Welchen Gegner wollt Ihr als nächstes?
-
- Erfahrener Benutzer
ist das schon up to date? (Länderrangliste)komposchti hat geschrieben:Trotz em Reschpäggt vor Nikosia wär's dr bescht Gegner für e Wyyterkoo.
Geschter hämmer 7 UEFA-Pünggt yygfahre. 5 für d'Achtelfinal-Quali und 2 für dr Sieg gege ManU. Gege Nikosia liege wyteri Pünggt drin, mr wänn doch schliesslig wyyder e diräggte CL-Platz, oder nit ?
Im Ranking isch dr FCB jetz uff Platz 37 (18.0400) füüre grutscht und d'Schwyz isch uff Position 14.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/trank2012.html
Dr 13. Je nach dem aukomposchti hat geschrieben:Dass nöggschti Saison (12/13) nur dr CH-Meischter in d'CL-Quali kunnt (Schwyz uff Rang 16). Isch d'Schwyz in de Räng 13-15, könne zwei Teams in d'CL-Quali und wär d'Schwyz innerhalb de Räng 10-12 wär dr Meischter wyyder wie das Johr diräggt qualifiziert und dr zweiti in dr Quali. Mr sinn also momentan übernöggscht Saison wyyder mit zwei Teams in dr Quali. Platz 12 liggt aber praktisch nümm dinn, well Belgie no mit 3 Teams in der EL drbi isch und e Vorsprung vo 0.96 Länderkoeffizient-Pünggt hett, das isch relativ vyyl.
Platz 13 wär no z'mache (Dänemark, Vorsprung 0.26). Aber dodrfür miemer im Achtelfinal nomool punggte !!!

EMBOLO <3
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Absolut, denke die würden uns unter umständen noch bös weghauen.ivan hat geschrieben:Eifach nid Barca (und Real). Am liebste Arsenal. Und ich glaub do inne unterschätze einigi Nikosia
Denn wie z.B. die Portugiesen werden die Zyprioten uns nicht unterschätzen (im Gegensatz zu Arsenal, Inter etc)
Gegen Arsenal und Inter haben wir die besten Chancen
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
E bitz gepflägti Arroganz dörf me scho an Tag lege... Mr hän doch jetzt au s'Bayern-Gen.Cedi hat geschrieben:du säisches..riiise Klappe
nach London oder Madrid wär dr Hammer!
susch uf Zypere...no nie gsi!

Die Zypriote unterschätze einigi glaub massivst... Würd definitiv nid zumene Sälbstläufer Richtig 1/4 Final wärde, wie einigi do meine...
Ich wünsch mir Arsenal denn mit de Änglische Teams hämmer jo immer wieder gueti Erfahrige gmacht. Sicher wär Nikosia nid so attraktiv drfür sicher e Klub wo mehr als nur in der Richwitti liggt.
Streite Dich niemals mit einem Idioten,
denn damit läßt Du Dich auf sein Niveau herab
und dort schlägt er Dich mit seiner Erfahrung!
denn damit läßt Du Dich auf sein Niveau herab
und dort schlägt er Dich mit seiner Erfahrung!
Machbar 40-60%: Nikosia und Inter
Klar unterschätze mir Nikosia aber im Verglich zue de andere Teams womer kriege könnte isch Nikosia immer no dütlich schlechter, au wenn si dütlich besser sin als mer meine.
Au Inter isch dä Gegner vo de grosse wo an 2 guete Täg schlagbar sin. Siehe Trabzonsspor (wie schribt me das ?)
Sehr schwer 20%: Arsenal, Chelsea, Bayern
Gege die 3 Teams wirds no unworschinlicher das mer witer chöme. Sin alli 3 dütlich besser in Form als e ManU oder e Inter. Am ehnschte sehni no Chance gege Arsenal
Unmöglich 0%: Barcelona und Madrid
Do hämer schlicht und eifach kei Chance. Unter Top Umständ hole mer in eim Spil e Unentschide. Aber witercho ? Never.
Klar unterschätze mir Nikosia aber im Verglich zue de andere Teams womer kriege könnte isch Nikosia immer no dütlich schlechter, au wenn si dütlich besser sin als mer meine.
Au Inter isch dä Gegner vo de grosse wo an 2 guete Täg schlagbar sin. Siehe Trabzonsspor (wie schribt me das ?)
Gege die 3 Teams wirds no unworschinlicher das mer witer chöme. Sin alli 3 dütlich besser in Form als e ManU oder e Inter. Am ehnschte sehni no Chance gege Arsenal
Do hämer schlicht und eifach kei Chance. Unter Top Umständ hole mer in eim Spil e Unentschide. Aber witercho ? Never.
-
- Erfahrener Benutzer
Sehr realistische Einschätzung.Arcanis hat geschrieben:Machbar 40-60%: Nikosia und Inter
Je nach Auslosung kann man sogar im Viertelfinale noch auf einen "machbaren" Gegner treffen.
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
Fantechnisch fände ich Inter, Chelsea oder Nikosia geil...
Bei Chelsea ist der Auswärtsblock ja gleich neben dem Tor, siehe Grafik... kommt im TV auch immer geil rüber wenn dort die Gästefans austicken. Da wir ja sowieso das Auswärtsspiel als Rückspiel haben, wäre ein duuregheie in der 94. Minute nach dem entscheidenden Flugkopfball von Strellair zuuuu geil...!

Dasselbe bei Inter: Ganz geil die Positionierung hinter dem Tor! Bei Apoel weiss ich es jetzt nicht so genau... wär aber auch was nach Zypern zu fliegen...
Bei Chelsea ist der Auswärtsblock ja gleich neben dem Tor, siehe Grafik... kommt im TV auch immer geil rüber wenn dort die Gästefans austicken. Da wir ja sowieso das Auswärtsspiel als Rückspiel haben, wäre ein duuregheie in der 94. Minute nach dem entscheidenden Flugkopfball von Strellair zuuuu geil...!

Dasselbe bei Inter: Ganz geil die Positionierung hinter dem Tor! Bei Apoel weiss ich es jetzt nicht so genau... wär aber auch was nach Zypern zu fliegen...
Isch das eso?Zaunbesteiger hat geschrieben: (...) Da wir ja sowieso das Auswärtsspiel als Rückspiel haben, (...)
Das würde heissen, dass das Hinspiel in der ersten Ferienwoche stattfinden könnte? Nicht gut.
Das gleiche bei Arsenal. (Ähnlich Chelsea)Zaunbesteiger hat geschrieben:Fantechnisch fände ich Inter, Chelsea oder Nikosia geil...
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer