Spiel beurteile).
@FCBBlog, hesch e PN
footbâle hat geschrieben:Luca ist ein hochanständiger und bescheidener Mensch, teamfähig und mannschaftsdienlich wie wenige andere, bringt konstant Leistung und ist bzgl. Einsatzzeit wohl sehr weit vorne im Ranking. Eine unbestrittene Teamstütze. Er hat keine Allüren und leistet sich keine Extravaganzen. Ein fairer und in jeder Hinsicht vorbildlicher Sportler.
Gemekert und verueteilt hat eigentlich keiner, sondern nur angemerkt, dass der Bedarf eher gering ist. Und wenn du keine Diskussion darüber willst, so musst du mit deiner Idee nicht in ein Diskussionsforum.FCBBlog hat geschrieben:Nein, es ist nicht so, dass ich jede andere Meinung verurteile, aber wenn ich hier eine Idee präsentiere und einige gleich ohne zu wissen was es ist darauf los meckern, dann kann ich das nicht ganz verstehen. Aber ich möchte hier jetzt keine unnötige Diskussion starten.Meinungen könnt ihr gerne posten, wenn es vorher ein wenig aggresiv klang, tuts mir Leid, aber es ist natürlich frustrierend, wenn es gleich Leute gibt, die das Ganze schlecht reden, ohne wirklich genau zu wissen, was es werden soll.

Wie gesagt, mach dein Blog erstmals, dann sehe wir alle, obs etwas ist, was es gebraucht hat, oder nicht. Da wir alle ja eh nicht wissen was es werden soll können wir dir heute im Forum auch nicht helfen, zumal wir ja offensichtlich auch unsere Meinung zum Projekt nicht mitteilen dürfen.