Sali zäme
Ich suech e neue Husarzt, will mi alte d Praxis ufglöst het.
Kanton Basel-Land.. gärn au e Gmeinschaftspraxis, wenn möglich miteme Internet-Uftritt..
Danke für euri Empfählige!!
Sim
Huusarzt gsuecht
ich suech au scho sau lang..in ettige nähme si keni nöikunde und sust hani no nüt gfunde i de umgebig..Sim hat geschrieben:Sali zäme
Kanton Basel-Land.. gärn au e Gmeinschaftspraxis, wenn möglich miteme Internet-Uftritt..
Sim
-
- Benutzer
Frogsch am beschte mol bi dinere KK noche,Sim hat geschrieben:Sali zäme
Sim
die solle dr e Lischte schicke.
Den wählsch eine vo dere Lischte uf und profitiersch vo günschtigere Prämie
Also die beide vo Birsfelde würd ich definitiv abroote. Loss mich rote, du bisch friehner bim Bader gsi?Sim hat geschrieben:das hani scho gmacht, bi jo gem. dere Lischte, aber do stöhn 100 druf.. und i will wenn schon scho e guete/i Doc..
Die beide vo Birsfelde sind leider nid uf dr Lischte...
Grundsätzlich isch so Agglomeration ideal,also bis Ettige, Aesch und so..
Däm si nochfolger, öpis vom arrogantischte wo mir je im Läbe untercho isch. Und sini Problemlösigsmethodik erinneret stark an probieren geht über studieren, au an unnötige und unnütze Medis verdien ich öpis...
Frage, wieso bruchsch überhaupt e Huusarzt? Wenn ich dich richtig interpretier (do Gmeinschaftspraxis au ok) gohts dir vor allem drum, neuhme z sii, wo denne di Dossier isch, und nid immer die ganz vergangeheit verzelle muesch.
Wenn nid eine bisch, wo ständig zum Arzt seckle muess würd ich dir s MediX Toujour ir nöchi vom Bahnhof Basel empfähle. (http://www.medix-toujours.ch/)
Dört chasch ohni Aamäldig 365 Tääg im Joor vo 7-22 Uhr verbii laufe, nimmsch dini KK-Karte mit, hogsch kurz ins Wartezimmer und d Berotig und Behandlig sind bis jetzt immer sehr gut gsi. Also mini Frau und ich gönd beidi nummer no dört ahne. No nie langi wartezitt gha und bishär immer fründlichi und lösigsorientierti Ärtzt.
in dr praxis vo mim nigelnagel neue husarzt - leider ohni züge: sodde dschmärze zueneh, denn nämme si aifach die doppletti dosis.
ai wuche dernoch ich am phone: schmärze wärde schterker. ich verdopple dorum hüt zobe dosis.
druf abe dr arzt am phone: e momänd bitte - (papiergeraschel) ........ jesses mache si das uf kai fall. wisse si aigendlig, dass das läbensgförlig isch?

i frog mi hüt no: het mi dä welle loswärde?
ai wuche dernoch ich am phone: schmärze wärde schterker. ich verdopple dorum hüt zobe dosis.
druf abe dr arzt am phone: e momänd bitte - (papiergeraschel) ........ jesses mache si das uf kai fall. wisse si aigendlig, dass das läbensgförlig isch?

i frog mi hüt no: het mi dä welle loswärde?

wenn er im Forum mitliest: JaJoker59 hat geschrieben:in dr praxis vo mim nigelnagel neue husarzt - leider ohni züge: sodde dschmärze zueneh, denn nämme si aifach die doppletti dosis.
![]()
![]()
i frog mi hüt no: het mi dä welle loswärde?![]()
[CENTER]Nur ich bleibe - wie Unkraut. Ich und Scott Chipperfield (VS 2011)[/CENTER]
I ha dr Dr. Marti z Muttenz. Kani nur empfehle.
Isch zuglich no dr Clubarzt vom FCB. Isch scho paarmol vorko das mitem Streller im Wartezimmer hocksch...
er het sini praxis vo sim vater überno wo ca. 35 Joor lang Clubarzt gsi isch vom FCB. E echti Legände... isch dä chlini mite wiise hoor wo amix mitem wiise regemantel im alte joggeli ufe platz grennt isch..
Isch zuglich no dr Clubarzt vom FCB. Isch scho paarmol vorko das mitem Streller im Wartezimmer hocksch...
er het sini praxis vo sim vater überno wo ca. 35 Joor lang Clubarzt gsi isch vom FCB. E echti Legände... isch dä chlini mite wiise hoor wo amix mitem wiise regemantel im alte joggeli ufe platz grennt isch..