SF1,22.20uhr Bernhard Heusler im Club "Gewalt im Fussball: Wer stoppt die Schläger?"
me kha sich au drei vereinsschäl umme grund wickleHeavy hat geschrieben:Sind Jagge no erlaubt, ich meine me cha drus ja au Zelt baue und sich drunter vermumme.
Zudem chasch dir d Fahne ume Ranze binde, das findisch au bim filze nid...
Dumm Dümmmer Pozilei!

odr fraue könne sich d'strumpfhose übere kopf zieh...

Lerne aus den Fehlern anderer, denn man hat nicht genug Zeit, alle selbst zu begehen.
E Fahneverbot fänd i super! Freyi Sicht ufs Goal vor de Mutteznzerkurve, vo däm träum i.
D'Durschwänker- und Doppelhalterfraktion het mr d'Freud a de Fahne nähmlig verdorbe.
Und das obwohl i früehner sälber eini mitgnoh han, no mit emene zwäckentfremdete Holzbäsestiel als Stange, was jo hützetags dänk de ach so unschuldige und immer nur als Sündebock missbruchte "Hardcore-Supporters" au nümmi möglich isch...
-
- Erfahrener Benutzer
y hoff mol du meinsch das mit chli Sarkasmus ...Tricolor hat geschrieben:E Fahneverbot fänd i super! Freyi Sicht ufs Goal vor de Mutteznzerkurve, vo däm träum i.
D'Durschwänker- und Doppelhalterfraktion het mr d'Freud a de Fahne nähmlig verdorbe.
Und das obwohl i früehner sälber eini mitgnoh han, no mit emene zwäckentfremdete Holzbäsestiel als Stange, was jo hützetags dänk de ach so unschuldige und immer nur als Sündebock missbruchte "Hardcore-Supporters" au nümmi möglich isch...
indr MK hets gnueg Platz, seit niemer dassde grad bim D4 muesch syy ... gohsch zum D1 übere und denn muesch di nümme künstligg närve ... oder sunsch chani dr empfähle e andere Sektor uf z sueche, z.B. bide Cüplischlürfer ...
« Ich kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass der FCZ auch am Schluss noch Letzter ist. »
Ancillo Canepa
Ancillo Canepa
-
- Erfahrener Benutzer
Warum bist du noch in der MK Weil es billiger ist oder wasTricolor hat geschrieben:E Fahneverbot fänd i super! Freyi Sicht ufs Goal vor de Mutteznzerkurve, vo däm träum i.

wen es dir nicht passt kannst du ja den Sektor wechseln

gäähn... jetzt gohts wiedermol gege d-fahneschwenker gilde...
me schriebt im bligg...
nai nai do gits niene fahne... nai nai...
me schriebt im bligg...
ahhh... jää? und was isch zbsp. mit "the kop"...In England macht die Polizei schon lange *Eingangskontrollen und lässt Fans nur mit Vereinsschal ins Stadion, nicht aber mit Fahnen.
nai nai do gits niene fahne... nai nai...
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer
DH's sin wärendem Match nid obe! Wenn denn nur ganz am Afang und das isch au in Ordnig eso.Tricolor hat geschrieben:E Fahneverbot fänd i super! Freyi Sicht ufs Goal vor de Mutteznzerkurve, vo däm träum i.
Bi de Fahne kame sich drüber stritte. Mol schwänke, aber au mol dunde loh. Dä wo d Fahne het mues sälber die richtigi Mischig finde. Z.B. bimene Penalty nid grad alles abdecke wär nätt, aber sunscht - chill en
Ich ha au nüt gege Fahne, aber sit dere Saison hets e grossi Fahne wo nit nume bim ilaufe gschwunge wird !!!!!Tricolor hat geschrieben:E Fahneverbot fänd i super! Freyi Sicht ufs Goal vor de Mutteznzerkurve, vo däm träum i.
Und ich bi nit unte sondern ufem Balkon und nit erst sit dere Saison!!!!
- finguinpicker
- Benutzer
es erfüllt mi mit schtolz das basler exponänte sich uf ä art und wys in sonere diskusion mit sachverstand und härz behaupte. ich hoff es git au no in andere städt so exponänte.
dr heussler bringt s`byspiel vo dr resozialisierig wo nid nur in dr kurve sy daseinsberächtigung het und erwänt so näbeby das au ä fan ä mensch isch. die wohrnämig hani uf dä syte vo dä zwei herre polizeiverträter vermisst. es schynt mr das uf sällere syte ehner d`wahr fuessballfan gseh wird, als klientel und nid als individue. falls das so wär erübrigt sich für mi persönlig d`suechi nachmene konsänz mit sotige verträtter. ich erwart das ich vom staat und sine verträter als individuum agluegt wird. mag für dr aint odr andr kly naiv dööne, aber es isch das wo mr sin.
bim thomas hanis statement vo dä positive erläbnis aifach super und byspiilhaft gfunde. es isch schliesslig genau dä aschpäggt wiso so viel lüt ins stadion pillgere. es isch leider genau das was in dr medieschlacht ume fuessball ständig uf dr streggi blybt. ich schätz beidi herre sehr und nach dere rundi muesi sogar sage glychermasse.
tragisch aber byspiilhaft an däre diskusionsrundi findi dischtanz wo politik gegeüber dr gsellschaft als ganzes an dag legt. wahrschyns sins aifach nur zwei sehr schlächti verträter vo dere gattig gsy... oder ich hoffs zumindescht. ich ka mi im ydrugg nid verwehre, als wenns ihne meh um daseinsberächtigung vom statliche gwaltmonopol und derer legitimation gange isch, als um wirklichi konfliktbewältigung.
dr heussler bringt s`byspiel vo dr resozialisierig wo nid nur in dr kurve sy daseinsberächtigung het und erwänt so näbeby das au ä fan ä mensch isch. die wohrnämig hani uf dä syte vo dä zwei herre polizeiverträter vermisst. es schynt mr das uf sällere syte ehner d`wahr fuessballfan gseh wird, als klientel und nid als individue. falls das so wär erübrigt sich für mi persönlig d`suechi nachmene konsänz mit sotige verträtter. ich erwart das ich vom staat und sine verträter als individuum agluegt wird. mag für dr aint odr andr kly naiv dööne, aber es isch das wo mr sin.
bim thomas hanis statement vo dä positive erläbnis aifach super und byspiilhaft gfunde. es isch schliesslig genau dä aschpäggt wiso so viel lüt ins stadion pillgere. es isch leider genau das was in dr medieschlacht ume fuessball ständig uf dr streggi blybt. ich schätz beidi herre sehr und nach dere rundi muesi sogar sage glychermasse.
tragisch aber byspiilhaft an däre diskusionsrundi findi dischtanz wo politik gegeüber dr gsellschaft als ganzes an dag legt. wahrschyns sins aifach nur zwei sehr schlächti verträter vo dere gattig gsy... oder ich hoffs zumindescht. ich ka mi im ydrugg nid verwehre, als wenns ihne meh um daseinsberächtigung vom statliche gwaltmonopol und derer legitimation gange isch, als um wirklichi konfliktbewältigung.
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
war noch amüsant wie er gestern abend der KKS auf den Zahn fühlte, dieses kleine linke punk-girl.... ;-)hanfueli hat geschrieben:lächerlich. dä hensler deubelet immer no im zügs umeneand wellen niemerts ärnscht nimmt.
btw. hüt muess sich au no dr roger schawinski in dr sunntigsziitig zum thema üssere.
Ja ne is klar...BAZ hat geschrieben:Wie das denn gewesen sei, auf der Seite der Hooligans, fragte Schawinski die 47-Jährige. Sie wich aus: «Das war etwas anderes, das war Musikgeschichte ...» - «das andere ist Fussball-Geschichte» - «nein, das war etwas anderes» - «aber Gewalt ist Gewalt?» - «nein, das war wirklich etwas anderes, das waren einzelne, die da ausgeflippt sind.»

Heute in der NZZ und auf der Seite 8:
- SVP feiert ein "Volksfest" unter Polizeischutz
- Stadt Bern erinnerte am Samstag an einen Polizeistaat
- Noch nie so ein Sicherheitsdispositiv in der Geschichte Berns
- Bereits am Bahnhof wurden wahllos Personen angehalten und durchsucht
- 1000 Polizisten aus der ganzen Schweiz im Einsatz
- Bewegungsfreiheit der Anwohner, Passanten und Touristen stark eingeschränkt
- 50 Festnahmen gegen Verdächtige
- 6000 Besucher der SVP (Im Schnitt 1 Polizist für 6 Besucher !!!)
- Rechnung für den Berner Steuerzahler 1 Mio Franken !!!!
Da frage ich mich schon, ob Fussballfans das grössere Risiko für den Bürger in unserem Land darstellen....
- SVP feiert ein "Volksfest" unter Polizeischutz
- Stadt Bern erinnerte am Samstag an einen Polizeistaat
- Noch nie so ein Sicherheitsdispositiv in der Geschichte Berns
- Bereits am Bahnhof wurden wahllos Personen angehalten und durchsucht
- 1000 Polizisten aus der ganzen Schweiz im Einsatz
- Bewegungsfreiheit der Anwohner, Passanten und Touristen stark eingeschränkt
- 50 Festnahmen gegen Verdächtige
- 6000 Besucher der SVP (Im Schnitt 1 Polizist für 6 Besucher !!!)
- Rechnung für den Berner Steuerzahler 1 Mio Franken !!!!
Da frage ich mich schon, ob Fussballfans das grössere Risiko für den Bürger in unserem Land darstellen....
«Ich kehre lieber nach Afrika zurück, als dass ich in Zürich bleibe»:D
CUPSIEGER
Schweizer Meister
CUPSIEGER
Schweizer Meister
super interview!Sie schildern eine Fankurve, die nur ihr Team unterstützen will, sich sogar selbstreguliert, aber aufgrund des Zuwachses der vergangenen Jahre und der normalen Mechanismen der Massen ausser Kontrolle geraten kann. Wieso akzeptiert sie dann nicht die Massnahmen der Behörden – diesen «amtlichen» Versuch die Lage zu verbessern?
Die bisher vorgeschlagenen Massnahmen der Behörden wären tauglich, wenn wir ein Publikum hätten wie in der englischen Premier League. Die Liga konnte dank dem grossen Interesse am Fussball die Preise hochschrauben und wechselte das Publikum aus. Die stimmungsvollen, wilden, von Jugendlichen geprägten Kurven gibt es dort nicht mehr. In der Schweiz gehört zum Glück ein wesentlicher Teil des Stadions auch den Jugendlichen und jungen Erwachsenen, was sich auch in der vielgelobten Ambiance bemerkbar macht. Diese Fan-Bewegung hat eigene Wertvorstellungen und Interessen. Fahnenverbot, keine Märsche, keine Transparente – aus Sicht der Kurve ist das eine Bedrohung für ihre Existenz, und aus fachlicher Sicht eine Bedrohung für eine Jugendkultur.
Die Gesellschaft muss sich also die Frage stellen, ob sie die Fankurve überhaupt will?
Es geht noch viel weiter: Wir müssen uns fragen, ob wir den Fussball in dieser Art wollen. Der grösste Teil der Gesamteinnahmen der Vereine wird über Tickets generiert, jeder Club ist also darauf angewiesen, Fans zu haben. Das kann auch ein Dilemma sein: Wir können wählen zwischen einer europaweit anerkannten stimmungsvollen Ambiance und Kreativität in unseren Stadien und den damit verbundenen «Gefahren» oder dem Ende der Kurven und damit wohl auch einem Rückgang der Attraktivität sowie in der Folge der Zuschauerzahlen. Das Fussballspiel zum Theaterbesuch zu machen oder zu einem Event wie in England, das funktioniert in der Schweiz nicht.
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
-
- Erfahrener Benutzer