Now looking: Was lueget Dir für Serie?
Gott sieht älles und bald auch wieder Dälläss
Larry Hagman ist dabeiUS-Kultserie "Dallas" kehrt zurück
Frohe Kunde für alle Fans der legendären Fernsehserie "Dallas": Der US-Fernsehsender TNT will neue Episoden rings um den Ewing-Clan drehen. Bei den neuen Liebeleien, Intrigen und Geschäften sollten viele Mitglieder der Ursprungscrew dabei sein, so der inzwischen 79 Jahre alte Larry Hagman in der Rolle des Fieslings J.R. Ewing und die 70-jährige Linda Gray als seine Ehefrau Sue Ellen. Die neuen Folgen sollen in den USA im Sommer kommenden Jahres gezeigt werden.
Ich habe es gehasst
Larry Hagman ist dabeiUS-Kultserie "Dallas" kehrt zurück
Frohe Kunde für alle Fans der legendären Fernsehserie "Dallas": Der US-Fernsehsender TNT will neue Episoden rings um den Ewing-Clan drehen. Bei den neuen Liebeleien, Intrigen und Geschäften sollten viele Mitglieder der Ursprungscrew dabei sein, so der inzwischen 79 Jahre alte Larry Hagman in der Rolle des Fieslings J.R. Ewing und die 70-jährige Linda Gray als seine Ehefrau Sue Ellen. Die neuen Folgen sollen in den USA im Sommer kommenden Jahres gezeigt werden.
Ich habe es gehasst
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
Two and a half men.
Was haltet ihr von der neuen Folge Two and a half men?
Ich war positiv überrascht, denke aber jedoch, dass sich die Sendung nicht lange halten kann ohne Charlie Sheen.
Hier könnt ihr die komplette erste Folge sehen
Ich war positiv überrascht, denke aber jedoch, dass sich die Sendung nicht lange halten kann ohne Charlie Sheen.
Bi eigentlich positiv überrascht. D Beerdigung isch vellicht e bits zu heftig gsiwhizzkid hat geschrieben:Was haltet ihr von der neuen Folge Two and a half men?

Aber 27Mio. spräche fyr sich. http://www.quotenmeter.de/cms/?p1=n&p2=52139&p3=
die grossartige quote werden sie nicht mehr erreichen. viele wollten nur wissen wie es weitergeht, wie er stirbt usw.Maxon hat geschrieben:Bi eigentlich positiv überrascht. D Beerdigung isch vellicht e bits zu heftig gsi
Aber 27Mio. spräche fyr sich. http://www.quotenmeter.de/cms/?p1=n&p2=52139&p3=
-
- Erfahrener Benutzer
isch no cool gseh...PrOv hat geschrieben:Harper's Island?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Breaking Bad ist mit die beste Serie, die in den letzten Jahren über meinen Bildschirm geflimmert ist. Das Finale der 4. Staffel entlockte mir mehrmals ein erstaunt-erfreutes "Fuck". Besonders die letzte Einstellung. Wer Drama und gutes Storytelling, vermischt mit ein paar eindrücklichen Szenen und exzellenten Schauspielern, mag, der wird von Breaking Bad nicht mehr loskommen.
-
- Erfahrener Benutzer
Nach Folge 1 - Fazit: taugt was! Definitiv im Prison Break / Lost / 24 "Sucht" Faktor Level. Interessanti cleveri Erzählmethode und guete ufbau - da ich dr Plot nit gläse ha, sehr spannend.Pascilicious hat geschrieben:Rome isch no cool gsi. Und ei Serie, weiss nüm wie se heisst, so biz horrorthriller mässig ufere Insle miteme Seriemörder - het aber nur ei Staffle gäh...hmm.
Grad Walking Dead gluegt...1. Folg macht luscht uf meh 

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

Two and a half Men (Wechsel vo Sheen zu Kutcher)
So so, hüt zobe isch es also sowiit! De Charlie goht und de Walden kunnt!! Bi nonid sicher, ob ich das guet finde wird...im Moment schissts mi eifach ah, dass de Charlie goht
!!! Er isch eifach de Hammer (gsi)
Hüt zobe ab 21.10 Uhr uf em Pro7 !!!
Wünsch Allne (wo's au luege) viel Spass
P.S nimmt mi wunder, wie ihr's findet, bzw. g'funde hän!?

Alles für BS
Wirdi au luegeLaufi hat geschrieben:So so, hüt zobe isch es also sowiit! De Charlie goht und de Walden kunnt!! Bi nonid sicher, ob ich das guet finde wird...im Moment schissts mi eifach ah, dass de Charlie goht!!! Er isch eifach de Hammer (gsi)

Find dr Charlie dr Hammer! Er ka nid ersetzt wärde..mini Tante in USA hed au gmeint es sigg scheisse mit em Kutcher

naja we'll see.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
Het sich d'Meinig mittlerwiile nid wiiter dreihtfixi hat geschrieben:Wirdi au luege
Find dr Charlie dr Hammer! Er ka nid ersetzt wärde..mini Tante in USA hed au gmeint es sigg scheisse mit em Kutcher
naja we'll see.

Viel Spass in dem Fall
Alles für BS
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
ih ha sämtlichi stafflene und praktisch alli folge scho mehrfach gluegt...Laufi hat geschrieben:So so, hüt zobe isch es also sowiit! De Charlie goht und de Walden kunnt!! Bi nonid sicher, ob ich das guet finde wird...im Moment schissts mi eifach ah, dass de Charlie goht!!! Er isch eifach de Hammer (gsi)
bi de letschte stafflene het me aber scho gmerggt , dass charly abgäh het...
ha mr dia erscht folge mitem kutcher uf englisch agluegt, schwer zum saage, fakt isch, me muess das als neui serie aluege... und em charly si abgang isch jo nid so gseh, dasr nüm in d'serie chönt zrugg cho... mr wärdes gseh, bi uf allfäll au gschpannt, wie's mr uf dütsch wird gfalle.
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]