Best Döner in town?

Der Rest...

Wo?

Steinegrill
61
34%
Cityliner
21
12%
Sam's am Barfi
28
16%
Im Gündülü beim Türken um die Ecke
14
8%
sonstwo
54
30%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 178

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

bumbui hat geschrieben:Nie im Leben würde ich in den Steinengrill gehen. Das ist ein Massenabfertigungsbetrieb.

Ich wollte nach der Meisterfeier noch einen Dönerteller essen gehen und lief zum Intergrill, zu dem ich immer essen gehe. Doch leider hat der im Moment wegen familiären Gründen geschlossen. Also wollte ich doch wieder einmal in den Steinengrill. Doch als ich von draussen sah, wie die ihre Kunden bedienten und wie es hinter der Theke bei den einzelnen Zutaten aussah, verging mir die Lust auch nur einen Schritt dort rein zu machen.

Verstehe die Leute nicht, die noch sagen der Steinengrill sei der Beste!
Ja, aber eben weil so viele Leute dort sind, muss es schnell gehen. Keiner will 15min anstehen. Die Zutaten sind schon vorbereitet in Eimern :D und werden nachgefüllt und die Jungs hinter der Theke machen einen Top-Job.

Ich hatte auch extrem Hunger nach der Meisterfeier aber die Schlange war mir jedoch zu lang

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

timml hat geschrieben:wär bruucht no döner sits im gundeli dr kumpir gitt! :) bi zwar gläb dr einzig kund vo dene, aber die härdöpfl sin absolut fantastisch! "schmuggstügg mümma nöd diskuttiärä"
Bisch nid dr einzig kund! Gang au 2-3 mol im monet.
Ei Kumpir Bursa, Cola und bisch satt. :-)

Es het emol am barfi links vom McD so ne lade gäh, wo kumpir verkauft het, isch aber glaub nid so gloffe. Dr Mr. Kumpir lauft e chli besser.

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

fcz_isch _scheisse hat geschrieben:das isch de isbilir !!! 100% !!

mini kollege us zürri (richtigi türke,dönerkenner) händ gseit das sig de best vo de schwiiz !!
Dini kollege us züri sind behinderet!
Ich mein, me cha jo dä fleischpaschte-döner gern ha, aber wenn denn au no seisch "dä beschte von schwiiz, ey", denn bisch eifach e beschränkt.

Das isch so, als würdsch sage, dass es in sam's pizzaland die beschti pizza git. :)

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Mendez hat geschrieben:Dini kollege us züri sind behinderet!
Ich mein, me cha jo dä fleischpaschte-döner gern ha, aber wenn denn au no seisch "dä beschte von schwiiz, ey", denn bisch eifach e beschränkt.

Das isch so, als würdsch sage, dass es in sam's pizzaland die beschti pizza git. :)
I bi jetzt au chli ummecho ide Schwiz und de einzig Kebablade wo mit em Isbilir het könne mithalte, isch sone Lade bim Bahnhof Baden.

ganz geil gschmeggt...aber ha de Name vergässe :D

Bartleby
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bartleby »

Mendez hat geschrieben:Was isch e "aständige" döner für di?

Für die meischte do in isch glaub d'quantität entscheidend, und das mind. 3 dl cocktail-sauce dazuegit.

Suscht chan ich mir nid erkläre, wie me zum byspiel dä gruusigi fleischkäs-döner bi dr passarelle richtig peter merian cha guet finde.
Quantität ist ein Kriterium, aber wichtigsten ist für mich die Qualität des Fleisches, d.h. nicht diese Fertigscheisse am Stück, sondern geschichtet.

Ipod
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Ipod »

Bartleby hat geschrieben:Quantität ist ein Kriterium, aber wichtigsten ist für mich die Qualität des Fleisches, d.h. nicht diese Fertigscheisse am Stück, sondern geschichtet.
Welche Laden haben kein billig Fleisch?

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Mein Favorit: Isbilir Ecke Hammer-/Feldbergstrasse.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Ipod hat geschrieben:Welche Laden kein billig Fleisch?
Steinengrill hat z.B. geschichtetes Fleisch.
Geschichtetes Fleisch ist bei mir das Hauptkriterium. Diese Fleischpaste rühr ich nicht im Traum an!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Isbilir isch klar

Ich find dr Käppeli Imbiss z Muttele super. E Ehepaar wo das fiehrt schmeckt super, fründlich. Sind nid so riese Portione wie im Isbilir abr mir längts. Leider ischs halt nid grad in dr nöchi vo dört woni schaff, abr was willsch..

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

cantona hat geschrieben:Isbilir isch klar

Ich find dr Käppeli Imbiss z Muttele super. E Ehepaar wo das fiehrt schmeckt super, fründlich. Sind nid so riese Portione wie im Isbilir abr mir längts. Leider ischs halt nid grad in dr nöchi vo dört woni schaff, abr was willsch..
dasch wirklich e sälteheit unter dönerbuudebetriiber. ich schmögg do aber normalerwiis nid so genau aane :D
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

fcz_isch _scheisse
Neuer Benutzer

Beitrag von fcz_isch _scheisse »

isbilir het doch kei fleischkäs.... :confused:

aber eine vo de best isch nach em isbi isch de food zone bim bankverein :D
[CENTER]
wo isch dä dogimafioso ?? - ha immer glache bi sine biträäg
[/CENTER]

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Ipod hat geschrieben:Welche Laden haben kein billig Fleisch?
Ich ka folgendi dönerzzz empfehle:

La Sofra, Gerbergässli
Käppeli Imbiss in Muttenz, gegenüber vo coop tankstell (nebe dr poscht)

Orient Express am bahnhof in lieschtel isch au i.O., bi aber scho lang nümm gsi. Vielliecht gits dä lade gar nümm.

Aziz Imbiss im glaibasel isch au emol guet gsi. So guet, dass mir früehner in dr mittagspause vo lieschtel nach basel sind, zum dört e döner esse. Aber mittlerwyle isch es nümm guet. Hesch oft eifach fleisch, wo no halbroh isch. Dr lade isch nid emol überfüllt oder so. Denn verstand ich nid, wieso so ne missgeburt fleisch muess abschniide, wo no roh isch. Me gseht, dass es roh isch und me schmeggt, dass es roh isch!

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Und bi fleischpaschte-kebap muess me eifach vorsichtig sy.

E "richtige" kebap (mit gschichtetem fleisch) koschtet ca. 8 stutz.
Und dr billigi fleischpaschte-kebap koschtet au so viel. Das heisst, die lüt mache e dönerlade uf mit em ziel, e döner z'verkaufe für genau 8 stutz. Wie dä döner schmeggt, isch ihne scheissegal, wege dem nehme sie aus s'billigschte fleisch. Scheiss abzocker! :)

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Mendez hat geschrieben:Und bi fleischpaschte-kebap muess me eifach vorsichtig sy.

E "richtige" kebap (mit gschichtetem fleisch) koschtet ca. 8 stutz.
Und dr billigi fleischpaschte-kebap koschtet au so viel. Das heisst, die lüt mache e dönerlade uf mit em ziel, e döner z'verkaufe für genau 8 stutz. Wie dä döner schmeggt, isch ihne scheissegal, wege dem nehme sie aus s'billigschte fleisch. Scheiss abzocker! :)
Die ganz billige Fleischpaschte Kebab's kriegsch in Berlin für 1-2 Euro aber keine weiss wasses für Fleisch isch ;)

Ide Schwiz gits epar Lieferante (Royal Döner usw) und die versorge d ganz Schwiz mit Fleisch unter sehr stränge Kontrollvorlage.

Fleischpaschte-Kebab sött schlussändlig imene guete Dönerlade au 7-9 CHF koschte.

S Fleisch ide Schwiz isch sicher vo gueter Qualität nur d Frog isch ob me sim Verkäufer traue ka? Hetr das Fleisch scho sit Joore im Kiehlruum?

Deshalb gangi au gärn ind Läde wo sehr vil Lüt bediene, will denn weissi, dass sie regelmässig neus Fleisch bstelle und i halt Abstand wo komische Läde wo de Spiess scho sit Wuche döttstoht :D

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Hajdin hat geschrieben:Die ganz billige Fleischpaschte Kebab's kriegsch in Berlin für 1-2 Euro aber keine weiss wasses für Fleisch isch ;)

Ide Schwiz gits epar Lieferante (Royal Döner usw) und die versorge d ganz Schwiz mit Fleisch unter sehr stränge Kontrollvorlage.

Fleischpaschte-Kebab sött schlussändlig imene guete Dönerlade au 7-9 CHF koschte.

S Fleisch ide Schwiz isch sicher vo gueter Qualität nur d Frog isch ob me sim Verkäufer traue ka? Hetr das Fleisch scho sit Joore im Kiehlruum?

Deshalb gangi au gärn ind Läde wo sehr vil Lüt bediene, will denn weissi, dass sie regelmässig neus Fleisch bstelle und i halt Abstand wo komische Läde wo de Spiess scho sit Wuche döttstoht :D
7-9 stutz für fleischpaschte-kebap?!?!
Guet nacht! :D

5 bis 5.50!

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Mendez hat geschrieben:7-9 stutz für fleischpaschte-kebap?!?!
Guet nacht! :D

5 bis 5.50!
JO isch leider überall so ;) usserdäm kriegsch au e brutali Portion

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Hajdin hat geschrieben:Die ganz billige Fleischpaschte Kebab's kriegsch in Berlin für 1-2 Euro aber keine weiss wasses für Fleisch isch ;)
Geiz ist geil lässt grüssen. Hauptsache billig, aber sich dann aufregen wenn sie Gammelfleisch erhalten ist halt typisch deutsche Mentalität ....

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Mendez hat geschrieben:Orient Express am bahnhof in lieschtel isch au i.O., bi aber scho lang nümm gsi. Vielliecht gits dä lade gar nümm.
Ich war vor einigen Wochen in der Mittagspause dort. Ich und mein Arbeitskollege haben dort einen Döner gegessen und es ging uns beiden am Nachmittag hundeelend. Keine Ahnung was dort drin war, aber dort essen werde ich bestimmt nicht mehr.

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Mendez hat geschrieben:Denn verstand ich nid, wieso so ne missgeburt fleisch muess abschniide, wo no roh isch. Me gseht, dass es roh isch und me schmeggt, dass es roh isch!

Solangs Lüt gitt, wo dä Drägg frässe... :eek:
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Also wenn man sieht dass es roh ist sollte man es halt nicht kaufen ....

timml
Benutzer

Beitrag von timml »

guet! jetzt händrs gschafft: dr ich probiert hüt widrmol e döner! nach sicher eim joor abstinänz. :D

d edith erinnert dr ich, asr no e vrostelligsgspröch het hüt nomitag und si döner besser uff morn verschiebt...

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

Hajdin hat geschrieben: PS: s reggt mi uff, dasses im Gundeli kei aständige Kebablade git.
also ich find dr murat im gundeli top!

Josy Ebinger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Josy Ebinger »

grill corner 4153

dä bruucht für sie spiess wo är sälber macht bis zu 2 stund am morge zum sini sälbermarinierte plätzli uffe spiess z'schichte. schiinz us dr jenzer-metzg

au alli sosse (bis uf cocktail) sälber gmacht.

nix hack-brät-mischig!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Josy Ebinger hat geschrieben:dä bruucht für sie spiess wo är sälber macht bis zu 2 stund am morge ....
da kommt man aber besser erst am nachmittag vorbei .....

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

7 Kühe am Spiess in Ankara...

Guten appetit!

Bild

http://www.youtube.com/watch?v=0HFdgIyl7yw

mrilamcia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mrilamcia »

Die Bude andr Neuewelt isch eigentlich gar nid so schlächt...
Wird vomene Ehepaar gfiehrt...
de Laade seeht zwar abartig abgfuckt uss...aber ich finds guet...

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Ubeck am Wettsteinplatz.

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

Izbilir Hammerstross

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

mrilamcia hat geschrieben:Die Bude andr Neuewelt isch eigentlich gar nid so schlächt...
Wird vomene Ehepaar gfiehrt...
de Laade seeht zwar abartig abgfuckt uss...aber ich finds guet...
Dört han ych vor vile Joor amigs gässe, won ych dört ind Schuel bi. Sin das
immer die glyyche?
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

mrilamcia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mrilamcia »

ich glaub scho
d frau griegt emll kai muul abenand..

Antworten