Fifa 12
http://www.gamestop.de/fifaMendez hat geschrieben:Het dr game stop au in dem joor e tuuschaktion?
1-2 spiel abgäh und s'neue fifa12 für 19 stutz oder so?
Die hän komischerwiis immer no kei schwiizer homepage.
Eintauschliste Schweiz
support your team (glaub heissts) findi no guet zem online spiele.
so spielsch nit immer gege manu, real oder barca (wo no mit sonere mannschaft mit trickli miend spiele)!
spiel selber nun ja, optisch nit viel anderst oder besser als fifa11.
verteidige... schad, me ka laider nymm e 2te vertaidiger zue sich hole.
ha gseh bi dr controller iistellig ka me uf die "alt vertaidigung" zrugg krebse, het das scho aine versuecht, isch es glich wie im 11?
schüss sind schwieriger zem neh...
was mr no gfallt isch dr sound wo kasch editiere. besser als im 11, ka me jetzt endligg au e gege dr schirri stimmig mache (grad mol google was es so git
).
wenn zviel sounddateie hesch isch es aber immer no miehsam die bi jedem ainzelne club go z-platziere.
whop, so long...
so spielsch nit immer gege manu, real oder barca (wo no mit sonere mannschaft mit trickli miend spiele)!
ha gseh bi dr controller iistellig ka me uf die "alt vertaidigung" zrugg krebse, het das scho aine versuecht, isch es glich wie im 11?
was mr no gfallt isch dr sound wo kasch editiere. besser als im 11, ka me jetzt endligg au e gege dr schirri stimmig mache (grad mol google was es so git

wenn zviel sounddateie hesch isch es aber immer no miehsam die bi jedem ainzelne club go z-platziere.
whop, so long...
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Das isch e ganz geils features. Endlich chame mit Basel gege glichwertigi Gegner atrete. Gester hai gege Toulouse und SC Freiburg gspielt. Au geil isch dass me vorem amelde Mannschaftsuffstellig cha mache.salegh hat geschrieben:support your team (glaub heissts) findi no guet zem online spiele.
was mr no gfallt isch dr sound wo kasch editiere. besser als im 11, ka me jetzt endligg au e gege dr schirri stimmig mache (grad mol google was es so git).
whop, so long...
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
mit R1 goht das immer no. nur deckt dr mitspieler nur no dr ruum ab und attackiert dr gegespieler nit richtig...
- Erfahrener Benutzer
i ha mit em fcb ca16-17 spiil gmacht in ere saison und es hän sich scho fascht alli spiiler unter 28 um minimum 1 punkt verbesseret. (de abraham sogar um 4:eek
also es goht scho einiges schnäller. chunnt natürlich druf a wievill si spiile lohsch.
het öpper no e link wo me cha fan chants abelaade

FC....
[CENTER]...BEEEEEEE!!![/CENTER]
[CENTER]...BEEEEEEE!!![/CENTER]
super, dankestippe hat geschrieben:i ha mit em fcb ca16-17 spiil gmacht in ere saison und es hän sich scho fascht alli spiiler unter 28 um minimum 1 punkt verbesseret. (de abraham sogar um 4:eekalso es goht scho einiges schnäller. chunnt natürlich druf a wievill si spiile lohsch.
http://www.fangesaenge.de/stippe hat geschrieben:het öpper no e link wo me cha fan chants abelaade
-
- Erfahrener Benutzer
Wie krieg ich dass denn uf d XBOX? USB stick?salegh hat geschrieben:http://www.fangesaenge.de/

Ich glaub ich spinn...eröffne e Ultimate Team und was hanni füre Vereinswappe....GC
STINKESAUER!!!! wie kanni das ändere
edit: kammr öpr sage woni dr code für d gold packs ka ihlöse?

edit: kammr öpr sage woni dr code für d gold packs ka ihlöse?
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
fazit nach ca. 15 spielen:
naja, eher schwächer als fifa 11
defensive:
irgendwie kann man immer voll reingrätschen. entweder man erwischt den ball, oder grätscht durch den gegner durch, ohne dass der etwas abbekommt. er rennt dann eifach weiter... habe noch kein fettes tackling hingekriegt wie die hübschen preview videos gezeigt haben... die physik ist allgemein nicht wirklich gelungen, und manchmal fallen die spieler gar komisch hin... wenn sie dann überhaupt mal fallen... player impact machine... blabla..
offensive:
der steilpass funktioniert ja nicht mehr wirklich gut... ausserdem sind die spieler arg langsam und träge. zudem verhalten sich die mitspieler nicht mehr so intelligent wie im fifa 11 und laufen selten in die freien räume oder kreuzen mal gekonnt. allgmein finde ich den x und den dreieck pass nicht mehr wirklich gut... oft kommt der ball auch nicht präzise dorthin wo man will, sondern wird zu einem anderen mitspieler abgelenkt.. aber trotzdem kommt man sehr leicht zum torerfolg. aus der halbdistanz trifft man praktisch immer.... also viele tore und wenig zusammenhängendes spiel...
positiv:
der karrieremodus scheint viel besser zu sein. andere modus habe ich noch nicht ausprobiert
bin ein bisschen enttäuscht, ich hoffe das fussballfeeling kommt dann noch mit mehr spielpraxis
naja, eher schwächer als fifa 11
defensive:
irgendwie kann man immer voll reingrätschen. entweder man erwischt den ball, oder grätscht durch den gegner durch, ohne dass der etwas abbekommt. er rennt dann eifach weiter... habe noch kein fettes tackling hingekriegt wie die hübschen preview videos gezeigt haben... die physik ist allgemein nicht wirklich gelungen, und manchmal fallen die spieler gar komisch hin... wenn sie dann überhaupt mal fallen... player impact machine... blabla..
offensive:
der steilpass funktioniert ja nicht mehr wirklich gut... ausserdem sind die spieler arg langsam und träge. zudem verhalten sich die mitspieler nicht mehr so intelligent wie im fifa 11 und laufen selten in die freien räume oder kreuzen mal gekonnt. allgmein finde ich den x und den dreieck pass nicht mehr wirklich gut... oft kommt der ball auch nicht präzise dorthin wo man will, sondern wird zu einem anderen mitspieler abgelenkt.. aber trotzdem kommt man sehr leicht zum torerfolg. aus der halbdistanz trifft man praktisch immer.... also viele tore und wenig zusammenhängendes spiel...
positiv:
der karrieremodus scheint viel besser zu sein. andere modus habe ich noch nicht ausprobiert
bin ein bisschen enttäuscht, ich hoffe das fussballfeeling kommt dann noch mit mehr spielpraxis