Ässe in Barcelona

Der Rest...
Siessi
Benutzer

Beitrag von Siessi »

radiobemba hat geschrieben:Les Quinze Nits ufem Placa Reial, wenn vo dr Ramblas här kunnsch isch s in dr Ecke hinte links

Es git sowohl katalanischi wie au spanischi Spezialitäte, vorallem Fleischgricht. S Ässe isch top und sehr günstig (mit günstig meini im Verhältnis zu de andere ufem Platz, wieviel genau weiss i nümm, mit Vorspies und Getränk glaub igendwas zwische 20 und 30 Euro). S einzige Problem, si mache am 8i oder 9i uf und dr schnäller isch dr gschwinder, e halbstund friehner anegoh isch empfählenswärt, zum vor de zähne e Platz z becho. Reserviere ka me nid. Aber es lohnt sich!
das muess wirgglig sauguet si... am 1/2 11i zobe sinn mind. 30 lütt agstande! ha z'fescht hunger gha zum warte. sinn denn wyter däppelet und hänn denn im "la fonda" au sehr guet und sehr günschtig gässe.

Siessi
Benutzer

Beitrag von Siessi »

BaselGunner hat geschrieben:Ich hoff Du luegsch nomol do ine bevor Din Barca Trip verbi isch. Barcelona isch e Hammerstadt mit viele super tolle günstige Restaurants, aber mit no mehr Touri Fallene. Ha sehr viel falsch gmacht die erste 10x wo ich in Barcelona gsi bi. Besser isch es erst worde wo ich gschäftlich oft in Barcelona gsi bi und mit dä Lüt wo dört wohne weg bin.

Mini allerliebschti Tapas Bar isch

Tapas Bar Cerveceria Catalan
Carrer Mallorca 236 - Tel. +34 932 160368

Wenn Du an einem Tisch essen möchtest solltest Du reservieren, ich würde aber bevorzugen an die Bar zu sitzen, da spielt die Musik...ist zwar ein bisschen hektisch aber so ist das Leben in Spanien. Es gibt übrigens nicht nur die Tapas die Du präsentiert siehst sondern noch vieles mehr.
Absolut empfehlenswert sind:
- Manchego (Käse)
- Jamon Serrano (Rohschinken)
- die Patatas Bravas (Pommes Frites mit einer scharfen Sauce)
- Tortilla de patatas (Eieromelette mit Kartoffeln)
- das Solomillo (Rindsfiletstückchen)
- Gambas (Shrimps) und die Pimientos (würzige Pfefferschoten aber nicht zu scharf)

Tapas Bar Sagardi
Carrer Argenteria 62 - Tel. +34 93399993

Ebenfalls exzellente Tapas Bar im Viertel El Born (Ausgehviertel der Katalanen)

Wenn ich schreibe es handelt sich dabei um Tapas Bars heisst das nicht dass Du Dir nicht den Bauch absolut vollschlagen kannst. Ich könnte tagelang in einer Tapas Bar stehen und essen. Eine Tapas Bar ist aber wie gesagt eher hektisch und weniger um gemütlich zu essen.

Wenn Du gern Fisch hast ist dieses Restaurant absolut empfehlenswert:
Restaurant La Paradeta
Carrer Comercial 7 - +34 932 681939
Lokales Fischrestaurant

Ausgehen kann man wie bereits erwähnt sehr gut im Viertel El Born. Dort hats sehr viele Bars und Restaurants, allerdings keine Clubs. Auch sind mehr Locals im El Born unterwegs, die Touristen sind eher in der Hafengegend wo die Locals erst nach 02.00 Uhr hingegen weil alle anderen Lokale dann dicht machen. Barcelona ist übrigens eine sehr sichere Stadt und Du kannst auch gut die U-Bahn nehmen.

Have fun
grummel, ha nadürlig nümme gluegt... aber jetzt waiss i bscheid für s'näggscht mol :)
ganz ville dangg

Siessi
Benutzer

Beitrag von Siessi »

....dangge allne für tips, aaregige und suschtige input.... welcher art auch immer :rolleyes:

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Siessi hat geschrieben:dangge, sehr guet gässe.... s'personal hett aber glaub gwäggslet :D
gärn gscheh, siessi... und dass s'personal gwäggslet hett, isch jo für di sicher nid so schlimm gsi ;)

Antworten