Eine neue Serie muss her

Die Beine werden wohl gegen den Schluss schwer werden, deshalb erwarte ich ein knappes Resultat, stimme dem Spiel aber positiv entgegen.
Euer Tipp?
Dein Tipp?dezibâle hat geschrieben:So, nach dem heutigen Spiel ist das Hassduell angesagt.
Eine neue Serie muss her!
Die Beine werden wohl gegen den Schluss schwer werden, deshalb erwarte ich ein knappes Resultat, stimme dem Spiel aber positiv entgegen.
Euer Tipp?
ah jo, stimmt die mien jo au no international aanefixi hat geschrieben:Dein Tipp?
1-3 zirü ish mied vom match gege lazio und und jetzt bräche mir ihri serie (sie sind sit 2 mätch gege uns ungshlage)![]()
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
wie kaa me numme vom Liga-Alltag rede, wenn me gege d'Hass Stadt/Club Nr.1 am Sunntig spiiielt...?!whizzkid hat geschrieben:So nachem "Spass" Champions League, gilt wieder dr Liga-Alltag. Erwart e konzentrierti, beläbendi unf kämpferischi Leischtig.
Mir hän uns au hoffnige gmacht in manchester öbis zrisseChrisixx hat geschrieben:Im FCZ forum mache die sich wirkli hoffnige das sie was risse könnte
Zürich spielt momentan so grässlich, die holle numme pünkt gege Lausanne.... (wenn überhaupt)
smilly isch passend aber uss miner sicht so ne blödi antwortcanon hat geschrieben:na guet, me cha sich jo scho no chli ablänke wenn me ufem sofa flext :-) so langwilig wird das nid... au wenn natürlich chli schlegle, faggle-wärfe und randaliere sicher au nid schlächt wär...![]()