hett sicher e paar unter euch wo sich "hifi-freaks" nenne ...

was hänn dir so fir soundalage, boxe oder heimcinema-equipment ?
die do ...
fir 200'000 u20AC muess es jo nytt grad sii ...

Bose als HiFi zu bezeichnen ist jetzt aber ziemlich hart. Die Dinger gehören höchstens in Auto...sek. Milieu hat geschrieben:Bose!
nichts anders....
jojo..... sicher...isch scho sehr lang här!frikshow hat geschrieben:Bose als HiFi zu bezeichnen ist jetzt aber ziemlich hart. Die Dinger gehören höchstens in Auto...
Bose hat mal gute Boxen gebaut, aber das ist lang her, sehr lang.
BOSE ins AUTOfrikshow hat geschrieben:Bose als HiFi zu bezeichnen ist jetzt aber ziemlich hart. Die Dinger gehören höchstens in Auto...
Bose hat mal gute Boxen gebaut, aber das ist lang her, sehr lang.
Nö vo Car Audio hani kei blasse, bruchi au nid, Sound im Auto chunt vom Motor und nid us dä Boxe! ]http://www.gforcesportscars.com.au/images/blucobra.jpg[/IMG]BloodMagic hat geschrieben:BOSE ins AUTO![]()
... da hat aber einer keine Ahnung von Car-HiFi ...
Wenn scho öppis Rächts denn Micro-Precision oder Görlik (Mainstreamware wär no Focal) ... MP Z-Serie... Sind Handgmacht und in sehr chline Serie produziert ....
BOSE cha nume eis ... chlini Boxe baue ... ansonste würd ich das nid als High-End HiFi bezeichne ...
gschacksach! überzüügt aber uf ganzer längi!BloodMagic hat geschrieben:BOSE ins AUTO![]()
... da hat aber einer keine Ahnung von Car-HiFi ...
Wenn scho öppis Rächts denn Micro-Precision oder Görlik (Mainstreamware wär no Focal) ... MP Z-Serie... Sind Handgmacht und in sehr chline Serie produziert ....
BOSE cha nume eis ... chlini Boxe baue ... ansonste würd ich das nid als High-End HiFi bezeichne ...
Am beschte duesch dr e Soundtest CD zämästelle ... mit Kraftige Frauestimme, fiine - öppis Elektronischs - Rock - Klassik ... aber vergiss nid öppis mit stimme ... s isch wichtig, dass die natürlich döne und nid metallisch oder zu weich ....frikshow hat geschrieben:Also ich bevorzug eigentlich Klaviermusik, möglichscht lieslig, d'Verkäufer bekömme denn meischtens in dä billigere Läde ä Krise und möchte immer zeige wie toll lut mä Rockmusik cha lose...
Bi Bose zahlsch halt grad 2x so vill wies wärt isch nume wegem name ... drbi isch das züg gar nid so guet ... gang dr mol e Alag drvo go alose .. (muess jo nid d Z Serie si .. cha jo au d 7er Serie si) oder öppis vo de guete Focal alage .. denn weisch wasi mein ... (Apropos ... im Low Budget Bereich isch Xetec e hammer Marke)sek. Milieu hat geschrieben:gschacksach! überzüügt aber uf ganzer längi!
jo so mirco-precision und görlik Spass kasch worschinlich denn au nid zahle!isch logisch dasses no 20 mol geilers züüg uf em markt het! Das isch mr scho klar!
![]()
Kheie sie denn usenander? Ich leider e alte Drigg met em 'Strosseverchauf'...Grga Mali hat geschrieben:Ich ha emol e paar Boxe uf dr Strooss gchauft vo so Type wo sehr symbadisch gsi sin. Die hän gseit, si hebe B&O Eguibbment im Chare wo si jetzt no müen loswärde. Es sige 2 Schachtle z viel cho mit dr Liferig und si chönne die nüm heim neh. Leider han ich erscht e chli spöter vo dere Masche erfahre. Jä nu. So wird me schlauer. Obwohl d Boxe han ich no und jede meint ich sig e Bonz wo zu mir heimechunnt. I dörf eifach nie ufdreie sunscht fallts denn uff.
Das isch definitiv ä gueti Idee ä eigeni CD zämme z'stelle. Suech mr mol ä paar guet gmasterdi CD use.BloodMagic hat geschrieben:Am beschte duesch dr e Soundtest CD zämästelle ... mit Kraftige Frauestimme, fiine - öppis Elektronischs - Rock - Klassik ... aber vergiss nid öppis mit stimme ... s isch wichtig, dass die natürlich döne und nid metallisch oder zu weich ....
Joss Stone - aretha Franklin - Anastacia usw. drzue vlt. no e paar Männerstimme - Joe Cocker usw. würd mi nie uf e Klavierstück verloh bim teschte
Nei es überschloht si eifach. Wenn i bi dr Volium me als 22 igib, denn fohts a chrächze...Fredy H. hat geschrieben:Kheie sie denn usenander? Ich leider e alte Drigg met em 'Strosseverchauf'...![]()
bekannts gschichtli.......Grga Mali hat geschrieben:Ich ha emol e paar Boxe uf dr Strooss gchauft vo so Type wo sehr symbadisch gsi sin. Die hän gseit, si hebe B&O Eguibbment im Chare wo si jetzt no müen loswärde. Es sige 2 Schachtle z viel cho mit dr Liferig und si chönne die nüm heim neh. Leider han ich erscht e chli spöter vo dere Masche erfahre. Jä nu. So wird me schlauer. Obwohl d Boxe han ich no und jede meint ich sig e Bonz wo zu mir heimechunnt. I dörf eifach nie ufdreie sunscht fallts denn uff.
Aber geili Sieche, Bärndütsch, easy druff und absolut glaubwürdig... Wisse VW Van isch es gsi...sek. Milieu hat geschrieben:bekannts gschichtli.......
wisse VW Van!! zwei sehr gstessti type!!![]()
die hän mi am aescheplatz ahsproche, eifach schnäll rächts anegfahre!!
saubanner!
wie gseit isch gschmack sach, aber wenn du mit dene boxe smoothe sound loosisch und mir seisch die boxe sin nid so guet, denn lach ich di nur us!BloodMagic hat geschrieben:Bi Bose zahlsch halt grad 2x so vill wies wärt isch nume wegem name ... drbi isch das züg gar nid so guet ... gang dr mol e Alag drvo go alose .. (muess jo nid d Z Serie si .. cha jo au d 7er Serie si) oder öppis vo de guete Focal alage .. denn weisch wasi mein ... (Apropos ... im Low Budget Bereich isch Xetec e hammer Marke)
jo, und sie hän mr sogar eh lieferschiin für d boxe zeigt! nur isch das eh liefersch für eh Frontschiibe gsi!!Grga Mali hat geschrieben:Aber geili Sieche, Bärndütsch, easy druff und absolut glaubwürdig... Wisse VW Van isch es gsi...
Eine isch sogar Tontechniker gsi, das isch glaub in somene Schüeleruswis gstande...
¨BloodMagic hat geschrieben:Bi nid uf Boxe Tescht spezialisiert ... ha eifach e sehr audiophyls ghör ... und e Bose Box dönt halt eifach chli schmalbrüschtig .... dr Volumeverluscht chame au mit guetr Technik nid wett mache ... Apropos ... Mängisch chunds ebe doch uf d Grössi ah (nid nume)