14.09.2011 CL: FCB vs. FC Otelul Galati
14.09.2011 CL: FCB vs. FC Otelul Galati
Wird e schwers Spiel!
Min Tipp 2:1
32000 Fans und e Geili hymne vor em Spiel,
Leider ohni Bier.
Min Tipp 2:1
32000 Fans und e Geili hymne vor em Spiel,
Leider ohni Bier.
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Hier noch die Spielzusammenfassung zwischen Galati und Clujbrewz_bana hat geschrieben:wenn cluj die usswärts 4-0 schloht mien mir die deheim mit 2 goal differänz wägschiesse!
http://www.tvgolo.com/goals-romania.php?subaction=showfull&id=1315616554&archive=&start_from=&ucat=64&
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
Hochmut und so?TheBobby hat geschrieben:also otelul vrliert 4:0 gege cluj, wo mr gschlage hän. und mir gwünne 4:0, also müen mr si theorethisch 8:0 wägfätze odr nid?![]()

Mein Tipp: 0:1. Leider! Der Gegner wird unterschätzt, gewisse Spieler des FCB taugen auf diesem Niveau einfach nicht. Die Ernüchterung wird gross sein!
[CENTER]PRO Zoua
öppis für d goaldifferänz zmache isch doch imr guet, obwohl mr natürlig au e 1:0 völlig länge würdSimonFCB hat geschrieben:mir würde auch ein 1:0 reichenhauptsache 3 punkte
Kensch spass?Pioneer hat geschrieben:Hochmut und so?
Mein Tipp: 0:1. Leider! Der Gegner wird unterschätzt, gewisse Spieler des FCB taugen auf diesem Niveau einfach nicht. Die Ernüchterung wird gross sein!

sig doch nid so pessimistisch, e sieg mues ane, und das wärde mr au schaffe
vo eim extrem ins anderePioneer hat geschrieben:Hochmut und so?

und was heisst do uf däm niveau? willsch ärnschthaft behaupte basel v galati sig e höhers niveau als e super league spiel nur wills in dr cl isch? galati isch sicher nid stärker als basel, wenns normal lauft liegt es sieg absolut drin!
-
- Erfahrener Benutzer
kei ahnig wie stark die sind. no nie vone ghört vor däre uslosig. das söll aber nid viel übver d'qualität ussage (au liverpool het damals erscht nach ere halbe spielstund gmerkt, dass me au in basel fuessball spielt).
bitte dr gegner nid unterschätze und dr schwung us em servette-spiel mitneh.
mi tipp: 3-1
gool: 1x pipi, 1x lex, 1x granit, 1x Frunză
bitte dr gegner nid unterschätze und dr schwung us em servette-spiel mitneh.
mi tipp: 3-1
gool: 1x pipi, 1x lex, 1x granit, 1x Frunză
Will hier eigentlich keinen Tipp absetzten, da ich dieses Team überhaupt nicht kenne.. ABer gegen wen sonst sollten wir Punkte holen wenn nicht gegen die Rümänen??
3-0! A.Frei, Xhaka und F. Frei
32.800 Zuschauer, da die Eventfans erst gegen die Portugiesen und Manu kommen werden.
3-0! A.Frei, Xhaka und F. Frei
32.800 Zuschauer, da die Eventfans erst gegen die Portugiesen und Manu kommen werden.
Hinterfragt nichts - glaubt alles!