der Spielplan is ja mal anders als sonst :S
sonst war es ja immer 1-9 runde und dann umgekehrt oder in der selben reihenfolge.. nun is es völlig durcheinander
i like

After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
ich weissBloodMagic hat geschrieben:der ist doch nur vorläufig ... die werden doch beliebig wieder hin und her geschoben wegen den TV Übertragungen ... also noch nicht zu fest freuen ...
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
das wurde übrigens im Frühjahr 2011 schon so praktiziert!LordTamtam hat geschrieben:der Spielplan is ja mal anders als sonst :S
sonst war es ja immer 1-9 runde und dann umgekehrt oder in der selben reihenfolge.. nun is es völlig durcheinander
i like![]()
CL Spiele sind Di/Mi. Darum sind Samstagsspiele angesetzt worden. Die CLtanner hat geschrieben:hesch was wichtiges vergessen : UEFA CUp und CL
gibt schon noch verschiebungen
die werden wohl noch verschoben....denn mehr als max. 2 Samstagsspiele sind für den FCB zuhause nicht erlaubtZaunbesteiger hat geschrieben:YB - Basel einmal mehr, war vorauszusehen.
Sonst extrem positiv überrascht! Mir gefällt dieses Chaos bei der Reihenfolge. Und die vielen Samstagsspiele sind auch toll!
will denn grad kasch witterzieh nachm spihl und schone pegel heschflohehe hat geschrieben:Wieso wänn alli Samstigsspiil. I hass dä schissdrägg -.- Und Mittwuch spiil sin au nur bedingt cool...
Wür mi no wundr nä wieso alli Samstigspiill wänn?
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Was willsch denn du?flohehe hat geschrieben:Wieso wänn alli Samstigsspiil. I hass dä schissdrägg -.- Und Mittwuch spiil sin au nur bedingt cool...
Wür mi no wundr nä wieso alli Samstigspiill wänn?
Das ist aber schon länger bekannt, dass die Saison am 16/17 anfängtivan hat geschrieben:nAAAAAAAAAAAAAAAAAAIII!!! ich bi am 16.07 no in de Ferie! vrdammte dräck, warum foht d saison so frieh ah?![]()
Wo arbeitest du den, dass du am Samstag Ferien eingeben musstKoch hat geschrieben:Wie geil, hab ab dem 16. Juli Ferien eingegeben vor gut einem Monat. Jetzt starten wir genau da auswärts in Bärn! Vorfreud jetzt scho riesig![]()
Jo... okee das dönt verständlig... und wieso ichs hasse... I bi 17 und wohn nit z Basel... und bi au nie z Basel im Ussgang D.h wend matches am Samstigobe sin... Isch nüt mit ussgang. Und am Sunntig hani eh nüt z due und cha schloffe bis am eins und mich dene parat mache für e match. Drum will ich Sunntig...Sharky hat geschrieben:Was willsch denn du?
So dummi Sunntigspiel mitzt am Nomittag?
Worum ich Samschtigspiel möcht:
Me cha dr Samschtig richtig geniesse, dr Nomittag no mit Familie, Frau oder was au immer verbringen, ikaufe und ab ca. 16.30h sich vo dehai abmälde. Am Match e paar Bierli neh und nochem Match no wieder go.
Am Sunntig isch dr gröschti Kack und wär für mi e Grund Saisonkarte abzgeh, well ichs eifach kacke find, am So 16.00h e Match azpfiffe loh. Entweder rissts di usseme schöne Tag use, chasch dr ganzi Sunntig nit richtig plane, do dr Match alles andere nit zuelost (Grillnomttäg, Usflüg, Bade, etc.). Uf dr andere Site kuriere huffe Lüt dr Kater am Sunntig us und im Alter isch das nüm so toll sich denn nomol ufzraffe und an Match zgoh....ok, mit 20 got das no, aber mit über 40ig isch das e Problem...
No geiler wärs sogar, wenn dMätch am Frytig zobe 20.00h wäre...![]()