SBB-Gemeinde-Tageskarten zu verkaufen Sa/So

Der Rest...
Antworten
Späcki
Erfahrener Benutzer

SBB-Gemeinde-Tageskarten zu verkaufen Sa/So

Beitrag von Späcki »

Hett öbber e längeri Zugreis in dr Schwiiz das Wucheänd im Sinn und suecht e günschtigs Ticket?

I hätt für dä Samschtig und Sunntig je ei Tageskarte vo dr Gmeind, isch gültig uff em gsamte öffentliche Verkehrsnetz vo dr Schwiiz, also Zug, Bus und Schiff (Bärgbahne nid oder nur beschränggt). Do stoht's:
https://secure.i-web.ch/gemweb/birsfeld ... e387453167

Leider isch mi Termin abgseit worde und ich ha sunscht keini Plän zem Zugfahre...ha pro Tageskarte CHF 40.- zahlt (Gmeind Birsfälde), würd si für CHF 35.-/Stück verkaufe.

Bi Inträsse bitte mälde!

ScHaTt
Erfahrener Benutzer
Beitrag von ScHaTt »

der handel mit tageskarten ist verboten, bitte um löschung des threads...

Zaunbesteiger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zaunbesteiger »

Gutmensch Schatt in Aktion, geh Chips-Preisschilder kontrollieren!

Fehlt noch Joker59, der seinen obligaten Senf gibt dazu...

C1RCA
Benutzer

Beitrag von C1RCA »

Bring sie doch einfach zurück.. hat bei einem kollege auch geklappt..

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

ScHaTt hat geschrieben:der handel mit tageskarten ist verboten, bitte um löschung des threads...
gang doch hinter dini couch go hüle! är bietet si jo sogar no günstiger a! das isch voll in ornig!

ScHaTt
Erfahrener Benutzer
Beitrag von ScHaTt »

canon hat geschrieben:gang doch hinter dini couch go hüle! är bietet si jo sogar no günstiger a! das isch voll in ornig!
Gemäss SBB ist der Zwischenhandel von Gemeinde Tageskarten seit Dezember 2010 nicht mehr erlaubt.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

canon hat geschrieben:gang doch hinter dini couch go hüle! är bietet si jo sogar no günstiger a! das isch voll in ornig!
Ich will ja Schatt nicht in Schutz nehmen. Aber nur weil was billiger Angeboten wird, obwohl ein Weiterverkauf nicht erlaubt ist, heisst es noch lange nicht, dass es in Ordnung ist.

@Späcki
Da Du auch noch die Gemeinde angeben hast ist es für die ein leichtes den Käufer ausfindig zu machen. ich würde zum eigenen Schutz das Angebot löschen und versuchen die Dinger auf der Gemeinde zurückzugeben - oder halt selber einen schönen Ausflug machen (oder den Eltern / Geschwistern / Grosseltern schenken).
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

I ha mi jetzt immer zruggghalte zu all däm Brunz, wo Du immer schribsch, liebe Schatt, aber e bitz e Vogel hesch Du scho, dunggt's mi.
Hesch jetzt Du persönlich oder sunscht öbber e Nochteil, wenn ich versuech, mi Verluscht vo CHF 80.- uff CHF 10.- z'verkleinere??

Wenn's tatsächlich sött verbotte si (wasi jetzt grad wird nocheluege), denn nimmi das Aagebot zrugg.

Wenn in de Bedingige stohe "übertragbar" (und so stoht's), denn kunnt mir doch nid in Sinn, dass das könnt verbotte si!! Und das stoht uff dr Sitte vo Blätzbums niene.
Dass nur Lütt us dr Gmeind die könne kaufe, si aber übertragbar sin, heisst jo nid unbedingt, dass ich die nid dörf witterverkaufe!? Zudäm beriichere ich mi jo nid emol drmit...sunscht wär's jo Schwarzhandel und d'SBB wird bschisse, aber so...
Naja, ich mach mi mol schlau.

@ Bluetängel: Für irgend e unnötige Usflug im Räge lohni dr FCB-Matsch nid us...denn für am Sunntig hani jo au no e Tageskarte...hätt s'Wätter mitgspielt, hätti's gmacht, denn allerdings wär mi Termin au nid abgseit worde. Mr hett's nid aifach... :rolleyes:

ScHaTt
Erfahrener Benutzer
Beitrag von ScHaTt »

Späcki hat geschrieben:I ha mi jetzt immer zruggghalte zu all däm Brunz, wo Du immer schribsch, liebe Schatt, aber e bitz e Vogel hesch Du scho, dunggt's mi.
Hesch jetzt Du persönlich oder sunscht öbber e Nochteil, wenn ich versuech, mi Verluscht vo CHF 80.- uff CHF 10.- z'verkleinere??

Wenn's tatsächlich sött verbotte si (wasi jetzt grad wird nocheluege), denn nimmi das Aagebot zrugg.

Wenn in de Bedingige stohe "übertragbar" (und so stoht's), denn kunnt mir doch nid in Sinn, dass das könnt verbotte si!! Und das stoht uff dr Sitte vo Blätzbums niene.
Dass nur Lütt us dr Gmeind die könne kaufe, si aber übertragbar sin, heisst jo nid unbedingt, dass ich die nid dörf witterverkaufe!? Zudäm beriichere ich mi jo nid emol drmit...sunscht wär's jo Schwarzhandel und d'SBB wird bschisse, aber so...
Naja, ich mach mi mol schlau.

@ Bluetängel: Für irgend e unnötige Usflug im Räge lohni dr FCB-Matsch us...denn für am Sunntig hani jo au no e Tageskarte...hätt s'Wätter mitgspielt, hätti's gmacht, denn allerdings wär mi Termin au nid abgseit worde. Mr hett's nid aifach... :rolleyes:
es ist nicht erlaubt. scheissegal ob es billiger oder teuerer ist. auf ricardo und ähnlichen plattformen wäre das ganze längst gelöscht worden, darum postet du das ganze auch hier.

wenn jeder user jetzt hier tageskarten anbietet (aus welchen gründen auch immer) dann gute nacht...

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

C1RCA hat geschrieben:Bring sie doch einfach zurück.. hat bei einem kollege auch geklappt..
Stoht glaub uff de Tageskarte, dass das nid goht. Muess deheim luege, lütt sunscht mol aa.

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

ScHaTt hat geschrieben:es ist nicht erlaubt. scheissegal ob es billiger oder teuerer ist. auf ricardo und ähnlichen plattformen wäre das ganze längst gelöscht worden, darum postet du das ganze auch hier.
...oder viellicht will's sunscht nüm klappt, dass si dr Käufer no rächtzittig hett, wenn är bispielswiis in Poschiavo wohne würd...

Bi ich froh, hani Dini Problem nid. Hütt dr Nochber scho willkürlich aazeigt oder ihm sunscht irgendwie z'leid gläbt? :o

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

Gut gemacht, Schatt! Tatsächlich isch es verbotte. Hesch jetzt e Ständer, dass d'SBB vor em Ruin grettet hesch?

DAS AAGEBOT ISCH NICHTIG, DIE KARTE WÄRDE NID VERKAUFT!

Antworten