Herbstmesse 2011

Der Rest...
dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Pascilicious hat geschrieben:Gits irgendwas geils zfrässe ? Bitte nit Käseküchlein und Würste, die man an jedem Fest von der gleichen Firma bekommt. Gebrannte Mandeln kannst auch beim FCB match kaufen und Raclette ist und war immer ein Witz von den Preisen her. Currywurst ist, ausser dass sie scharf sind, nix besonders. Dänischer Hotdog ist eigentlich ein "richtiger" Hotdog wie er sein müsste. Was bleibt übrig, wo wirklich einzigartig ist?
finde den chäsbrägel (oder so) vom zihlmann am petersplatz ziemlich lecker, und 7.50 finde ich dafür auch nicht extrem teuer..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

dasto hat geschrieben:finde den chäsbrägel (oder so) vom zihlmann am petersplatz ziemlich lecker, und 7.50 finde ich dafür auch nicht extrem teuer..
jep.. Chääsbängel vpm Zihlmaa isch jedes Joor es MUST.. öbbis vom Besche an dr ganze Mäss..

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

Goofy hat geschrieben:Meinsch du d Zodiac wo no in dr Mässehalle gstande isch? Dasch ämmel dr erscht Schüttelbächer gsi wo ich mi dra erinnere, das isch scho öbe 23 Joohr här.
Ufem Zodiac bini früehner dr King gsi in dr mitti.

David Fairclough
Neuer Benutzer

Beitrag von David Fairclough »

Pascilicious hat geschrieben:Gits irgendwas geils zfrässe ? Bitte nit Käseküchlein und Würste, die man an jedem Fest von der gleichen Firma bekommt. Gebrannte Mandeln kannst auch beim FCB match kaufen und Raclette ist und war immer ein Witz von den Preisen her. Currywurst ist, ausser dass sie scharf sind, nix besonders. Dänischer Hotdog ist eigentlich ein "richtiger" Hotdog wie er sein müsste. Was bleibt übrig, wo wirklich einzigartig ist?

Suuri Läberli........mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Muggel hat geschrieben:jep.. Chääsbängel vpm Zihlmaa isch jedes Joor es MUST.. öbbis vom Besche an dr ganze Mäss..
das ding isch eifach nur saumüehsam zum ässe :D

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

dasto hat geschrieben:das ding isch eifach nur saumüehsam zum ässe :D
hahaha.. du seisch es.. ha mir letscht Joor dr Ärmel vo mim Mantel versaut,
well mer dr ganz Kääs drüber gloffe isch. Huere miehsam gsi, das wieder suuber z'mache :D

Aber ich wird au das Joor wieder bim Zihlmaa aastoh. Nimm eifach es Röhrli mit, denn sirpfle ich dr Kääs :D

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Muggel hat geschrieben:hahaha.. du seisch es.. ha mir letscht Joor dr Ärmel vo mim Mantel versaut,
well mer dr ganz Kääs drüber gloffe isch. Huere miehsam gsi, das wieder suuber z'mache :D

Aber ich wird au das Joor wieder bim Zihlmaa aastoh. Nimm eifach es Röhrli mit, denn sirpfle ich dr Kääs :D
haha bi mier hed dr rucksack miesse dra glaube, han de fehler gmacht und has ned über emne tischli gässe :D
aber öppe in dr hälfti hani den au erlickt, das mer am beste eifach immer zerscht "trinkt" bevor mer e biss nimmt..

LordTamtam
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LordTamtam »

l'antimilan hat geschrieben:freue mich auf den Käsbängel!!

eventl. noch ein Schnitzelbrot beim Inder!
wo :eek:
EMBOLO <3
LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

LordTamtam hat geschrieben:wo :eek:
Sag blos Du kennsch dr Jeffrey nit? Dä isch am Petersplatz. E fein gwürzts Plätzli in 2 Toaschtbrotschibe und uf dr Theke e Fläsche mit süessscharfe Sauce njamnjam.

Hüt übere Mittag am Start :)

Ufem Münschhterplatz gits jetzt e Stand mit "normalem" Schnitzelbrot und Fish&Chips. Sind geschtert ziemlig lüt agstande - i ha mr aber vom Wacker e Tüffeli gönnt.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Muggel hat geschrieben:jep.. Chääsbängel vpm Zihlmaa isch jedes Joor es MUST.. öbbis vom Besche an dr ganze Mäss..
Genau und es git au nur 2 möglichkeite bi däm ding: äntwäder sausch di voll und verbrennsch dr dr ganz latz :D

DerPhoenix1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DerPhoenix1893 »

D-Balkon hat geschrieben:Genau und es git au nur 2 möglichkeite bi däm ding: äntwäder sausch di voll und verbrennsch dr dr ganz latz :D
Also ich ha zweiters gmacht :eek:

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

Blutengel hat geschrieben:Sag blos Du kennsch dr Jeffrey nit? Dä isch am Petersplatz. E fein gwürzts Plätzli in 2 Toaschtbrotschibe und uf dr Theke e Fläsche mit süessscharfe Sauce njamnjam.

Hüt übere Mittag am Start :)

Ufem Münschhterplatz gits jetzt e Stand mit "normalem" Schnitzelbrot und Fish&Chips. Sind geschtert ziemlig lüt agstande - i ha mr aber vom Wacker e Tüffeli gönnt.
jeffrey isch doch sit johre füre n'arsch!

ich suech au no nach mehr (gärn unbekannte) äss-tipps. chäs bängel kenni nadyrlig. wasi no witzig find isch d 'currywurscht ab 18', bi dr frässmeile am mässeplatz! Nimm stufe 6 und du stirbsch :p
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Jeffrey - oh Gott.. völlig überbewertet. Aber so sind Geschmäcker und Ansprüche verschieden.

Chääsbängel - goht ok. Läberli - au.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Jeffrey's Steaks waren vor 20 Jahren noch ein Hit, damals gab es aber nicht viel anderes als Chaschüechlis, Wurscht und Raclette...
Die Steakt wären ja gut, nur das Toas ist für den Arsch, könnte da ja auch mal ein anderes Brot nehmen.

Aber ich nehm trotzdem immer eins wenn ich am Petersplatz bin... :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

Blutengel hat geschrieben:Sag blos Du kennsch dr Jeffrey nit? Dä isch am Petersplatz. E fein gwürzts Plätzli in 2 Toaschtbrotschibe und uf dr Theke e Fläsche mit süessscharfe Sauce njamnjam.
also ich find dä "burger" eifach trogge. viellicht mit anderem brot und sauce wärs besser..

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Pascilicious hat geschrieben:Jeffrey - oh Gott.. völlig überbewertet. Aber so sind Geschmäcker und Ansprüche verschieden.

Chääsbängel - goht ok. Läberli - au.
Sharky hat geschrieben:Jeffrey's Steaks waren vor 20 Jahren noch ein Hit, damals gab es aber nicht viel anderes als Chaschüechlis, Wurscht und Raclette...
Die Steakt wären ja gut, nur das Toas ist für den Arsch, könnte da ja auch mal ein anderes Brot nehmen.

Aber ich nehm trotzdem immer eins wenn ich am Petersplatz bin... :D
flOX hat geschrieben:also ich find dä "burger" eifach trogge. viellicht mit anderem brot und sauce wärs besser..
Kei Ahnig händ ihr :p

Und was trocke? Muesch das Ding halt nit in d Kieme drucke wies bekunnsch. Es stoht gnueg sweet-chili Sauce ume - do drmit kasch vo mir us dr Toascht ufweiche.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

JasiCs
Neuer Benutzer

Beitrag von JasiCs »

Herbstmäss das Johr völlig langwilig. Entweder kinderbahne oder für so extremi...nix drzwüsche. Und vorallem mega komisch am Mässeplatz...nüm s gliche.

Schade schade..

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Prise vom Häfeli Märkt sin jenseits vo Gued und Bös...
bi geschter duregschlenderet... ha miesse lache...
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Goofy hat geschrieben:Meinsch du d Zodiac wo no in dr Mässehalle gstande isch? Dasch ämmel dr erscht Schüttelbächer gsi wo ich mi dra erinnere, das isch scho öbe 23 Joohr här.
bingo :) genau dä name hani im kopf gha... bi aber nümmi sicher gsi ob er so ghaisse het :D

man d ziet vergoht.
will d rockNroll und dKamikaze zrugg :)

no kleini frog:

BESTS MAGEBROOT? wooo?
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

Mindl hat geschrieben:no kleini frog:

BESTS MAGEBROOT? wooo?
bim Jonasch
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

JasiCs hat geschrieben:Herbstmäss das Johr völlig langwilig. Entweder kinderbahne oder für so extremi...nix drzwüsche. Und vorallem mega komisch am Mässeplatz...nüm s gliche.

Schade schade..
dä scheiss! git nur no kindrbahne hani s'gfühl... :o
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Die junge Chicks vermisse dr Türkebächer

http://www.tageswoche.ch/de/2011_44/bas ... trasse.htm

mir chöme bald d Träne.. "mega hart man arschloch mäss ey!!"
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

stacheldraht hat geschrieben:Die junge Chicks vermisse dr Türkebächer

http://www.tageswoche.ch/de/2011_44/bas ... trasse.htm

mir chöme bald d Träne.. "mega hart man arschloch mäss ey!!"
ich vrstand die!

IG Pro Tagada

4059
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4059 »

Free tagada

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

Um weli zit mache ständ am petersplatz uff?

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

Rooney hat geschrieben:Um weli zit mache ständ am petersplatz uff?
ab 11.00h chasch normalerwys dr schwan überhole mit em füürwehrauti !
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

Blutengel hat geschrieben:Kei Ahnig händ ihr :p

Und was trocke? Muesch das Ding halt nit in d Kieme drucke wies bekunnsch. Es stoht gnueg sweet-chili Sauce ume - do drmit kasch vo mir us dr Toascht ufweiche.
und was isch, wenn me die sweet-chili sauce nit gärn het? :o

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

JasiCs hat geschrieben:Herbstmäss das Johr völlig langwilig. Entweder kinderbahne oder für so extremi...nix drzwüsche. Und vorallem mega komisch am Mässeplatz...nüm s gliche.

Schade schade..
Jo das isch aber scho sit öppe 30 Johr nümm's gliiche am Mässeplatz :p Mir fählt am meischte die Halle 6-7 (glaubs) wo's die geili Beiz in dr Zwüschetage gha hett. Kaffii Luz etc.
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Shamrock hat geschrieben:Jo das isch aber scho sit öppe 30 Johr nümm's gliiche am Mässeplatz :p Mir fählt am meischte die Halle 6-7 (glaubs) wo's die geili Beiz in dr Zwüschetage gha hett. Kaffii Luz etc.
so isches....sind geili Zyte gseh damals, jede Obe simmer dört obe khockt und hesch alli kennt. Bier, Luz und Joints en masse :D Denn hets no e Kaktusstand kah wo Mezcal Kaktus verkauft hett...hehe.

Aber ebbe, lang lang ischs her....

Und sit denn bini nur no an dMäss wenni ha müesse...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

JasiCs
Neuer Benutzer

Beitrag von JasiCs »

manu3l hat geschrieben:dä scheiss! git nur no kindrbahne hani s'gfühl... :o
Jo für jede isch extrem anderst. Ich mags halt nit z hoch obe und ufem grind. und dr rest isch mr zlahm..also, nix drzwüsche..leider

Antworten