Welcome Darko Jevtic

Diskussionen rund um den FCB.
lvs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lvs »

sicherlich immer gut wenn man junge motivierte Spieler im Rücken hat.

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Dä Thread isch absolut überflüssig und unnötig! Dr Darko het jo nonit emol e Profivertrag. Abfahre!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Hans hat geschrieben:Dä Thread isch absolut überflüssig.........
Und dorum muesch Du nadyrlig drysämfe.... :D

Dä Jung hett ybrigens JEDES Spiel in Marbella mindeschtens dailwyys gspiilt, und das nid schlächt, au wenns no kai neyje Maradona isch. Das kunnt scho guet, wenn er au no physisch zueleggt.

Ab wenn darf me do also ybrigens e thread uffmache? wenn ain scho mool Maischter isch mit der Erschte Mannschaft? :p
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Mätzli hat geschrieben:Ab wenn darf me do also ybrigens e thread uffmache? wenn ain scho mool Maischter isch mit der Erschte Mannschaft? :p
Es gitt d'Lischte (nit irgend e Lischte, das isch die Lischte) mit Spielernäme, wo dr Hans dr Hüeter isch drüber. Und wenn en Spieler's uff d'Lischte (und nur die Lischte zellt) schafft, denn, jo denn darf meh en Thread eröffne.
:D :p

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Dr Matthias Baron zum Bischbil, het nie e eigene Thread biko. Das isch e Sauerei!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

jössesmariaundjosef

Bild
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Stalker?

:p
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

zwölf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zwölf »

ivan hat geschrieben:jössesmariaundjosef

Bild

mol e frog an d'männer.. also die in däm alter wo eso umelauffe: WARUM?? :(

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

zwölf hat geschrieben:mol e frog an d'männer.. also die in däm alter wo eso umelauffe: WARUM?? :(
ich bi au in dem alter...und ich kah dir die frog nit beantworte..... :(

ich finds eifach richtig schwuuul !!!

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

heisser drnoo hat geschrieben:ich bi au in dem alter...und ich kah dir die frog nit beantworte..... :(

ich finds eifach richtig schwuuul !!!
Ich glaube dieser Typ ist im Stadion, zumindest in der Kurvenregion rar gesät. ;)
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

zwölf hat geschrieben:mol e frog an d'männer.. also die in däm alter wo eso umelauffe: WARUM?? :(
i sag dr warum...

es git au Type wo guet ussehn wänn. Vor allem in dämm Alter stönn d Teenies uff so gschläckti Type. Afang 90er hännd Männer no Topffrisure ka...und Ohreringli. Denn isch d Gelwälle ko..wo jede e Igeli-Frisur ka het mitere Tonne Gel dinne (Trance,Techno Zyt). D Hiphopper sind au scho dazumals mitere Milimeterfrisur ummegloffe.

Und jetzt ischs halt Mode...ängi Shirts azieh...e schwuli Sunnebrülle azha und s Gürtelogo zeige :D

Isch villich au echli sone Usländersach. D Schwizer Fraue und Männer hänns nid eso mit dämm.

Abr d Zyt überollt alli :D in 5-10 joor het au jede vo dene e Glatze und e Bierranze :D das isch nur temporär

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

Hajdin hat geschrieben:i sag dr warum...

es git au Type wo guet ussehn wänn. Vor allem in dämm Alter stönn d Teenies uff so gschläckti Type. Afang 90er hännd Männer no Topffrisure ka...und Ohreringli. Denn isch d Gelwälle ko..wo jede e Igeli-Frisur ka het mitere Tonne Gel dinne (Trance,Techno Zyt). D Hiphopper sind au scho dazumals mitere Milimeterfrisur ummegloffe.

Und jetzt ischs halt Mode...ängi Shirts azieh...e schwuli Sunnebrülle azha und s Gürtelogo zeige :D

Isch villich au echli sone Usländersach. D Schwizer Fraue und Männer hänns nid eso mit dämm.

Abr d Zyt überollt alli :D in 5-10 joor het au jede vo dene e Glatze und e Bierranze :D das isch nur temporär
Wobei auch gesagt werden muss, dass jener "Style" von Jevtic doch mehr 2006 als 2012 ist... ;)
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

Mampfi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mampfi »

Test

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Krass Mann. Als Fussballspieler kannst du dir jede Modesünde erlauben.

May-Z
Erfahrener Benutzer

Beitrag von May-Z »

solang är guet fuessball-spielt kanner ummelaufe wiener will.

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Vo mir us ka e Spiiler vom FCB in syner Freyzyt in eme Ballettröggli ummelaufe, solang er ud em Platz si Laischtig bringt.

Wenn me under zwanzig isch suecht me halt si Style no, wie z.B. die arme Sieche, wo d'Jeans an de Gney und hänn. Die wett y emool seh uf's Drämmli seggle. :p
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Also lieber so als ohne style und seine Hose am Knie damti man seine Calvin Klein Unterhose sieht... :rolleyes:

Gibt schlimmeres.

Auf dem Platz zählts und nicht was er anhat.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Gesperrt