Tiziano Crudeli

Alles über Fussball, ausser FCB.
Antworten
Hood4153
Erfahrener Benutzer

Tiziano Crudeli

Beitrag von Hood4153 »

Also ganz ehrlich...sone Kommentator ünschi mir bim FcB au!..

Und nit so emotionslosi schwuggis vom SF

http://www.youtube.com/watch?v=ZMeYKYW4qCk

http://www.youtube.com/watch?v=7PDe0doCp0w

LordTamtam
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LordTamtam »

das isch de boa-teng-teng-teng typ.. aber wege dem e neue fade ufmache? naj weiss nit :o
EMBOLO <3
LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.

Hood4153
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hood4153 »

haha genau dä isches :D ..

äh was ächt nit..dä het ein verdient

VorwärtsFCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von VorwärtsFCB »

Wünsche mir beim SF lieber Kommentare wie bei Sky. Nüchtern, sachlich, kompetent (bis auf Reif und v.Thurn und Taxis).
Man sieht ja, wies rauskommt wenn man wie Ruefer versucht, Emotionen reinzubringen

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Hood4153 hat geschrieben:Also ganz ehrlich...sone Kommentator ünschi mir bim FcB au!..
Also ganz ehrlich...definitiv nid!..

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

brrr, bitte nit. i kah die goal goal goal type eh nit ha. schnuure halte wenns nüt z'saage git und sunscht längts eimol kurz.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

Nätte Versuech, e Faade uffzmache. Aber usser blöd ummeschreie ka dr Tiziano wirklig nüt. Und denn no Milan... :rolleyes:
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

Hood4153
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hood4153 »

@ master..demnach bisch du so ein, dass du wenn dr fcb e goal schiesst 2 mol klatschisch, sitze blibsch und di aschliessend wieder dim natel widmisch? So chames au mache :rolleyes:

haha uf d diskussion, wele Verein scheisse/guet isch lohni mi nit ih..wenigschtens bini nit am Real/Barca Hype verfalle

händsche
Erfahrener Benutzer

Beitrag von händsche »

fan =/= kommentator

LordTamtam
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LordTamtam »

Hood4153 hat geschrieben:@ master..demnach bisch du so ein, dass du wenn dr fcb e goal schiesst 2 mol klatschisch, sitze blibsch und di aschliessend wieder dim natel widmisch? So chames au mache :rolleyes:

haha uf d diskussion, wele Verein scheisse/guet isch lohni mi nit ih..wenigschtens bini nit am Real/Barca Hype verfalle
:confused: also ich stehe :confused:
EMBOLO <3
LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.

Hood4153
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hood4153 »

du bisch jo au nit dr master :rolleyes:

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Hood4153 hat geschrieben:@ master..demnach bisch du so ein, dass du wenn dr fcb e goal schiesst 2 mol klatschisch, sitze blibsch und di aschliessend wieder dim natel widmisch? So chames au mache :rolleyes:

Mol abgseh drvo as mir das glich isch wie ein im Stadion jublet: Nei sichr nit. Abr i bi als Fan im Stadion!
Wenni e TV-Grät mit Bild und Stadionatmosphäre ha, denne wöttich eifach nit sone miehsame Typ wo di ganz Ziit schnuurt und drischreit. I bruch vo mir us gar kei Kommentator und wenn, denn bitte wenig abr drfür relevanti Kommentär.

e rene häfliger in rom, das isch geil gsi jo, abr das isch radio.
wenn richtig geile und wichtige tore fallen, dann am liebsten ohne musik, ohne kommentator, ohne speaker der reinlabbert (beni, du hättsch no kli fingerspitzegfühl nötig...)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Master hat geschrieben: e rene häfliger in rom, das isch geil gsi jo, abr das isch radio.
das wo dr Crudeli macht isch au e Art Radio.... In dere Live-Sändig wird sowit i weiss ke einzigs Live-Bild zeigt, nur d Kommentatore und e Ticker.

Das macht das Ganze no stupider

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vasil Levski »

panda hat geschrieben:das wo dr Crudeli macht isch au e Art Radio.... In dere Live-Sändig wird sowit i weiss ke einzigs Live-Bild zeigt, nur d Kommentatore und e Ticker.

Das macht das Ganze no stupider
jo normal, well sie jo keini färnserächt bsitze, die sind bi SKY-Italy ;)
S.P.Q.R.

Antworten