wurde vom user oder durch abuse-meldung gelöschtDomingo hat geschrieben:Ich hatte letztes Jahr im PES2011-Thread eine FCB-ZIP-Datei reingestellt, falls du nur was für den FCB brauchst -> Suchen![]()

merci trotzdäm
Ha's nomol ufeglade...stippe hat geschrieben:wurde vom user oder durch abuse-meldung gelöscht
merci trotzdäm
ich empfiel dir e mail and fifa z schriebe wo de dis problem usdrücklich schilderisch. vilicht stelle si dr denn e version online wo für die guet und schnäll downloadbar isch.fixi hat geschrieben:Ich ha letzte Samshtig Fifa 12 abeglade und bis jetzt ishes immrnonig fertig..s'ish erst bi 32% (!). Liggt das am mim Internet oder wie![]()
![]()
ebe, d fifa stellt dir sicher gärn e schnäll downloadbari datei gratis zur vrfiegig. eifach e mail schriebe! infofifa12@fifa.comfixi hat geschrieben:s'problem isch ebbe dass das bim jedem demo so ish![]()
![]()
Ich bevorzug FIFA 11 au .. dur das neue Verteidigungssystem isch s Spiil massiv langsamer worde ... es git au vill weniger Schüss ufs Goal ... und eifach allgemein weniger Action. Bi sehr enttüscht vom 12iPascilicious hat geschrieben:Bi überrascht, dass do einigi FIFA11 vorziehnt... ka ich null nochvollzieh. Bi grad DEMO am zocke und i finds s geilsche FIFA sit langem. Vo wäge Steilpäss chöme nüm ah wie friener und so, isch jo umso geiler. Zupfe am Trikot, ändligg diversi Spielsituatione wenn me ufs Goal zuegoht, Grafik isch besser, Inteligänz isch besser... und so viel Kleinigkeite dezue. Wird definitiv kauft, obwohl i zerscht au dänkt ha, lohnt sich nit wenn mes 11 scho het.
Isch wohl Gschmacksach, Verteidungssystem findi massiv besser - kei ahnig, i ha massig Schüss ufs Goal und Action viel geiler... spiel mol e eifachers Level?BloodMagic hat geschrieben:Ich bevorzug FIFA 11 au .. dur das neue Verteidigungssystem isch s Spiil massiv langsamer worde ... es git au vill weniger Schüss ufs Goal ... und eifach allgemein weniger Action. Bi sehr enttüscht vom 12i
Bi mir gohts au meischtens ewigs, bis ich dr Ball zrugg hole ka vom Gegner... friener bisch eifach uf A druff blibe und denn hed sichs fascht von allei erledigt. Aber isch halt au realistischer so wies jetzt isch.BloodMagic hat geschrieben:Ich bevorzug FIFA 11 au .. dur das neue Verteidigungssystem isch s Spiil massiv langsamer worde ... es git au vill weniger Schüss ufs Goal ... und eifach allgemein weniger Action. Bi sehr enttüscht vom 12i
I weiss nid wie's im FIFA ystellsch, abrs "Oh, FCB" chan i im PES so ystelle das es nur nacheme Goal gsunge wird und am Endi vom Match (wenns ä Sieg isch)salegh hat geschrieben:merci! ha grad alli mol iibaut![]()
Gut zu wissen, dass es nit nur mir so goht... Ich muss mittlerwile scho e Level tiefer spiele, dassi überhaupt no cha e gool macheZuffi hat geschrieben:Bi mir gohts au meischtens ewigs, bis ich dr Ball zrugg hole ka vom Gegner... friener bisch eifach uf A druff blibe und denn hed sichs fascht von allei erledigt. Aber isch halt au realistischer so wies jetzt isch.
ich musste den schwierigkeitsgrad auch auf profi senken, denn auf weltklasse hab ich praktisch nur verloren...BloodMagic hat geschrieben:FIFA 11 - Karrieremodus uf Legende ... bi Locker 1. gsi mitem FCB mit min. 10 Pt abstand ändi Saison
FIFA 12 - Karrieremodus uf Pro ... bi 5. in dr Winterpause mit 14 Pt Abstand uf YB (die händ alles gwunne bis uf 1 Spiil)
oh ja.. nervt total. aber sonst bin ich sehr zufrieden mit dem GameBloodMagic hat geschrieben:FIFA 11 - Karrieremodus uf Legende ... bi Locker 1. gsi mitem FCB mit min. 10 Pt abstand ändi Saison
FIFA 12 - Karrieremodus uf Pro ... bi 5. in dr Winterpause mit 14 Pt Abstand uf YB (die händ alles gwunne bis uf 1 Spiil)
Und no öppis zum Thema Realismus bi Computerspiil. Ich will nid es Fuessballspiil wo uf Biege und Bräche versuecht realistisch z si. Schlussändlich isches es Spiil und ich wott e gwüssi Gschwindigkeit dinn ha und in dene 12 Minute min. so vill Goalchance gseh wie bimene richtige Match in 90 Minute. Bishär isch das so gsi - aber ich mag nid am Gegner 2 Minute hindenochelaufe ... das isch eifach müll
und no öppis zum Thema impact engine und KI. Es isch ganz trurig was EA do bi FIFA 12 gmacht hett. Grundsätzlich findi d Idee mit dr Impact Engine super, aber umgsetzt isches ganz schwach. Bi dene 20-30 Spiil woni bis jetzt gspillt ha isches min 5 mol passiert, dass Spiler eifach anenander hange blibe sind oder ufenander keit sind und denn sich blockiert händ - gseht us wie Spastiker. Und d KI isch au nid guet ... chasch mit dr Kreis Taschte (glaub) Druck uf dr Spiler mach ... dä lauft am Gegespiiler vo dr Mittellinie in dr eigene Platzhälfti noche und sobald dr Gegespiler uf dr Höchi vom eigene 16er isch schloht är dr Ball wäg. Wie behindert isch das ... kei Rückpass uf dr Goali oder so öppis ...
kasch bi fifa au iistelle. nur das mit em goal, isch eher dr torsound...Domingo hat geschrieben:I weiss nid wie's im FIFA ystellsch, abrs "Oh, FCB" chan i im PES so ystelle das es nur nacheme Goal gsunge wird und am Endi vom Match (wenns ä Sieg isch)
Haha....bi mir het Wolfsburg für dr Shaq agfrogt au 30 Mioblizzard. hat geschrieben:oh ja.. nervt total. aber sonst bin ich sehr zufrieden mit dem Game
nach einer Saison im Karrieremodus: Spieler entwickeln sich endlich anständig (Shaqiri auf 80) und das mit der Liga wechseln finde ich KlasseMan kann ein Jugendnetzwerk aufbauen und bekommt auch anständig Geld für die Spieler.. Schon wieder wollte mir jemand 30 Mio für Shaq geben
![]()
Anderi Frog: Isch es realistisch, wenn mit Barca gege Malaga 30% Ballbesitz hesch?BloodMagic hat geschrieben:Und no öppis zum Thema Realismus bi Computerspiil. Ich will nid es Fuessballspiil wo uf Biege und Bräche versuecht realistisch z si. Schlussändlich isches es Spiil und ich wott e gwüssi Gschwindigkeit dinn ha und in dene 12 Minute min. so vill Goalchance gseh wie bimene richtige Match in 90 Minute. Bishär isch das so gsi - aber ich mag nid am Gegner 2 Minute hindenochelaufe ... das isch eifach müll
hängt jo bimne spiel immerno zumne grosse teil vom spieler ab. und wenn dä so wie ich zum bischpil nonig wirklich drmit klar kunnt sehts vrhältnis halt so beschisse us.Zuffi hat geschrieben:Anderi Frog: Isch es realistisch, wenn mit Barca gege Malaga 30% Ballbesitz hesch?
uf Halbprofi isch s Verteidige nid vill eifacher, drfür chasch mitem IV quer über s ganze Fäld laufe und e Goal schiesse will di jede in rueh loht... das chas jo au nid sii ...cantona hat geschrieben:hängt jo bimne spiel immerno zumne grosse teil vom spieler ab. und wenn dä so wie ich zum bischpil nonig wirklich drmit klar kunnt sehts vrhältnis halt so beschisse us.wobi dis bispiel scho grad kli krass isch. abr denn spielt me halt anstatt profi halbprofi odr was au immer, denn änderet sichs scho. zuedäm ischs sicher e herusforderig an die wo bi de vorgänger sehr guet sind. het jo au öppis guets wennde zerscht widr öppis muesch lerne undso, als wennde grad alles uf legände mit 5 - 0 gwünnsch.
das mitem übers fäld laufe stimmt. isch abr ab und zue no amüsant, abr halt komplett unrealistisch.BloodMagic hat geschrieben:uf Halbprofi isch s Verteidige nid vill eifacher, drfür chasch mitem IV quer über s ganze Fäld laufe und e Goal schiesse will di jede in rueh loht... das chas jo au nid sii ...
bi de istellige gits e option, wome all die sache ka optimiere sigs schussgenauigkeit vom cpu usw.. könnet mol go luege isch no e gueti sach für die wo uf profi spiele und sich närve das dr gegner alli 100 % nid macht.cantona hat geschrieben:das mitem übers fäld laufe stimmt. isch abr ab und zue no amüsant, abr halt komplett unrealistisch.
ich find scho dases eifacher isch. d technik isch zwar die glich abr me het mehr zit und wird halt weniger schnäll bestroft will dr gegner nid so effiziänt isch und au nid so schnäll spielt. so ischs bi mir uf jedefall gsi bis jetzt
Die istellige sind guet um dr pro zpushe.NaSrI hat geschrieben:bi de istellige gits e option, wome all die sache ka optimiere sigs schussgenauigkeit vom cpu usw.. könnet mol go luege isch no e gueti sach für die wo uf profi spiele und sich närve das dr gegner alli 100 % nid macht.
Mit Shaq hani au sone gool gschosse. Zoua isch bi mir dr Starstürmer de trifft in jedem Spiel. Streller hani nach Hannover abgschobe.plopp. hat geschrieben:also ich finds echt gut gelungen. habe die 1. saison mit dem fcb auf halbprofi begonnen, nachdem ich die ersten vier spiele mit einem torverhältnis von 27:3 (zoua in hochform mit 8 töpf in vier spielen! hehehe) alle gewonnen habe, dann halt auf profi gewechselt.
das ist jetzt erstmal eine herausforderung, das zurückerobern des balls ist echt schwierig geworden. aber das kommt dann schon noch. üben, üben, üben...
was ich echt geil finde ist die charakterisierung der spieler. wenn du mit streller am ball bist, dann bewegt sich der auch wie streller. und shaqiri zum beispiel ist wie in echt: zwei spiele scheisse, ein spiel top, zwei spiele scheisse... hehe gestern voll ausgetickt, man kann mit ihm voll geil von der seite draussen nach innen ziehen und dann einen hammer aus 18 - 20 m versenken.![]()