Städtereise
-
- Neuer Benutzer
- ->Ai Verein, ai Liebi<-
- Erfahrener Benutzer
Malle (achtung schwoobe)Cedi hat geschrieben:schnäll e Frögli ans Forum.
I ha vor mitem Kolleg e verlängerets Weekend mache in irgendere Partystadt am Meer. Het mr öper e gäile Tip? Ibiza? Goldstrand Bulgarie?
Messy schomol
Llorret (achtung 14-jährigi)

rimini
novalja --> zrce kroatie
lissabon
NO AL CALCIO MODERNO!
- Erfahrener Benutzer
naja s kunnt kli drufa..ich bi 1x in malle und has gseh (has aber dazumals voll geil gfunde) also gseh ha mueschesCedi hat geschrieben:du empfihlsch dämfall die dre untere?![]()
ibiza schomol gsi? ich ebe no nie..
lorret empfihli numme im summer im herbscht isch nüm viel los
ibiza bini no nie gsi, ha aber viel guets gheert...weiss aber das es sehr tür isch
was ich dir vo wärmschtem härze empfehle kasch isch ayia napa in zypere...aber denn muesch scho mind 4 nächt goh sunscht lohnt sich s nid..aber das isch richtig richtig geil...geile unsgang, geili fraue

NO AL CALCIO MODERNO!
Ibiza isch geil, bi zwar scho ewigs nümme gseh, aber damals isch die Destination überhaupt gseh. Aber ebbe, isch in de 80er Johre gse.... 
Ich nimm ah, dass es no ähnlich isch, d.h. eher für die ü20-jährige Partylüt und dorum e chli besser als an Ort wo die 16 Jährige umekeie.
Sunscht weiss ich au nüt füre e Kurztrip...

Ich nimm ah, dass es no ähnlich isch, d.h. eher für die ü20-jährige Partylüt und dorum e chli besser als an Ort wo die 16 Jährige umekeie.
Sunscht weiss ich au nüt füre e Kurztrip...
Ibiza isch natürlig s krässischte... jääsi djs, hammer clubs und riise stimmig... au vom volk her recht agnehm, eher die ältere, wills halt sau tüür isch... clubittrit isch um die 50 euro und kleins bier öbbe 10-12 euro... aber wenn geld wilsch usgeh: hau ine!!
Mallorca isch natürlich geiles Besäufnis, mit viel Schwoobe und so. Viel finde das jo scheiss, aber wer macht scho geiler Party als d Schwoobe?
Llloret würdi dir nur empfehle wenn no unter 20 bisch, wie scho gseit worde isch sehr sehr viel 16 jährigi!
Novalja/Zrce muess sehr geil sii, hammer stränd und geili Open-Air Clubs direkt am Strand!
Rimini isch natürlich au nüüd speziells, aber s geilschte füre Kurztrip mit em Auto zum fett go Party mache!!
Mallorca isch natürlich geiles Besäufnis, mit viel Schwoobe und so. Viel finde das jo scheiss, aber wer macht scho geiler Party als d Schwoobe?
Llloret würdi dir nur empfehle wenn no unter 20 bisch, wie scho gseit worde isch sehr sehr viel 16 jährigi!
Novalja/Zrce muess sehr geil sii, hammer stränd und geili Open-Air Clubs direkt am Strand!
Rimini isch natürlich au nüüd speziells, aber s geilschte füre Kurztrip mit em Auto zum fett go Party mache!!
- Erfahrener Benutzer
Baia imperiale isch immerhin eine vo de gröschte clubs in europaZuffi hat geschrieben:Ibiza isch natürlig s krässischte... jääsi djs, hammer clubs und riise stimmig... au vom volk her recht agnehm, eher die ältere, wills halt sau tüür isch... clubittrit isch um die 50 euro und kleins bier öbbe 10-12 euro... aber wenn geld wilsch usgeh: hau ine!!

NO AL CALCIO MODERNO!
döhnt scho nid schlächtZuffi hat geschrieben:Ibiza isch natürlig s krässischte... jääsi djs, hammer clubs und riise stimmig... au vom volk her recht agnehm, eher die ältere, wills halt sau tüür isch... clubittrit isch um die 50 euro und kleins bier öbbe 10-12 euro... aber wenn geld wilsch usgeh: hau ine!!!

so Fritig Obe bis Mäntig sötte scho länge oder? drei Dääg guet äin duure gäh..denn bini eh pleite und duure

aso Ibiza und Malle döhne äich scho fasch am gäilschte..
danke uf jedefall für d Infos an alli
Stolz als Basler geboren zu sein
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
gang lieber an Goldstrand als uf Malle.
Fraue-Männer Verhältnis besser und es isch au billiger
novalja in Krotaie isch au der Hammer
Fraue-Männer Verhältnis besser und es isch au billiger
novalja in Krotaie isch au der Hammer
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
meine favoriten:
Kapstadt.... ok bisschen langer flug... (mein tip: 4-6 tage die stadt. auto mieten. ein tag davon, morgens 8 uhr abfahrt, kap der guten hoffnung, halt am boulders beach (badesachen nicht vergessen und baden mit pinguinen). nach kapstadt: nach oudshorn 1-2 nächte (route 62 (500km) wunderschöne berglandschaft. man verzichtet zwar auf den südlichsten punkt afrika but who cares), cango caves (steinalte tropfsteinhölen) und strausenfarm, der tierpark ist auch sehenswert. von dort an die garden route, und übernachten wos gefällt. guesthäuser und hotels findet man immer und sehr preiswert. dann landet man in east london. solls weiter gehen? ok wildcoast und durban
) flug-hotel bekommt man 17 tage sicher mit 2200.- - 2500.- davon. auto mieten kommt halt drauf an was man will: mercedes wird teuer, standart wagen nicht sonderlich (halt viele guesthäuser, aber inklusive frühstück und guten zimmern. essen im land schweine billig in restaurants. ich bezahle in der schweiz mehr zuhause als ich dort auswärts esse.)... auf keinen fall pauschal rundreisen. das land bietet zuviel für tourismus schrott.
ok europa:
- MADRID: schöne stadt, viele sehenswürdigkeiten, aktives nachtleben, FRAUEN...
- Wien: dito. für mich die schönste grosstadt europas.
- Salzburg: yes
- cartagena: ist man länger an der costa blanca in spanien und mobil: ein must go. aber denke 1 tag reicht für den ausflug ohne weiteres.
- athen: antik interresant aber smog bis zum abwinken, verkehrskolaps iiiiik nachtleben eher scheisse.
- amsterdam: kultur pur, variationen über alle facetten, für jung und alt ein erlebniss... aber: bitte nicht im sommer: STINKT WIE DIE SAU von den grachten.
in GB: london: ok nice to be there... mehr nicht. das absolute top auf der insel: EDINBURGH. neben wien die #1. (salzburg mal aussen vor. ist halt wirklich klein dagegen.)
no go für mich: Paris, schön und gut der liebe eifelturm die 2-3 alten sehenswürdigkeiten, aber die stadt ist ein pisoir.... augen verschliessen und sehenswürdigkeiten anschauen die man in jedem reiseprospekt anschauen kann. da fährt man von paris lieber nach versailles schaut sich das schloss und die schöne kleinstadt versailles an (so halb vorort von paris.) fürs nachtleben kann man per "metro" nach paris für die party
aber wieso in die ferne schweifen, die schweiz ist ja absolut top in sachen städten: die meisten kennen basel nicht einmal richtig (mal einen städterundgang buchen, museen die den louvre in den schatten stellen.)
zürich (jaja böses zürich ich weiss) aber wirklich viel sehenswertes.
genf, neuenburg, bern, sion... (luzern kommt mir nicht mal sofort in den sinn. obwohl halb asien extra nach luzern reisst
)
achja: bangkok: pulsiert wie die sau, kulturellle ruhepunkte, china town usw... zeigt modernes leben und gleich nebenan die ultra moderne... denke noch einige asiatischen städte sind in diese richtung. wirklich interresant-
Kapstadt.... ok bisschen langer flug... (mein tip: 4-6 tage die stadt. auto mieten. ein tag davon, morgens 8 uhr abfahrt, kap der guten hoffnung, halt am boulders beach (badesachen nicht vergessen und baden mit pinguinen). nach kapstadt: nach oudshorn 1-2 nächte (route 62 (500km) wunderschöne berglandschaft. man verzichtet zwar auf den südlichsten punkt afrika but who cares), cango caves (steinalte tropfsteinhölen) und strausenfarm, der tierpark ist auch sehenswert. von dort an die garden route, und übernachten wos gefällt. guesthäuser und hotels findet man immer und sehr preiswert. dann landet man in east london. solls weiter gehen? ok wildcoast und durban

ok europa:
- MADRID: schöne stadt, viele sehenswürdigkeiten, aktives nachtleben, FRAUEN...

- Wien: dito. für mich die schönste grosstadt europas.
- Salzburg: yes

- cartagena: ist man länger an der costa blanca in spanien und mobil: ein must go. aber denke 1 tag reicht für den ausflug ohne weiteres.
- athen: antik interresant aber smog bis zum abwinken, verkehrskolaps iiiiik nachtleben eher scheisse.
- amsterdam: kultur pur, variationen über alle facetten, für jung und alt ein erlebniss... aber: bitte nicht im sommer: STINKT WIE DIE SAU von den grachten.
in GB: london: ok nice to be there... mehr nicht. das absolute top auf der insel: EDINBURGH. neben wien die #1. (salzburg mal aussen vor. ist halt wirklich klein dagegen.)
no go für mich: Paris, schön und gut der liebe eifelturm die 2-3 alten sehenswürdigkeiten, aber die stadt ist ein pisoir.... augen verschliessen und sehenswürdigkeiten anschauen die man in jedem reiseprospekt anschauen kann. da fährt man von paris lieber nach versailles schaut sich das schloss und die schöne kleinstadt versailles an (so halb vorort von paris.) fürs nachtleben kann man per "metro" nach paris für die party

aber wieso in die ferne schweifen, die schweiz ist ja absolut top in sachen städten: die meisten kennen basel nicht einmal richtig (mal einen städterundgang buchen, museen die den louvre in den schatten stellen.)
zürich (jaja böses zürich ich weiss) aber wirklich viel sehenswertes.
genf, neuenburg, bern, sion... (luzern kommt mir nicht mal sofort in den sinn. obwohl halb asien extra nach luzern reisst

achja: bangkok: pulsiert wie die sau, kulturellle ruhepunkte, china town usw... zeigt modernes leben und gleich nebenan die ultra moderne... denke noch einige asiatischen städte sind in diese richtung. wirklich interresant-
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
-
- Neuer Benutzer
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
So eine Woche London ist geplant.
Hat jemand noch einen Geheimtipp für mich?
Ausser den 0815 Sehenswürdigkeiten will ich umbedingt im Lillywhites einkaufen gehen. Gibts noch einen anderen Laden wo mann gewesen sein muss?
Hat jemand noch einen Geheimtipp für mich?
Ausser den 0815 Sehenswürdigkeiten will ich umbedingt im Lillywhites einkaufen gehen. Gibts noch einen anderen Laden wo mann gewesen sein muss?
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Ka dr e Tippli gäh.Cedi hat geschrieben:schnäll e Frögli ans Forum.
I ha vor mitem Kolleg e verlängerets Weekend mache in irgendere Partystadt am Meer. Het mr öper e gäile Tip? Ibiza? Goldstrand Bulgarie?
Messy schomol
Nimmsch dr Flieger nach Porto. Dert kasch guet frässe, zu vernünftige Pryyse. Au e guets Hotel koschtet nid über 70 Euro s'Doppelzimmer. Bietet Kultur dr Tag yber, und z'Obe kasch go feschte solang dr wänn.
Party machsch ab beschte im Stadtteil Matosinhos. Der hets au e voll geile Sandstrand, tolls Publlikum, wo de kasch chille, danze und dringge

P.S. Edinburgh isch natürlig au hip, wenn dr gärn 'Büffelpissi' dringge dien, den sin er dert am richtige Ort...
P.S. 2: Barcelona isch die Partystadt, 7/24 offe...
"Passion, Determination, Perfection" - "No Fear, No Limits, No Equal". A World Hero, HE'S LEGEND - R.I.P. 4 EVER Ayrton!
War 2007 dort, ist wirklich der Hammer.boroboro hat geschrieben:wie kommt man am Besten nach Novalja, habe im Netz bis jetzt noch nichts hilfreiches gefunden und wo übernachtet man am Besten?
Wir haben den Car nach Rijeka und von den Katamaran nach Novalja genommen total ca. 350.- Franken. Übernachtet haben wir hier (HAMMER, gleich am Meer):
http://www.apartmani-tolo.com/ger/
Ansonsten empfehle ich jedem Tel Aviv. Mit der CH ID kommt man in jeden Club

-
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Mir Fliege uf Split und vo dert e Transfer (vom Reisebüro organisiert) Mir wohne imne Appartement und nid imne Hotel will die vom Hotel uns das so emfpohle hett will me dert nid gern "Jugendlichi" seht....obwohl mir usem Jugendalter scho dusse sin......boroboro hat geschrieben:wie kommt man am Besten nach Novalja, habe im Netz bis jetzt noch nichts hilfreiches gefunden und wo übernachtet man am Besten?
NO AL CALCIO MODERNO!
Ich versuech dir zhälfeCedi hat geschrieben:häijejäi Jungs..jetz wäissi irgendwie no weniger woni söll ahne als vorhär
döhnt jo alles guet gäil äich..
Zypere, Jerusalem, Ibiza, Kroatie....äins vo däne wirds wohl
messy uf jedefall für die viile gäile Infos
Zypere: Voll vo Ängländer, Schwobe und Franzose. Nid wirkli empfählenswert
Jerusalem: Kulturell und Partymässig zimli geil, aber kei Meer
Ibiza: Müll, gliich wie bi Zypere numme VIEL türer
Kroatie: SEHR empfählenswert, gstoche blaus meer und gueti Partys.
- DanceForMe
- Neuer Benutzer
glasgow war ich noch nie, aber bei belfast kann ich nur zu pflichten. ist eine geile stadt. dublin und feiern geht, kommt aber darauf an wo. auf die üblichen touri orte kann man getrost verzichten, bzw lohnt sich nicht. edinburgh ist eine schöne stadt, betreffend ausgang kenne ich sie zu wenig.ScoUtd hat geschrieben:belfast oder glasgow
die touristenstädte dublin und edinburgh können abscheissen dagegen!
barca rockt eifach! super au für e verlängerts wucheend geeignet, do nid so wit zum fliege!
grossstadt, schöni stränd, hesch alles zämme in eim! frässe chasch verdammt guet & günstig. Kultur hets au gnueg zum aluege und e paar chleini aber feini clubs mit diräkter abindig am strand! git nüt geilers als nachere durchzächte und duuregfestete nacht 10m vom club übere an strand go ligge und bimene guete "bäse" lokalem grüenzüüg dr sunneufgang mit dr eroberte katalanische schönheit z'gniesse
Muesch eifach luege dass de chli iheimischi frogsch wo denn öppis guets lauft, die klassische touristeclubs sind jo überall öppe glich...
in europa het mir vo de grosstädt bis jetzt barca am meiste gfalle, vorallem d'kombination vo hammer grosstadt + geile stränd findi dört einzigartig!
muesch eifach chli uf di züüg ufpasse und di uf dr ramblas nid vo de afrikanerinne amache loh, suscht isch s'portmonnai und handy schnäller wäg als de fuck off sage chasch...
grossstadt, schöni stränd, hesch alles zämme in eim! frässe chasch verdammt guet & günstig. Kultur hets au gnueg zum aluege und e paar chleini aber feini clubs mit diräkter abindig am strand! git nüt geilers als nachere durchzächte und duuregfestete nacht 10m vom club übere an strand go ligge und bimene guete "bäse" lokalem grüenzüüg dr sunneufgang mit dr eroberte katalanische schönheit z'gniesse

Muesch eifach luege dass de chli iheimischi frogsch wo denn öppis guets lauft, die klassische touristeclubs sind jo überall öppe glich...
in europa het mir vo de grosstädt bis jetzt barca am meiste gfalle, vorallem d'kombination vo hammer grosstadt + geile stränd findi dört einzigartig!
muesch eifach chli uf di züüg ufpasse und di uf dr ramblas nid vo de afrikanerinne amache loh, suscht isch s'portmonnai und handy schnäller wäg als de fuck off sage chasch...

- Erfahrener Benutzer
kei angscht sie sin nid die hellschte...wo mi dr einti agrämplet hett bini 20 Euro los gsi wo dr zweiti klaut hett, er isch aber nid uf d Idee ko s ganze Porte-Monnaie znehdope hat geschrieben:barca rockt eifach! super au für e verlängerts wucheend geeignet, do nid so wit zum fliege!
grossstadt, schöni stränd, hesch alles zämme in eim! frässe chasch verdammt guet & günstig. Kultur hets au gnueg zum aluege und e paar chleini aber feini clubs mit diräkter abindig am strand! git nüt geilers als nachere durchzächte und duuregfestete nacht 10m vom club übere an strand go ligge und bimene guete "bäse" lokalem grüenzüüg dr sunneufgang mit dr eroberte katalanische schönheit z'gniesse![]()
muesch eifach chli uf di züüg ufpasse und di uf dr ramblas nid vo de afrikanerinne amache loh, suscht isch s'portmonnai und handy schnäller wäg als de fuck off sage chasch...![]()

NO AL CALCIO MODERNO!