Welcome Darko Jevtic
Und dorum muesch Du nadyrlig drysämfe....Hans hat geschrieben:Dä Thread isch absolut überflüssig.........

Dä Jung hett ybrigens JEDES Spiel in Marbella mindeschtens dailwyys gspiilt, und das nid schlächt, au wenns no kai neyje Maradona isch. Das kunnt scho guet, wenn er au no physisch zueleggt.
Ab wenn darf me do also ybrigens e thread uffmache? wenn ain scho mool Maischter isch mit der Erschte Mannschaft?

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Es gitt d'Lischte (nit irgend e Lischte, das isch die Lischte) mit Spielernäme, wo dr Hans dr Hüeter isch drüber. Und wenn en Spieler's uff d'Lischte (und nur die Lischte zellt) schafft, denn, jo denn darf meh en Thread eröffne.Mätzli hat geschrieben:Ab wenn darf me do also ybrigens e thread uffmache? wenn ain scho mool Maischter isch mit der Erschte Mannschaft?![]()

- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
Ich glaube dieser Typ ist im Stadion, zumindest in der Kurvenregion rar gesät.heisser drnoo hat geschrieben:ich bi au in dem alter...und ich kah dir die frog nit beantworte.....
ich finds eifach richtig schwuuul !!!

[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]
i sag dr warum...zwölf hat geschrieben:mol e frog an d'männer.. also die in däm alter wo eso umelauffe: WARUM??![]()
es git au Type wo guet ussehn wänn. Vor allem in dämm Alter stönn d Teenies uff so gschläckti Type. Afang 90er hännd Männer no Topffrisure ka...und Ohreringli. Denn isch d Gelwälle ko..wo jede e Igeli-Frisur ka het mitere Tonne Gel dinne (Trance,Techno Zyt). D Hiphopper sind au scho dazumals mitere Milimeterfrisur ummegloffe.
Und jetzt ischs halt Mode...ängi Shirts azieh...e schwuli Sunnebrülle azha und s Gürtelogo zeige

Isch villich au echli sone Usländersach. D Schwizer Fraue und Männer hänns nid eso mit dämm.
Abr d Zyt überollt alli

- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
Wobei auch gesagt werden muss, dass jener "Style" von Jevtic doch mehr 2006 als 2012 ist...Hajdin hat geschrieben:i sag dr warum...
es git au Type wo guet ussehn wänn. Vor allem in dämm Alter stönn d Teenies uff so gschläckti Type. Afang 90er hännd Männer no Topffrisure ka...und Ohreringli. Denn isch d Gelwälle ko..wo jede e Igeli-Frisur ka het mitere Tonne Gel dinne (Trance,Techno Zyt). D Hiphopper sind au scho dazumals mitere Milimeterfrisur ummegloffe.
Und jetzt ischs halt Mode...ängi Shirts azieh...e schwuli Sunnebrülle azha und s Gürtelogo zeige![]()
Isch villich au echli sone Usländersach. D Schwizer Fraue und Männer hänns nid eso mit dämm.
Abr d Zyt überollt alliin 5-10 joor het au jede vo dene e Glatze und e Bierranze
das isch nur temporär

[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]
Vo mir us ka e Spiiler vom FCB in syner Freyzyt in eme Ballettröggli ummelaufe, solang er ud em Platz si Laischtig bringt.
Wenn me under zwanzig isch suecht me halt si Style no, wie z.B. die arme Sieche, wo d'Jeans an de Gney und hänn. Die wett y emool seh uf's Drämmli seggle.
Wenn me under zwanzig isch suecht me halt si Style no, wie z.B. die arme Sieche, wo d'Jeans an de Gney und hänn. Die wett y emool seh uf's Drämmli seggle.

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Also lieber so als ohne style und seine Hose am Knie damti man seine Calvin Klein Unterhose sieht... 
Gibt schlimmeres.
Auf dem Platz zählts und nicht was er anhat.

Gibt schlimmeres.
Auf dem Platz zählts und nicht was er anhat.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/