finde den chäsbrägel (oder so) vom zihlmann am petersplatz ziemlich lecker, und 7.50 finde ich dafür auch nicht extrem teuer..Pascilicious hat geschrieben:Gits irgendwas geils zfrässe ? Bitte nit Käseküchlein und Würste, die man an jedem Fest von der gleichen Firma bekommt. Gebrannte Mandeln kannst auch beim FCB match kaufen und Raclette ist und war immer ein Witz von den Preisen her. Currywurst ist, ausser dass sie scharf sind, nix besonders. Dänischer Hotdog ist eigentlich ein "richtiger" Hotdog wie er sein müsste. Was bleibt übrig, wo wirklich einzigartig ist?
Herbstmesse 2011
-
- Erfahrener Benutzer
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
-
- Neuer Benutzer
Pascilicious hat geschrieben:Gits irgendwas geils zfrässe ? Bitte nit Käseküchlein und Würste, die man an jedem Fest von der gleichen Firma bekommt. Gebrannte Mandeln kannst auch beim FCB match kaufen und Raclette ist und war immer ein Witz von den Preisen her. Currywurst ist, ausser dass sie scharf sind, nix besonders. Dänischer Hotdog ist eigentlich ein "richtiger" Hotdog wie er sein müsste. Was bleibt übrig, wo wirklich einzigartig ist?
Suuri Läberli........mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hahaha.. du seisch es.. ha mir letscht Joor dr Ärmel vo mim Mantel versaut,dasto hat geschrieben:das ding isch eifach nur saumüehsam zum ässe![]()
well mer dr ganz Kääs drüber gloffe isch. Huere miehsam gsi, das wieder suuber z'mache

Aber ich wird au das Joor wieder bim Zihlmaa aastoh. Nimm eifach es Röhrli mit, denn sirpfle ich dr Kääs

-
- Erfahrener Benutzer
haha bi mier hed dr rucksack miesse dra glaube, han de fehler gmacht und has ned über emne tischli gässeMuggel hat geschrieben:hahaha.. du seisch es.. ha mir letscht Joor dr Ärmel vo mim Mantel versaut,
well mer dr ganz Kääs drüber gloffe isch. Huere miehsam gsi, das wieder suuber z'mache
Aber ich wird au das Joor wieder bim Zihlmaa aastoh. Nimm eifach es Röhrli mit, denn sirpfle ich dr Kääs![]()

aber öppe in dr hälfti hani den au erlickt, das mer am beste eifach immer zerscht "trinkt" bevor mer e biss nimmt..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
-
- Erfahrener Benutzer
wol'antimilan hat geschrieben:freue mich auf den Käsbängel!!
eventl. noch ein Schnitzelbrot beim Inder!

EMBOLO <3
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.
Sag blos Du kennsch dr Jeffrey nit? Dä isch am Petersplatz. E fein gwürzts Plätzli in 2 Toaschtbrotschibe und uf dr Theke e Fläsche mit süessscharfe Sauce njamnjam.LordTamtam hat geschrieben:wo![]()
Hüt übere Mittag am Start

Ufem Münschhterplatz gits jetzt e Stand mit "normalem" Schnitzelbrot und Fish&Chips. Sind geschtert ziemlig lüt agstande - i ha mr aber vom Wacker e Tüffeli gönnt.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- DerPhoenix1893
- Erfahrener Benutzer
jeffrey isch doch sit johre füre n'arsch!Blutengel hat geschrieben:Sag blos Du kennsch dr Jeffrey nit? Dä isch am Petersplatz. E fein gwürzts Plätzli in 2 Toaschtbrotschibe und uf dr Theke e Fläsche mit süessscharfe Sauce njamnjam.
Hüt übere Mittag am Start
Ufem Münschhterplatz gits jetzt e Stand mit "normalem" Schnitzelbrot und Fish&Chips. Sind geschtert ziemlig lüt agstande - i ha mr aber vom Wacker e Tüffeli gönnt.
ich suech au no nach mehr (gärn unbekannte) äss-tipps. chäs bängel kenni nadyrlig. wasi no witzig find isch d 'currywurscht ab 18', bi dr frässmeile am mässeplatz! Nimm stufe 6 und du stirbsch

"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
-
- Erfahrener Benutzer
Jeffrey's Steaks waren vor 20 Jahren noch ein Hit, damals gab es aber nicht viel anderes als Chaschüechlis, Wurscht und Raclette...
Die Steakt wären ja gut, nur das Toas ist für den Arsch, könnte da ja auch mal ein anderes Brot nehmen.
Aber ich nehm trotzdem immer eins wenn ich am Petersplatz bin...
Die Steakt wären ja gut, nur das Toas ist für den Arsch, könnte da ja auch mal ein anderes Brot nehmen.
Aber ich nehm trotzdem immer eins wenn ich am Petersplatz bin...

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Pascilicious hat geschrieben:Jeffrey - oh Gott.. völlig überbewertet. Aber so sind Geschmäcker und Ansprüche verschieden.
Chääsbängel - goht ok. Läberli - au.
Sharky hat geschrieben:Jeffrey's Steaks waren vor 20 Jahren noch ein Hit, damals gab es aber nicht viel anderes als Chaschüechlis, Wurscht und Raclette...
Aber ich nehm trotzdem immer eins wenn ich am Petersplatz bin...![]()
Kei Ahnig händ ihrflOX hat geschrieben:also ich find dä "burger" eifach trogge. viellicht mit anderem brot und sauce wärs besser..

Und was trocke? Muesch das Ding halt nit in d Kieme drucke wies bekunnsch. Es stoht gnueg sweet-chili Sauce ume - do drmit kasch vo mir us dr Toascht ufweiche.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
bingoGoofy hat geschrieben:Meinsch du d Zodiac wo no in dr Mässehalle gstande isch? Dasch ämmel dr erscht Schüttelbächer gsi wo ich mi dra erinnere, das isch scho öbe 23 Joohr här.

man d ziet vergoht.
will d rockNroll und dKamikaze zrugg

no kleini frog:
BESTS MAGEBROOT? wooo?
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
dä scheiss! git nur no kindrbahne hani s'gfühl...JasiCs hat geschrieben:Herbstmäss das Johr völlig langwilig. Entweder kinderbahne oder für so extremi...nix drzwüsche. Und vorallem mega komisch am Mässeplatz...nüm s gliche.
Schade schade..

[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Die junge Chicks vermisse dr Türkebächer
http://www.tageswoche.ch/de/2011_44/bas ... trasse.htm
mir chöme bald d Träne.. "mega hart man arschloch mäss ey!!"
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
ich vrstand die!stacheldraht hat geschrieben:Die junge Chicks vermisse dr Türkebächer
IG Pro Tagada
Jo das isch aber scho sit öppe 30 Johr nümm's gliiche am MässeplatzJasiCs hat geschrieben:Herbstmäss das Johr völlig langwilig. Entweder kinderbahne oder für so extremi...nix drzwüsche. Und vorallem mega komisch am Mässeplatz...nüm s gliche.
Schade schade..

Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
so isches....sind geili Zyte gseh damals, jede Obe simmer dört obe khockt und hesch alli kennt. Bier, Luz und Joints en masseShamrock hat geschrieben:Jo das isch aber scho sit öppe 30 Johr nümm's gliiche am MässeplatzMir fählt am meischte die Halle 6-7 (glaubs) wo's die geili Beiz in dr Zwüschetage gha hett. Kaffii Luz etc.

Aber ebbe, lang lang ischs her....
Und sit denn bini nur no an dMäss wenni ha müesse...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)