ICF Basel

Der Rest...
fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

Beitrag von fcz_isch _scheisse »

hanfueli hat geschrieben:für mi ganz klar e sekte. si verpagges eifach biz anderscht als so traditionelli sekte wie d zeugen jehovas.
wenn die züge jehovas e sekte sind, den sind au die katholischi kirche, die evangelischi und alles anderes sektene, ok?....

nenn das wo de nit kennsch nit sekte.... ;)
[CENTER]
wo isch dä dogimafioso ?? - ha immer glache bi sine biträäg
[/CENTER]

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

Paul Scholes hat geschrieben:Solange man jedoch weder sich noch andere damit schädigt, sollte natürlich jeder an das glauben dürfen, was er für richtig hält.
:) :) :)
[CENTER]
[/CENTER]

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:wenn die züge jehovas e sekte sind, den sind au die katholischi kirche, die evangelischi und alles anderes sektene, ok?....
Blödsinn !
Die "normalen" Kirchen lassen dich problemlos austreten, das ist bei den Sekten sehr schwierig ....

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:wenn die züge jehovas e sekte sind, den sind au die katholischi kirche, die evangelischi und alles anderes sektene, ok?....

nenn das wo de nit kennsch nit sekte.... ;)
Blödsinn. Natürlich isch das e Sekte.

Au do interessante Bricht:

http://www.youtube.com/watch?v=SdoAnAcl6J8

Huere Söhn sinds und nur wenn ich e italienschie Nochnahme ha, chömme die Wixxers am Samschtig morge go lütte... :rolleyes:

Noch was tolles gefunden:

Vieles ist den Zeugen Jehovas verboten, was für uns Christen unverständlich ist. Hier eine kleine Auswahl:

-Geburtstag und Weihnachten feiern
-Ostern und Pfingsten feiern
-Wählen gehen
-Die Nationalhymne singen
-Blut spenden
-Homosexualität
-vorehelicher Geschlechtsverkehr
-Leseverbot von Berichten ehemalige Zeugen

Quelle: http://www.ciao.de/Sekten__Test_2790932

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

Kawa hat geschrieben:Blödsinn !
Die "normalen" Kirchen lassen dich problemlos austreten, das ist bei den Sekten sehr schwierig ....
bei den zeugen kann man auch einfach austreten..... ist kein problem dort....

wenn du denen sagst du willst nichts mehr mit ihnen zu tun haben..... dann geh.... keiner haltet dich auf....
[CENTER]
[/CENTER]

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

Sharky hat geschrieben:Blödsinn. Natürlich isch das e Sekte.

Huere Söhn sinds und nur wenn ich e italienschie Nochnahme ha, chömme die Wixxers am Samschtig morge go lütte... :rolleyes:

Noch was tolles gefunden:

Vieles ist den Zeugen Jehovas verboten, was für uns Christen unverständlich ist. Hier eine kleine Auswahl:

-Geburtstag und Weihnachten feiern
-Ostern und Pfingsten feiern
-Wählen gehen
-Die Nationalhymne singen
-Blut spenden
-Homosexualität
-vorehelicher Geschlechtsverkehr
-Leseverbot von Berichten ehemalige Zeugen

es sekte wie alli andere religione au, alla katholike und reformante udn weiss nit was....

nur damit du es weisst: zeugen jehovas sind christen !!! ;)

der unterschied besteht darin das diese sich strikt an die bibel halten, im vergleich zu den anderen katholiken und reformanten....

alles was du aufgelistet hast steht in der bibel...z.b.:warum man kein geburtstag feirern soll und keine weinachten...nur das ist schon eine irreführung der katholischen kirche....
[CENTER]
[/CENTER]

celt
Benutzer

Beitrag von celt »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:es sekte wie alli andere religione au, alla katholike und reformante udn weiss nit was....

der unterschied besteht darin das diese sich strikt an die bibel halten, im vergleich zu den anderen katholiken und reformanten....

alles was du aufgelistet hast steht in der bibel...z.b.:warum man kein geburtstag feirern soll und keine weinachten...nur das ist schon eine irreführung der katholischen kirche....
hust ... sorry, das kann ich nicht so stehenlassen lassen. wenn es strikt nach bibel geht, dann kann ich dir sagen, dass keine konfession zu 100 prozent danach lebt, auch nicht die zeugen jehovas.

dass man keinen geburtstag feiern soll bzw weihnachten ist interpretationssache, ansonsten zeige mir eine dem entsprechende stelle auf?

eigentlich sollte dich das alles nicht aufregen, ich sehe auch darüber hinweg, wenn andere über religion, glaube und kirche ihren senf dazu geben. es ist ihre meinung, wie auch wir unsere meinung haben (dürfen).

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:es sekte wie alli andere religione au, alla katholike und reformante udn weiss nit was....

In dr Bible stoh au me sööt niid flueche und du hesch es fluechwort sogar in dim Profilnaame... was passiert jetzt mit dir?

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

also ich verbessere mi echli......

de celt het rächt mit: dass keine konfession zu 100 prozent danach lebt, auch nicht die zeugen jehovas.

ha mi e chli schlächt usdruggt....

schlussendlich sind au züges jehova nur mensche und daher nit perfekt.

es isch vo mir e chli zu "extrem" gseit worde. strikt isch s falsche wort.

d züge halte sich aber sehr genau (nit strikt!!) and bible.

die entsprechende bibelstelle kann ich dir aufzeigen!, aber erst heute abend wenn ich zuhause bin.....trage halt nicht 24 h eine bibel mit mir rum :rolleyes:

was mich eifach aufregt/was ich schade finde, ist das viele leute schlecht über diese religion urteilen/denken.

das problem ist das viele nicht die wahrheit wissen, sondern nur von gerüchten leben.....

z.b. viele sagen das die zeugen einem nur das geld weg nehmen, aber das ist zu 100% falsch, jeder kann (wenn er will und nicht gezwungen!!!!!¨) eine freiwilige spende abgeben. keiner MUSS bezahlen wie viele sagen....
[CENTER]
[/CENTER]

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

Zuffi hat geschrieben:In dr Bible stoh au me sööt niid flueche und du hesch es fluechwort sogar in dim Profilnaame... was passiert jetzt mit dir?
ich sags emole so....

in de bible stöhn prinzip (biblischi prinzipie), das sind fundamentäri sache wo sich nit ändere.

das me nit sött flueche isch so es biblisches prinzip. und über die prinzip kah jede selber entscheide wie er se duet ihalte/ wie er damit umgoht.

es git halt die züge wo es sehr erst näme für die isch es nit ok wenn ich zb. scheisse sag.

aber jetzt mini assicht: in basel wachst me praktisch uf mit däm wort. ich gseh es nit "direkt" als fluechwort. aber es git halt au die hart fluechwörter und die beutz ich ebbe us däm prinzip nit.
[CENTER]
[/CENTER]

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben: alles was du aufgelistet hast steht in der bibel...z.b.:warum man kein geburtstag feirern soll und keine weinachten...nur das ist schon eine irreführung der katholischen kirche....
Nimmt mi wunder wo das in dr Bible stoht. Bruche d Züüge die glich Bible wie d Katholike? Zmindest d Bible vo dr ICF isch jo stark "abgschwächt".

I find grundsätzlich, dass "Kirchene", wo d Lüt zum missioniere an d Huustüre (!!!) schicke zu dr übelste Sorte ghöre. Also: Zeugen Jehovas = Dräggspack.

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

radiobemba hat geschrieben:Nimmt mi wunder wo das in dr Bible stoht. Bruche d Züüge die glich Bible wie d Katholike? Zmindest d Bible vo dr ICF isch jo stark "abgschwächt".

I find grundsätzlich, dass "Kirchene", wo d Lüt zum missioniere an d Huustüre (!!!) schicke zu dr übelste Sorte ghöre. Also: Zeugen Jehovas = Dräggspack.
ich zeig euch wo das in de bible stoht....

d bible isch nit ganz die glichi....de unterschied isch numme das mir den name vo gott drinn verwände....was d katholike nit mache....

und s missioniere stoht au in de bible...nur damit es weisch....ich finds au nit ok wenn d züge am samstig 09.00 an de tüüre lüte....aber susncht findis nit schlimm...

matthäus 24.14: (es redet jesus)
und diese gute Botschaft vom Königreich wird auf der ganzen bewohnten Erde gepredigt werden, allen Nationen zu einem Zeugnis,....
;)
[CENTER]
[/CENTER]

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Zeugen Jehovas sin d Definition vonere Sekte. Red doch nid so Seich. Sekte schaffe Abhängigkeite und profitiere durch das finanziell vo ihrne Mitglieder. Gliichziitig wird durch die stränge Regle quasi e Isolation gegenüber dr Gsellschaft bewirkt, was die Betroffene umso mehr an ihri Sekte bindet. Grad labili Lüüt sin sehr aafällig dodrfür.

Alli Sekte (Scientology, Fiat Lux, Neuapostole und d Zeugen Jehovas) funktioniere nach däm Muster. ICF isch eher schwirig iizstuefe, well sis biz anderscht aagöhn indem si uf jungi Lüüt ziile.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:matthäus 24.14: (es redet jesus)
eifach mit vill fantasie so uslegge, dasses für eine stimmt. mE stoht do niene "du sollst predigen", sondern eifach dass dr zuestand irgendwenn so sii wird.

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

hanfueli hat geschrieben:Zeugen Jehovas sin d Definition vonere Sekte. Red doch nid so Seich. Sekte schaffe Abhängigkeite und profitiere durch das finanziell vo ihrne Mitglieder. Gliichziitig wird durch die stränge Regle quasi e Isolation gegenüber dr Gsellschaft bewirkt, was die Betroffene umso mehr an ihri Sekte bindet. Grad labili Lüüt sin sehr aafällig dodrfür.

Alli Sekte (Scientology, Fiat Lux, Neuapostole und d Zeugen Jehovas) funktioniere nach däm Muster. ICF isch eher schwirig iizstuefe, well sis biz anderscht aagöhn indem si uf jungi Lüüt ziile.
aha...zeig mir eppis uf wo züge ufgforderet werde eppis zahle ?

als züge muess me nüt zahle....me kah (!!!) e freiwilligi ((!!!) spend abgäh....niemerts wird für irgendeppis verpflichtet !!!!!

alte....ich merk du redisch eifach zügs wo du vo drittpersone köhrt heshc und selber nit weisch was de seisch. sich selber infrmiere und dene urteile..
[CENTER]
[/CENTER]

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

hanfueli hat geschrieben:eifach mit vill fantasie so uslegge, dasses für eine stimmt. mE stoht do niene "du sollst predigen", sondern eifach dass dr zuestand irgendwenn so sii wird.
ich find no en anderi bibelstell wo das dinn stoht...!
[CENTER]
[/CENTER]

timml
Benutzer

Beitrag von timml »

wär religion aktiv "bruucht", macht sicher s beschte, für sich. d gsellschaft isch zum glück inzwüsche gnueg uffklärt as s zämmelääbe bi de meischte klappt. mini eltere hän mi guet erzooge, ich bi sälbschtsicher und sozialkompetänt. ich weiss was sich ghört und halt das ih, ohni dr druck vom fäägefüür :p

d religion wird sit langem sowieso eher missbruucht für gruppespezifischi inträsse. icf will kohle und dr eigentliche kirche e möglichscht grosse stück vom kueche wäggnäh.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:als züge muess me nüt zahle....me kah (!!!) e freiwilligi ((!!!) spend abgäh....niemerts wird für irgendeppis verpflichtet !!!!!

alte....ich merk du redisch eifach zügs wo du vo drittpersone köhrt heshc und selber nit weisch was de seisch. sich selber infrmiere und dene urteile..
genau, alles freywillig :o

du weisch aber scho, dasses au sogenannti fachstelle, experte und usträteni git. frog doch mol dörte noche, ob si finde d züüge sige e sekte. (ah nei stimmt, die sin jo sälber nid drbi und könne das nid beurteile:rolleyes :)

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

hanfueli hat geschrieben:genau, alles freywillig :o

du weisch aber scho, dasses au sogenannti fachstelle, experte und usträteni git. frog doch mol dörte noche, ob si finde d züüge sige e sekte. (ah nei stimmt, die sin jo sälber nid drbi und könne das nid beurteile:rolleyes :)
gang doch emolle 1 mol dört ane und keine wird dir sage das du in 30 johr eppis muesch zahle...das kunnt glaub bi dir nit aa....
[CENTER]
[/CENTER]

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:gang doch emolle 1 mol dört ane und keine wird dir sage das du in 30 johr eppis muesch zahle...das kunnt glaub bi dir nit aa....
natürlich verzelle si dr das nid!
meinsch irgend öpper würd mitmache, wenner vo aafang aa wüsst, dasser irgendwenn muess zahle?! usserdem isch jo alles "freywillig". hoffentlich bisch du wenigstens mitglied, anderscht isch sovill naivität jo kuum z entschuldige.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben: und s missioniere stoht au in de bible...nur damit es weisch....ich finds au nit ok wenn d züge am samstig 09.00 an de tüüre lüte....aber susncht findis nit schlimm...
Ich scho. Für mi sin d Jehovas Pack. Ha übrigens niene gschribe, dass ich d Ussage vo dr Bible guet find, für mi isch d Bible genauso e fiktivs Wärk wie vieli anderi Biecher.

Das mitem Gäld isch immer witzig, jede seit, me miessi nid zahle, mache diens glich alli.

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

duMICHau hat geschrieben:Das Geschäft mit dem Glauben
Schon L. Ron Hubbard wusste, dass sich das ganz grosse Geld nur mit der Religion verdienen lässt :cool:

Bild

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

das ischs problem....

ihr sind zu wenig drüber informiert...

ihr könnet halte was ihr wänd....
ich bin züüge und das scho sit sicher 15 joohr...

und es isch kei isolation vo de usewält (wie obe behauptet), sunscht wär ich jo kei fcb fän.....

und ich ha in dene 15 joohr vielicht 1 mol im johr 20 stutz oder so zahlt...

sälle rumm wo zämmekünft dien stattfinde isch halt au nit gratis!!

un ich wiederhol mi...: niemerts zahlt zwunge....es sich alles freiwilig....du muesch im verglich mit scientology und so zügs nit vertraglich festhalte das du 30% vo di m lohn duesch überwiese.... :mad: .....

es isch freiwilig...so schwer zum verstoh??

und mis schlusswort

Solange man jedoch weder sich noch andere damit schädigt, sollte natürlich jeder an das glauben dürfen, was er für richtig hält und von den anderen akzeptiert werden.
[CENTER]
[/CENTER]

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:das ischs problem....

soo, jetzt längts aber ändgültig mit dinere missionierigs-propaganda... glaub du an was du willsch, aber hör uf dich für dini religion rächtzfertige... s'einzige opfer bisch du, au du wirsch eines tages ufwache!!

Bild

Koch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Koch »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben: ich bin züüge und das scho sit sicher 15 joohr...

[/I]
Mein Mitleid
Dir ist nicht mehr zu helfen..
Hinterfragt nichts - glaubt alles!

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

Koch hat geschrieben:Mein Mitleid
Dir ist nicht mehr zu helfen..
warum, ich bin en ganz normale mensch.....nur ich han en glaube....

isch schad das ihr eso über lüt denke nur wegem glaube...
[CENTER]
[/CENTER]

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:warum, ich bin en ganz normale mensch.....nur ich han en glaube....

isch schad das ihr eso über lüt denke nur wegem glaube...
religion und glaube sind zwei verschiedeni paar schueh... du bisch e verwirrte junge mensch... loss dir hälfe (und mach di mol logger....) :eek:

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Sharky hat geschrieben: -Leseverbot von Berichten ehemalige Zeugen

Warum wohl?

Damit man nicht mitbekommt, dass doch alles nur eine verlogene Sekte ist?

Lies mal lieber hier, aber du darfst ja nicht mal.... :rolleyes:

http://www.zeugenjehovas-ausstieg.de/

oder:

Seit dem Jahr 1876 glauben die Zeugen Jehovas, dass sie in den letzten Tagen der gegenwärtigen Welt leben. Endzeitdenken ist das Schlüsselthema in dieser detaillierten Geschichte, aber es gibt noch weitere.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Hier noch was gutes gefunden:

Die Zeugen Jehovas glauben nicht an Jesus Christus als Gott und beten ihn auch nicht an. Also ergo: KEINE CHRISTEN!
Nicht die Bibel ist für sie ausschlaggebend, sondern die Auslegung dieser durch ihre "geistgesalbte Leitende Körperschaft". KEINE CHRISTEN!
Ihre Mitglieder sind strikten Regeln unterworfen. Bei Nichtbeachtung droht der Ausschluss. Kritik ist unerwünscht. Der Umgang mit Ausgeschlossenen oder Andersgläubigen ist unerwünscht.

Ihre Einmischung in Ausbildung und Beruf ( Mitglieder werden angeraten NICHT zu studieren, da Hochschulen als "Brutstätten für Gesetzlosigkeit und Unmoral" angesehen werden; es ist ihnen nicht erlaubt in gewissen Berufszweigen zu arbeiten) und in Lebensweise und sozialem Verhalten (minimaler Kontakt zu Andersgläubigen, Teilnahme an traditionellen Festen und Feiertagen wird untersagt, ein politisches Engagement wird nicht gestattet, soziales Engagement in Einrichtungen außerhalb der Gemeinde ist nicht erlaubt, Männer haben totale Autorität über Frauen) machen sie zur manipulierenden und GEFÄHRLICHEN Sekte.

ALLE anderen christlichen Gemeinschaften lehnen die Lehre der Zeugen ab. Sie sind in keiner Ökumene, haben keinen Kontakt zu Christen außerhalb ihrer Gemeinde und ihre Taufe wird nicht als christlich anerkannt. In den Augen der Zeugen sind nur sie selber Christen. In den Augen aller anderen christlichen Gemeinschaften sind sie keine Christen.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:das ischs problem....

und es isch kei isolation vo de usewält (wie obe behauptet), sunscht wär ich jo kei fcb fän.....

und ich ha in dene 15 joohr vielicht 1 mol im johr 20 stutz oder so zahlt...

sälle rumm wo zämmekünft dien stattfinde isch halt au nit gratis!!

un ich wiederhol mi...: niemerts zahlt zwunge....es sich alles freiwilig....du muesch im verglich mit scientology und so zügs nit vertraglich festhalte das du 30% vo di m lohn duesch überwiese.... :mad: .....

es isch freiwilig...so schwer zum verstoh??

und mis schlusswort

Solange man jedoch weder sich noch andere damit schädigt, sollte natürlich jeder an das glauben dürfen, was er für richtig hält und von den anderen akzeptiert werden.
logisch hesch du nonig viel zahlt, bisch jo schliesslig au no lehrling. wie sehts mit dine eltere us?

Antworten