Eure Lieblingsvereine (ausser FCB)
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Lueg eins sag i dr no um mi abschliessend us dere Diskussion zrugzieh...
Wenn meh in unsere Breitegrad und nit mit alles Hardcorefans , won i mol drvo usgang in däm Forum, über "Manchester United" redet den nennt meh generell d'Mannschaft oder dr Club Manchster United oder ManU. Wenn de öpis anderes seisch wie z.B. Man Utd denn luegt di jede a und frogt wieso du jetzt Man Utd seisch oder meh seht e grad das do e Fan redet vom Typ Klugscheisser-ich-weiss-über-mi-Club-alles-und-bi-eh-der-bescht-und-tölllscht-Fan vo allne...Uff das kann i verzichte... Also kasch ruhig witterhin dini Belehrige abgäh, kasch eifach emol drvo usgoh, dass es no anderi Lüt git wo au e bitz öpis über dä Club wüsse und au scho an vielne Mätsch gsi sin...
(falsch du überhaupt schomol dört si bisch und nit numme als vo http://www.manutd.com abgläse hesch...
)
E typ an alli Super-Expärte-Fäns: Einfach mal Fresse halten!
Wenn meh in unsere Breitegrad und nit mit alles Hardcorefans , won i mol drvo usgang in däm Forum, über "Manchester United" redet den nennt meh generell d'Mannschaft oder dr Club Manchster United oder ManU. Wenn de öpis anderes seisch wie z.B. Man Utd denn luegt di jede a und frogt wieso du jetzt Man Utd seisch oder meh seht e grad das do e Fan redet vom Typ Klugscheisser-ich-weiss-über-mi-Club-alles-und-bi-eh-der-bescht-und-tölllscht-Fan vo allne...Uff das kann i verzichte... Also kasch ruhig witterhin dini Belehrige abgäh, kasch eifach emol drvo usgoh, dass es no anderi Lüt git wo au e bitz öpis über dä Club wüsse und au scho an vielne Mätsch gsi sin...

E typ an alli Super-Expärte-Fäns: Einfach mal Fresse halten!

Meine Sympathien gehören jenen Mannnschaften der "Alternativen Liga", welche im "Fortschrittlichen Schweizerischen Fussballverband" (FSFV) zusammen geschlossen sind. Ursprünglich aus der Ohnmacht der fehlenden politischen Revolution in der Schweiz entstanden, wollten sie wenigstens auf dem Fussballplatz ihre fortschrittlichen Ideale in einem Regelwerk verwirklichen (Sitzstreik für alle Spieler, Frauen im Sturm und keine Schiedsrichter - zumindest früher).
Diesbezüglich kann ich nur auf den Film von Christopf Kohler "Ein Tor für die Revolution" verweisen.
Diesbezüglich kann ich nur auf den Film von Christopf Kohler "Ein Tor für die Revolution" verweisen.
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
de film isch nit schlecht und au d mannschfte nit. ha gar nid gwüsst gha, dass es de FSFV git, bis i de film gseh han. Sympathie han i für die zwar keini, finds aber glich no witzig, dass es so öppis überhaupt git.Edberg hat geschrieben:Meine Sympathien gehören jenen Mannnschaften der "Alternativen Liga", welche im "Fortschrittlichen Schweizerischen Fussballverband" (FSFV) zusammen geschlossen sind. Ursprünglich aus der Ohnmacht der fehlenden politischen Revolution in der Schweiz entstanden, wollten sie wenigstens auf dem Fussballplatz ihre fortschrittlichen Ideale in einem Regelwerk verwirklichen (Sitzstreik für alle Spieler, Frauen im Sturm und keine Schiedsrichter - zumindest früher).
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
Erschtens: Es ist falsch, ein Franzose zu sein!Hartson hat geschrieben:allgemein pal
Isch mit ManU dae Grossklub do aene, dorum prinzipiell scho mool unsympathisch. Glyych druurigi Entwigglig wie in Manchester ('emirates-stadium' und so Saich....). Vo daem haer eigentlig Hans was Heiri, sinn beides eigentlig nit vyyl mee als modaerni Grosskonzaern, ManU und d Gooners.
Au in der Transfer Politik scho aenligi Aggtioone duurezooge: stichwort Rio und Sol... ABER der Campbell isch bi Arsenal eher e Ussnaam gsi (nid wie Cantona, Smith, Rooney), der Wenger kauft eigentlig wenig 'fertigi', gschtandeni Schpiiler (in juengschter Zyyt viilicht der Reyes, aber das isch der einzig wiklig 'grossi' Transfer xi), waerend der Fergie in de letschte sage mer emool 8 Joor extrem vyyl Gaeld in Startranfers verlocht het und eigentlig siit siinere golden generation nuemm vyyl Jungi saelber uusebroocht het, waerend die meischte vom Wenger siine huetige Stars unter iim gross worde sinn - leider braggtisch keini britische Schpiiler....
Arsenal/Wenger kunnt nid ganz so arrogant/bayern-like uebere wie der liebi Alex....die meischte Arsenal Fans koemme uss London und Umgaebig (also s glyyche Yyzugsgebiet wie ManU

Find eigentlig Arsenal oebbe glyych beschisse wie ManU, mit em Unterschiid as i ManU ebe fuer hauptschuldig und Arsenal numme mitschuldig halt an der Entwigglig vum TopFuessball do aene....
- st. johann
- Erfahrener Benutzer
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
[quote="Roonaldo"]@Supersonic:
aha danke! Au no e weisse Bytraag vo dir...
Söttsch viellicht eifach nos letschte post vo mir lässe denn wüsstisch worum i immer ManU schrieb... ]
und trotzdem kapierst dus nicht?
egal ob man es schreibt oder ausspricht, "ManU" ist ne beleidigung...
vielleicht solltest du dich als all-wissender einfach mal besser informieren über deinen lieblingsclub.
aha danke! Au no e weisse Bytraag vo dir...

Söttsch viellicht eifach nos letschte post vo mir lässe denn wüsstisch worum i immer ManU schrieb... ]
und trotzdem kapierst dus nicht?
egal ob man es schreibt oder ausspricht, "ManU" ist ne beleidigung...
vielleicht solltest du dich als all-wissender einfach mal besser informieren über deinen lieblingsclub.
ZANNI RAUS
Ok nochmals in Schriftsprache damit dus vielleicht auch begreifst:
1. ich behaupte nicht annähernd alles über die United(!!!) zu wissen aber Du kannst mir glauben, dass ich mindestens weiss wie man den Club bzw. die Mannschaft bezeichnet...
Nur zur Info, ich hatte mal nen längeren Englandaufenthalt und war in dieser Zeit so ziemlich an jedem Spiel, aber auch sonst bin ich immer wieder mal an Spielen gewesen, halt abhängig von Zeit und Geld...
2. Unterhalt Dich mal mit irgendwelchen Leuten über Fussball und erwähne "United". Dann kommt Zeugs wie "welche United?" oder "Newcastle find ich auch toll" etc....
3. ich wollt hier nur ne kleine Diskussion über die Lieblingsclubs der Forumuser starten und da vielleicht einige zur besagten Gruppe (siehe 2.) gehören bezeichnete ich den Club in der HIER allgemein üblichen Form ManU...
4.Ist es mir eigentlich egal ob Du mich für nen Modefan hältst oder nicht... Deshalb poste Deine Lieblingsclubs oder lass es bleiben, aber nerv mich nicht mit so scheiss, dass ich nicht mal wüsste wie man den Club bezeichnet ok...Danke!
1. ich behaupte nicht annähernd alles über die United(!!!) zu wissen aber Du kannst mir glauben, dass ich mindestens weiss wie man den Club bzw. die Mannschaft bezeichnet...

2. Unterhalt Dich mal mit irgendwelchen Leuten über Fussball und erwähne "United". Dann kommt Zeugs wie "welche United?" oder "Newcastle find ich auch toll" etc....

3. ich wollt hier nur ne kleine Diskussion über die Lieblingsclubs der Forumuser starten und da vielleicht einige zur besagten Gruppe (siehe 2.) gehören bezeichnete ich den Club in der HIER allgemein üblichen Form ManU...
4.Ist es mir eigentlich egal ob Du mich für nen Modefan hältst oder nicht... Deshalb poste Deine Lieblingsclubs oder lass es bleiben, aber nerv mich nicht mit so scheiss, dass ich nicht mal wüsste wie man den Club bezeichnet ok...Danke!