christlicher fanclub basileia

Der Rest...
Wartegg
Neuer Benutzer

Beitrag von Wartegg »

Mundharmonika hat geschrieben:
PS: Wer ist eigentlich für den christlichen Fanclub Basileia der Fussballgott?
http://www.transfermarkt.ch/de/fussball ... _3245.html

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

mfrey349 hat geschrieben:Ich bin unreligiös. Bin ich daher Gesellschaftsunfähig???
Ich habe nirgends behauptet, dass du religiös sein musst. Ich sage nur, dass Religion ein Gesellschaftsphänomen ist. Was es für dich bedeutet, ist dir überlassen.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

mfrey349
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mfrey349 »

hanfueli hat geschrieben:Ich habe nirgends behauptet, dass du religiös sein musst. Ich sage nur, dass Religion ein Gesellschaftsphänomen ist. Was es für dich bedeutet, ist dir überlassen.
Nein, aber Du hast geschrieben "Gesellschaft bedeutet Religion".

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

das problem eines christlichen fanclubs (oder auch des schwulen fanclubs) ist ja nicht die gesinnung der leute oder diese persönlich, sondern lediglich dass sie sich über ihre religiöse oder sexuelle haltung als fcb-fans definieren, oder zumindest diese repräsentieren und somit ein thema aufgreifen, welches im stadion keines sein soll.
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

mfrey349 hat geschrieben:Nein, aber Du hast geschrieben "Gesellschaft bedeutet Religion".
Das ist auch korrekt. Nenn mir eine Gesellschaft, die keine Religion kennt.

(und überzeugte Atheisten sind übrigens nicht unreligiös. Auch sie beschäftigen sich mit den ähnlichen Fragen wie Gläubige, haben einfach eine andere Auffassung was die Ursache ist.)

mfrey349
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mfrey349 »

hanfueli hat geschrieben:Das ist auch korrekt. Nenn mir eine Gesellschaft, die keine Religion kennt.

(und überzeugte Atheisten sind übrigens nicht unreligiös. Auch sie beschäftigen sich mit den ähnlichen Fragen wie Gläubige, haben einfach eine andere Auffassung was die Ursache ist.)
Super Gleichnisse. 1. Ja, es gibt dies durchaus. Einige Inseln in der Südsee, sowie im Kommunismus. 2. Selbst wenn das so wäre, dass jede Gesellschaft Religion kennt kann man das nicht gleichsetzten 3. überzeugte Atheisten sind 100% unreligiös. Du verwechselst Begriffe genauso wie Du hinkende Vergleiche aufstellst.
Lassen wir die Diskussion, wir entfernen uns zu sehr von FCB. Du kannst in Friede beten und kiffen während ich ein paar Weizenbier trinke und mit John Lennon von religionsbeferiten Gesellschaften träume. Tschüss.

Spencer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spencer »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:das problem eines christlichen fanclubs (oder auch des schwulen fanclubs) ist ja nicht die gesinnung der leute oder diese persönlich, sondern lediglich dass sie sich über ihre religiöse oder sexuelle haltung als fcb-fans definieren, oder zumindest diese repräsentieren und somit ein thema aufgreifen, welches im stadion keines sein soll.
:eek: Schwachsinn :o Aber die Pausen Trojka Scheisse ist in Ordnung :confused:
"Ich habe einmal geglaubt, ich hätte unrecht, aber dann hab ich später rausgefunden, dass ich mich geirrt hatte." Edward Abbey

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

mfrey349 hat geschrieben:Super Gleichnisse. 1. Ja, es gibt dies durchaus. Einige Inseln in der Südsee, sowie im Kommunismus. 2. Selbst wenn das so wäre, dass jede Gesellschaft Religion kennt kann man das nicht gleichsetzten 3. überzeugte Atheisten sind 100% unreligiös. Du verwechselst Begriffe genauso wie Du hinkende Vergleiche aufstellst.
Du hast weder eine Ahnung von Religion, noch von Sozialismus. Es ist wohl wirklich besser, wenn wir die Diskussion lassen. :o

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

Spencer hat geschrieben: :eek: Schwachsinn :o Aber die Pausen Trojka Scheisse ist in Ordnung :confused:
Vo was genau redisch du??
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

mfrey349 hat geschrieben:Super Gleichnisse. 1. Ja, es gibt dies durchaus. Einige Inseln in der Südsee, sowie im Kommunismus.
1) Ich nehme an, Du sprichst von unbewohnten Inseln in der Südsee... :rolleyes: Oder nenn mir sonst ein paar Südseeinseln, die keine Religion kennen, bitte!

2) Im Kommunismus wird und wurde Religion nicht toleriert oder unterdrückt, was aber noch lange nicht heisst, dass die Bewohner kommunistischer oder sozialistischer Länder keine Religionen kennen, wie Du behauptest.

basileiafan
Neuer Benutzer

Beitrag von basileiafan »

hoi zämme, das wort "christlich" schiint ganz vill uszlöse. Bi dr Präss aber au jetzt im Forum.

Stoh tuets in unserne Statute zur Bezeichnig vo unserne WAERT, wo uf de Prinzipie vomene CHRISTLICHE Menschebild basiere ... jo zuegäh: mir Gründer schaffe inere Kirche und nutze au unseri Infrastruktur. Aber dr Fanclub het klar s Ziil e lideschaftligs Fansi z fördere und so simer immer wider mit kids und pre-teens an de mätsch. Mitglid ka wärde wär will, egal ob är in e kirche goht oder nid. d grundlag sind unseri wärt, dr fcb liideschaftlig azfüre.

isches nid genial, dass dr FCB verschidenschti mensche verbindet? jo und jetzt sin halt au e paar pfärrer an de züri-mätch inmitte vo däm tumult, wo d deltas provoziert hän ... dass sogar mir uns sowit provoziert fühle, dass mir am liebschte würd drischloh spricht wohl für sich (scho bevor dr tross im stadion xi isch).

mir hän uns übrigens sehr wehemänt gege dr delta-isatz in züri gwehrt und hebe in aller öffentlichkeit dr kopf für d kurve ane. ich bi dr meinig, was in züri abgange isch muess an d öffentligkeit und zwar nid das vo de fäns, sondern das vo de deltas.

mir sin au flissig dra, dass dr family corner nid nur als passivi fuessballkonsumänte dört sitzt ... do sind ihr uns e riiise vorbild. es isch e gnuss im b7 z hocke und d kurve vor auge zha.

Danke für eure Isatz!

auslandbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von auslandbasler »

ich ha käi problem, wenn dir als pfärrer ins stadion kömmet. und ich akzeptier au euri iistellig zum spiel, dr kurve, dä deltas, etc. das würd ich jo gar nitt kritisiere. jedem si ding. au eurä fanclub isch mir rächt.

aber, und do stand ich drzuä, ich find eifach, politik und religion ghörä nitt ins stadion. wenn dir das au nitt machet, also wie du seisch, eifach d'wärt wännd läbä, denn löhnt doch dr zuesatz christlich wäg.

so blibbts bi eurä betüürigä, dass jedä dörf mitglied wärdä. nur, und das ohni euch irgend öbbis z'unterstellä, die rächtä in dütschland machä das au. diä sagä au, jedä dörf mitglied wärdä. trotzdäm wird das denn notürlich gnutzt, zum diä eigänä iistellige witter z'geh.

wiä gseit, ich unterstell euch nütt, ich kenn euch jo nitt moll. aber ich blibb drby, sport und religion/politik söllä strikt trennt si.

mfrey349
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mfrey349 »

Mundharmonika hat geschrieben:1) Ich nehme an, Du sprichst von unbewohnten Inseln in der Südsee... :rolleyes: Oder nenn mir sonst ein paar Südseeinseln, die keine Religion kennen, bitte!

2) Im Kommunismus wird und wurde Religion nicht toleriert oder unterdrückt, was aber noch lange nicht heisst, dass die Bewohner kommunistischer oder sozialistischer Länder keine Religionen kennen, wie Du behauptest.
Danke, qualifiziertes Feedback. Wollte zwar wirklich aufhören dazu zu schreiben, aber der Post von Dir ist fundiert und hat demnach eine Erläuterung verdient. Danke.
zu 1) ich habe einen Bericht darüber gelesen, finde aber die Quelle nicht. Erinnere mich nur an die Schliderung, wie die Versuche der Missionaren gescheiutert sind, da in der Gesellschaft kein Verständnis für Religion/Gott/Spiritualität bestand.
zu 2) absolut richtig, wie Du es darstellst. Jedoch habe sich seit dem Fall der Mauer die Länder sehr unterscghiedlich entwickelt. Polen ist Hochgradig religiös, während Estland ca 95% Atheistisch ist. Fast sämtliche Länder - Ausnahme Arabischer Raum / Mittlerer Osten - sind Sekular. In Ländern wie Schweden mit ca. 93% Atheisten kann man wohl das Gleichnis Gesellschaft = Religion stehen lassen.
Aber insofern hast Du recht, ein Land, in dem kein religiöser Mensch wohnt gibt es nicht, wollte ich auch nicht behaupten, habe mich aber unklar ausgedrückt.

mfrey349
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mfrey349 »

basileiafan hat geschrieben:hoi zämme, das wort "christlich" schiint ganz vill uszlöse. Bi dr Präss aber au jetzt im Forum.

Stoh tuets in unserne Statute zur Bezeichnig vo unserne WAERT, wo uf de Prinzipie vomene CHRISTLICHE Menschebild basiere ... jo zuegäh: mir Gründer schaffe inere Kirche und nutze au unseri Infrastruktur. Aber dr Fanclub het klar s Ziil e lideschaftligs Fansi z fördere und so simer immer wider mit kids und pre-teens an de mätsch. Mitglid ka wärde wär will, egal ob är in e kirche goht oder nid. d grundlag sind unseri wärt, dr fcb liideschaftlig azfüre.

isches nid genial, dass dr FCB verschidenschti mensche verbindet? jo und jetzt sin halt au e paar pfärrer an de züri-mätch inmitte vo däm tumult, wo d deltas provoziert hän ... dass sogar mir uns sowit provoziert fühle, dass mir am liebschte würd drischloh spricht wohl für sich (scho bevor dr tross im stadion xi isch).

mir hän uns übrigens sehr wehemänt gege dr delta-isatz in züri gwehrt und hebe in aller öffentlichkeit dr kopf für d kurve ane. ich bi dr meinig, was in züri abgange isch muess an d öffentligkeit und zwar nid das vo de fäns, sondern das vo de deltas.

mir sin au flissig dra, dass dr family corner nid nur als passivi fuessballkonsumänte dört sitzt ... do sind ihr uns e riiise vorbild. es isch e gnuss im b7 z hocke und d kurve vor auge zha.

Danke für eure Isatz!
Hoi,

Meinst Du Christliche Werte wie:
  • Vergewaltigung der eigenen Töchter, wenn man betrunken ist (Genesis 19: 31-6)?
  • Vergewaltigen lassen der Frau und jungfräulicher Tochter durch wilde Horde (Richter 19: 25-6)
  • Tochter verbrennen und Völkermord (Richter 11)
  • Ethnische Säuberung (Joshua 6:21)
  • Todesstrafe für Homosexualität (Leviticus 20)
... ich hoffe nicht, dass Du auf diese Werte Bezug nimmst ;o)

... andererseits scheint dass die von Jesus propagierte Feindesliebe und linke Wange / rechte Wange Ideologie bei Dir in Bezug auf Deltas nicht 100% umgesetzt wird. Habe fertig.

händsche
Erfahrener Benutzer

Beitrag von händsche »

mfrey349 hat geschrieben:Hoi,

• Vergewaltigung der eigenen Töchter, wenn man betrunken ist (Genesis 19: 31-6)?
  • Vergewaltigen lassen der Frau und jungfräulicher Tochter durch wilde Horde (Richter 19: 25-6)

... andererseits scheint dass die von Jesus propagierte Feindesliebe und linke Wange / rechte Wange Ideologie bei Dir in Bezug auf Deltas nicht 100% umgesetzt wird. Habe fertig.
Meine Güte

Do im Leitbildkasches läse was sie unter dä christliche Wärt verstönd...

Solang si im Stadion nid probiere Lüt vo ihrem Glaube z überzüge, sondern eifach ä Interessensgmeinschaft bilde um zämme d Fuessballspiel vo eusem FCB chönä luege, isch doch das völlig in ornig...

Ob jetzt Religion oder Glaube an und für sich öbbis sinnvolls isch oder nid, das spielt doch überhaupt kei Rolle...

tschouggi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschouggi »

händsche hat geschrieben:Meine Güte

Do im Leitbildkasches läse was sie unter dä christliche Wärt verstönd...

Solang si im Stadion nid probiere Lüt vo ihrem Glaube z überzüge, sondern eifach ä Interessensgmeinschaft bilde um zämme d Fuessballspiel vo eusem FCB chönä luege, isch doch das völlig in ornig...

Ob jetzt Religion oder Glaube an und für sich öbbis sinnvolls isch oder nid, das spielt doch überhaupt kei Rolle...
do bini völlig iiverstande... die Diskussion fiehrt nämlig zu nüt.
Es heisst jo au Glaube... und nid Wüsse... entweder me glaubt dra oder nid... und wenn me glaubt denn lost me sich nid vo irgendwelche wüsseschaftliche oder gsellschaftspolitische These drvoh abbringe... und das isch jo au völlig in ornig... es git jo sowieso kei richtigi und kei falschi iistellig...

Das muess me als Atheischt oder Agnostiker genauso akzeptiere wie mir (ich gseh mi als Agnostiker) vo religiöse Mensche erwarte, dass sie unser Wältbild akzeptiere...
Missioniere (in beidi Richtige) find ich völlig drnäbe...

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

auslandbasler hat geschrieben:ich ha käi problem, wenn dir als pfärrer ins stadion kömmet. und ich akzeptier au euri iistellig zum spiel, dr kurve, dä deltas, etc. das würd ich jo gar nitt kritisiere. jedem si ding. au eurä fanclub isch mir rächt.

aber, und do stand ich drzuä, ich find eifach, politik und religion ghörä nitt ins stadion. wenn dir das au nitt machet, also wie du seisch, eifach d'wärt wännd läbä, denn löhnt doch dr zuesatz christlich wäg.

so blibbts bi eurä betüürigä, dass jedä dörf mitglied wärdä. nur, und das ohni euch irgend öbbis z'unterstellä, die rächtä in dütschland machä das au. diä sagä au, jedä dörf mitglied wärdä. trotzdäm wird das denn notürlich gnutzt, zum diä eigänä iistellige witter z'geh.

wiä gseit, ich unterstell euch nütt, ich kenn euch jo nitt moll. aber ich blibb drby, sport und religion/politik söllä strikt trennt si.
Bis zu diesem Interview wusste wohl 99% der Zuschauer gar nicht, dass wir einen christlichen Fanclub besitzen. Also soooo schlimm mit der Religion im Stadion kann es definitiv nicht sein....

...@Basileiafan:
Was mir jedoch nicht ganz einläuchtet: Euer Fanclub heisst gemäss Statuten offiziell FCB Fanclub Basileia Basel, da steht nichts von christlich oder dergleichen. Wieso dass also im TV so gezeigt werden muss (und das kommt definitiv nicht vom TV) und wieso der Sprecher im Kirchengewand vor dem Kreuz sprechen muss, ist mir alles anders als begreifflich.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

mfrey349 hat geschrieben:Meinst Du Christliche Werte wie:
.
Du tust jetzt genau das, was radikale Moslems mit dem Koran tun. Du interpretierst ohne jegliche Vernunft. Ich bin kein Fundi, nicht einmal regelmässiger Kirchgänger oder besonders gläubig aber ich wehre mich einfach dagegen, dass man Dinge komplett aus dem Zusammenhang reisst und dann so darstellt, als würde darauf ein gesamtes Weltbild basieren.
Du hast diese Sammlung ja sehr wahrscheinlich nicht selber zusammengestellt, sondern so im Internet gefunden oder? Kennst du auch den Zusammenhang? Es wird wohl kaum stehen, ihr sollt vergewaltigen und ethnisch säubern. Wahrscheinlich sind es einfach Geschichten, die davon handeln.
Zudem nehme ich an, dass deine Sätze aus dem alten Testament stammen. Gemässigte Christen orientieren sich aber meines Wissens am neuen Testament, welches solche Verbrechen widerlegt (zB. Steinigung)

(Ich verteidige die Religion übrigens nicht aus irgend einem missionarischem Interesse. Ich befasse mich einfach mit den kulturellen und gesellschaftlichen Aspekten.)

basileiafan
Neuer Benutzer

Beitrag von basileiafan »

Delgado hat geschrieben:Bis zu diesem Interview wusste wohl 99% der Zuschauer gar nicht, dass wir einen christlichen Fanclub besitzen. Also soooo schlimm mit der Religion im Stadion kann es definitiv nicht sein....

...@Basileiafan:
Was mir jedoch nicht ganz einläuchtet: Euer Fanclub heisst gemäss Statuten offiziell FCB Fanclub Basileia Basel, da steht nichts von christlich oder dergleichen. Wieso dass also im TV so gezeigt werden muss (und das kommt definitiv nicht vom TV) und wieso der Sprecher im Kirchengewand vor dem Kreuz sprechen muss, ist mir alles anders als begreifflich.
Jo, also vo unserem Uftritt als Fanclub här, heissts würklig nüt vo "Christlich" usser dä bezug uf e christlichs Menschebild in 1 Satz vo de Statute. Mir erwähne das au nid speziell. Was heisst denn scho "christliche" Fanclub?????

Das isch doch wider emol e Bispiil wie sich Medie uf gwüssi Schlagbegriff stürze und si nutze, zum d Ufmerksamkeit uf sich z länke. Natürlig gits zrede wenn mir als "Pfärrer" so öffentlig für dr FCB anestöhn.

Drum hän mir au zu däm Interview zuexeit, will mir dänkt hän, dass mrs uns abnimmt, dass mir nid sin go randaliere und tatsächlich schockiert sin über d Deltas. S isch jo scho im Vorjohr eso xi. Do hän mir an alli mögliche Stelle scho Läserbriefe etc. gschribe. So hän mir welle e Bitrag leischte, dass die Sauerei in Züri zum Thema wird ...

Aber ich find, do träffe wider emol so richtigi Clichées ufenander: FCB-Fan = Gwalttäter ... Pfarrer = fromme belehrende Hüchler
(Das isch übrigens kai Kirchegwand xi, sondern e ganz e simpels Poloshirt :) ... do hesch au du befange vomene Clichee gluegt, so wie anderi dänke, dass jedi Bewegig vomene MKler nur e Schlagbewegig cha si :)

Aber do hilft jo genau eine vo däne Grundsätz vo dr Muttänzerkurve:

JEEDE DONNSCHTIG AB DE 6
BISCH AU DU WILLKOMME
NUR WÄR ENAND IN D AUGE LUEGT
DÄ DISKUTIERT BESONNE

Villicht xehn mr uns jo morn dört ...

Schildchrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schildchrot »

basileiafan hat geschrieben:Jo, also vo unserem Uftritt als Fanclub här, heissts würklig nüt vo "Christlich" usser dä bezug uf e christlichs Menschebild in 1 Satz vo de Statute. Mir erwähne das au nid speziell. Was heisst denn scho "christliche" Fanclub?????

Das isch doch wider emol e Bispiil wie sich Medie uf gwüssi Schlagbegriff stürze und si nutze, zum d Ufmerksamkeit uf sich z länke. Natürlig gits zrede wenn mir als "Pfärrer" so öffentlig für dr FCB anestöhn.

Drum hän mir au zu däm Interview zuexeit, will mir dänkt hän, dass mrs uns abnimmt, dass mir nid sin go randaliere und tatsächlich schockiert sin über d Deltas. S isch jo scho im Vorjohr eso xi. Do hän mir an alli mögliche Stelle scho Läserbriefe etc. gschribe. So hän mir welle e Bitrag leischte, dass die Sauerei in Züri zum Thema wird ...

Aber ich find, do träffe wider emol so richtigi Clichées ufenander: FCB-Fan = Gwalttäter ... Pfarrer = fromme belehrende Hüchler
(Das isch übrigens kai Kirchegwand xi, sondern e ganz e simpels Poloshirt :) ... do hesch au du befange vomene Clichee gluegt, so wie anderi dänke, dass jedi Bewegig vomene MKler nur e Schlagbewegig cha si :)

Aber do hilft jo genau eine vo däne Grundsätz vo dr Muttänzerkurve:

JEEDE DONNSCHTIG AB DE 6
BISCH AU DU WILLKOMME
NUR WÄR ENAND IN D AUGE LUEGT
DÄ DISKUTIERT BESONNE

Villicht xehn mr uns jo morn dört ...
...är het nit vo emene Kirchegwand, sondern vo ere Kirchewand gredet und in däm bytrag isch öber vor ere wand gsi und dötte isch e Krüz gsi......also nix vo befange vomene Clichee....

.....und e post witer obe schriebsch, dass isch vo de Medie, die hän sich uf das christliche gstürzt. Komisch wenn s interview vor emene Krüz gmacht worde isch.

Es mag jede sini eigeni Meinig zu Politik und Religon ha und das isch au rächt. Aber eso sache ghöre doch eifach nit ins Stadion. Isch öbe glich drnäbe, wie wenn flyers vo parteie vor de wahle verteilt wärde, oder wie wenn e NPO Organisation e Wärbestand ufstellt. Ins Stadion ghört dr Fuessball Fans und Ahänger Beobachter etc. jeglicher Art, e paar Wurst und Bierständ. due doch dini "Wärt" die ganzi Wuche mitteile (und ich weis es git au viel Mensche Kraft) aber los doch d Religion während em Match eifach dusse.....die lauft dir nit drvo, chasch si jo nach em Match vor em Stadion wieder ufläse.

tschouggi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschouggi »

Ich verstand nid genau wie meh sis wältbild kah ablege bevor meh irgendöpis macht... mir bringe doch alli unseri weltbilder immer überall aane mit, au wenn me nid drüber redet...

ich nimm jetzt mol nid a, dass dä fanclub irgendwelchi gottesdienscht im stadion veraastaltet...

d tatsach ellei dass e religiöse fanklub existiert ka doch niemert störe solang im stadion keini bible verteilt, krüz gschwunge oder kirchegsäng agstumme werde, kurz: s nid sichtbar isch
und das isch jo au nid dr fall (ich nimm mol aa fascht alli do hän durch de fade oder durch e rundschaubricht vo däm club erfahre)

d kritik an sonere organisation söt sich nid um d aberkennig vom existänzrächt vo däm fanclub dräie. wenn me öpis ka kritisiere denn num was s verhalte betrifft... und zu däm könnt me sage, dass es halt scho kli unglücklich isch wenn denn imene färnsehbricht usgrächnet dä - bitte nid falsch verstoh - eher unbedütendi fänclub z'wort kunt...

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Gewisse Leute hier, sind so was von engstirnig.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

tschouggi hat geschrieben:und zu däm könnt me sage, dass es halt scho kli unglücklich isch wenn denn imene färnsehbricht usgrächnet dä - bitte nid falsch verstoh - eher unbedütendi fänclub z'wort kunt...
Besser ein unbedeutender Fanclub als ein Oberhirni dervon der 3ten Halbzeit redet.

Chazz Busby
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chazz Busby »

tschouggi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschouggi »

hehe, witzigs video :)

Stavia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stavia »

mfrey349 hat geschrieben:Hoi,

Viel Ahnung hast du nicht wirklich. Du solltest evtl. mal die ganzen Bücher lesen und nicht nur einen einzelnen Satz. Und nicht mal einen einzelnen Satz kannst du anscheinend richtig lesen.

Aber was solls wenn schon doktoren nur copypasten ohne Ahnung dann darfst du das auch

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Die mache eifach werbig in eigener sach, profitiere vom name vo fcb.

Dr fcb sött dene nid erlaube, s'logo z'verwende.

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

Mendez hat geschrieben:Die mache eifach werbig in eigener sach, profitiere vom name vo fcb.

Dr fcb sött dene nid erlaube, s'logo z'verwende.
isch jo scho weg !

http://www.youtube.com/watch?v=K74sfsdjbS0
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

schnauz hat geschrieben:isch jo scho weg !

http://www.youtube.com/watch?v=K74sfsdjbS0
Dieses Video wurde vom Nutzer entfernt.

Um was goht's in dem video?

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Bild

Antworten