Tipp FCB vs Servette, 1.10.11

Diskussionen rund um den FCB.
Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Shamrock hat geschrieben:Reicht das hier?

http://gallery.fcb.ch/main.php?g2_itemId=368931
http://gallery.fcb.ch/main.php?g2_itemId=355958
http://gallery.fcb.ch/main.php?g2_itemId=356545
http://gallery.fcb.ch/main.php?g2_itemId=356549
http://gallery.fcb.ch/main.php?g2_itemId=356551

Als Bernie sich bei der Hochzeit von Strelli neben Alex Frei setzte und ihn quasi um sein Engagement anhielt, wird er schon gewusst haben, warum er ihn hier haben wollte und da wr sein erster Gedanke sicher nicht, dass Alex sich als Platzclown auszeichnet
Trotzdem ist sein Gomez-Jubel peinlich :D

Noktu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Noktu »

nobilissa hat geschrieben:Erbärmlich und beschämend ist es, dass Alex Frei nicht die Wertschätzung bekommt, die er wahrlich verdient.
WOhl war...
Der schiesst uns praktisch im Alleingang zur Meisterschaft 2010/2011, schiesst in dieser Saison schon wieder bereits über 10 Tore (CL miteinbezogen) und das einzige worum sich gwisse Fans kümmern, ist die Art und weise wie er jubelt.

Ich denke nicht Alex ist hier der ewigverbitterte, sondern die, die selbst dann noch nörgeln müssen, wenn Alex vieles richtig macht..
"Ich werde die Fans nie vergessen, wie diese Fans Fussball leben, wie sie den Fussball im Herzen haben, wie sie mitfiebern, wie sie Basel lieben. Es ist in Basel nicht eine Frage vom Alter, ob man FCB Fan ist, ob es eine 80-jährige Frau ist oder ein 5-jähriger Knirps. Sie haben alle die gleichen Gefühle für den FCB, für ihre Farben. Und das hat mich hier am meisten beeindruckt. Und das werde ich auch vermissen.", Franco Costanzo, Mai 2011

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

sehr starker auftritt. so wollen wir den fcb sehen!

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Hajdin hat geschrieben:Trotzdem ist sein Gomez-Jubel peinlich :D
Scheint wohl der Jubel der Torschützenkönige zu sein, jetzt fragt es sich, wer hat hier wen kopiert ;)
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

TheBobby hat geschrieben:ich hoff es git in dr 2. halbzit e leistigsschteigerig :(
cantona hat geschrieben:ich ha nie e problem ka mit em alex, isch mr au nid unsympathisch, abr dä jubel woner jetzt nach jedere chischte macht goht mr langsam ufe sack.
Hier geht es einfach einigen zu gut... Der FCB spielt in Manchester einen Riesenmatch und kommt auch in dieser Meisterschaft so langsam in Fahrt, aber da gibt es immer noch welche, die noch mehr wollen. Der eine ist mit der 1. Halbzeit gegen Servette (bis zu den beiden Toren) nicht zufrieden, ein anderer nervt sich ab der Jubelgeste eines Alex Frei. Dabei sollten wir doch zuerst einmal alle froh sein, dass es beim FCB gut läuft und wir einen Goalgetter wie Alex Frei haben.

Regen wir uns demnächst darüber auf, dass wir nicht jedes Meisterschaftsspiel mit 6 Toren Differenz gewinnen oder dass CL-Gegner wie Barcelona oder Bayern nicht vom Platz gefegt werden? :rolleyes:

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Mundharmonika hat geschrieben:Hier geht es einfach einigen zu gut... Der FCB spielt in Manchester einen Riesenmatch und kommt auch in dieser Meisterschaft so langsam in Fahrt, aber da gibt es immer noch welche, die noch mehr wollen. Der eine ist mit der 1. Halbzeit gegen Servette (bis zu den beiden Toren) nicht zufrieden, ein anderer nervt sich ab der Jubelgeste eines Alex Frei. Dabei sollten wir doch zuerst einmal alle froh sein, dass es beim FCB gut läuft und wir einen Goalgetter wie Alex Frei haben.

Regen wir uns demnächst darüber auf, dass wir nicht jedes Meisterschaftsspiel mit 6 Toren Differenz gewinnen oder dass CL-Gegner wie Barcelona oder Bayern nicht vom Platz gefegt werden? :rolleyes:
hauptsach s glich sage wie die 5 vor dir und e dummi ha. bisch e coole!

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Shaqiri hat auch nur seine Giftgrünen Schuhe beim Spaziergang präsentiert. Schwache Leistung.

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

und ich dachte ernsthaft, dass wir Basler anders sind als die restlichen Bünzli-Schweizer... NEIN, anscheinend ist das Illusion! Hört mir auf mit Basel tickt anders...

Ich hab auch Mühe mit dem Getue, was die MK da manchmal abzieht.... eben, warum ein Alex kein eigenes Lied hat, dass man bei seiner Auswechslung zum Dank für Manu nicht seinen Namen skandiert...
Ehrlich, wenn ich er wäre, hätte ich glaub auch keinen Bock mit der MK zu feiern nach den spielen.... für was??? Er hat uns die Meisterschaft gesichert, was will man mehr?

Ich hätte dann auf das Geheuchel auch keinen Bock!

Schlimm genug, dass er von den eigenen Fans in der Nati schlecht gemacht wurde.... noch schlimmer, dass sich gewisse FCB Fans jetzt auf dieses Niveau herablassen und das nicht mal wegen einem verschossenen Elfer, nein, bei uns kriegt er jetzt Tadel wegen dem Torjubel, dass er zu wenig lächelt und halt ein eigener Typ ist, der vielleicht zeigt, wenn ihm etwas nicht passt.... Es kann nicht jeder Fussball der Sonnyboy von nebenan sein... und für das haben wir ja Steini und Strelli... aber sorry... Steini, der lacht ja zuviel und Streller streckt mal die Zunge raus...

Lällekönig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lällekönig »

Ein Alex Frei gibt auf dem Rasen immer alles für den FCB. Ihn nun wegen «einfallslosem Torjubel» oder «mangelnder Sympathie» anzuklagen ist in etwa auf dem Niveau eines Nati-Fans. Klar, auch ich würde mir einen weniger verbissenen Alex wünschen, aber wäre er dann noch so gut?

Ich mag mich an ein Interview mit ihm erinnern, in dem er (sinngemäss) ungefähr folgendes von sich gab: «Ich bin nicht der talentierste Fussballer, ich muss mehr und härter trainieren als andere, talentiertere Spieler um die gleiche Leistung zu bringen. Aber es ist mein Ehrgeiz, der mich dazu antreibt, genau dies zu tun.» Und in einem anderen oder im gleichen Artikel stand auch, dass Alex jeweils der erste und der letzte Anwesende bei den Trainings sei. Braucht es zu so einer Einstellung nicht die vielgescholtene «Verbissenheit», die ewige Unzufriedenheit mich sich selber, weil man es «noch besser» hätte machen können?

Wenn ich wählen müsste, dann hätte ich lieber lieber die verbissene Tormaschine, welche etwas aneckt, als den sympathisch lächelnden Kerl, der halt nicht ganz so der Goalgetter ist bei unserem FCB, resp. auf dem Spielfeld. An der Leistung neben dem Rasen darf dann die Restschweiz etwas zu meckern haben, aber von mir kommt da nichts!
Meine Vision des FCB: Die heterogene Einheit.

stalker
Benutzer

Beitrag von stalker »

zum alex sim toorjubel kani eifach nur sage: geil!!! i mein d tatsach dass sich gwüssi lüt über das nerve zeigt eimol me dass er eifach eine isch wo halt eifach e chli anderscht isch...

aber dä luxus mien mr uns echt nid leischte... mir hen e spiiler wo ei topf nachem andere macht und denn gits so strolche wo si toorjubel kiritisiere... eiffach nur peinlich. ich schaff in züri und wenni denne truurige sieche muss zuelose wie sie sich über sie toorjubel nerve denn isch das wie balsam uf d seele.. aber das s gliiche au vo lüt us basel passiert isch eifach nur truurig.

d tatsache daser kei eigene song het in dr MK isch für mi nume no truurig.. wenni lueg was er in de letschte 2 joor für dä verrein gleischtet het.. denn muess so öpis ane... aber ganz schnell...

Elorante
Benutzer

Beitrag von Elorante »

one_love hat geschrieben:und ich dachte ernsthaft, dass wir Basler anders sind als die restlichen Bünzli-Schweizer... NEIN, anscheinend ist das Illusion! Hört mir auf mit Basel tickt anders...

Ich hab auch Mühe mit dem Getue, was die MK da manchmal abzieht.... eben, warum ein Alex kein eigenes Lied hat, dass man bei seiner Auswechslung zum Dank für Manu nicht seinen Namen skandiert...
Ehrlich, wenn ich er wäre, hätte ich glaub auch keinen Bock mit der MK zu feiern nach den spielen.... für was??? Er hat uns die Meisterschaft gesichert, was will man mehr?

Ich hätte dann auf das Geheuchel auch keinen Bock!
Sehr gut auf den Punkt gebracht.

Selten so ein Spieler gesehen, der für Rotblau alles gibt.
Was die MK da zelebriert ist lächerlich und fragwürdig zugleich.

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Lällekönig hat geschrieben:Ein Alex Frei gibt auf dem Rasen immer alles für den FCB. Ihn nun wegen «einfallslosem Torjubel» oder «mangelnder Sympathie» anzuklagen ist in etwa auf dem Niveau eines Nati-Fans. Klar, auch ich würde mir einen weniger verbissenen Alex wünschen, aber wäre er dann noch so gut?

Ich mag mich an ein Interview mit ihm erinnern, in dem er (sinngemäss) ungefähr folgendes von sich gab: «Ich bin nicht der talentierste Fussballer, ich muss mehr und härter trainieren als andere, talentiertere Spieler um die gleiche Leistung zu bringen. Aber es ist mein Ehrgeiz, der mich dazu antreibt, genau dies zu tun.» Und in einem anderen oder im gleichen Artikel stand auch, dass Alex jeweils der erste und der letzte Anwesende bei den Trainings sei. Braucht es zu so einer Einstellung nicht die vielgescholtene «Verbissenheit», die ewige Unzufriedenheit mich sich selber, weil man es «noch besser» hätte machen können?

Wenn ich wählen müsste, dann hätte ich lieber lieber die verbissene Tormaschine, welche etwas aneckt, als den sympathisch lächelnden Kerl, der halt nicht ganz so der Goalgetter ist bei unserem FCB, resp. auf dem Spielfeld. An der Leistung neben dem Rasen darf dann die Restschweiz etwas zu meckern haben, aber von mir kommt da nichts!
Du schreibst genau was ich auch denke. Am besten wir lasten Alex noch an, dass wir u.a. wegen ihm zum 2. Mal in Folge CL spielen das heisst schon wieder mehr Geld ausgeben, Ferien verlegen, umplanen und und und. Da wäre es doch angebracht er würde seine Verbissenheit aufgeben, lächelnd das Tore schiessen einstellen und wenn wir dann Ende Saison so auf Platz 5 sind, treuherzig in die Kamera grinsen und verkünden,dass ihm die Meinung der Fans halt schon am allerwichtigsten ist und er sie und nur sie alleine glücklich machen möchte :p

Lällekönig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lällekönig »

Shamrock hat geschrieben:Da wäre es doch angebracht er würde seine Verbissenheit aufgeben, lächelnd das Tore schiessen einstellen und wenn wir dann Ende Saison so auf Platz 5 sind, treuherzig in die Kamera grinsen und verkünden,dass ihm die Meinung der Fans halt schon am allerwichtigsten ist und er sie und nur sie alleine glücklich machen möchte :p
Zu geil! :D
Meine Vision des FCB: Die heterogene Einheit.

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

cantona hat geschrieben:isch so. für mi kunnts eifach übere wie sone trotzigi geschte, à la "do händer en!" was i bim nati publikum würd vrstoh abr bi uns nid wirklich. abr ich ha nid psychologie studiert, ka also au falsch liege ;)
Du interpretiersch es eifach in die falsch richtig ;)

Mit em Armschwänker seit er nur "wärti Fans, dä isch für Euch" ;)
Signatur zu vermieten.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

s luschtigi isch dass ihr do alli fakte ableieret wo mr alli wüsse. är schiesst mehr goal als alli andere, är kämpft wiene kranke füre fcb, är git immer alles, är pusht die junge spieler etc. jede schätzt ihn drfür isch ihm dankbar und me kas nid gnueg wärtschätze will mr ohni ihn höchschtwahrschinlich die letschte zwei johr nid meischter worde wäre. und wie au scho erwähnt, är isch mir sympathisch.

ich sag nid alex lach emol du weiche, kumm mol vor dr kurve go tanze etc. für mi zeigter eifach oft s glichi trotzigi vrhalte wiener am schluss in dr nati zeigt het (vrständlicherwiis). är wirkt irgendwie missvrstande, obwohl wirklich jede sini arbet ufem fäld schätzt. und das findi eifach nid nötig. ich glaub nid dases öppis an sinre spielwiis würd ändere, wenner das könnt ablege. und ob das ganzi dra ligt, dasser kei eiges lied het, weissi nid. är hätts abr sicher vrdient. wär interessant z seh ob das biz öppis ändere wurdi.

schlussändlich isch das ganzi extrem näbesächlich solangs e so lauft wie jetzt, abr e forum isch jo du zum diskutiere.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Dome hat geschrieben:Du interpretiersch es eifach in die falsch richtig ;)

Mit em Armschwänker seit er nur "wärti Fans, dä isch für Euch" ;)
au möglich ;)

Pioneer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pioneer »

Frei ist ein ganz billiger Imitator... dieser Torjubel wurde doch ursprünglich von DJ Dani Gygax praktiziert und Alex hat ihn abgekupfert... einfach nur peinlich. Shame on you Alex Frei!

Bild
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

stalker hat geschrieben:zum alex sim toorjubel kani eifach nur sage: geil!!! i mein d tatsach dass sich gwüssi lüt über das nerve zeigt eimol me dass er eifach eine isch wo halt eifach e chli anderscht isch...

aber dä luxus mien mr uns echt nid leischte... mir hen e spiiler wo ei topf nachem andere macht und denn gits so strolche wo si toorjubel kiritisiere... eiffach nur peinlich. ich schaff in züri und wenni denne truurige sieche muss zuelose wie sie sich über sie toorjubel nerve denn isch das wie balsam uf d seele.. aber das s gliiche au vo lüt us basel passiert isch eifach nur truurig.

d tatsache daser kei eigene song het in dr MK isch für mi nume no truurig.. wenni lueg was er in de letschte 2 joor für dä verrein gleischtet het.. denn muess so öpis ane... aber ganz schnell...
Jo me ka nid vo allne gmocht wärde ;) s git halt eifach Lüt die sind beliebt und söttigi wos nie wärde sy.

Bi allem Respäkt für sini Leischtig...aber im Privatläbe würdi so Lüt wie Alex us em Wäg goh. Das merksch eifach, dass dä voll nid gmietlig isch.

Streller het halt e andere Charakter und isch de meischte Lüt deshalb sympathisch.

S gliche hesch jo au friehner bi Bayern ka. Spieler wie Oli Kahn, Mätthaus, Effenberg sind jo alles so verkrampfti und miehsami Type gsi aber die beliebtischte sind halt eher de Scholl, Elber usw gsi.

Uff jede Fall bruchts beidi Charaktere imene Team.

De Alex muess uns nüt meh bewiese. Er isch e grandiose Stürmer und alli respektiere sini Leischtig aber Basler Kultstatus wie Odermatt oder Cecca wird er wohl nid erreiche.

Sött aber au nid si Ziel sy.
Schlussändlich isch er bim FCB agstellt und verdient viel Gäld und es isch si Job möglichscht viel Goal z schiesse.

Mir jubelt au keine zue wenni vom Schaffe hei chum..

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

cantona hat geschrieben:s luschtigi isch dass ihr do alli fakte ableieret wo mr alli wüsse. är schiesst mehr goal als alli andere, är kämpft wiene kranke füre fcb, är git immer alles, är pusht die junge spieler etc. jede schätzt ihn drfür isch ihm dankbar und me kas nid gnueg wärtschätze will mr ohni ihn höchschtwahrschinlich die letschte zwei johr nid meischter worde wäre. und wie au scho erwähnt, är isch mir sympathisch.

ich sag nid alex lach emol du weiche, kumm mol vor dr kurve go tanze etc. für mi zeigter eifach oft s glichi trotzigi vrhalte wiener am schluss in dr nati zeigt het (vrständlicherwiis). är wirkt irgendwie missvrstande, obwohl wirklich jede sini arbet ufem fäld schätzt. und das findi eifach nid nötig. ich glaub nid dases öppis an sinre spielwiis würd ändere, wenner das könnt ablege. und ob das ganzi dra ligt, dasser kei eiges lied het, weissi nid. är hätts abr sicher vrdient. wär interessant z seh ob das biz öppis ändere wurdi.

schlussändlich isch das ganzi extrem näbesächlich solangs e so lauft wie jetzt, abr e forum isch jo du zum diskutiere.
wie gseiht, es isch nunmal nid jede dr 0815 Strahlemann... wurum cha me e Mensch nid eifach eso akzeptiere, wie er isch???
Dr Alex isch scho immer e eigene gsi... au in dr Nati... nur het sich s'Publikum nid eso sehr uf ihn fokussiert, will er jo s'Ushängeschild vom schwizer Fuessball gsi isch... chum zrugg bi Basel het sich eifach d'Wohrnähmig vom Publikum verändertet....

Also, alles nix neues.... er het sich jo ab em 1. Meistertitel au nid esooo sehr gfreut, wills hat nid "sin" Titel gsi isch... so what... er isch eso... und ich dänk eifach, dass me vom Basler Publikum, wo sich immer so inbrüstig als anders tickend gseht, als d'Räschtschwiz... erwarte cha, dass me ihn nimmt, wie er isch und dankbar isch für sini Leistig, ihm dr Respäkt entgege bringt, wo ihm gebührt... und nid über Kacke diskutiert, wie sin Torjubel....

Es wär au e näbesächliche Furz, wenn mr letschte wäre... spielt also kei Rolle, obs lauft oder nid... scho nur, dass me sich so Gedankte macht isch jo lächerlich!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

one_love hat geschrieben:wie gseiht, es isch nunmal nid jede dr 0815 Strahlemann... wurum cha me e Mensch nid eifach eso akzeptiere, wie er isch???
Dr Alex isch scho immer e eigene gsi... au in dr Nati... nur het sich s'Publikum nid eso sehr uf ihn fokussiert, will er jo s'Ushängeschild vom schwizer Fuessball gsi isch... chum zrugg bi Basel het sich eifach d'Wohrnähmig vom Publikum verändertet....

Also, alles nix neues.... er het sich jo ab em 1. Meistertitel au nid esooo sehr gfreut, wills hat nid "sin" Titel gsi isch... so what... er isch eso... und ich dänk eifach, dass me vom Basler Publikum, wo sich immer so inbrüstig als anders tickend gseht, als d'Räschtschwiz... erwarte cha, dass me ihn nimmt, wie er isch und dankbar isch für sini Leistig, ihm dr Respäkt entgege bringt, wo ihm gebührt... und nid über Kacke diskutiert, wie sin Torjubel....

Es wär au e näbesächliche Furz, wenn mr letschte wäre... spielt also kei Rolle, obs lauft oder nid... scho nur, dass me sich so Gedankte macht isch jo lächerlich!
anderscht tickend heisst nid dasme eifach jede scheiss geil findet wo alli andere scheisse finde wiene teenager!

ich hoff mol schwer das d situation nie ihträffe wird wo mr über das rede könnte ;)

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

cantona hat geschrieben:anderscht tickend heisst nid dasme eifach jede scheiss geil findet wo alli andere scheisse finde wiene teenager!

ich hoff mol schwer das d situation nie ihträffe wird wo mr über das rede könnte ;)
Das het überhaupt nütt mit Teenager ztue.... wo ich Teenager gsi bi, do bini s'erscht mol in mim Läbe jubelnd uf em Barfi gstande, will mr tatsächlich ufgstiege sin....

Tja, wenn mr damals öper gseiht hätt, dassi mol Diskussione fiehr, ob em erfolgriechschte Nati-Torschütz, wo u.a. erfolgriech bim BVB scored het und aschliessend zum FCB cho isch, sin Torjubel abrocht isch nachdäm er massgäblich an eme 3:3 gege Manchester in dr CL beteiligt gsi isch....

hätti ghofft, dassi us däm Traum nid ufwache tue.....

:D

Wie sehr Basel no anderst tickt, wärde mr wohl erst erläbe, wenns wirklich widder mol schlächt lauft...

JöNnNi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JöNnNi »

Was für e himmeltrurigi Diskussion über dr Torjubel und Charakter vom Frei - ich ha s'Gfühl viel do inne sin nur ahgmolde zum motze, motze und nomol motze..
Meeein Gott, unseri Mannschaft isch im Momänt so geeil druff wie scho lang nüm und anstatt dä Scheiss z'gniesse motze vieli nur dumm ume - völlig unverständlich!
Und ganz ehrlich, am Frei sie Jubel passt eifach uf Basel - mir sin arrogant, fertig - wäge däm hän mir Erfolg und wäge däm hasst uns die ganz Schwiiz, aber das isch doch s'geeile dra, das macht dä Reiz erscht us.. man mir mache gege ManU e 3:3 (nacheme 0:2 Rückstand) und die ganzi Schwiz isch ifersüchtig uf uns - was gits geilers? do passt dä Jubel eifach dezue!

kurz gsait: gniessets eifach mol! gniessets!
[CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL
[/CENTER]

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Pioneer hat geschrieben:Frei ist ein ganz billiger Imitator... dieser Torjubel wurde doch ursprünglich von DJ Dani Gygax praktiziert und Alex hat ihn abgekupfert... einfach nur peinlich. Shame on you Alex Frei!

Bild
Sicher doch, Alex hält beim Jubel den Zuschauern demonstartiv den Arsch entgegen und erstart zur Salzsäule bis die anderen ihn abknutschen :rolleyes:

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

one_love hat geschrieben: Wie sehr Basel no anderst tickt, wärde mr wohl erst erläbe, wenns wirklich widder mol schlächt lauft...
das isch eso.

bim räscht hesch mi nid vrstande, abr lömmers guet sy.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Peinliche Diskussion über Alex. Basler genau gleich wie die restlichen Kuhschweizer.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

cantona hat geschrieben:Kei ahnig obs vo dört kunnt. Isch schön das dir das scheiss egal isch, machsch du guet e so ;)
Also mi erinneret s irgendwie an so e höfischi Etikette, so in Richtig Kratzfuess ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Pioneer hat geschrieben:Frei ist ein ganz billiger Imitator... dieser Torjubel wurde doch ursprünglich von DJ Dani Gygax praktiziert und Alex hat ihn abgekupfert... einfach nur peinlich. Shame on you Alex Frei!

Bild
ä schwulere Torjubel hesch nid gfunde....? :rolleyes:

Basil Stinson
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basil Stinson »

Wenn ich kein Blackout habe, denke ich das Pipi auch kein Lied hat, obwohl
er länger beimm FCB ist.

Aber bei ihm stört es keinen?

Mann kann auch mal einen Namen bei einer Auswechslung skandidieren ohne, dass er durch den Capo angestimmt wird.
Dann müsste man aber mal den Mund aufmachen und nicht nur hier rumprollen.
Und wenn man anständig ist, kann man auch auf die Leute der Kurve zugehen, die beissen auch nicht.
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)

Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

cantona hat geschrieben:ich ha nie e problem ka mit em alex, isch mr au nid unsympathisch, abr dä jubel woner jetzt nach jedere chischte macht goht mr langsam ufe sack.
Ich finde den Jubel geil und meiner Ansicht nach hat der Stil!
HYPNOS hat geschrieben:der jubel eines ewig verbitterten................(oder wer hat alex schon mal richtig herzhaft lachen gesehen?)
Kennst Du ihn privat? Auf dem Feld gibt er immer alles na und? Steini grinst immer und das ist auch nicht recht!
nobilissa hat geschrieben:Erbärmlich und beschämend ist es, dass Alex Frei nicht die Wertschätzung bekommt, die er wahrlich verdient.
Dazu gibt es nichts zu sagen. Ohne Alex hätten wir 2 Meistertitel weniger.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Blutengel hat geschrieben: Dazu gibt es nichts zu sagen. Ohne Alex hätten wir 2 Meistertitel weniger.
und bald werden es drei sein...

Sogar entschuldigt hat er sich für seine früheren "Fehltritte" - aber offenbar reicht das für einige immer noch nicht...

Antworten