Istanbul. Diese Stadt kaut dich durch und spuckt dich wieder aus!
Xherdan Shaqiri
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
Es spiele lüt wie Baros, Quaresma, Melo, Eboue, Simao und Dede in dr türkei. Ergic het gspielt, Daum isch mehrfach trainer gsi, hervé tum spielt scho bim vierte verein. Wenn die das schaffe, wird dr Shaqiri dört au überlebe.Chrisixx hat geschrieben:Sind nicht 5 Teams aus Istanbul in der ersten Liga?
Ist sowieso mord dorthin zu gehen.

In istanbul loht sich's ushalte, würklich.

Dr franzos Pascal Nouma het früehner bi Besiktas gspielt. Dem hets so guet gfalle, dass er nümm zrugg isch nach frankriich, lebt jetzt in istanbul.
Während em nba lockut, isch dr eint oder ander nba-spieler in d'türkei go spiele, u.a. deron williams und au dr thabo sefolosha. Allen iverson het vor em lockout dört gspielt.
Es isch also alles nid so schlimm. Und dr Shaqiri chunnt dört nid traumatisiert zrugg, sött dr wechsel klappe.

Bayern wär au toll, aber bi GS sind d'chance uf e stammplatz höher. Und nach 2-3 guete saison dört chan er immer no nach spanie, england, italie oder dütschland.
Schlussändlich alles gscheiterti Spieler odr im beschte PensionsalterMendez hat geschrieben:Es spiele lüt wie Baros, Quaresma, Melo, Eboue, Simao und Dede in dr türkei. Ergic het gspielt, Daum isch mehrfach trainer gsi, hervé tum spielt scho bim vierte verein.

Türkischi Liga het besseri Klubs als d Schwiz aber dafür au viel schlächti.
Schwiz het e kleini Liga abr doch ziemlich spannend und d Verein sind mehr oder weniger glichuff.
Ide Türkei hesch die grosse 3-4 Verein mit em Riesebudget und denn no par kleineri Verein wo vo private Gschäftslüt finanziert wärde...und denn no die arme Verein wo immer ums Überläbe kämpfe.
Für Shaq wär Gala sicher e guete Verein aber i hoff er wäggslet ine Top Liga.
aber Shaq het Rächt: Gala baut e neus Team uff mit em guete Trainer und sie wärde die nöggschte Joor sicher dominiere ide Türkei. Champions League wärde die jedes Joor spiele.
-----------------------------------------------------------------
aber Terim hat vorher gesagt: "Galatasaray ist ein grosser Klub, aber ehrlich gesagt, glaube ich nicht, dass er in die Türkei kommt"
i glaub nit as galatasaray sportligg füre shaqiri interessant wär, ganz im gegeteil. fallsr jemols vor het ine grossi liga zkoh, denn bringtem das woorschinligg sogar weniger als basel.
di türkisch liga isch wie scho mehrmols erwähnt nit unbedingt grad di kompetitivschti abgseh vo de vorderschte paar plätz - d'entfärnig zu de europäische lige isch no grösser, spilr wo döt gspilt hen, hen nit grad dr ruef nochane zu wältstars zwärde. s'einzig was durchus guet kah si, das isch dr lohn.
i wurd mr abr wünsche as dr shaqiri emol e richtig grosse wird, eine wo e entscheidendi position vome grossclub spilt, so wie z.b. dr vogel odr dr inler. s'potenzial hetr, är isch nümm wiit wäg drvo - wiso also sich soöbbis "nur" wägem gäld z'vrbaue? dr shaq wird no 10 joor mind. fuessballspile wenn nüt schlimms drzwüschekunnt.
di türkisch liga isch wie scho mehrmols erwähnt nit unbedingt grad di kompetitivschti abgseh vo de vorderschte paar plätz - d'entfärnig zu de europäische lige isch no grösser, spilr wo döt gspilt hen, hen nit grad dr ruef nochane zu wältstars zwärde. s'einzig was durchus guet kah si, das isch dr lohn.
i wurd mr abr wünsche as dr shaqiri emol e richtig grosse wird, eine wo e entscheidendi position vome grossclub spilt, so wie z.b. dr vogel odr dr inler. s'potenzial hetr, är isch nümm wiit wäg drvo - wiso also sich soöbbis "nur" wägem gäld z'vrbaue? dr shaq wird no 10 joor mind. fuessballspile wenn nüt schlimms drzwüschekunnt.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
was bisch den du fürne gnom???Mendez hat geschrieben:Hesch gmeint, dr Shaqiri interessiert sich dafür, was dr Knup z'melde het? Dä weiss doch, was dr Knup für e durchschnittsspieler und e pussy gsi isch. Dä hets doch niene lang usghalte, zletscht als teammanger. Und dr Hakan het d'sproch nid ganz so verstande. Es git zig interviews, wo er e dolmetscher brucht het. Und über sini uslandkarriere muess me nid diskutiere.
im gägesatz zu dir bsitzt der shaqiri d'inteligänz wenigschtens z'frooge und au zuzlose was der knup zaage hätti
ha gmeint der muri sig bi gala gsi???
Gnom? Du chasch so verletzend sy!tanner hat geschrieben:was bisch den du fürne gnom???
im gägesatz zu dir bsitzt der shaqiri d'inteligänz wenigschtens z'frooge und au zuzlose was der knup zaage hätti
ha gmeint der muri sig bi gala gsi???

Jo, ich glaub au, dass dr shaqiri zum knup goht und frogt "ey, alte, was isch gange in istanbul?".
Und wo dr knup dört gspielt het, isch dr shaqiri 4 oder 5 joor alt gsi.
Also wirds sicher no e aktuelleri quelle gäh als dr knup.
Nichts gegen die aussergewöhnliche Fussballkultur der Türken, deren schönen Stadt und deren 'Kohle', aber was will Shaqiri in der Süper Lig? Ausser Besiktas, Fener und Gala sagt mir kein Name was...
Da würde ein Transfer zu einem mittelmässigen Club aus England oder Deutschland, vielleicht sogar Spanien mehr Sinn machen.
Doch nur schon die Tatsachem dass wir CL spielen reicht als Argument, bei uns zu bleiben
Da würde ein Transfer zu einem mittelmässigen Club aus England oder Deutschland, vielleicht sogar Spanien mehr Sinn machen.
Doch nur schon die Tatsachem dass wir CL spielen reicht als Argument, bei uns zu bleiben

YNWA
Du hesch d'antwort grad selber gäh.dezibâle hat geschrieben: ... und deren 'Kohle', aber was will Shaqiri in der Süper Lig?
D'fuessballer sind nid so idealischte. Dr shaqiri isch e junge shqipi, dä isch nid mit chapuisat und sutter ufgwachse und träumt vo dr bundesliga. Wenn er e ähnlichs agebot vo bayern und GS kriegt, goht er vielliecht zu bayern. Aber wenn zum byspiel stuttgart 1.5 mio bietet und GS 2 mio, chan ich mir nid vorstelle, dass er denn zu stuttgart goht.
Ich weiss au nid, was d'lüt vo de spieler erwarte. Do schriebt eine, wenn er agebot us dr bundesliga het für 2 mio und eins us dr türkei für 4 mio, würd er d'bundesliga näh.

Das sind denn genau die lüt, wo d'stell wechsle, wyl me ihne neume anders no s'u-abo zahlt.
genau. und au wenn de Unterschied nur e halbi Million wäri...macht das bimene 3-4 joores Vertrag grat 2 Millione Unterschied.Mendez hat geschrieben:Du hesch d'antwort grad selber gäh.
D'fuessballer sind nid so idealischte. Dr shaqiri isch e junge shqipi, dä isch nid mit chapuisat und sutter ufgwachse und träumt vo dr bundesliga. Wenn er e ähnlichs agebot vo bayern und GS kriegt, goht er vielliecht zu bayern. Aber wenn zum byspiel stuttgart 1.5 mio bietet und GS 2 mio, chan ich mir nid vorstelle, dass er denn zu stuttgart goht.
Ich weiss au nid, was d'lüt vo de spieler erwarte. Do schriebt eine, wenn er agebot us dr bundesliga het für 2 mio und eins us dr türkei für 4 mio, würd er d'bundesliga näh.
Das sind denn genau die lüt, wo d'stell wechsle, wyl me ihne neume anders no s'u-abo zahlt.
Und vode Stüüre wämmer gar nid rede. Dütschland extrem...Türkei easy

Ich halte dagegen...

Istanbul ist eine Drecksstadt, Galatasaray ein Furzverein und Terim ein intrigantes *rschlochEcho hat geschrieben:Istanbul ist eine tolle Stadt, Galatasaray ein grosser Club, spielt meist international und Terim ist ein guter Coach
Toll, ein super ArgumentEcho hat geschrieben:Und falls Galatasaray den Lohn nicht zahlt, dann kann er den Vertrag ja recht schnell wieder auflösen...

[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
Ich glaube nicht,dass Galatasarays Prasident Aysal sehr reich ist.Sein Vermögen wird auf 775.000.000 US-Dollar geschätzt.Pioneer hat geschrieben:Ich halte dagegen...
Istanbul ist eine Drecksstadt, Galatasaray ein Furzverein und Terim ein intrigantes *rschloch
Zitat von Echo
Und falls Galatasaray den Lohn nicht zahlt, dann kann er den Vertrag ja recht schnell wieder auflösen...
Toll, ein super Argument![]()
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Laber doch keinen Scheiss.Mizuhara hat geschrieben:Shaqiri zu Galatasaray
Albayrak sagt,dass Shaqiri mit uns spielen möchten.
Du bist sowieso keiner von uns. Als ob wir wissen wer dieser Albayrak ist...
Nenn dich lieber Gala-Fan oder so..anstatt Mizuhara.
Im Forum bitte immer QUELLEN angeben...und nicht irgendwelche Behauptungen.
(auch keine türkischen Klatschzeitungen wie Hürriyet, Fanatik usw.)
PS: Herr Müller hat mir gesagt, dass Gigi Oeri ein paar Spieler von Galatasaray zum FCB holen möchte.

Weisst du twitter ?Hajdin hat geschrieben:Laber doch keinen Scheiss.
Du bist sowieso keiner von uns. Als ob wir wissen wer dieser Albayrak ist...
Nenn dich lieber Gala-Fan oder so..anstatt Mizuhara.
Im Forum bitte immer QUELLEN angeben...und nicht irgendwelche Behauptungen.
(auch keine türkischen Klatschzeitungen wie Hürriyet, Fanatik usw.)
PS: Herr Müller hat mir gesagt, dass Gigi Oeri ein paar Spieler von Galatasaray zum FCB holen möchte.![]()
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Shaqiri kann sagen was er will, aber solange Galatasaray nicht 15 Mio Euro überweist, werden wir uns im Kreis drehen.Mizuhara hat geschrieben:Weisst du twitter ?
Kommt jetzt etwa die Taktik der Türken..."Ja, der Spieler möchte zu uns als reduziert nun den Preis" ????
Ich schreibs für euch Gala-Fans hier im Forum nochmal auf...
Galatasaray-->15'000'000 EURO-->FC Basel -->Shaqiri-->Galatasaray
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Hüt het sich anschienend no dr legendäri weltklasse-knipser atze knup zu wort gmeldet:
http://www.ntvspor.net/haber/spor-toto- ... -istemiyor
überschrift:
Basel will Shaqiri nid go loh
knup:
ich kenn GS, kenn Fatih Terim,
ich weiss, dass es guet lauft und GS sich wyter will verstärke,
wege dem will me Shaqiri hole, s'erschte agebot isch z'tief gsi,
ich vermuet, dass es no e zweits agebot wird gäh,
mir wänn Shaqiri nid verliere, isch sehr talentiert und wichtig für d'mannschaft,
ich hoff, dass sie nid mit eme agebot chömme, wo mir nid chönne ablehne,
heute viel schön und so
http://www.ntvspor.net/haber/spor-toto- ... -istemiyor
überschrift:
Basel will Shaqiri nid go loh
knup:
ich kenn GS, kenn Fatih Terim,
ich weiss, dass es guet lauft und GS sich wyter will verstärke,
wege dem will me Shaqiri hole, s'erschte agebot isch z'tief gsi,
ich vermuet, dass es no e zweits agebot wird gäh,
mir wänn Shaqiri nid verliere, isch sehr talentiert und wichtig für d'mannschaft,
ich hoff, dass sie nid mit eme agebot chömme, wo mir nid chönne ablehne,
heute viel schön und so