Zivilpolizei

Diskussionen rund um den FCB.
Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Um die Arbeit der Polizei zu erleichtern, bitten wir alle Matchbesucher, sich T-Shirts oder Überziehleibchen anzufertigen, auf welchen gut leserlich Name und Adresse notiert sind. Diese Leibchen sind während des ganzen Spieltags zu tragen.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Pinkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pinkel »

Das Schild ha ich geschter bi dr Joggeli-Halle gseh. ;)

Bild
.

Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)

zh scum
Benutzer

Beitrag von zh scum »

Rinoceronte hat geschrieben:Um die Arbeit der Polizei zu erleichtern, bitten wir alle Matchbesucher, sich T-Shirts oder Überziehleibchen anzufertigen, auf welchen gut leserlich Name und Adresse notiert sind. Diese Leibchen sind während des ganzen Spieltags zu tragen.
:D

zähhhhhhhh zeiche fuck!

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urlauber »

Sänz hat geschrieben:Urlauber mich würde wunder nehmen in welchem Spital du letzte Woche schlussendlich warst und was der Grund dafür war :confused:
Es isch nit um mi gange, sondern um e Familiemitglied!
Dr Gründ dafür dueni wot i jetzt do nit bekannt ge

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Rinoceronte hat geschrieben: Stadtpolizei Basel-Stadt, Abteilung Gewaltverbrechen
o

Us wellem Loch vo kaff kunsch Du den? Wenn öbis duesch schribe, muesch luege dass Di nit sälber duesch diqualifiziere...

..So als Tipp...in Basel gits kei Stadtpolizei..

Nur falls wiederemol, i mein als so coole Insider, willsch öbis Poste!

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Blutengel hat geschrieben:o

Us wellem Loch vo kaff kunsch Du den? Wenn öbis duesch schribe, muesch luege dass Di nit sälber duesch diqualifiziere...

Ach, bisch du e Witzbold :rolleyes:
Schaffsch du eigentlig bi dr Bolizey? Oder wieso nimmsch se immer in Schutz? Isch doch scheissegal ob Kantons- oder Stadtpolizei, wäg däm wärde sie nid besser...

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

fma79 hat geschrieben:Ach, bisch du e Witzbold :rolleyes:
Schaffsch du eigentlig bi dr Bolizey?
definitiv...

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

Blutengel hat geschrieben:o

ÄÄÄÄÄRRRR....e Rieeeeese Sherlock! ....ÄÄÄÄRRR maint jetzt ÄÄÄÄRRRR haig ain vomene andere Kanton entlarvt...verwytscht! Aber ÄÄÄÄÄRRRR liggt total falsch!

Ob jetzt Kantonsschuggerey oder Stadtschuggerey...sins alles die gliiche!

Aber jo...wie bi villne in däm Forum...HAUPTSACH GMOTZT! :eek:
:cool: SeZiOnE cAnE! :cool:

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

:eek:
fma79 hat geschrieben:Ach, bisch du e Witzbold :rolleyes:
Schaffsch du eigentlig bi dr Bolizey? Oder wieso nimmsch se immer in Schutz? Isch doch scheissegal ob Kantons- oder Stadtpolizei, wäg däm wärde sie nid besser...
Spielt ebe scho e Rolle. Gang emol nach Züri und sag imene s Stadtbull mol kantonspolizischt. Ich ka dr sage, sie häns nit gärn ]Aber jo...wie bi villne in däm Forum...HAUPTSACH GMOTZT! [/QUOTE]

E Forum isch do drzue do, dass mr sini meini ka kunntdue und do ich eine bi wo nit mitem Strom schwimmt (Härdetierli wo alles nochplappere was Anderi sage gits wohl scho gnueg), üsseri i halt au do mini Meinig und Asichte..

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

[quote="Blutengel"]Spielt ebe scho e Rolle. Gang emol nach Züri und sag imene s Stadtbull mol kantonspolizischt. Ich ka dr sage, sie häns nit gärn ]

da basel nur ein polizeikorps hat ist das hier auch nicht so schlim, glaub kaum dass auch nur ein polizist in basel wütend werden würde wenn man ihm stadtpolizist sagt...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

@Blutegel: Guckst du hier, lernst du was:

"Sarkasmus ist beißende Verhöhnung, kann sich auch auf die eigene Person beziehen"

So, und jetzt Banane us em Anus und nid immer alles so ärnscht näh.

Wärsch zfridener wenni

Marios lustige Schlümpfetruppe, Abteilung Blut im Stuhl

gschribe hät?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Rinoceronte hat geschrieben:@Blutegel: Guckst du hier, lernst du was:

"Sarkasmus ist beißende Verhöhnung, kann sich auch auf die eigene Person beziehen"

So, und jetzt Banane us em Anus und nid immer alles so ärnscht näh.

Wärsch zfridener wenni

gschribe hät?
E Banane ka mr in Anus stecke? Hani nit gwüsst, verzell doch me us dienere Freyzyt..

Jetzt musch mr nur no sage, wo dr Sarkamus isch, wenn d KAPO als STAPO bezeichnisch...i bi e grosse Fan vo Monty Phytons...das isch Sarkasmus PUR...aber nit zvergliche mit dim Verständinis vo Sarkasmus. (Ubs, ich verteidige dr Sarkasmus...bin ich jetzt ächt e Sarkasischt :eek: )

Nachtrag

Beispiel von Sarkasmus:

Was sagt man, wenn ein Spanner stirbt?
Der ist weg vom Fenster.

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

Blutengel hat geschrieben:E Forum isch do drzue do, dass mr sini meini ka kunntdue und do ich eine bi wo nit mitem Strom schwimmt (Härdetierli wo alles nochplappere was Anderi sage gits wohl scho gnueg), üsseri i halt au do mini Meinig und Asichte..
Das ha ych au nid bestritte...wägem Forum gib ych dir rächt! Aber sorry...ob jetzt Kantons- oder Stadtschuggerey! ....dasch unnötig! Und das het au nyd mit gege dr Strom schwimme z'tue! :mad:

Bild

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Blutengel hat geschrieben:E Banane ka mr in Anus stecke? Hani nit gwüsst, verzell doch me us dienere Freyzyt..

Jetzt musch mr nur no sage, wo dr Sarkamus isch, wenn d KAPO als STAPO bezeichnisch...i bi e grosse Fan vo Monty Phytons...das isch Sarkasmus PUR...aber nit zvergliche mit dim Verständinis vo Sarkasmus. (Ubs, ich verteidige dr Sarkasmus...bin ich jetzt ächt e Sarkasischt :eek: )

Nachtrag

Beispiel von Sarkasmus:

Was sagt man, wenn ein Spanner stirbt?
Der ist weg vom Fenster.
komisch, uf d'biiträg wo argument bringed god de herr ned i..

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

zehn pünktchen (in alehnung an blutengels expertise)

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Blutengel hat geschrieben:E Banane ka mr in Anus stecke? Hani nit gwüsst, verzell doch me us dienere Freyzyt..

Schön, aber mues ich dir jetzt ärnschthaft dr tieferi Sinn hinter em Stadtpolizei Basel erkläre. Als alte Kenner vo Monthey Python sötsch jo dämfall dr tieferi Sinn drhinter erkenne.

Wenn de würklig e Erklährig bruchsch bitte PN...

Fool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fool »

Rinoceronte hat geschrieben:Wärsch zfridener wenni

gschribe hät?
muaahahaha :D

geile siech!

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Versumpfte hat geschrieben:Das ha ych au nid bestritte...wägem Forum gib ych dir rächt! Aber sorry...ob jetzt Kantons- oder Stadtschuggerey! ....dasch unnötig! Und das het au nyd mit gege dr Strom schwimme z'tue! :mad:

Bild
I behaupt emol, 50 % vo dr Schriberling sind nit vo däm Problem betroffe, also schribt mr eifach mol öbis wo sicher die andere luschtig finde und cool tönt. Das Post (ebbe mit dem Stadpolizei züg) isch, aufe e ärnschti Frog voemene User do inne, genau so unnötig. Dä erwartet schliesslich Hilf und nit irgendwelchi "sarkastischi" Antwort.. @ Angelo, wie wärs emol mitteme Sarkasmustread.

PS..das Bildli isch cool, das könnt ich uf mim tägliche Spaziergang si.. :)

fcbch_fcbde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbch_fcbde »

also die kontrollene, video ufname vo normale match bsuecher, willkürlichi platzverbots ussprächige und wohl au verhaftige wärde sicher no stärker zueneh;
und das useme eifache grund, dr sfv,d uefa, dr bund und d kantön wänn das fuessballspiel friedlich und sicher ablaufe, familiefründlich sozusage. somit sin polizei und stadionbetreiber aghalte worde hooligans ( wer do genau drmit gmeint isch, stoht no offe ), randalier brüdere und ihri sogenannte "rädelsführer" ( wird langsam zum lieblingswort vo dr polizei und staatsawaltschaft ) vo de stadie wäg z becho.

sowit so guet... eigentlich alles normal und alles richtig .

jetzt fangt aber dr schlamassel für d basler polizei a, denn die hän kei plan ( eigentlich vo gar nüd ). D uefa wo eh scho super uf d schwiz z spräche isch was d ustragig vo dr em 08 betrifft würd denn gärn emol wüsse wie es denn bi uns eso mit dr usmerzig vo gwalttätige matchbsuecher stoht. Dr sämi schmid interessiert sich au drfür und s haasegebiss ralf zlocoirgendwas suecht grad dehai sini fingge.

Jetzt schwitze si z basel uf em spiegelhof, also beschliesse sie dass ihri datebank unbedingt muess gfüllt wärde, schnäll, sehr schnäll. also ziehn si los, bewaffnet mit glatte videocameras und filme eifach emol unter adrohig vo repressione normali stadionbsuecher um nochhär könne z sage mir hän hüt 120 potentielli gwalttäter scho emol erkennigsdienschtlich erfasst. denn erteile sie vor oder nach em match es paar willkürlichi platzverbot sage mir so 40 stück und verhafte denn no 12-15 teenies wo kei ahnig hän was grad mit ihne passiert ( sin wohrschinlich grad am kiffe ), denn beschlagname sie no zwei drei petarde und verhafte eine wo über 22 isch und beschuldige ihn er sig en "rädelsführer".

und scho gseht d statistik vom sunntig nomidag bländend us.

120 potentielle gewalttäter erkennungsdienstlich erfasst; werden im auge behalten.
40 Platzverbote an bereits erkennungsdienstlich erfasste potentielle gewalttäter erteilt.
15 unter drogeneinfluss stehende jugendliche, welche sich ohne aufsicht ihrer eltern vor dem stadion befanden, zu ausnüchterungszwecken in polizei gewahrsam genommen und anschliessend den eltern übergeben.
700 gramm leuchtkörper beschlagnamt, welcher ein der polizei bisher unbekannter gewalttäter auf der flucht verlor.
1 rädelsführer verhaftet und dem Staatsanwalt vorgeführt.

s protokol vom nomidag goht denn an sämi wo glücklich isch dass d basler polizei jo alles im griff het, d uefa isch au einigermasse zfriede und dr ralf het mit echli glück sogar sini fingge wieder gfunde.
und will me sich nid uf sine lohrbeere sött usruehe beschliesst d kantonspolizei am nägschte heimspiel ihri quote uf allne gebiet um 25 % z steigere.

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

Blutengel hat geschrieben:I behaupt emol, 50 % vo dr Schriberling sind nit vo däm Problem betroffe, also schribt mr eifach mol öbis wo sicher die andere luschtig finde und cool tönt. Das Post (ebbe mit dem Stadpolizei züg) isch, aufe e ärnschti Frog voemene User do inne, genau so unnötig. Dä erwartet schliesslich Hilf und nit irgendwelchi "sarkastischi" Antwort.. @ Angelo, wie wärs emol mitteme Sarkasmustread.

PS..das Bildli isch cool, das könnt ich uf mim tägliche Spaziergang si.. :)
NAIIIII.....bruucht ÄR hilf? JÖÖÖÖÖ...dr Solidarischi!!! Wie lieb! Ych bruuch au Hilf...bi im Suff umkheit....hilfsch mr jetzt au???? Jööö...putzig! :eek:

Bild

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

Ych ha gmeint, dass d'Bolizei nid derf Date uff Vorroot beschaffe! (Was sie do klar duet)

Das isch doch noch em P26/P27 in de beträffende Gsetz verankeret worde.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Versumpfte hat geschrieben:NAIIIII.....bruucht ÄR hilf? JÖÖÖÖÖ...dr Solidarischi!!! Wie lieb! Ych bruuch au Hilf...bi im Suff umkheit....hilfsch mr jetzt au???? Jööö...putzig! :eek:

Bild
Oh nei, bini jetzt e Solidariker?! :eek:

Aber Dir kann i nit hälfe, wer so viel suft, dass er sälber umgheit, ka sälber wieder ufstoh.

Wer aber willkürlich ine Kontrolle kunnt, dä brucht wirklich Hilf! Die 450 vo Altstette scho vergässe? Willsch die jo mit dim Tread nit alli verhöne will si au (unter anderem do Inne) hilf gsucht hän...das machsch nämlig grad mit dem super Posting...

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Stadtbasler hat geschrieben:Ych ha gmeint, dass d'Bolizei nid derf Date uff Vorroot beschaffe! (Was sie do klar duet)

Richtig! Aber wer überprüeft das? Date vo Kontrollierte mien jo au glöscht wärde, wenn nüt vorgfalle isch....kontrollierte aber au keine..

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Blutengel hat geschrieben:Oh nei, bini jetzt e Solidariker?! :eek:

Aber Dir kann i nit hälfe, wer so viel suft, dass er sälber umgheit, ka sälber wieder ufstoh.

Wer aber willkürlich ine Kontrolle kunnt, dä brucht wirklich Hilf! Die 450 vo Altstette scho vergässe? Willsch die jo mit dim Tread nit alli verhöne will si au (unter anderem do Inne) hilf gsucht hän...das machsch nämlig grad mit dem super Posting...
also ich seh den zusamenhang zwischen seinem post und verhönig vo de altstette opfer ned würkli.. chasch mer ufd sprüng helfe?

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Blutengel hat geschrieben:Richtig! Aber wer überprüeft das? Date vo Kontrollierte mien jo au glöscht wärde, wenn nüt vorgfalle isch....kontrollierte aber au keine..
naja, definier mal "auf vorrat beschaffen".. wenn sie au nur en gwüssi bestätigung hend, dass die kontrolle richtig (i ihrne auge) gsi isch (wie z.b. bi lüüt pyro gfinde) und scho ischs nüm so!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

[quote="Blutengel"] :eek:

Spielt ebe scho e Rolle. Gang emol nach Züri und sag imene s Stadtbull mol kantonspolizischt. Ich ka dr sage, sie häns nit gärn ]

das ist ja schrecklich......
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

fcbch_fcbde hat geschrieben: s protokol vom nomidag goht denn an sämi wo glücklich isch dass d basler polizei jo alles im griff het, d uefa isch au einigermasse zfriede und dr ralf het mit echli glück sogar sini fingge wieder gfunde.
und will me sich nid uf sine lohrbeere sött usruehe beschliesst d kantonspolizei am nägschte heimspiel ihri quote uf allne gebiet um 25 % z steigere.
Pass uf dass de nid au no vo dr STAWA uf e Wooghof iiglade wirsch, schliesslig hesch grad d'Bolizey-Taggtigg für die näggschte drei Johr usplauderet - do wird dr Jögi gar kai freud ha. Bisch e insider? ;) :D

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

dasto hat geschrieben:naja, definier mal "auf vorrat beschaffen".. wenn sie au nur en gwüssi bestätigung hend, dass die kontrolle richtig (i ihrne auge) gsi isch (wie z.b. bi lüüt pyro gfinde) und scho ischs nüm so!
Das isch eso...es git ebbe keine wo überprüft öbs au grächtfertigt isch, dass mrs Züg bhaltet (im Sinne vo Schuldig).

Wenn eine eine Pyro drbi het, den isches e klar. Pyro Artikel falle unters Spränstoffgsetz (das isch e Bundesgsetzt und wird weder vo dr Kapo Bs, em FCB, dr Gigi oder em Stadiobetrieber gmacht). Sprich es git saftigi Buesse (und Köschte) und d Kontrolle isch den 100% grächtfertig und d Verwändig vo de Date sowieso. Wenn me volljährig isch gits den no e Itrag ins Stroofregischter

@fma79

Jäjä, jetzt sin mr halt scho 2 do inne... :eek:

Und wäg dene leidige Usschritige nachem FCZ Spiel, bekömme sie au no d Rächtfertigung und d Ruggedeckig vo dr Regierig :(

fcbch_fcbde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbch_fcbde »

[quote="fma79"]Pass uf dass de nid au no vo dr STAWA uf e Wooghof iiglade wirsch, schliesslig hesch grad d'Bolizey-Taggtigg für die näggschte drei Johr usplauderet - do wird dr Jögi gar kai freud ha. Bisch e insider? ]

nei ha nur no en kater vom weekend, mir isch schlächt ich hass mis läbe und eh alles... also kann ich im momänt genau so dänke wie d polizei :cool:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Stadtbasler hat geschrieben:Ych ha gmeint, dass d'Bolizei nid derf Date uff Vorroot beschaffe! (Was sie do klar duet)

Meinsch sii halte sich denn plötzlich dra, soviel ich weiss sin scho P26/P27, em Bachmaa sini Gheimarmee etc. ener im schwarze Teil vo dr Grauzone vo Legal zue Illegal gsi als im wisse...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Antworten