MistahG hat geschrieben:höret mol uf. e kurve muess agressivität zeige und em gegner s fürchte lehre. friener isch "willkommen in der hölle!" für jede läsbar gsi, und wemme inekoh isch ins stadion, denn het jede gwüst, worum das dört stoht. und hütte? jason mraz trällere und sich sälber eins druf abehole (das züüg isch jo guet, wemme drei, vier zu null vorne liggt...). truurig isches worde in de letschte joor... das leoni sini mueter isch guet gsi, denn dr versuech vomene "grossi klappe..." wo kei sau mitgsunge het. nidemol e "quackquack" wenn stricher dr max mache... so isch dr fcb riff für premierleague...
...so, und jetzt figged mi alli ah, obwohl dr alli genau wüssed, dass ich rächt ha...
Ich gib dr rächt. was ich übrigens nonig gläse ha. händ zürcher am schluss eins vo unserne lieder kopiert? ufjedefall willkommen in der hölle isch das sicher nid. leoni sini muetter isch scho guet...das vrstoht au jede..e grossi klappe leider nid, wenns nur 100 nase könne. ich sag immerno, dass das mit dr stimmig au mit däm huere gitter vorne dra z due het, abr jäno, das wird wohl immer dört bliebe.
muess abr au ehrlich sage, dases so einigi lieder git womer s gsicht ihschloft. ich bi eigentlich keine wo d kurve kritisiert, willis grundsätzlich super find was si mache und wills au nid eifach isch 3000 lüt z motiviere imne spiel gege thun. abr ebe, schlussändlich wüsse si jo au sälber dases scho besseri zite gäh het und würde wohl alles gäh zums löse, d frog isch halt schlussändlich eifach wie.
abr abwarte, zite ändere.