Würd mi imfall voll aschisse, wenn i eines Tages feststelle würd, dass i däne Mongis e günstigs Auto gsponseret ha.Garfield hat geschrieben:Doppel UT.![]()
![]()
Doppel UT
-
- Erfahrener Benutzer
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
do schischts mich also mehr a für die mongis e johr müesse zschaffe und mich noh vo dene umekomandiere zlohradiobemba hat geschrieben:Würd mi imfall voll aschisse, wenn i eines Tages feststelle würd, dass i däne Mongis e günstigs Auto gsponseret ha.
Mi Härz isch rot blau
Franco Costanzo 2006 - 2011
Franco Costanzo 2006 - 2011
-
- Erfahrener Benutzer
Zivildienst: 80 % Lohn (exkl. Spese) und kasch, wie scho vo paarne erwähnt, e guete Job mache, je nach dämm sogar uf dim glernte oder sunst lernsch möglicherwiis e neue Bruef kenne, wo dr besser gfallt als dä wo de hesch. Ganz näbebi macht me denn wenigstens eimol im Läbe ebbis sinnvollsKönig 1893 hat geschrieben:do schischts mich also mehr a für die mongis e johr müesse zschaffe und mich noh vo dene umekomandiere zloh

lueg solangs gsetz seit jede jung ma muess ins militär go, het au jede z go. die wo nid wännd go händ jo hüt und au friener gnueg möglichkeite ka sich use z schliche. was i will sage: die wo sich nid useschliche sölle nid au no bestroft wärde. ich bi zwar au kei fan drvo, aber das gefötzele goht mr glichzitig au uf e sack, an minre ushebig hets so viel idiote ka wo im psychiater irgende scheiss vrzellt händ wo s militär mehr als guet do hät. und denn flenne wäg de ersatzabgobe. nur fünfer und s weggli welle isch no sälte guet ko..hanfueli hat geschrieben:kostet die armee einfach nochmals fr. 60.- für nichts. anderseits dürfen die ja das geld nur so rausschleudern, kümmert wohl keinen.
isch s glich wie mitem rauchvrbot, wird au vo allne umgange und wenn si vrwütscht wärde flenne si. ich bi au raucher, abr dä scheiss isch jetzt halt mol demokratisch bestumme worde, also äntwäder haltet dr euch nid dra und wärdet bestroft, ihr haltet euch dra, odr ihr wehret euch und beweget s negschtmol euri ärsch and urne.
Schon klar. Gleicher Meinung.cantona hat geschrieben:lueg solangs gsetz seit jede jung ma muess ins militär go, het au jede z go. die wo nid wännd go händ jo hüt und au friener gnueg möglichkeite ka sich use z schliche. was i will sage: die wo sich nid useschliche sölle nid au no bestroft wärde. ich bi zwar au kei fan drvo, aber das gefötzele goht mr glichzitig au uf e sack, an minre ushebig hets so viel idiote ka wo im psychiater irgende scheiss vrzellt händ wo s militär mehr als guet do hät. und denn flenne wäg de ersatzabgobe. nur fünfer und s weggli welle isch no sälte guet ko..
isch s glich wie mitem rauchvrbot, wird au vo allne umgange und wenn si vrwütscht wärde flenne si. ich bi au raucher, abr dä scheiss isch jetzt halt mol demokratisch bestumme worde, also äntwäder haltet dr euch nid dra und wärdet bestroft, ihr haltet euch dra, odr ihr wehret euch und beweget s negschtmol euri ärsch and urne.
Ich beziehe es jetzt nur auf unsere Gruppe. Es gab Leute, bei denen es rel. klar war, dass sie wegen der Gesundheit Dopplet UT sind.. Diese müssen sowieso zahlen.
Wieso dass dann das Militär noch einen Tag gerne zahlt für diese verstehe ich nicht ganz. Das könnte man besser aufbauen vom Ablauf her.
das het absolut nüd mit dr diskussion pro/contra militär ztue. s goht lediglich drum, dass d armee lüüt wo s urteil sowieso klar isch nomol e daag lang für nüd duurefietteret und zahlt.cantona hat geschrieben:lueg solangs gsetz seit...
es isch wohl eher im interesse vo dr armee, die lüüt möglichst schnell heime z schigge.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
Dr Thread heisst aber nid "Diskussion pro/contra Militär" sondern Doppel UT, d.h. im Threadersteller ischs drum gange usezfinde wiener sich am beschte vom Militär drucke ka (ha jetzt nid nochegläse, abr glaub är isch körperlich au nid 100% fit). Abr schints zwenig um sich sicher z'sy daser wirklich Doppel UT isch.hanfueli hat geschrieben:das het absolut nüd mit dr diskussion pro/contra militär ztue. s goht lediglich drum, dass d armee lüüt wo s urteil sowieso klar isch nomol e daag lang für nüd duurefietteret und zahlt.
es isch wohl eher im interesse vo dr armee, die lüüt möglichst schnell heime z schigge.
@ Garfield und Hanfueli
Klar, eine wo wirklich UT isch söll au nid bestroft wärde und so schnäll wie möglich widr heime dörfe. Nur ischs halt relativ schwierig das usezfinde wenn jede zweiti liegt und bullshit vrzellt. Finanziell gseh sött me zwar au die heimeschicke wo halt ebe eifach e Scheiss vrzelle und sich drucke, abr schlussändlich belohnsch si mit däm eifach und bestrofsch die wo ehrlich sind. Das isch in mine Auge halt eifach nid korräkt.
Ganz ehrlich: Die Aushebung ist eine einzige Farce. Leute, die NICHT in die Armee wollen, die gehen schlussendlich auch nicht. Sie kreuzen beim Psychologie-Test einfach das "Richtige" an und ZACK sind sie doppelt UT.
Motivierte Männer (und Frauen), also Personen, die wirklich in das Militär gehen möchten, die gehen dann auch. Egal wie.
Fazit: Irgendwie ähnelts schon fast dem System einer Milizarmee...
Desweiteren ist die Effizienz so ziemlich das Unterste.
Wie bereits oben erwähnt gab es auch bei mir x Leute, die bereits am 1. Tag wussten, dass sie UT oder doppelt UT waren. Trotzdem mussten sie den Sporttest etc.pp. absolvieren, eine Nacht dort bleiben und durften erst am 2. Tag um 12-13 Uhr nach Hause.
Warum können die medizinisch Untauglichen nicht einfach ihre Schuhe am ersten Tag abholen und dann nach Hause gehen?
Genauso die doppelt Untauglichen. Warum müssen die noch militärische Eignungstests durchlaufen und dort übernachten?
So werden 3 Mahlzeiten und 66 CHF pro Person verschwendet. Anstatt UTs heimzuschicken, bezahlt man ihnen lieber einen weiteren Tag.
Motivierte Männer (und Frauen), also Personen, die wirklich in das Militär gehen möchten, die gehen dann auch. Egal wie.
Fazit: Irgendwie ähnelts schon fast dem System einer Milizarmee...

Desweiteren ist die Effizienz so ziemlich das Unterste.
Wie bereits oben erwähnt gab es auch bei mir x Leute, die bereits am 1. Tag wussten, dass sie UT oder doppelt UT waren. Trotzdem mussten sie den Sporttest etc.pp. absolvieren, eine Nacht dort bleiben und durften erst am 2. Tag um 12-13 Uhr nach Hause.
Warum können die medizinisch Untauglichen nicht einfach ihre Schuhe am ersten Tag abholen und dann nach Hause gehen?
Genauso die doppelt Untauglichen. Warum müssen die noch militärische Eignungstests durchlaufen und dort übernachten?
So werden 3 Mahlzeiten und 66 CHF pro Person verschwendet. Anstatt UTs heimzuschicken, bezahlt man ihnen lieber einen weiteren Tag.

jo ich verstand scho wasde meinsch.
allerdings isches bi dene wo guet vorbereitet sin scho im vornherein klar. wär UT wärde will, wirds au. dasch d realität und wenn d armee meint si mien immer no ein uf autoritär mache und drbi stüürgälder verschwände (ebbe für so fäll), denn isch für mi dä verein eifach nüm tragbar.
allerdings isches bi dene wo guet vorbereitet sin scho im vornherein klar. wär UT wärde will, wirds au. dasch d realität und wenn d armee meint si mien immer no ein uf autoritär mache und drbi stüürgälder verschwände (ebbe für so fäll), denn isch für mi dä verein eifach nüm tragbar.
Der ganze Verein ist ein Witz.
Bei meinem Cousin wars so: Jede Kompanie bekommt x Munition (z.B. 1000 Schuss). Wenn am Ende noch was übrigblieb (z.B. 300 Schuss), dann musste man diese 300 zurückgeben und im nächsten Jahr gabs für diese Kompanie nurnoch 700 Schuss.
Das wollten die Armeefritzen aber nicht und liessen die restlichen 300 Schuss einfach in den Boden verballern, damit sie auch im nächsten Jahr wieder 1000 Schuss bekommen.
--> Da wird pausenlos Geld verpulvert wie nichts. Von Effizienz haben die noch nie was gehört.
Bei meinem Cousin wars so: Jede Kompanie bekommt x Munition (z.B. 1000 Schuss). Wenn am Ende noch was übrigblieb (z.B. 300 Schuss), dann musste man diese 300 zurückgeben und im nächsten Jahr gabs für diese Kompanie nurnoch 700 Schuss.
Das wollten die Armeefritzen aber nicht und liessen die restlichen 300 Schuss einfach in den Boden verballern, damit sie auch im nächsten Jahr wieder 1000 Schuss bekommen.
--> Da wird pausenlos Geld verpulvert wie nichts. Von Effizienz haben die noch nie was gehört.
Dä Verein isch für di nümm tragbar willer das macht woner nach Schwizer Gsetz und nach de demokratische Abstimmige muess?hanfueli hat geschrieben:jo ich verstand scho wasde meinsch.
jo wär UT wärde will, obwohlers nid isch, dä wird UT, wär droge deale will, dä dealt droge, wär öpper will vrschloh, dä vrschloht öpper, dasch d realität und wenn dr staat meint är muess do no ein uf autoritär mache und drbi stüürgälder verschwände denn isch das für mi eifach nid tragbar. akzeptiere mr eifach d realität, odr? klars sinds drei vrschiedeni sache und au nur die letschte zwei wirklichi vrbräche, abr schlussändlich sind alli drei sache vrbote und gilte ihghalte z wärde solang dases so isch. alles anderi isch eifach vrdammts hippie gelaber.
Ich vrstand dass du gege s militär bisch , abr das wo du obe schnursch isch ufem hütige stand eifach e witz. engagier di in dr gsoa odr wo au immer, dases sobald wie möglich abgschafft wird abr MOMENTAN isch jede vrdammte penner wo 18 wird dienschtpflichtig!
zuefallFazit: Irgendwie ähnelts schon fast dem System einer Milizarmee.
hmmm, diese waghalsige Behauptung lass ich mir heute Abend noch paar Mal durch den Kopf gehen.Masato hat geschrieben: Fazit: Irgendwie ähnelts schon fast dem System einer Milizarmee...![]()
Die werden einfach die Vorgabe haben, dass jeder das komplette Programm macht und man so am Schluss eine gesamte Akte hat und dann entscheidet Ja / Nein.
Klar könnte man schon beim ersten Entscheid, der sowieso für ein doppel UT spricht, die irgendwie rausschläusen. Aber das würde administrativ dann auch wieder Arbeit geben und die Probleme sind vorprogrammiert. Wieso ist XY jetzt nicht bei Sporttest? Hat er verschlafen, verlaufen oder schon def. weg? etc.
Und diese 66.- pro doppel UT Kopf machen zu den gesamten Ausgaben der Armee definitv nichts aus. Wenn man da sparen will, muss man anderst ansetzen als bei solchen Kleinigkeiten.
dr hütigi stand isch, dass d armee dr realität wohrschinlich öppe 20 joohr hindedrii isch. leider tschegge das eifach villi alti no nid.cantona hat geschrieben:Ich vrstand dass du gege s militär bisch , abr das wo du obe schnursch isch ufem hütige stand eifach e witz. engagier di in dr gsoa odr wo au immer, dases sobald wie möglich abgschafft wird abr MOMENTAN isch jede vrdammte penner wo 18 wird dienschtpflichtig!
usserdem könne die mongis um jede froh sii, wo nid kunnt. schliesslich mien si mi nid duurefiettere, nid usrüschte und ich zahl au no für dä grümpel.
wemmer die diskussion uf dr grundlag "es isch jetzt halt eso" fiehre, denn kömme mr nid wiiter. me muess sich gege so schissdrägg persönlich wehre, solang über dr politisch wäg nüd z erreiche isch.
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Kunnt druf ah, wenn sies bemerke. Bi mir isches ca um 14:00 gsi, also hani uf die 15:00 könne heime go.S-Klasse hat geschrieben:Ich bring de alti Thread wieder mol zum läbe
Ich dörf morn zu dere super Ushebig goh... für mi isch jetzt scho klar dassi wird doppelt ut si (Problem mitem Rucke und em Herz)... mi einzigi Frog isch eigentlich nume öb ich das verdammte RS Zentrum am gliche Tag wieder dörf verloh?
Liebi Grüess

Dr Sold hani in 2 Bier investiert.
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet